Doe er een kaft van een lesboek omheen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kost me wel moeiteIk durf niet echt
Wat een leven...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zit te wachten totdat Lennon wakker is... hij slaapt al vanaf 10:15 uur... daarna even eten, boodschappen doen en Peace ophalen van zn werk... heerlijk dagje. Net 2 afleveringen van Private Practice gekeken...
Kun je niet vragen of ze een opdracht voor je hebben anders?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kost me wel moeiteIk durf niet echt
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:42 schreef Soempie het volgende:
Die theatershows zijn hilarisch. Vooral als Mayall zelf niet meer bijkomt van het lachen en Eddie heel droog in z'n rol blijft.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal, precies dat![]()
Moet er vreemd uit zien als je in je eentje achter de pc zit en je komt niet meer bij van het lachen/ tranen rollen over je wangen (effect op mij toen ik het voor het eerst zag)
Ik heb eerst de hele ochtend alleen gezeten, en als ik de programma's had had ik de site kunnen bijhouden maar die heb ik dus niet. En J. is er nog niet omdat iemand ziek was en hij vanuit huis moest werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of ze een opdracht voor je hebben anders?
Je lijkt Peaceman wel.... maar ik heb ook wel wat wasjes gedaan hoor en was opgevouwen.. en ik stond om half 9 bij school.quote:
op het journaal zeiden ze dat Ma Flodder met voorkeursstemmen toch de raad heeft gehaald.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch heeft 'Red Amsterdam' nog 1 zetel in de raad gehaald.
Moeten ze 4 jaar lang van dichtbij aankijken hoe de Noord-Zuidlijn toch verder afgebouwd wordt.
Waar ik overigens ook niet voor ben...
Ah, dat heb ik dan even gemist.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
op het journaal zeiden ze dat Ma Flodder met voorkeursstemmen toch de raad heeft gehaald.
Ik wil ook niet met je ruilen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je lijkt Peaceman wel.... maar ik heb ook wel wat wasjes gedaan hoor en was opgevouwen.. en ik stond om half 9 bij school.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil ook niet met je ruilen.
Wasmachines...
zeg dan even tegen de uitgever dat ze dat hele drm gedoe maar eens achterwege moeten latenquote:"Ubisoft's recent announcement that upcoming games would require a constant internet connection in order to play has been discussed at length on Slashdot ('The Awful Anti-Pirate System That Will Probably Work'). Many were of the opinion that this new, more demanding DRM would have effectiveness to match its inconvenience, at least financially justifying its use. Others assumed that it would be immediately cracked, as is usually the case, leaving the inconvenience for paying customers and resulting in a superior product for pirates. As usual, the latter group was right. Though Ubisoft won't yet admit it, Skid-Row managed to crack the new DRM less than a day after it was first released."
Digital Rights Management.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is DRM?
Ja, maar dan wel met de juiste kleuren bij elkaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ach die dingen doen het meeste werk.. je hoeft het er alleen maar in te doen en weer uit te halen.
Ah, ok.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Digital Rights Management.
Oftewel: anti-kopieer beveiliging. Althans, dat zou het moeten zijn
Zo blijkt wel weer. Ik begin echt medelijden te krijgen met mensen die betalen voor dit soort dingen.quote:
Dat is waar....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met de juiste kleuren bij elkaar.
Ik ben een ster als het gaat om verkeerde kleurcombinaties bij elkaar gooien, waardoor de was ineens een ander kleurtje heeft na afloop...
Ik zit vol verwachting te kijken waar ze nu weer mee gaan komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo blijkt wel weer. Ik begin echt medelijden te krijgen met mensen die betalen voor dit soort dingen.
Idem, en ik blijf wasmachines er van verdenken dat ze sokken jatten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met de juiste kleuren bij elkaar.
Ik ben een ster als het gaat om verkeerde kleurcombinaties bij elkaar gooien, waardoor de was ineens een ander kleurtje heeft na afloop...
Ik ook...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem, en ik blijf wasmachines er van verdenken dat ze sokken jatten.
Tegenwoordig gooi ik ze weg als ze binnen 2 weken niet gevonden zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook...Ik heb al gewoon een mandje met sokken waarvan ik er maar 1 heb.. heel af en toe wordt de andere weer gevonden.
quote:
Pay-per-view zoals je in veel landen al op tv hebt, maar dan voor games.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit vol verwachting te kijken waar ze nu weer mee gaan komen
Dan vind ik die eerste poging toch beterquote:
Dat idee bestaat al langquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Pay-per-view zoals je in veel landen al op tv hebt, maar dan voor games.
Op den duur heeft iedereen supersnelle internetverbindingen waardoor het niet meer nodig is om een game lokaal op je computer te hebben staan. Je gaat dan een abbo moeten nemen op een steam-achtige service die via internet de games op je scherm tovert. Afrekenen per minuut. Uiteraard prepaid of creditcard.
ik hoop niet dat ik ze op ideeen breng
Nou, het is een kruisingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig is dit maar een afbeelding, verder
Ook voor games? Waar dan ?quote:
Dat is eigenlijk nog beter, maar dat vind ik dan weer zonde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tegenwoordig gooi ik ze weg als ze binnen 2 weken niet gevonden zijn.
nee, het IDEE bestaat al heel langquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ook voor games? Waar dan ?
* Whiteguy toch wat teleurgesteld is in de miljoenen die ik nu mis loop
Filmpje wil hier niet starten, maar zal straks thuis wel even kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het is een kruising
-edit-
hier hoe het gemaakt is. De mond van Angelina Jolie in ieder geval
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Filmpje wil hier niet starten, maar zal straks thuis wel even kijken.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
Britse piloot vliegt door na Talibankogel tussen ogen
http://www.nu.nl/opmerkel(...)el-tussen-ogen-.html
Held
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is tot nu toe de enige keer dat het geoorloofd is om te applaudiseren na de landing
Ik denk dat toegeven een soort schending van de familie eer is. Nee dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)de-resolutie___.html
Komt er ooit een moment dat Turkije toegeeft?
Ik vrees van nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)de-resolutie___.html
Komt er ooit een moment dat Turkije toegeeft?
Daar zat ik ook aan te denken. Hun eer zit hen in de weg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat toegeven een soort schending van de familie eer is. Nee dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |