Net even bekeken, vrijwel het hele gezicht is van Angela Jolie bij elkaar geknipt en geplakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, het is een kruising
-edit-
hier hoe het gemaakt is. De mond van Angelina Jolie in ieder geval
Vooral als je met dingen als de patchtool werkt dan is dat vaak gewoon nodig omdat je een goede aansluiting moet creeerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net even bekeken, vrijwel het hele gezicht is van Angela Jolie bij elkaar geknipt en geplakt.
De maker houdt er wel een vreemde merge-methode op na, hij voegt de lagen na iedere aanpassing meteen al samen. Zou ik niet doen...
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is tot nu toe de enige keer dat het geoorloofd is om te applaudiseren na de landing
Ik werk niet zo veel met de patchtool, ben nog meer van de oude stijl, denk ik...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral als je met dingen als de patchtool werkt dan is dat vaak gewoon nodig omdat je een goede aansluiting moet creeeren
Die werkt niet door lagen heen.
AKQ SC #812 verkiezing: mooiste & kutste stad van Nederlandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:04 schreef Cobra4 het volgende:
Hier vast wat beelden van de komende SC meet.
http://www.dumpert.nl/med(...)p_kopt_megagolf.html
Oeps.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
AKQ SC #812 verkiezing: mooiste & kutste stad van Nederland
Ik weet niet wat jij de oude stijl noemt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik werk niet zo veel met de patchtool, ben nog meer van de oude stijl, denk ik...
Boeien, dat ding is toch echt waardeloosquote:AMSTERDAM - Apples langverwachte iPad is vanaf 3 april te koop in de Verenigde Staten. Later in die maand komt de tabletcomputer ook beschikbaar in een aantal Europese landen, maar Nederland is daar nog niet bij.
Bij nader inzien, laten we hier maar geen discussie startenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Boeien, dat ding is toch echt waardeloos
Leg mij nou eens uit waarom dat ding zo goed is? Het is een opgeblazen iPhone waar je NIET mee kunt bellen, GEEN Flash mee kunt spelen, niet meer dan 1 applicatie kunt openen en vervolgens een battery life heeft van 0,0quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij nader inzien, laten we hier maar geen discussie starten
Stamp-tool gebruikt ik meestal...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij de oude stijl noemt?
Dat werkt vaak ookquote:
Blonde blaadjesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Uberhout, dat is een houtsoort die veel beter is dan ander hout, met blauwe ogenkwasten en blonde haren schors?
Ik denk dat je mist voor welke toepassing dit ding bedoeld is. Volgens mij is het bedoeld als een apparaat dat je gebruikt als je even iets op moet zoeken maar geen zin hebt om een laptop te pakken. Of als je even wat muziek wilt luisteren, een videootje kijken of over Fok of Wikipedia heen wilt bladeren. Ik denk dat Apple heel aardig doorheeft dat een laptop zonder toetsenbord maken en dat dan een tablet-PC noemen geen zin heeftquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit waarom dat ding zo goed is? Het is een opgeblazen iPhone waar je NIET mee kunt bellen, GEEN Flash mee kunt spelen, niet meer dan 1 applicatie kunt openen en vervolgens een battery life heeft van 0,0
Ik ben van het oude stempel dus...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat werkt vaak ook
Maar het voordeel van de patchtool is dat 'ie heeeeel goed werkt met patronen(zoals bijvoorbeeld een huid) en niet zo "hard" is als de kloontool.
Sinds de patchtool is het leven voor mij in ieder geval een stuk beter geworden
-edit- ik noem het de patchtool maar ik bedoel de healing brush
Als het werkt, dan werkt het, toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben van het oude stempel dus...
In de oudere versies van Photoshop zat die patch-/healingtool er nog niet in.
Heb me toen aangelerd om te gaan met de stamp-tool en eigenlijk gebruik ik nu nauwelijks de nieuwere features van Photoshop. Macht der gewoonte...
Je hebt geen zin om je laptop te pakken die in stand-by modus gewoon binnen 3 seconden actief is....maar je hebt wel zin om je iPad te gaan halen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik denk dat je mist voor welke toepassing dit ding bedoeld is. Volgens mij is het bedoeld als een apparaat dat je gebruikt als je even iets op moet zoeken maar geen zin hebt om een laptop te pakken. Of als je even wat muziek wilt luisteren, een videootje kijken of over Fok of Wikipedia heen wilt bladeren. Ik denk dat Apple heel aardig doorheeft dat een laptop zonder toetsenbord maken en dat dan een tablet-PC noemen geen zin heeft
Overigens heeft t ding, net als de iPhone, wel beperkte multitaskingmogelijkheden die voor de gewone gebruiker meer dan voldoende zijn. Muziek luisteren en je mail laten binnenlopen terwijl je een website zit te bekijken kan prima bv. W.b. accuduur weet ik niet precies hoe t zit, maar lijkt me toch een stuk langer dan de gemiddelde laptop.
Tuurlijk, maar ik moet toegeven dat ik daardoor soms wel wat achter de feiten (lees: gebruiksgemak) aanloop...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het werkt, dan werkt het, toch?
Ik vind het vaak teveel moeite om zulke nieuwe dingen te lerenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik moet toegeven dat ik daardoor soms wel wat achter de feiten (lees: gebruiksgemak) aanloop...
Het idee is natuurlijk dat je dat ding ergens in de buurt hebt liggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt geen zin om je laptop te pakken die in stand-by modus gewoon binnen 3 seconden actief is....maar je hebt wel zin om je iPad te gaan halen?
De truuk is juist dat de functionaliteit van dat ding enorm uitgebreider zou kunnen zijn en dus interessanter voor een groter publiek dmv een aantal simpele softwarematige functies. Ik zie gewoon geen reden om die dingen er NIET in te stoppen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef zebaz het volgende:
[..]
Het idee is natuurlijk dat je dat ding ergens in de buurt hebt liggen.
Of het echt handig is hangt af van de manier waarop t ding uiteindelijk werkt, maar het is een beetje flauw om het te vergelijken met een apparaat dat voor een heel ander doel is gemaakt en dan te zeggen dat t minder kan. Dat is een beetje zoiets als roepen dat de cylinders van een benzinemotor kleiner zijn dan die van een stoommachine en dat t ding daarom wel slechter zal zijn
Apple heeft ook een aantal flinke faalacties.quote:De iPod werd in het begin ook niet goed ontvangen en is een grote hit geworden. Hetzelfde geldt voor de iMac ('waaat, geen floppydrive?') - ik denk dat ze bij Apple wel weten wat ze doen.
Ik heb ook leren Photoshoppen via het web door bijv. Designed by Mark.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het vaak teveel moeite om zulke nieuwe dingen te leren
Maar vooral bij Photoshop heb ik er echt voordeel bij gehad dat wel te doen
En tegenwoordig met superduidelijke Youtubefilmpjes is het heeeel snel geleerd.
Wat ik er goed aan vind is het gehele concept. Jouw reactie doet me een beetje denken aan die beruchte reactie van Slashdot op de iPod: er zitten inderdaad een paar dingen niet op die andere fabrikanten misschien wel hebben, maar daarmee ga je voorbij aan het punt. Apple zet niet een hardwareproduct op de markt, maar levert een artikel voor consumenten. Ik heb verschillende netbooks en tablets gezien en het heeft altijd een net-niet gevoel en meestal komt dat door een gebrekkige afstemming tussen hard- en software.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg mij nou eens uit waarom dat ding zo goed is? Het is een opgeblazen iPhone waar je NIET mee kunt bellen, GEEN Flash mee kunt spelen, niet meer dan 1 applicatie kunt openen en vervolgens een battery life heeft van 0,0
-edit- jawel, ik vind het interessant om te weten waarom je het wel een fantastisch ding vindt?
Wellicht overtuig je me.
Wat is er nou mooier op zo'n apparaat dan het filmpje kijken, ondertussen even je tweets/mail checken omdat je wil weten wat je vrienden gaan doen, of de MP3 van dat nummer opzoeken dat je zojuist in de film hebt gehoord.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat ik er goed aan vind is het gehele concept. Jouw reactie doet me een beetje denken aan die beruchte reactie van Slashdot op de iPod: er zitten inderdaad een paar dingen niet op die andere fabrikanten misschien wel hebben, maar daarmee ga je voorbij aan het punt. Apple zet niet een hardwareproduct op de markt, maar levert een artikel voor consumenten. Ik heb verschillende netbooks en tablets gezien en het heeft altijd een net-niet gevoel en meestal komt dat door een gebrekkige afstemming tussen hard- en software.
Apple daarentegen heeft een zeer nauw afgestemd en gesloten ecosysteem. Goed, daar zie je ook af en toe de minder leuke trekjes van, maar voor de gemiddelde consument is het resultaat een eenvoudig te bedienen product dat prettig werkt. Ik ben het niet altijd eens met het iPhone App Store beleid maar voor de consument en het gros van de developers werkt het gewoon. Aan de andere kant ben ik ooit drie uur bezig geweest Navigon op een HTC te installeren..
En ja, het is het eerste model en er ontbreken nog wat kleinigheden. Die battery life weet nog niemand en ik heb ooit gezegd dat als je multitasking op de iPad een gemis vind, dat je dan het punt van het ding gemist hebt.
Dat succes worden is bij de iPhone ook gelukt ja, ONDANKS de minpunten. Maar dat heeft ook voor een groot deel met de marketing te maken.quote:Het is overigens waar dat je maar één programma kunt openen, je kunt er maar eentje tegelijkertijd gebruiken. Maar het heeft zeker nadelen. Geen flash, bijvoorbeeld, is een wat vreemde keuze. Goed, persoonlijk heb ik Flash op mij pc's ook uit staan maar voor massa-acceptatie is het een drempel. Geen idee hoe dat gaat uitpakken in de toekomst.
Maar dat neemt allemaal niet weg dat het concept-iPad erg goed doordacht is en ik verwacht dat het een succes gaat worden.
Mja, ik denk dat je overschat hoeveel mensen echt zitten te wachten op die extra functionaliteit. De 'nerds', zogezegd, zijn niet Apple's doelgroep. Apple heeft liever een apparaat dat 3 functies goed uitvoert dan 10 functies halfslachtig. Dat geldt overigens ook voor de software die ze maken. Zo is Pages ongetwijfeld een stuk beperkter dan Word maar het werkt prima voor het schrijven van het indicentele briefje. Het is ook ongeveer 90% goedkoper.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De truuk is juist dat de functionaliteit van dat ding enorm uitgebreider zou kunnen zijn en dus interessanter voor een groter publiek dmv een aantal simpele softwarematige functies. Ik zie gewoon geen reden om die dingen er NIET in te stoppen.
[..]
Wat de ROKR in dat lijstje doet begrijp ik niet helemaal, dat is nooit als een Apple-product aangekondigd volgens mij. De meeste andere producten van dat lijstje zijn, wellicht niet geheel toevallig, uitgebracht in de tijd dat Jobs niet verbonden was aan Apple. Het bedrijf is een flinke tijd (vanaf eind jaren 80 tot halverwege jaren 90) flink de weg kwijt geweestquote:Apple heeft ook een aantal flinke faalacties.
-edit- http://www.newlaunches.co(...)ts_which_flopped.php
Wil je de film kijken naast je mailprogramma? Of wil je de film even onderbreken om die dingen op te zoeken om daarna weer verder te kijken? Want dat laatste kan gewoonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is er nou mooier op zo'n apparaat dan het filmpje kijken, ondertussen even je tweets/mail checken omdat je wil weten wat je vrienden gaan doen, of de MP3 van dat nummer opzoeken dat je zojuist in de film hebt gehoord.
Marketing zal meespelen, maar is zeker niet het enige. Ik zie verschillende mensen om mee heen hun oude smartphone inruilen voor iPhones en daar zo blij mee zijn. Wij kunnen zeuren over het App Store beleid of het gemis van Flash, en ik zeur er ook wel eens over hoor, maar voor de gemiddelde consument is de iPhone echt een mooi product. Dan ben ik nog kritischquote:Dat succes worden is bij de iPhone ook gelukt ja, ONDANKS de minpunten. Maar dat heeft ook voor een groot deel met de marketing te maken.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:07 schreef zebaz het volgende:
[..]
Wat de ROKR in dat lijstje doet begrijp ik niet helemaal, dat is nooit als een Apple-product aangekondigd volgens mij.
Nou, het is vooral dat ze nog steeds wel de insteek hadden maar de marketing misten. De Newton en dat eWorld gebeuren zaten bijvoorbeeld prima in elkaar maar konden gewoon geen winst maken.quote:De meeste andere producten van dat lijstje zijn, wellicht niet geheel toevallig, uitgebracht in de tijd dat Jobs niet verbonden was aan Apple. Het bedrijf is een flinke tijd (vanaf eind jaren 80 tot halverwege jaren 90) flink de weg kwijt geweest
Hm, ik heb een Newton (ooit voor de grap tweedehands gekocht) en ik kan t niet echt een fijn apparaat noemen. Er is zoiets als je tijd *te* ver vooruit zijn. De Newton deed dingen die op een Palm Pilot pas jaren later konden maar t was wel gewoon een loodzwaar en lomp kreng.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
Nou, het is vooral dat ze nog steeds wel de insteek hadden maar de marketing misten. De Newton en dat eWorld gebeuren zaten bijvoorbeeld prima in elkaar maar konden gewoon geen winst maken.
Maar was het ook een lomp en loodzwaar ding in de tijd dat een mobiele telefoon er zo en een laptop er zo uit zag?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:14 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hm, ik heb een Newton (ooit voor de grap tweedehands gekocht) en ik kan t niet echt een fijn apparaat noemen. Er is zoiets als je tijd *te* ver vooruit zijn. De Newton deed dingen die op een Palm Pilot pas jaren later konden maar t was wel gewoon een loodzwaar en lomp kreng.
Ik heb laptops uit ongeveer dezelfde tijd die niet zo gek veel zwaarder dan de Newton zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar was het ook een lomp en loodzwaar ding in de tijd dat een mobiele telefoon er zo en een laptop er zo uit zag?Ik denk dat er wel degelijk een markt voor had kunnen zijn toen, maar die hebben ze gewoon niet kunnen bereiken. Nu is het inderdaad veel te lomp ja
Ok, jij hebt hem duidelijk intensiever gebruikt dan ik. I concede your point.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:21 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ik heb laptops uit ongeveer dezelfde tijd die niet zo gek veel zwaarder dan de Newton zijnOverigens een enorme fout om te proberen 'natuurlijk' handschrift te herkennen, dat hebben ze bij Palm beter begrepen met hun Graffiti handschrift.
quote:
ah, nu gaat er een eng spelletje plaats vinden van verdenking en schuldigen aanwijzen.quote:
Gejat door één van die gasten die je graag ziet verdwijnen.quote:
Nee, want ik zou niet weten wie het gedaan heeft. Ik had 2 tassen bij me en ben met 1 tas de broodjeszaak uitgelopen. Toen ik er achter kwam na een paar minuten gelijk teruggegaan maar hij was weg.....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ah, nu gaat er een eng spelletje plaats vinden van verdenking en schuldigen aanwijzen.
Dus niet gejat in de sportschool.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, want ik zou niet weten wie het gedaan heeft. Ik had 2 tassen bij me en ben met 1 tas de broodjeszaak uitgelopen. Toen ik er achter kwam na een paar minuten gelijk teruggegaan maar hij was weg.....
Dat spelletje bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gejat door één van die gasten die je graag ziet verdwijnen.
Let the blaming games begin!
Nee, anders had ik denk ik de halve tent daar afgebroken..... Ik kan alleen mezelf de schuld geven dit keer.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee, anders had ik denk ik de halve tent daar afgebroken..... Ik kan alleen mezelf de schuld geven dit keer.![]()
Wel balen want nu moet ik met de goedekope troep trainen.... Al mijn goede materiaal zat in die tas.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |