Okay. Wie weet is dit het begin van Etcie de radiodeejayquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:10 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee![]()
Het heeft denk ik niks met GZR (= GameZone Radio) te maken
Ach je moet ergens beginnen toch?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, geen tijd om te luisteren vanmiddag. Zou het wel graag horen.
Kan je het opnemen op een cassettebandje en mij dat per post toezenden?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, geen tijd om te luisteren vanmiddag. Zou het wel graag horen.
Kan je het opnemen op een cassettebandje en mij dat per post toezenden?
8 sporen bandje......quote:
Geef hem een cassetebandje!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben naar de verjaardag van mijn neefje van 3
Ga je ook aan- en afkondigen of is het alleen muziek?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, maar da's niet erg
Als iemand zich verveelt, ik ga van 5 tot 6 radio makener draait wel een stream
Ik heb vorig jaar al mijn cassettebandjes de container in gedonderd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat MM ze nog wel heeft. k heb er eentje voor de leuk bewaard.
Supertramp.
Nee, heb geen basterdsuiker meer, dus die ga ik vanavond kopen en dan morgen weer verder. De eerste drie zijn afgekoeld en staan klaar om verorberd te wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:27 schreef MadMaster het volgende:
Taareten 4 t/m 6 al klaar?
Wij hebben net de appelboom gesnoeid.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, heb geen basterdsuiker meer, dus die ga ik vanavond kopen en dan morgen weer verder. De eerste drie zijn afgekoeld en staan klaar om verorberd te worden
Dat is jammerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:32 schreef MadMaster het volgende:
Wij hebben net de appelboom gesnoeid.
Niet dat er de laatste jaren ook maar één appel aan is gekomen...
Sterkte...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al mijn cassettebandjes de container in gedonderd.
De meeste waren al zo'n 20 à 30 jaar oud en niet meer om aan te horen vanwege de ruis...![]()
Zonde...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben net de appelboom gesnoeid.
Niet dat er de laatste jaren ook maar één appel aan is gekomen...
Wat had je dan nog meer verwacht?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:29 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer alleen de audio kan ontvangen...
* Ofyles2 dat nummer heeft genoteerd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Het duurt bijna een uur, maar dan draaien de dames eindelijk een goede plaat: Hocus Pocus van Focus...
Je kende het niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 dat nummer heeft genoteerd.
Pakken = downloaden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kende het wel, maar ik ga vannacht weer nummers pakken.
Yep.quote:
Goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn verzameling loopt zeer uiteen. Van de jaren 1960 tot nu, foute nummers, nummers die je in NL niet hoort en nog meer van dat nummers.
Artiesten die door het klootjesvolk worden bewonderd (o.a. Beyoncé, Esmee Denters, Britney Spears en Lisa Loïs) staan evenwel niet in mijn favorietenlijstje.
Da's een kwestie van smaak natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef MadMaster het volgende:
Het duurt bijna een uur, maar dan draaien de dames eindelijk een goede plaat: Hocus Pocus van Focus...
Wat is jouw muzieksmaak dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Da's een kwestie van smaak natuurlijk![]()
Ik heb me prima vermaakt in elk geval
Bijna alle muziek die we draaiden was van mij afkomstigquote:
"Etcie, het muzikale wonder. Kijk en luister hoe zij het geluid van een trompet nadoet!"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bijna alle muziek die we draaiden was van mij afkomstig
Het klonk goed moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bijna alle muziek die we draaiden was van mij afkomstig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |