Ha IARLquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef iamredleader het volgende:good evening
[..]
is dat wat jullie van mij denken?
Tot morgen IARLquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef iamredleader het volgende:
En ik zwaai ook gelijk af (), niet om naar bed te gaan, maar om tijd met Tinuviel te hebben (
![]()
![]()
)
Fijne avond allen, en tot morgen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:34 schreef iamredleader het volgende:
En ik zwaai ook gelijk af (), niet om naar bed te gaan, maar om tijd met Tinuviel te hebben (
![]()
![]()
)
Fijne avond allen, en tot morgen
Gegeten,gekostst en nog een keer gegeten?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:32 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had er zelfs 3 keer van kunnen genieten
had gekund, niet gedaan natuurlijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gegeten,gekostst en nog een keer gegeten?
Ik begon me al ernstig zorgen om je te maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
had gekund, niet gedaan natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gegeten,gekostst en nog een keer gegeten?
Sorry juf....quote:
Het was in de hongerwinter hequote:
De hongerwinter van 1996?quote:
quote:
Ja die kan ik me ook nog wel herinneren. Bier was op de bon en we moesten soms plakjes tulpenbollen eten als chips.quote:
Ja sorry. Strak doet Peaceman het nog na ook.... Niet bij nagedacht..quote:
Ha Jojoquote:
SC ADHD....quote:
Nee, hoor dat doe Peaceman niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja sorry. Strak doet Peaceman het nog na ook.... Niet bij nagedacht..
Gelukkig maar voor je!quote:
Dat zou kunnen, maar ik denk hem toch wel zo goed te kennen dat hij dat niet doet...quote:
Peace is niet zo van de rare dingen toch? Wel van de rare kledingkeuze....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ik denk hem toch wel zo goed te kennen dat hij dat niet doet...
Kots ze!quote:
Rare kledingkeuze?? Nee joh... al vindt hij niet alles mooi wat ik mooi vind.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Peace is niet zo van de rare dingen toch? Wel van de rare kledingkeuze....
Ah okay. Hoe is het met je gezinnetje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Rare kledingkeuze?? Nee joh... al vindt hij niet alles mooi wat ik mooi vind.
Dank uquote:
Dank uquote:
Goed hoor!! Ik ben alleen wat verkouden, Peace wat last van mn buik, maar de kinderen hebben nergens last van. Over 2 weken is Twan jarig.. alweer 8 dan. Time flies. Hier nog een mooie foto van Lennon van vorige week:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah okay. Hoe is het met je gezinnetje?
Peace moet niet zo zeiken......quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed hoor!! Ik ben alleen wat verkouden, Peace wat last van mn buik, maar de kinderen hebben nergens last van. Over 2 weken is Twan jarig.. alweer 8 dan. Time flies. Hier nog een mooie foto van Lennon van vorige week:
[ afbeelding ]
Ow ik bedoelde eigenlijk dat hij last van heeft zijn buik...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Peace moet niet zo zeiken......
Twan al 8!Leuk kereltje is die Lennon!
Wens Peace maar beterschap dan!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik bedoelde eigenlijk dat hij last van heeft zijn buik...Van mijn buik heeft hij geen last.
Ja, Twan al 8. En erg bijdehand en wijs... Hij doet het zeer goed op school en gaat waarschijnlijk naar een plusklas en rekenen in groep 5 ipv groep 4 waar hij nu zit. Heeft hij van zn moeder.![]()
Lennon is ook zoals hij eruit ziet, lekker, tof, makkelijk, lief. Echt (nog) een voorbeeldig jochie.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wens Peace maar beterschap dan!![]()
Wow tof dat Twan zo'n slim kereltje is!
Ik ga even de stad in op zoek naar warm beer and cold women
Dat wordt een meidenmagneet, die wimpers! Die krulletjes!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goed hoor!! Ik ben alleen wat verkouden, Peace wat last van mn buik, maar de kinderen hebben nergens last van. Over 2 weken is Twan jarig.. alweer 8 dan. Time flies. Hier nog een mooie foto van Lennon van vorige week:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat wordt een meidenmagneet, die wimpers! Die krulletjes!
Nee, maar wel engig voor kleinere kinderen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
18+?
Maar dit is niet het originele verhaal. Dit is het vervolg, door Tim Burton.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef Diaan73 het volgende:
Dat verhaal heeft mij nooit zo aangesproken... ik vond het altijd maar een druk gedoe in die film.
Ik vrees voor het konijnenholquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens mij heb ik wel eens een film gezien die Alice in Wonderland heette en die was enorm 18 +
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |