Okay. Was het de moeite waard?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dit is niet het originele verhaal. Dit is het vervolg, door Tim Burton.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze kwam idd allerlei "verrassingen" tegen op haar reis
quote:
Het is vanaf 9. Dus ja, 8 is te jong.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanaf welke leeftijd denk je? Is 8 jaar te jong?
Ja, we hebben onze (schoon)ouders een tripje naar o.a. Graceland gegeven afgelopen Kerst...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet jij voor 4 personen betalen dan? Wij gaan ook naar Normandië trouwens...
Hmm op het randje vind ik. Spiderman is vanaf 12 jaar... die keek Twan toen hij 6 jaar was...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is vanaf 9. Dus ja, 8 is te jong.
Zozo, geweldig cadeau!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, we hebben onze (schoon)ouders een tripje naar o.a. Graceland gegeven afgelopen Kerst...
Spider Man is dan ook helemaal niet eng. In Spider Man zitten zoenscenesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm op het randje vind ik. Spiderman is vanaf 12 jaar... die keek Twan toen hij 6 jaar was...
Nee, dat vonden wij ook niet. Hij vindt Spiderman nu niet meer leuk... en zijn hele kamer is nog wel van Spiderman... volgend jaar krijgt hij nieuw behang en aankleding.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Spider Man is dan ook helemaal niet eng.
Van 30 april t/m 6 mei.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zozo, geweldig cadeau!!
Wanneer gaan jullie naar Normandië?
Als je van de kaarten af moet....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 30 april t/m 6 mei.
7 Mei moeten we in Paradiso bij Faithless zijn...
Meivakantie dus... ow wij gaan in de zomer....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van 30 april t/m 6 mei.
7 Mei moeten we in Paradiso bij Faithless zijn...
quote:
Voorlopig niet, maar op 2 juli staan ze ook in het Westerpark.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Als je van de kaarten af moet....
Van hem zijn weinig foto's dat ie erg vrolijk kijktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:46 schreef Etcetera het volgende:
http://www.nu.nl/sport/21(...)rvrij-feyenoord.html Die foto he, zouden ze expres een met chagerijnig hoofd hebben gekozen?
Exact een jaar na Mrazquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voorlopig niet, maar op 2 juli staan ze ook in het Westerpark.
Gaan we denk ik ook weer naar toe...
its pweeeeeetyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er zo cool aan dit klokje?
Wat kan/is het extra t.o.v. een goedkoper horloge?
quote:
Ik bedoel, de dude heeft dit:quote:
Thx, ik zat net een beker karnemelk te drinken.quote:
Ja, achterlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
Wel sneu, jouw "waar denk je aan" topic heeft een slotje..........
Draag nooit horloges. Of sieraden in het algemeen. Zit in de weg, en vind het meestal niet mooi ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb eigenlijk niet zoveel met horloges. Althans, ik heb een leuke maar mee dan 300-400 heb ik er echt niet voor over.
Nou gewoonquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is er zo cool aan dit klokje?
Wat kan/is het extra t.o.v. een goedkoper horloge?
Datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |