Je krijgt een McDeal pasje van je McD... tenminste.. zo kreeg ik 'm..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef piepkuiken21 het volgende:
hoe zit dat met die mc deal? ik kan me nergens inschrijven en niemand heeft me er ooit van verteld. Ik wist overigens niet dat er een prijs was voor beste CSOscore verbeteren. Best grappig een prijs van 1000 euro. Ik hoop alleen niet dat het uitgegeven gaat worden aan een crewfeest maar een keer een actief iets te gaan doen ipv zuipen :S
Gaat via je eigen restaurant ja. Pas is persoonlijk, daaromquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je krijgt een McDeal pasje van je McD... tenminste.. zo kreeg ik 'm..
Iedereen kreeg bij ons dat pasje..anders vraag er is naquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
raar, en wanneer krijg je dat, bij een vol contract of een onbepaalde tijd contract. Kunnen francisers er wel of niet aan mee doen? (ik heb het gevoel dat ik genaaid word hierzo nl.)
Iedereen die werkzaam is bij mcdonald's krijgt zo'n pasje. Fulltime of parttime, vast contract of contract voor bepaalde tijd heeft geen invloed op het hebben ervan. Als je hem nog niet hebt gehad vraag er dan even naar bij je RM?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
raar, en wanneer krijg je dat, bij een vol contract of een onbepaalde tijd contract. Kunnen francisers er wel of niet aan mee doen? (ik heb het gevoel dat ik genaaid word hierzo nl.)
Nah uitgedeeld, die van mij lag op de BOP Bin, toen ik binnenkwam zag ik 'm liggen en nam hem maar mee, niemand zei of ik hem echt mocht hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef muiterij het volgende:
Hier kreeg idd ook iedereen hem uitgedeeld door de restaurant manager.
tevens tvp
Ik heb weekend, maandag sluit, en dan alweer weekend.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:44 schreef Studiotje het volgende:
Ow ja, Dutch Deluxe... vanavond ook maar is proberen... moet over en half uur al weer richting de McD.
Gat-ver-dammequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
gewoon oud broodje in de pling net zo lekker
Oja hoeveel mensen nemen bij jullie restaurants eten van thuis mee en warmen het op? ik lijk de enige te zijn die altijd z'n eten mee neemt(en nog een manager maar die heeft luxe tijden waardoor die nooit onder het eten hoeft te werken)
Ik neem zovaak me eigen eten mee, tosti of nasi/bami etc...paar minuten in de magnetron...PINGquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
gewoon oud broodje in de pling net zo lekker
Oja hoeveel mensen nemen bij jullie restaurants eten van thuis mee en warmen het op? ik lijk de enige te zijn die altijd z'n eten mee neemt(en nog een manager maar die heeft luxe tijden waardoor die nooit onder het eten hoeft te werken)
Je kan jezelf hier erbij zetten. Ik heb het voor je gedaan, weet je dat voor de volgende keerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:13 schreef mstyle het volgende:
Ik neem dagelijks zes boterhammen meeen dan geen witbrood maar het meest donkere brood wat je, je kunt verzinnen!
Als ik sluit o.i.d. heb, eet ik gewoon iets van gister, hutspot o.i.d.
Ik heb wel een andere verslaving![]()
Mc Flurry[Mijn dagelijkse vitamine-shot
]
Btw ik vind de sundae-mix nog steeds na softijs van de snackbar om de hoek smaken, jullie ook? Terwijl we geloof ik wel weer dezelfde dozen als voorheen hebben?
Wil iemand mij nog ff 'bovenin' zetten? mstyle - Zwolle [Welke zeg ik lekker niet] B.v.d.!
Dat gebeurd bij ons zelden. Eer dat je bent uitgeklokt en ergens anders wat hebt bestelt zijn de dertig minuten alweer voorbijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:24 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons neemt niemand eten mee, sommige gaan wel in hun pauze ergens anders iets eten of halen
Ligt eraan waar je zit natuurlijk he, als je in een centrumvestiging werkt dan ben je zo bij de shoarmatent om de hoek. Desnoods eet je het daar opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef mstyle het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij ons zelden. Eer dat je bent uitgeklokt en ergens anders wat hebt bestelt zijn de dertig minuten alweer voorbij
tis maar wat je niets vind. Er gaat een landelijke regel komen (en bij ons al van kracht) dat je pas vanaf 4,40 korting krijgt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit natuurlijk he, als je in een centrumvestiging werkt dan ben je zo bij de shoarmatent om de hoek. Desnoods eet je het daar op
Wij zitten op een industrieterrein want op het eerste opzicht niet een industrieterrein lijkt, maar dat is het wel. We zitten vooraan dus we zijn er zo vanaf, maar dichtsbijzijnde winkelcentrum is 5 minuten fietsen. Enige wat ze even snel kunnen halen is bij de benzinepomp aan de overkant van het kruispunt
Bij ons eet bijna iedereen gewoon mac, maargoed, vindt ik niet gek, je krijgt het bijna voor niks
het is nu 2.10 euro, en straks 4,40? dammquote:Op zondag 7 maart 2010 00:36 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
tis maar wat je niets vind. Er gaat een landelijke regel komen (en bij ons al van kracht) dat je pas vanaf 4,40 korting krijgt.
En wie heeft mij er weer tussen uit gehaaldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Je kan jezelf hier erbij zetten. Ik heb het voor je gedaan, weet je dat voor de volgende keer
2.10? Daar doen ze bij ons echt niet aan, als het naar 4,40 gaat dan ga ik maar eens een goed gesprek voeren, of zelf wat meenemenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
het is nu 2.10 euro, en straks 4,40? damm
Zo gaat dat ja, al gaan er ook een aantal naar KFC (gewoon in McKleding enzo) en zij komen weer bij ons etenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit natuurlijk he, als je in een centrumvestiging werkt dan ben je zo bij de shoarmatent om de hoek. Desnoods eet je het daar op
2,10, ja dat heeft met de belasting te maken..quote:Op zondag 7 maart 2010 02:50 schreef Battlefan het volgende:
[..]
2.10? Daar doen ze bij ons echt niet aan, als het naar 4,40 gaat dan ga ik maar eens een goed gesprek voeren, of zelf wat meenemen
9 hb 6 qp kip 9 en 20 ajbquote:Op zondag 7 maart 2010 10:31 schreef muiterij het volgende:
Tsja, hier in het centrum zit ik zo bij de kfc, subway, shoarmatent, wokaway en gewone snackbar.En de bakker natuurlijk.
Gisteren een echte rampdag gehad. Ineens begon de Chicken Sensation veel sneller te verkopen dan normaal waardoor we al snel geen honing-mosterdsaus meer hadden. Daarna begon de Dutch Deluxe en de Salsawrap veel sneller te verkopen waardoor er al snel geen salsasaus meer was: geen Deluxe en Salsawrap. Vervolgens had onze bigmactoaster de behoefte om alle broodjes ongeveer zo plat als een dubbeltje te maken en vervolgens pikzwart.![]()
Btw de SOR is goed gegaan, alles ongeveer 90 dus top.
En hoelaat kon je naar huis?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef Studiotje het volgende:
Net even van 5 tot 8 gewerkt, de gehele tijd was het rustig en om kwart voor 8 komt er een groep binnen, mijn hemel
Zodat je lekker saampjes in de lobby een kopje koffie/thee/naar keuze kan drinken en samen een pakje koekjes kan nuttigen?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Battlefan het volgende:
Die cookies liepen niet goed inderdaad, ik en mijn RM waren de enige die ze aten, daarom wil ik ze terug ook
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zodat je lekker saampjes in de lobby een kopje koffie/thee/naar keuze kan drinken en samen een pakje koekjes kan nuttigen?![]()
Ik neem aan dat je niet de frietbak zelf bedoeld?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:23 schreef piepkuiken21 het volgende:
Er gaat bij ons een schoonmaakplan komen. Ik heb al 100x geklaagd over de hygiene en dat er punten mis gaan, en nu heeft de Ass RM, besloten er werk van te gaan maken. Het begint al bij de schoonmakers, die kunnen niet schoonmaken de vloer is grijs, er alle randjes worden vergeten. Nu zijn er dus 5 mensen die maar blijven klagen dus de vandaar dat de lijst komt. Ik heb vandaag het frietstation maar eens schoongemaakt, ik had geen tijd meer voor RVS cleaner dus die heb ik op laten schrijven zodat ik het dinsdag kan afmaken.
Nee, hij ging via Amersfoort Noord (Studiotje kent hem misschien wel; Andrew heet ie) naar een andere restaurant binnen de franchisequote:Op maandag 8 maart 2010 00:01 schreef Yannick567 het volgende:......
Was hij ontslagen wegens teveel koekjes onder werktijd?
Oké we gaan zo wel naar een erg offtopic niveau
Waar gaan we het over hebben
Er zijn moslims die wel gewoon rund eten bij de McD maar alsnog geen varkenquote:Op maandag 8 maart 2010 01:01 schreef misz--kelliej het volgende:
Om eventjes maar weer eens terug te gaan naar de McRib.
Mij is altijd verteld dat deze uit het assortiment is gegaan ivm varkensvlees dat dan in aanraking komt met rundvlees, en er zijn mensen die geen varkensvlees mogen van hun geloof.
Maar dan vraag ik me af van.. (Gaat hier dus om moslims he)
Moslims mogen geen varkensvlees eten, dus van daaruit is het een mooie gedachtegang..
Maar diezelfde moslims mogen sowieso geen vlees eten wat niet halal geslacht is.
Waarom dan toch niet die McRib? (ik heb er geen baat bij ofzo hoor want ik heb de McRib nog nooit gegeten, dus mis nietsMaar vroeg ik me opeens af)
Andrewquote:Op maandag 8 maart 2010 01:10 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Nee, hij ging via Amersfoort Noord (Studiotje kent hem misschien wel; Andrew heet ie) naar een andere restaurant binnen de franchise
nee vooral de kastjes en binnenkant van de kastjes (niet om het te laten glimmen maar om de zwartheid tegen te gaan). Overigens moet onze frietdispencer eens goed onder handen genomen worden. ik denk dat de printplaat gecorrodeerd is omdat hij vaak niet z'n werk doet en als je m dan hard reset hij het wel doet. Maargoed ik ben toch maar een simpele medewerker dus ik weet er niets van. (ik ben gediplomeerd technicus en werk door de crisis bij de MC).quote:Op maandag 8 maart 2010 00:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet de frietbak zelf bedoeld?
die zou ik namelijk niet schoonmaken met SG..
Wat voor frietmachine hebben jullie dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
nee vooral de kastjes en binnenkant van de kastjes (niet om het te laten glimmen maar om de zwartheid tegen te gaan). Overigens moet onze frietdispencer eens goed onder handen genomen worden. ik denk dat de printplaat gecorrodeerd is omdat hij vaak niet z'n werk doet en als je m dan hard reset hij het wel doet. Maargoed ik ben toch maar een simpele medewerker dus ik weet er niets van. (ik ben gediplomeerd technicus en werk door de crisis bij de MC).
Wij hebben nog een oldskool met witte bak, het is ook deels slijtage, zoals die geleiders die er in zitten daar is bij de laatste verdieping een klein hapje uit de geleider en daardoor blijven de mandjes hangen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wat voor frietmachine hebben jullie dan?
Eentje met gesloten deur of eentje waar de friet nog in zo'n witte plastic bak moet?
Ik zou gewoon even fri-jado bellen. Die weten vast wel de oplossing
En dat is trouwens wel heel slecht van die schoonmakers zeg. Dan zijn ze bij ons toch nog wel iets 'beter'
Goed voor de kwaliteit van de friet, als die friet ontdooid is en je bakt hem is hij zo vet als de pestquote:Op maandag 8 maart 2010 13:49 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Wij hebben nog een oldskool met witte bak, het is ook deels slijtage, zoals die geleiders die er in zitten daar is bij de laatste verdieping een klein hapje uit de geleider en daardoor blijven de mandjes hangen.
Idd, wij hadden tot eind vorig jaar ook zo'n witte en kregen we permanent klachten over de friet, die ging kapot en sindsdien eentje met koeiling en twee sensoren. Sindsdien bijna nooit klachten over friet gehad.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Goed voor de kwaliteit van de friet, als die friet ontdooid is en je bakt hem is hij zo vet als de pest
Wij hebben ook een gesloten frietmachine met 2 'sensoren', mandje ertegen aan en de friet valt erin. In te stellen op small/medium/large hoeveelheid, best makkelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef muiterij het volgende:
[..]
Idd, wij hadden tot eind vorig jaar ook zo'n witte en kregen we permanent klachten over de friet, die ging kapot en sindsdien eentje met koeiling en twee sensoren. Sindsdien bijna nooit klachten over friet gehad.![]()
Hoe wordt er bij jullie btw een kassalade geteld, hier gebruiken we voor de muntjes zo'n geldtelmachine en tellen we de rest met de hand. Ik hoorde van een collega die elders werkt dat ze daar voor alles zo'n machine gebruiken. En bij hoeveel kasverschil wordt er een officiële waarschuwing gegeven? Hier vanaf ongeveer 5 euro.
Bij ons moeten we het geld terug betalen boven de 3 euro verschil. Maar dat mag de mc niet eens, aangezien dat een bedrijfsrisico is!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef muiterij het volgende:
[..]
Idd, wij hadden tot eind vorig jaar ook zo'n witte en kregen we permanent klachten over de friet, die ging kapot en sindsdien eentje met koeiling en twee sensoren. Sindsdien bijna nooit klachten over friet gehad.![]()
Hoe wordt er bij jullie btw een kassalade geteld, hier gebruiken we voor de muntjes zo'n geldtelmachine en tellen we de rest met de hand. Ik hoorde van een collega die elders werkt dat ze daar voor alles zo'n machine gebruiken. En bij hoeveel kasverschil wordt er een officiële waarschuwing gegeven? Hier vanaf ongeveer 5 euro.
Terugbetalen?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij ons moeten we het geld terug betalen boven de 3 euro verschil. Maar dat mag de mc niet eens, aangezien dat een bedrijfsrisico is!
En hetzelfde lijkt me met de officiële waarschuwingen
Mij niet, collega's welquote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Terugbetalen?
Zijn ze gek ofzoIs je dat wel eens gebeurd?
Hoe kan je dan kasverschil aantonen als er door iemand anders op je la gedraaid als je pauze hebt?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Studiotje het volgende:
Wij hebben het zelfde als Yannick... alleen draait hier iemand op jouw kassa als je op pauze gaat en word je kassa pas geteld wanneer je weggaat omdat een manager wel is lui is om 'm er uit te halen, soms zit er gewoon een kassa van 8:00 tot 23:00 er in...
Terugbetalen van minnetjes word hier niet gedaan, wel bij teveel kassa tekort krijg je een waarschuwing en bij teveel word je als het ware ontslagen.. (dacht ik)
't komt niet vaak voor hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef muiterij het volgende:
[..]
Hoe kan je dan kasverschil aantonen als er door iemand anders op je la gedraaid als je pauze hebt?Overigens wordt hier de lade ook geteld als je pauze hebt, dat heeft te maken met de drukte hier. Hier kan het de hele dag druk zijn waardoor je anders met meer dan 1500 euro in je la kan zitten. En dat is niet handig.
Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Terugbetalen?
Zijn ze gek ofzoIs je dat wel eens gebeurd?
Jurudisch gezien is het zelfs verbodenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.
dat is raar ja, dat is het risico wat het bedrijf neemt om diegene achter de kassa te zetten.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.
Dat is raar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:56 schreef Battlefan het volgende:
Vroeg aan onze RM wanneer we een nieuwe fishstomer krijgen, aangezien die van ons is overleden. Krijg ik als antwoord 'in mei'We krijgen dan namelijk BOP, dat hebben ze los gehaald van de gewone verbouwing, die in 2011 pas is
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:29 schreef Battlefan het volgende:
Ziet er mooi uit, ga je daar dan werken?
In een nieuw filiaal werken vond ik wel leuk. Ik heb ook 'geholpen' mee op te starten in een nieuw filiaal. Is best leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef mstyle het volgende:
Weet ik nog niet, heb het 'in principe'naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.
dat laatste is niet waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef muiterij het volgende:
Lol, het valt me nu pas op dat hetisjouwzaak niet meer werkt.Jammer er zat opzich wel potentie in, maar mcdonalds stak er geen tijd in.
Moi, ik had niet het gevoel dat er veel nieuws werd gepost door mcdonald's zelf maarja. Dat het niets geworden is heeft te maken dat het door te weinig restaurants werd gebruikt. Er was bij ons restaurant geen reden om het te gebruiken omdat er alleen het rooster opstond. (die krijg je ook via de mail) En wat ik zo hoorde waren er hier in de omgeving maar 2 restaurants(van de 5) die er gebruik van maakten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
dat laatste is niet waar
ik heb aan een onderzoek meegedaan van hetisjouwzaak van mcdonald's nederland, ze wilden het verbeteren maar er zaten bijna geen mensen op. Ze wilden het eerst restylen met de nieuwe sollicitatiecampagne maar dat werd het niet, toen hebben ze dat onderzoek afgewacht en is er besloten dat ze het stop gingen zetten.
Er waren weinig restaurants actief ja. RM moet zelf actie ondernemen om dat hele gebeuren op gang te zetten, en als hij dan komt met 'heb ik geen tijd voor' of 'heeft toch geen nut' dan kom je er niet. Mijn nieuwe RM wilde er wel de roosters op gaan zetten, helaas voor hemquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef muiterij het volgende:
[..]
Moi, ik had niet het gevoel dat er veel nieuws werd gepost door mcdonald's zelf maarja. Dat het niets geworden is heeft te maken dat het door te weinig restaurants werd gebruikt. Er was bij ons restaurant geen reden om het te gebruiken omdat er alleen het rooster opstond. (die krijg je ook via de mail) En wat ik zo hoorde waren er hier in de omgeving maar 2 restaurants(van de 5) die er gebruik van maakten.
Zwolle Centrum?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef mstyle het volgende:
Weet ik nog niet, heb het 'in principe'naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.
Daarom wilde ik ook naar de nieuwe zaak van ons, en ik was ook gevraagd om te komen helpen, maar omdat het te ver uit de richting was heb ik het niet gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
In een nieuw filiaal werken vond ik wel leuk. Ik heb ook 'geholpen' mee op te starten in een nieuw filiaal. Is best leuk
oja, niet te vergeten al die nieuwe apparatuur die goed werkt en je het eerste jaar niet om hoeft te zeuren![]()
Hier wordt er wel mee gewerkt, maar meestal is het idd om het half en heel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:38 schreef Yannick567 het volgende:
Wat een rare tijden.. wij werken niet met xx:15 of xx:45 tijden
Gewoon om het hele uur of het halve uur beginnen
Nee, werk part-time maar meestal rond de 17 uur.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:21 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb vandaag onze ijsblokjesmachine ontkalkt en schoongemaakt. Was hard nodig
Studiotje heeft de foto gezien
Totdat BCS langskomt en constateert dat er teveel kalk of zelfs schimmel (ander filiaal) inzit. Komt niet in conact met die ijsblokjes, maargoed, het hoort er niet. Zoiets moet gewoon 2 wekelijks gebeuren, dan is er niks aan de handquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef muiterij het volgende:
Ijsblokjes machine ontkalken, brrrrrrr een keer moeten doen vond het maar een kloteklus. (Zo'n klus die altijd wordt uitgesteld waardoor het echt veel moeite kost.)
En als je dat elke week doet dan blijft ie als nieuw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:15 schreef mstyle het volgende:
Regels zijn er om overtreden te worden [rare zin], algemeen gedachtegoed. Máár die ijsblokjesmachine gaat bij ons élke week helemaal uit elkaar!
Ik kwam trouwens dinsdag van die houdbare Milsani melk [van de Aldi??] tegen in de koelingen vanochtend had ik Set-Up en dus ook MLS inruimen toen had ik zo'n container met nieuwe ijzeren zijkanten maar die wilde dus écht niet van die houten onderkant af
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En als je dat elke week doet dan blijft ie als nieuw.
Wij hebben een tweedehandsje uit een ander filiaal en daar kon je al aan zien dat het daar niet elke week gebeurde, op een gegeven moment is die 'aanslag' gewoon in de slang gaan zitten en krijg je het met geen mogelijkheid er meer uit
Milsani in de koeling trouwens?
Bij ons mag je eigenlijk geen producten in de koeling/vriezer zetten die niet van McDonald's zijn. Dus geen eigen maaltijden etc. Mag wel, maar dan in een koelbox.
Hoe is dat bij jullie?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Of je was ff komen werken vanavond was hartstikke druk
Ik weet niet hoe groot die van jullie is, ik heb hem leeggeschept en in het 'putje' zo'n zwart hendeltje van een flurrydispenser erin gedaan als 'dop'. Past preciesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
bij ons is het redelijk soepel mits het de volgende dag weg is. Oja ijsblokjesmachine ontkalken hoe doe je dat? ik heb me toch weer een vreselijk gesprek gehad met de RM over ons resaurant en schoonmaakkwaliteiten en onderhoud wat er niets is. Heb vandaag de Vaatwasser gedaan wat was die bruin van binnen van het vet (nu niet meer na een hele fles sprint performer en een boel schuursponsjes). de spoelbladen van de vaatwasser had ik 1,5 daarvoor al gedaan (vieze stinkende drap).
Lol, wat ik zo zie is die van ons ongeveer dubbel zo groot! Heeft te maken dat er twee restaurants op moeten draaien, het andere restaurant haalt een keer per dag hun ijsklontjes en gewassen grilldoeken hier op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:09 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot die van jullie is, ik heb hem leeggeschept en in het 'putje' zo'n zwart hendeltje van een flurrydispenser erin gedaan als 'dop'. Past precies
Dan 2/3 emmers heet water en dan de binnenwanden van dat ding goed schrobben met een borsteltje of iets dergelijks. Ik moest ook de 'bovenkant' van de binnenkant doen en daar kon ik niet bij, dus toen heb ik hem leeg laten lopen en ben ik er in gaan zitten, zo kon ik er veel makkelijker bij
Meen je dat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef muiterij het volgende:
[..]
Lol, wat ik zo zie is die van ons ongeveer dubbel zo groot! Heeft te maken dat er twee restaurants op moeten draaien, het andere restaurant haalt een keer per dag hun ijsklontjes en gewassen grilldoeken hier op.
Acces deniedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:23 schreef Yannick567 het volgende:
Een ander filiaal van onze franchise is op dit moment aan het verbouwen, die krijgen echt heel veel ruimte bij raam 2!
Fotootje:
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/74018192.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1268426242&Signature=PpXgRmZ%2BZSUMsEYP9sfpJ%2B9nUHw%3D
En van de binnenkant
http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/74021983.jpg?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1268426360&Signature=wk5a2EabqKSCCnmoHQnEqvGq%2BR0%3D
Er komen in raam 2 een koeling, shake, taptoren en zelfs een extra koffiemachine. Ik weet niet wat ze allemaal van plan zijn daar, maar een extra koffiemachine lijkt me persoonlijk een beetje overbodig
Mwhehe, zo zag het er ook bij ons uit toen er verbouwd werdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef Yannick567 het volgende:
Ojee.
Herkansing
http://twitpic.com/182gsw
http://twitpic.com/182jq7
Hij gaat wel degelijk door. SInds vandaag hangt de crewroomposter er. Het schijnt dat alleen de instore-restaurants hem gaan krijgen.quote:Op donderdag 4 2010 01:20 schreef Battlefan het volgende:
Overigens gaat de nieuwe Fish niet door ofzo, hij wordt in iedergeval niet in Overvecht getest omdat ze daar nog geen BOP hebben
Ga is een foto maken voor ons van die crewroomposterquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:18 schreef mstyle het volgende:
[..]
Hij gaat wel degelijk door. SInds vandaag hangt de crewroomposter er. Het schijnt dat alleen de instore-restaurants hem gaan krijgen.
In het campagenboekje staat iets in de trand van: "Voor de 'nieuwe Nederlanders". Zoals Aziaten e.d.
We zeiden vandaag al: "Komt er zo'n 'China-mén' aan de kassa: zeg je het volgende: "G'd u ziet er uit als een nieuwe Nederlander, uw wilt vast onze Royal-Fish" Dikke discriminatie
Almelo Waagplein heeft hem alquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:18 schreef mstyle het volgende:
[..]
Hij gaat wel degelijk door. SInds vandaag hangt de crewroomposter er. Het schijnt dat alleen de instore-restaurants hem gaan krijgen.
In het campagenboekje staat iets in de trand van: "Voor de 'nieuwe Nederlanders". Zoals Aziaten e.d.
We zeiden vandaag al: "Komt er zo'n 'China-mén' aan de kassa: zeg je het volgende: "G'd u ziet er uit als een nieuwe Nederlander, uw wilt vast onze Royal-Fish" Dikke discriminatie
Dan zal ik onze bedrijfsleider dat morgen eens vertellenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:18 schreef mstyle het volgende:
[..]
Omdat het daar lastig te plaatsen is, en het maar 5 minuten lopen is naar dat filiaal.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Meen je dat?
Waarom hebben ze in godsnaam geen eigen machine
Bij die eerste nooit geweest, die 2e kwam ik vroeger wel eensquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:30 schreef MarkoAlmelo het volgende:
HIER werk ik nu![]()
En ik heb ook jaren HIER gewerkt
'Ga jij even snel ijsblokjes halen op de markt'?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:46 schreef muiterij het volgende:
[..]
Omdat het daar lastig te plaatsen is, en het maar 5 minuten lopen is naar dat filiaal.Maar het is idd niet echt handig, ze hebben er ook niet genoeg hostessen en daarom hebben wij soms maar 1 hostess op dagen waar 2 hostessen vereist zijn.
Die dingen waren echt groot, viel me gister ookal op!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef muiterij het volgende:
Lol vandaag veel klachten van de cassieres over de grote blokken als speeltje in het happymeal. Die blokken zorgen ervoor dat de rest er niet echt goed in past en dat de doos niet dicht gaat.
Inderdaad, ook leuk de tijd tussen sommige foto's, moet je bij McDonald's Spijkenisse eens een keer verder klikkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:19 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Er klopt geen fuck in sommige delen van streetview maargoed
Goed gevondenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:35 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Inderdaad, ook leuk de tijd tussen sommige foto's, moet je bij McDonald's Spijkenisse eens een keer verder klikken
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef Jetfly het volgende:
Waarom, waarom, waarom in ***naam zo een kutsalaris! Het werk is goddelijk, maar de salaris is het tegenovergestelde.
Werk sinds oktober bij McDonald's. Keuken!!!
Waar werk je? En keuken is een stuk beter dan kassa jaquote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef Jetfly het volgende:
Werk sinds oktober bij McDonald's. Keuken!!!
Doe mij maar BINquote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Waar werk je? En keuken is een stuk beter dan kassa ja
Hey, ik krijg nog geld van je, kijk hier maar...quote:Op zondag 14 maart 2010 23:02 schreef Pantoffelsalade het volgende:
I donno much,, but I know I luv youuu!!
haha lekker Hollandsquote:Op zondag 14 maart 2010 23:11 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Hey, ik krijg nog geld van je, kijk hier maar...
Bin is ook wel leuk ja, maar dat is bij ons nooit echt nodig, sta liever KVAquote:
McDonald's Overvecht!quote:Op zondag 14 maart 2010 22:55 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Waar werk je? En keuken is een stuk beter dan kassa ja
Is het bij jullie niet zo druk dan dat jullie in de rush geen vaste binpersoon hebben?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:26 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Bin is ook wel leuk ja, maar dat is bij ons nooit echt nodig, sta liever KVAAl sta ik tegen het einde van de avond toch nog alleen keuken, dus dan sta je eigenlijk alles
Er staat ook in dat ze bijna nooit een vaste persoon op de BIN hebben. Volgens mij komt de manager van ze even helpen tijdens de rush (duurt meestal max. 2 uur).quote:Op zondag 14 maart 2010 23:39 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Is het bij jullie niet zo druk dan dat jullie in de rush geen vaste binpersoon hebben?
quote:Op zondag 14 maart 2010 23:51 schreef Jetfly het volgende:
Heb twee weken geleden geloof ik voor het eerst op de frietstation gezeten. Bloed-zweet-en-tranen! Littekens van over gehouden, maar was het wel waard! Veel nieuwe dingen geleerd, kwaliteit, productie, wanneer en wel en wanneer niet, echt heel veel dingen geleerd. Wist niet wat er wel allemaal eigenlijk om ging in zo een frietgeshit.
Jetfly.
Lange Viestraat dus, dan delen we onze bedrijfsleider en 1 managerquote:Op zondag 14 maart 2010 23:38 schreef Jetfly het volgende:
[..]
McDonald's Overvecht!
Ja, bij ons in de BIN een onderdeel van de keuken, tenminste zo hanteren wij het. BIN is wel leuk ja, HB/BM doe maar niet, KVA toch wel wat beter dan HB/BM, tussenstation (QP/BTB/CS/DD) is ook wel lekker.
Kassa, never mind.
En waar werk jij?
Crewtrainer (in opleidingquote:
Matthijs was vandaag bij ons ja, hem bedoel je toch?. Wanneer kom jij 's een keertje bij ons langs dan? Je moet om Safa vragen bij Matthijs. Kijken wat hij gaat zeggen. En wie bedoel jij met de bedrijfsleider? Ed?quote:Op zondag 14 maart 2010 23:56 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Lange Viestraat dus, dan delen we onze bedrijfsleider en 1 manager
[..]
Crewtrainer (in opleiding)
Ga ik doen, heb nu wel een week vakantie dus het moet ff wachten :p Ed is de Franchisenemer, bedrijfsleider is Perry, maar die hangt volgens mij meer bij ons rond dan bij julliequote:Op maandag 15 maart 2010 00:00 schreef Jetfly het volgende:
[..]
Matthijs was vandaag bij ons ja, hem bedoel je toch?. Wanneer kom jij 's een keertje bij ons langs dan? Je moet om Safa vragen bij Matthijs. Kijken wat hij gaat zeggen. En wie bedoel jij met de bedrijfsleider? Ed?
Crewtrainer, Nice! Hoelang ben je al in dienst daar? Had daar ooit eens een sollicitatiegesprek daar, ook met Matthijs, moest ik hem terugbellen. 2 Weken na de sollicitatiegesprek was ik aangenomen bij McDonald's Overvecht. Terugbellen was dus niet meer nodig.
Part-timer neem ik aan?
Wat dacht je hiervan?quote:
En je vooropleiding? HAVO?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan?
![]()
Ik werk nu 3 jaar en 3 maanden bij McDonald's. Vorig jaar Koninginnedag geslaagd voor mijn crewtrainer examen en sinds 1 februari management trainee
Ja dat kloptquote:Op maandag 15 maart 2010 00:12 schreef Jetfly het volgende:
[..]
En je vooropleiding? HAVO?
Klopt het trouwens dat ze nu ook een volledige HBO opleiding aanbieden? Zou wel gaaf zijn voor mij iig!
Ik heb VMBO theoretisch gedaan. Ooit nog eens gedacht om 2 jaartjes tot HAVO te doen maar niet gedaan. Eerst een bakkersopleiding gedaan maar vond dat het toch niet. Toen werkte ik al parttime bij McDonald's en ben er toen (september 2008) fulltime gaan werken.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:12 schreef Jetfly het volgende:
[..]
En je vooropleiding? HAVO?
Klopt het trouwens dat ze nu ook een volledige HBO opleiding aanbieden? Zou wel gaaf zijn voor mij iig!
Vraag je RM (restaurant manager) hij zal je het uitgebreid kunnen vertellenquote:Op maandag 15 maart 2010 00:14 schreef Jetfly het volgende:
Enig informatie? Ik kan er niet echt veel informatie over vinden op het net, jij wel? Behalve nieuwsberichten dan.
Zie hier meer informatiequote:Op maandag 15 maart 2010 00:14 schreef Jetfly het volgende:
Enig informatie? Ik kan er niet echt veel informatie over vinden op het net, jij wel? Behalve nieuwsberichten dan.
Ga jij maar in een ijsklontjesmachine zittenquote:
Dat kan ook heul romanties zijn, hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ga jij maar in een ijsklontjesmachine zitten![]()
En ik houd het de komende dagen voor gezien, niet teveel spammen eh?
De vervolgopleiding start als het goed is in april, niveau 2 was makkelijk. Ligt eraan tot hoever je wilt gaan, ga je tot het hoogste niveau dan krijg je een HBO diploma ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef Jetfly het volgende:
Met deze tempo zeker wel, maar waar ga je heen Matthijs?
En Yannick, is het een moeilijke opleiding? Krijg je een HBO titel? Of een MBO? Bachelor in nog iets toch?
ligt aan je vooropleiding hequote:Op maandag 15 maart 2010 00:27 schreef Jetfly het volgende:
Kan je gewoon niet met een HBO diploma beginnen dan? Moet je helemaal van niveau 1 beginnen?
Vakantiequote:Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef Jetfly het volgende:
Met deze tempo zeker wel, maar waar ga je heen Matthijs?
En Yannick, is het een moeilijke opleiding? Krijg je een HBO titel? Of een MBO? Bachelor in nog iets toch?
Heeeyyyy, die hoorde ik nog niet! Goeie!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:31 schreef Yannick567 het volgende:
Van de week kreeg ik een BM zonder brood. Degene aan de grill begreep alleen niet hoe hij die moest maken
Zijn er hier ook nog een paar van jullie die met ESF werken? Urensubsidie e.d. voor trainingen, SOC's..
Je moet bij niveau 2 beginnen.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:27 schreef Jetfly het volgende:
Kan je gewoon niet met een HBO diploma beginnen dan? Moet je helemaal van niveau 1 beginnen?
Als hij zijn mbo al heeft afgerond, dan kan hij rustig op t hbo beginnen lijkt me?quote:
Ik had havo en mijn propedeuse op het HBO en moest bij niveau 2 beginnne.quote:Op maandag 15 maart 2010 08:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als hij zijn mbo al heeft afgerond, dan kan hij rustig op t hbo beginnen lijkt me?![]()
En als hij Havo ofzo heeft, dan kan hij al helemaal op t hbo beginnen![]()
Versnelt heb ik het gedaan in anderhalf jaar niveau 2 en 3quote:Op maandag 15 maart 2010 13:15 schreef mstyle het volgende:
![]()
Heb je dat ook daadwerkelijk gedaan? Of heb je er toen van afgezien?
Zonder te veel te verspillen of te weinig friet te bakken. Overigens hebben jullie alleen tijdens de rush een binpersoon? Hier staat er bijna altijd een manager of crewtrainer aan de Bin tussen 12-19 (zeker op vrijdag, zaterdag en koopzondag).quote:Op zondag 14 maart 2010 23:54 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Friet staan is best leuk, ook de 'sport' om de friet vers te houden
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:12 schreef muiterij het volgende:
[..]
Zonder te veel te verspillen of te weinig friet te bakken. Overigens hebben jullie alleen tijdens de rush een binpersoon? Hier staat er bijna altijd een manager of crewtrainer aan de Bin tussen 12-19 (zeker op vrijdag, zaterdag en koopzondag).
Gisteren leek het erg rustig, komt ineens een voetbal team 20 menu's bestellen. Sta je dan met (inclusief moi) 3 man personeel.
Die polen? Dat is al 2 jaar zoquote:Op maandag 15 maart 2010 19:23 schreef mstyle het volgende:
Dat is een tijdelijk fenomeen neem ik aan.
Nu moet ik er gelijk aan denken dat wij in onze 'Amerikaanse keuken' altijd 'radio-NL' aanhebben staan.
'Amerikaanse keuken'?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:23 schreef mstyle het volgende:
Dat is een tijdelijk fenomeen neem ik aan.
Nu moet ik er gelijk aan denken dat wij in onze 'Amerikaanse keuken' altijd 'radio-NL' aanhebben staan.
Ooh. Daar hebben wij het eigenlijk nooit over. Amerikaans gedoe.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef mstyle het volgende:
Okay ik bedoelde eigenlijk een van oorsprong Amerikaans bedrijf, zoiets
Verkopen jullie ook Turkse broodjes döner kebap, shoarma en dürum döner?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:00 schreef Jetfly het volgende:
Bij ons bestaat de keuken echt uit Ankara. Alleen maar Turken! Kassa is veelal gemixt, maar keuken, lang leve Turkije, haha!
Ja, ik bedoel of ze hem ook echt gaan toevoegen aan het assortimentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:45 schreef mstyle het volgende:
Ik had dat toch al gezegdVanaf vandaag is hij bij ons te koop.
Ai, die polen die hier hebben gewerkt waren ook verschrikkelijk. Ze spraken geen nederland, geen duits en drie woorden engels. Zij wisten echt alles te verprutsen en zelfs de friet was te lastig voor ze. Uiteindelijk zagen ze zelf ook in dat het niet verder kon en hebben ze allebij ontslag genomen.quote:
Deden ze dat hier ook maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:55 schreef muiterij het volgende:
[..]
Ai, die polen die hier hebben gewerkt waren ook verschrikkelijk. Ze spraken geen nederland, geen duits en drie woorden engels. Zij wisten echt alles te verprutsen en zelfs de friet was te lastig voor ze. Uiteindelijk zagen ze zelf ook in dat het niet verder kon en hebben ze allebij ontslag genomen.![]()
Die nieuwe fish lijkt me wel lekker, die oude is niet echt mijn smaak(lees helemaal niet
)
Hij loopt hier goed hoor, worden al bijna meer royals verkocht dan fishjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef Yannick567 het volgende:
Ik ga hem morgen is zelf proberen denk ik. Gewoon zelf maken
Alleen in instores ofzo geloof ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef Jetfly het volgende:
Waar is de nieuwe fish verkrijgbaar dan? Dubbele Cheesburger, GOED!
Nee, alle restaurants die geen Drive hebben, bijvoorbeeld restaurants in het centrum van een stad, zullen het broodje krijgen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
alleen dus verkrijgbaar bij mcexpress restaurants?
Waar is dat goed voor? Beetje jammerquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Gouderix het volgende:
[..]
Nee, alle restaurants die geen Drive hebben, bijvoorbeeld restaurants in het centrum van een stad, zullen het broodje krijgen.
Normaal gesproken werk je gewoon je rooster uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef juwaidzellaf het volgende:
Hoelang moet je nog doorwerken als je ontslag neemt bij mac donalds??
Zo iets komt waarschijnlijk ook bij onze McD werd laatst gemeld, binnen een jaar volgens mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:07 schreef Yannick567 het volgende:
Hebben jullie dit al gelezen? Wist niet dat ze daar zo druk aan het verbouwen waren met de drive
Ik heb op google maps gekeken, volgens mij is dat best aan de krappe kant, of ze moeten terrein hebben bijgekocht ofzo
Wel interessant.
Moet wel de nodige ruimte voor zijn neem ik aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zo iets komt waarschijnlijk ook bij onze McD werd laatst gemeld, binnen een jaar volgens mij.
Mjaquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:10 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Moet wel de nodige ruimte voor zijn neem ik aan
Die hoort er dan ook niet opquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:26 schreef Yannick567 het volgende:
Was wel te doen, verder niet echt bijzonder. De kaas proefde ik in ieder geval niet
Ik had wel verwacht dat dit topic vol zou zitten zegt hij danquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef Battlefan het volgende:
Had toch wel verwacht dat dit topic al vol zou zittenZaterdag misschien weer werken, anders dinsdag weer
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kleine kans dat je aangenomen wordt... Je bent te duur...
Hier hebben we genoeg mensen van 40+...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kleine kans dat je aangenomen wordt... Je bent te duur...
Ik weet het al. Het is landelijk, nu snap ik ook waar mijn klasgenootje [Mc Hardenberg] het vorige week over had. Maar goed er zijn dus een aantal wijziggingen in het kassa-systeem.quote:
Dat is niet landelijk, want ons kassasysteem is nog steeds hetzelfde en aan te passen in New U. Wij hebben trouwens ook een flipscreen functie, maar die zit verborgen onder het mngt menuquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:58 schreef mstyle het volgende:
[..]
Ik weet het al. Het is landelijk, nu snap ik ook waar mijn klasgenootje [Mc Hardenberg] het vorige week over had. Maar goed er zijn dus een aantal wijziggingen in het kassa-systeem.
Bijv: Crewmail staat nu opeens onder actie's'; flipscreen is verhuist van crew-menu naar manager menu. Tevens staat er niet me ammount tender en exact, maar 'gepast' en die andere weet ik niet meer.
Bij happymeal moet je nu de box elke keer apart aanslaan. Vroegah had je 7x box en sloeg 5x hb aan en 2 kip 4. Nu sla je 5hb + 5 hb box aan en kip 4 2x + box 2 kip 4.
VaagOnze RM kan nu ook niet meer zelf dingen in het kassasysteem wijzigen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:26 schreef Yannick567 het volgende:
oja..
van 20 maart tot 25 april weer van die kut voordeelbonnen
Net iets onder de 3 euro denk ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat verdien je bij de mcdonalds als 15jarige?
Nee meer en je krijgt snipperdagen en vakantiegeld wat vaak word vergeten als je alleen naar het salaris kijkt,quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dus niet 2,56 wat je bij de hema verdient?
Ik weet niet wanneer je 16 word, anders mag je alleen nog maar het restaurant schoonmakenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:29 schreef Battlefan het volgende:
Wij nemen geen 15 jarige aan![]()
Ze hebben vandaag de sundae gesloopt hier, komen allemaal zwarte dingetjes uit
Hehe dan weet ik al exact wat er is gebeurtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:29 schreef Battlefan het volgende:
Wij nemen geen 15 jarige aan![]()
Ze hebben vandaag de sundae gesloopt hier, komen allemaal zwarte dingetjes uit
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hehe dan weet ik al exact wat er is gebeurt. De kamer is losgegaan van de pin waar de messen aan zitten word een lekkere teringzooi
Na mijn weten verdien je hier ¤3,20 per uur als 15 jarige en zit je hier op WML+, na 6 maanden ga je naar WML++ en dan verdien je weer meerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Wij hebben een overvloed aan 15 jarige, 1tje staat altijd kiosk en de andere staan overal en nergens, en ja, 1 staat altijd in de lobby schoon te maken maar die is daar dan ook goed in, vind ze ook leuk ofzoquote:
Zoiets dacht ik al ja, beetje jammer dat InterFastfood dicht is in het weekend ook, nu moeten we tot maandag wachtenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hehe dan weet ik al exact wat er is gebeurt. De kamer is losgegaan van de pin waar de messen aan zitten word een lekkere teringzooi
We hebben alles staan voor een McCafé, maar gebruiken hem niet meer omdat het niet echt goed liep. Had ermee te maken dat mensen er gewoon voorbijliepen en naar de normale kassa's gingen voor hun koffie. Het enige wat ze ook verkochten in het McCafe was koffie in normale koppen en frappuchino, de rest waren gewoon standaardijsjes. We hebben nog steeds een Mccafe menu op onze kassa's. En je kan nog steeds vanuit de keuken communiceren met het Cafe.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:58 schreef Yannick567 het volgende:
Ik wist niet dat ze bij jullie een McCafé hadden, muijterij?
http://www.flickr.com/pho(...)t-72057594069544156/
Zeker.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:45 schreef Erasmo het volgende:
Het is wel jammer, McCafé heeft prima producten alleen een verkeerd imago...
Het is meer van hetzelfde en de prijs is volgensmij omhooggegaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef Yannick567 het volgende:
De nieuwe voordeelbonnen zijn hier te printen. Volgens mij is alleen de prijs van 2 voordeelmenu's iets omhoog, was dat niet eerst ¤7.50? Is nu ¤7.75
Oh, okayquote:Op maandag 22 maart 2010 15:07 schreef muiterij het volgende:
[..]
Het is meer van hetzelfde en de prijs is volgensmij omhooggegaan.![]()
Met standaardijs had ik het meer over grotere softijsjes. Dus zo'n hoorn.Was het enige, samen met de frappuchino dat niet aan de kassa te krijgen was.
Geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:01 schreef Yannick567 het volgende:
Leeft jullie shake alweer trouwens, Matthijs?
Maar bij ons op de kassa is het nog steeds 7,50quote:Op maandag 22 maart 2010 11:14 schreef Yannick567 het volgende:
De nieuwe voordeelbonnen zijn hier te printen. Volgens mij is alleen de prijs van 2 voordeelmenu's iets omhoog, was dat niet eerst ¤7.50? Is nu ¤7.75
Wordt niet meer gebruikt de kassa die er was is ook weg., de shake/sundae machine die er stond staat nu aan de counter ter vervanging van onze oude aan de counter. De oude had binnen 2 dagen tot 3 keer toe zijn hele shakereservoir leeggegooid.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Oh, okay
Maar wordt helemaal niet meer gebruikt? ben benieuwd hoe ze dat in de toekomst gaan doen bij andere restaurants.
Ik weet trouwens niet of dat alle bonnetjes zijn, misschien zit er in de 'papieren' versie ook nog wel een cheeseburger bij voor ¤1,-.
Vast wat rubbertjes dan die kapot warenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:58 schreef muiterij het volgende:
[..]
Wordt niet meer gebruikt de kassa die er was is ook weg., de shake/sundae machine die er stond staat nu aan de counter ter vervanging van onze oude aan de counter. De oude had binnen 2 dagen tot 3 keer toe zijn hele shakereservoir leeggegooid.![]()
Wij hebben een magnetron, voor de mensen die in de pauze naar de ah lopen en daar een kant-en-klaar maaltijd eten. De meesten eten echter mac en sommige eten helemaal niet.
Tastybrood als psv landskampioen wordt past er ook heel goed in, heb toen binnen no time 3 kratten ontdooid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:17 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vast wat rubbertjes dan die kapot waren
Valt me wel op dat de cheeseburger voor 1,- niet bij de bonnen zit trouwens. Liep zeker te hard de vorige keer
Die magnetron van ons is ook heel handig voor het ontdooien van muffinbrood
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef muiterij het volgende:
[..]
Tastybrood als psv landskampioen wordt past er ook heel goed in, heb toen binnen no time 3 kratten ontdooid.
Verschilt nogal per wedstrijd, tegen volendam of vvv venlo niet. Maar als Ajax, Feyenoord of Twente komt zit het hele philipsstadion vol = ongeveer 35000 man. Dan kan je wel voorspellen hoe druk het is. En na de wedstrijd komt iedereen nog een keer terug voordat ze gaan stappen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
![]()
Jullie draaien overuren of niet als PSV thuis speelt?
Verloedering in de vorm van wat? Minder leuke collega's of minder goede collega's?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:14 schreef Studiotje het volgende:
McD begint hier te verloederen qua personeelnog effe en ik ga weg daar door het personeel
Minder leuke collega's, en collega's die het hele management afzeiken en altijd beweren het nooit te gaan doen en nu opeens wel manager wordenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:43 schreef muiterij het volgende:
[..]
Verloedering in de vorm van wat? Minder leuke collega's of minder goede collega's?
Dat is al een tijdje ja. Omdat hij 'vast' aan het assortiment is toegevoegdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:53 schreef Battlefan het volgende:
Viel me vandaag op dat de Dutch Deluxe ook gewoon op de voordeelmenu POP staat, was dat al?Sta sinds een paar maanden weer eens kassa namelijk
Hier precies hetzelfde als Twente thuisspeelt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:03 schreef muiterij het volgende:
[..]
Verschilt nogal per wedstrijd, tegen volendam of vvv venlo niet. Maar als Ajax, Feyenoord of Twente komt zit het hele philipsstadion vol = ongeveer 35000 man. Dan kan je wel voorspellen hoe druk het is. En na de wedstrijd komt iedereen nog een keer terug voordat ze gaan stappen.Is echt leuk als dat niet goed is ingepland, staat de halve tent vol heb je 2 kassa en 2 keukenmensen.
Zal idd ook wel drukte geven. Opzich zijn de psv-supporters over het algemeen niet heel erg lastig. We hebben maar 1 of twee keer gehad dat iemand iets heeft vernield.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde als Twente thuisspeelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |