abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79004303
Lijkt me wel leuk om mee te helpen met het opstarten van een nieuwe zaak, om vanaf het begin aan mee te draaien, wel interessant.
Ik heb de komende dagen zulke rare tijden.. -_- Maar ook wel een keertje lekker om even een weekje iets minder uren te draaien
pi_79004386
Wat noem je rare tijden? Hier meestal van 8 - 16/16.30 setup Dan veel mensen vanaf 12/13-19/20 sommige tot 21.00. Of van 14-22. Dan de meeste van 16.30-Sluit.
pi_79014466
Nja, degene die bij ons de roosters maakt, die is ziek, dus nu doet de bedrijfsleidermeneer het. Die denkt natuurlijk om zn centjes enzo:P
Dus vrijdag 14.15 - 19.00 (nog wel oke)
En zaterdag 16.30-20.00 (Waar ik normaal een volle dag werk)

Vorige week wassie nog mooier
Maandag 15.15-19.00
Vrijdag 16.45-19.45
Zaterdag 16.00-00.00

Weird..
pi_79014536
Werk je fulltime dan?
pi_79021581
Wat een rare tijden.. wij werken niet met xx:15 of xx:45 tijden
Gewoon om het hele uur of het halve uur beginnen
pi_79022715
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 16:38 schreef Yannick567 het volgende:
Wat een rare tijden.. wij werken niet met xx:15 of xx:45 tijden
Gewoon om het hele uur of het halve uur beginnen
Hier wordt er wel mee gewerkt, maar meestal is het idd om het half en heel.
pi_79026048
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef Remzz het volgende:
Werk je fulltime dan?
Nee, werk part-time maar meestal rond de 17 uur.
Rooster van vorige week was eigenlijk maar 8 of 9 uur, daar heb ik toen toch maar wat van gezegd Ik moet als student ook inkomen hebben
pi_79026557
Ik heb vandaag onze ijsblokjesmachine ontkalkt en schoongemaakt. Was hard nodig
Studiotje heeft de foto gezien
pi_79027855
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:21 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb vandaag onze ijsblokjesmachine ontkalkt en schoongemaakt. Was hard nodig
Studiotje heeft de foto gezien
pi_79028116
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:56 schreef Studiotje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik wist gewoon dat die eraan zat te komen.
pi_79028852
Ijsblokjes machine ontkalken, brrrrrrr een keer moeten doen vond het maar een kloteklus. (Zo'n klus die altijd wordt uitgesteld waardoor het echt veel moeite kost.)
pi_79029212
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef muiterij het volgende:
Ijsblokjes machine ontkalken, brrrrrrr een keer moeten doen vond het maar een kloteklus. (Zo'n klus die altijd wordt uitgesteld waardoor het echt veel moeite kost.)
Totdat BCS langskomt en constateert dat er teveel kalk of zelfs schimmel (ander filiaal) inzit. Komt niet in conact met die ijsblokjes, maargoed, het hoort er niet. Zoiets moet gewoon 2 wekelijks gebeuren, dan is er niks aan de hand
Dan hoeven dit soort praktijken ook niet uitgevoerd te worden:
http://twitpic.com/17wl2t
pi_79030338
Volgens mij wordt het hier nooit gedaan Maar wij hebben dan ook een andere dan jouw zo te zien :$
pi_79030456
Eigenlijk moet het wel, ook met de FOR enzo wordt je er wel op afgerekend Wij hadden voor de verbouwing eentje die iets groter was dan deze. Nu hebben we een tweedehandsje achja, zolang hij het maar doet.
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:15:16 #115
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_79037653
Regels zijn er om overtreden te worden [rare zin], algemeen gedachtegoed. Máár die ijsblokjesmachine gaat bij ons élke week helemaal uit elkaar!

Ik kwam trouwens dinsdag van die houdbare Milsani melk [van de Aldi??] tegen in de koeling en vanochtend had ik Set-Up en dus ook MLS inruimen toen had ik zo'n container met nieuwe ijzeren zijkanten maar die wilde dus écht niet van die houten onderkant af

[ Bericht 55% gewijzigd door mstyle op 11-03-2010 22:28:32 ]
pi_79040522
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:15 schreef mstyle het volgende:
Regels zijn er om overtreden te worden [rare zin], algemeen gedachtegoed. Máár die ijsblokjesmachine gaat bij ons élke week helemaal uit elkaar!

Ik kwam trouwens dinsdag van die houdbare Milsani melk [van de Aldi??] tegen in de koeling en vanochtend had ik Set-Up en dus ook MLS inruimen toen had ik zo'n container met nieuwe ijzeren zijkanten maar die wilde dus écht niet van die houten onderkant af
En als je dat elke week doet dan blijft ie als nieuw.
Wij hebben een tweedehandsje uit een ander filiaal en daar kon je al aan zien dat het daar niet elke week gebeurde, op een gegeven moment is die 'aanslag' gewoon in de slang gaan zitten en krijg je het met geen mogelijkheid er meer uit

Milsani in de koeling trouwens?
Bij ons mag je eigenlijk geen producten in de koeling/vriezer zetten die niet van McDonald's zijn. Dus geen eigen maaltijden etc. Mag wel, maar dan in een koelbox.
Hoe is dat bij jullie?
pi_79041494
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:08 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

En als je dat elke week doet dan blijft ie als nieuw.
Wij hebben een tweedehandsje uit een ander filiaal en daar kon je al aan zien dat het daar niet elke week gebeurde, op een gegeven moment is die 'aanslag' gewoon in de slang gaan zitten en krijg je het met geen mogelijkheid er meer uit

Milsani in de koeling trouwens?
Bij ons mag je eigenlijk geen producten in de koeling/vriezer zetten die niet van McDonald's zijn. Dus geen eigen maaltijden etc. Mag wel, maar dan in een koelbox.
Hoe is dat bij jullie?

Serieus ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2010 23:33:55 ]
pi_79043864
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Serieus ?
Of je was ff komen werken vanavond was hartstikke druk
pi_79044101
bij ons is het redelijk soepel mits het de volgende dag weg is. Oja ijsblokjesmachine ontkalken hoe doe je dat? ik heb me toch weer een vreselijk gesprek gehad met de RM over ons resaurant en schoonmaakkwaliteiten en onderhoud wat er niets is. Heb vandaag de Vaatwasser gedaan wat was die bruin van binnen van het vet (nu niet meer na een hele fles sprint performer en een boel schuursponsjes). de spoelbladen van de vaatwasser had ik 1,5 daarvoor al gedaan (vieze stinkende drap).
  vrijdag 12 maart 2010 @ 01:20:44 #120
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_79044340
Bij ons werd de ijsmachine ook vrijwel nooit schoongemaakt, paar jaar terug is er een speciaal bedrijf voor gekomen en nu hebben we net een week een nieuwe

Overigens las ik dat er vanaf dit weekend andere bacon komt, gewoon in halve plakken ipv hele In een grotere bak, die na het bijvullen weer terug in de vriezer mag
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_79046051
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 00:57 schreef Remzz het volgende:

[..]

Of je was ff komen werken vanavond was hartstikke druk

Ik kon helaas niet
pi_79049594
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 01:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
bij ons is het redelijk soepel mits het de volgende dag weg is. Oja ijsblokjesmachine ontkalken hoe doe je dat? ik heb me toch weer een vreselijk gesprek gehad met de RM over ons resaurant en schoonmaakkwaliteiten en onderhoud wat er niets is. Heb vandaag de Vaatwasser gedaan wat was die bruin van binnen van het vet (nu niet meer na een hele fles sprint performer en een boel schuursponsjes). de spoelbladen van de vaatwasser had ik 1,5 daarvoor al gedaan (vieze stinkende drap).
Ik weet niet hoe groot die van jullie is, ik heb hem leeggeschept en in het 'putje' zo'n zwart hendeltje van een flurrydispenser erin gedaan als 'dop'. Past precies
Dan 2/3 emmers heet water en dan de binnenwanden van dat ding goed schrobben met een borsteltje of iets dergelijks. Ik moest ook de 'bovenkant' van de binnenkant doen en daar kon ik niet bij, dus toen heb ik hem leeg laten lopen en ben ik er in gaan zitten, zo kon ik er veel makkelijker bij
pi_79053448
Die van ons is vaak leeg maar dat word nooit gedaan! tnx voor de tip doe ik dat een keer op een verlaten middag of een keer nadat ik klaar ben
pi_79057437
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 10:09 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe groot die van jullie is, ik heb hem leeggeschept en in het 'putje' zo'n zwart hendeltje van een flurrydispenser erin gedaan als 'dop'. Past precies
Dan 2/3 emmers heet water en dan de binnenwanden van dat ding goed schrobben met een borsteltje of iets dergelijks. Ik moest ook de 'bovenkant' van de binnenkant doen en daar kon ik niet bij, dus toen heb ik hem leeg laten lopen en ben ik er in gaan zitten, zo kon ik er veel makkelijker bij
Lol, wat ik zo zie is die van ons ongeveer dubbel zo groot! Heeft te maken dat er twee restaurants op moeten draaien, het andere restaurant haalt een keer per dag hun ijsklontjes en gewassen grilldoeken hier op.
pi_79075856
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef muiterij het volgende:

[..]

Lol, wat ik zo zie is die van ons ongeveer dubbel zo groot! Heeft te maken dat er twee restaurants op moeten draaien, het andere restaurant haalt een keer per dag hun ijsklontjes en gewassen grilldoeken hier op.
Meen je dat?
Waarom hebben ze in godsnaam geen eigen machine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')