Hier wordt er wel mee gewerkt, maar meestal is het idd om het half en heel.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:38 schreef Yannick567 het volgende:
Wat een rare tijden.. wij werken niet met xx:15 of xx:45 tijden
Gewoon om het hele uur of het halve uur beginnen
Nee, werk part-time maar meestal rond de 17 uur.quote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:21 schreef Yannick567 het volgende:
Ik heb vandaag onze ijsblokjesmachine ontkalkt en schoongemaakt. Was hard nodig
Studiotje heeft de foto gezien
Totdat BCS langskomt en constateert dat er teveel kalk of zelfs schimmel (ander filiaal) inzit. Komt niet in conact met die ijsblokjes, maargoed, het hoort er niet. Zoiets moet gewoon 2 wekelijks gebeuren, dan is er niks aan de handquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef muiterij het volgende:
Ijsblokjes machine ontkalken, brrrrrrr een keer moeten doen vond het maar een kloteklus. (Zo'n klus die altijd wordt uitgesteld waardoor het echt veel moeite kost.)
En als je dat elke week doet dan blijft ie als nieuw.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:15 schreef mstyle het volgende:
Regels zijn er om overtreden te worden [rare zin], algemeen gedachtegoed. Máár die ijsblokjesmachine gaat bij ons élke week helemaal uit elkaar!
Ik kwam trouwens dinsdag van die houdbare Milsani melk [van de Aldi??] tegen in de koelingen vanochtend had ik Set-Up en dus ook MLS inruimen toen had ik zo'n container met nieuwe ijzeren zijkanten maar die wilde dus écht niet van die houten onderkant af
quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:08 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
En als je dat elke week doet dan blijft ie als nieuw.
Wij hebben een tweedehandsje uit een ander filiaal en daar kon je al aan zien dat het daar niet elke week gebeurde, op een gegeven moment is die 'aanslag' gewoon in de slang gaan zitten en krijg je het met geen mogelijkheid er meer uit
Milsani in de koeling trouwens?
Bij ons mag je eigenlijk geen producten in de koeling/vriezer zetten die niet van McDonald's zijn. Dus geen eigen maaltijden etc. Mag wel, maar dan in een koelbox.
Hoe is dat bij jullie?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Of je was ff komen werken vanavond was hartstikke druk
Ik weet niet hoe groot die van jullie is, ik heb hem leeggeschept en in het 'putje' zo'n zwart hendeltje van een flurrydispenser erin gedaan als 'dop'. Past preciesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 01:09 schreef piepkuiken21 het volgende:
bij ons is het redelijk soepel mits het de volgende dag weg is. Oja ijsblokjesmachine ontkalken hoe doe je dat? ik heb me toch weer een vreselijk gesprek gehad met de RM over ons resaurant en schoonmaakkwaliteiten en onderhoud wat er niets is. Heb vandaag de Vaatwasser gedaan wat was die bruin van binnen van het vet (nu niet meer na een hele fles sprint performer en een boel schuursponsjes). de spoelbladen van de vaatwasser had ik 1,5 daarvoor al gedaan (vieze stinkende drap).
Lol, wat ik zo zie is die van ons ongeveer dubbel zo groot! Heeft te maken dat er twee restaurants op moeten draaien, het andere restaurant haalt een keer per dag hun ijsklontjes en gewassen grilldoeken hier op.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:09 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot die van jullie is, ik heb hem leeggeschept en in het 'putje' zo'n zwart hendeltje van een flurrydispenser erin gedaan als 'dop'. Past precies
Dan 2/3 emmers heet water en dan de binnenwanden van dat ding goed schrobben met een borsteltje of iets dergelijks. Ik moest ook de 'bovenkant' van de binnenkant doen en daar kon ik niet bij, dus toen heb ik hem leeg laten lopen en ben ik er in gaan zitten, zo kon ik er veel makkelijker bij
Meen je dat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef muiterij het volgende:
[..]
Lol, wat ik zo zie is die van ons ongeveer dubbel zo groot! Heeft te maken dat er twee restaurants op moeten draaien, het andere restaurant haalt een keer per dag hun ijsklontjes en gewassen grilldoeken hier op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |