abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78755873

Welkom in het McDonald's Crew topic. Waar alle McDonald's Medewerkers ervaringen delen.
Dit is geen zeurtopic voor gasten, die mogen verder in het topic in CUL!

Medewerkers
Battlefan - Utrecht Lange Viestraat
Yannick567 - Gorinchem
TheGirlNextDoor - Enschede Drive Woonboulevard
Studiotje - Amersfoort Noord
MarkoAlmelo - Almelo Oost
Muiterij - Eindhoven Markt
misz--kelliej - Purmerend

Acties

Happy Meal

McDeal
Met je persoonlijke pas korting op kleding, electronica, dagjes uit, zwemmen, naar de bioscoop, en nog veel meer!
Log hier in en bekijk de laatste acties.

Komende Actie(s)
- ..

Vorige Delen
mc donalds medewerkers topic

Je kunt de OP vinden in de FOK!wiki, klik hier en pas gelijk de OP aan als je een nieuw topic opent!
pi_78755984
TVP
pi_78755996
Tvp.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:03:58 #4
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_78756159
Waarom is er geen CBO meer?
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_78756282
En waarom geen McHarlingen?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:09:43 #6
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_78756380
Ik krijg honger.
Feyenoord Rotterdam
pi_78756384
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef Ps2K het volgende:
Waarom is er geen CBO meer?
Omdat de CBO kip is uitgeroeid
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:11:28 #8
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_78756453
Zijn de Hollandse weken trouwens afgelopen?
Feyenoord Rotterdam
pi_78756461
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Omdat de CBO kip is uitgeroeid
Dat was bedrijfsgeheim..

OK.
Wat een kutkoeling hebben wij toch ook eigenlijk.
pi_78756615
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:11 schreef o.us het volgende:
Zijn de Hollandse weken trouwens afgelopen?

Nu hebben we een nieuw 'Hollands' broodje
pi_78756673
Bedrijfsgeheim
pi_78756997
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:17 schreef Socios het volgende:
Bedrijfsgeheim
Zucht.
Ik ruik ergens al sarcasme in mijn post ergens bovenaan
  vrijdag 5 maart 2010 @ 01:13:11 #13
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78758216
Compressor kapot De deur van die van ons bleef eerst niet meer dicht, dat was ook lastig Gelukkig zit er nog een deur in, dus gewoon een grote zware kar er tegenaan en hij bleef dicht zitten
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
pi_78768757
hoe zit dat met die mc deal? ik kan me nergens inschrijven en niemand heeft me er ooit van verteld. Ik wist overigens niet dat er een prijs was voor beste CSOscore verbeteren. Best grappig een prijs van 1000 euro. Ik hoop alleen niet dat het uitgegeven gaat worden aan een crewfeest maar een keer een actief iets te gaan doen ipv zuipen :S
pi_78772969
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef piepkuiken21 het volgende:
hoe zit dat met die mc deal? ik kan me nergens inschrijven en niemand heeft me er ooit van verteld. Ik wist overigens niet dat er een prijs was voor beste CSOscore verbeteren. Best grappig een prijs van 1000 euro. Ik hoop alleen niet dat het uitgegeven gaat worden aan een crewfeest maar een keer een actief iets te gaan doen ipv zuipen :S
Je krijgt een McDeal pasje van je McD... tenminste.. zo kreeg ik 'm..
pi_78779908
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Je krijgt een McDeal pasje van je McD... tenminste.. zo kreeg ik 'm..
Gaat via je eigen restaurant ja. Pas is persoonlijk, daarom

Vandaag is de hele koeling leeggehaald, dat grote apparaat wat erin hangt is eruit gehaald en er hangt een nieuwe in, gevolg was wel dat de koeling leeg was en uit stond. Spullen stonden buiten
pi_78799418
raar, en wanneer krijg je dat, bij een vol contract of een onbepaalde tijd contract. Kunnen francisers er wel of niet aan mee doen? (ik heb het gevoel dat ik genaaid word hierzo nl.)
pi_78799571
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
raar, en wanneer krijg je dat, bij een vol contract of een onbepaalde tijd contract. Kunnen francisers er wel of niet aan mee doen? (ik heb het gevoel dat ik genaaid word hierzo nl.)
Iedereen kreeg bij ons dat pasje..anders vraag er is na
pi_78800292
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
Iedereen die werkzaam is bij mcdonald's krijgt zo'n pasje. Fulltime of parttime, vast contract of contract voor bepaalde tijd heeft geen invloed op het hebben ervan. Als je hem nog niet hebt gehad vraag er dan even naar bij je RM?
pi_78802282
tvp
  zaterdag 6 maart 2010 @ 02:23:21 #21
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78804379
Ik begreep dat de RM's die krengen moesten bestellen een tijd terug, bij ons zitten er ook pasjes bij van mensen die sinds eind vorig jaar niet meer bij ons werken
- Walt Disney
pi_78807954
Hier kreeg idd ook iedereen hem uitgedeeld door de restaurant manager.

tevens tvp
pi_78812649
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef muiterij het volgende:
Hier kreeg idd ook iedereen hem uitgedeeld door de restaurant manager.

tevens tvp
Nah uitgedeeld, die van mij lag op de BOP Bin, toen ik binnenkwam zag ik 'm liggen en nam hem maar mee, niemand zei of ik hem echt mocht hebben
pi_78813916
Ik heb hem gekregen via de assistent-manager, eventjes nieuw wachtwoord aanmaken en klaar is kees.
Ga vanavond die Dutch deluxe uitproberen, hoor er wel goeie dingen over.

p.s: Alweer het 2e medewerkerstopic (H)
pi_78816338
Ow ja, Dutch Deluxe... vanavond ook maar is proberen... moet over en half uur al weer richting de McD.
pi_78817979
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:44 schreef Studiotje het volgende:
Ow ja, Dutch Deluxe... vanavond ook maar is proberen... moet over en half uur al weer richting de McD.
Ik heb weekend, maandag sluit, en dan alweer weekend.

Ik heb van de week die dutch deluxe gegeten met kaas. Gewoon kaas van thuis, met een beetje boter erop zonder het broodje te toasten, was heul goed te doen
pi_78820018
gewoon oud broodje in de pling net zo lekker

Oja hoeveel mensen nemen bij jullie restaurants eten van thuis mee en warmen het op? ik lijk de enige te zijn die altijd z'n eten mee neemt (en nog een manager maar die heeft luxe tijden waardoor die nooit onder het eten hoeft te werken)
pi_78821435
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef piepkuiken21 het volgende:

Oja hoeveel mensen nemen bij jullie restaurants eten van thuis mee en warmen het op? ik lijk de enige te zijn die altijd z'n eten mee neemt (en nog een manager maar die heeft luxe tijden waardoor die nooit onder het eten hoeft te werken)
Gat-ver-damme
pi_78822766
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef piepkuiken21 het volgende:

Ik neem zovaak me eigen eten mee, tosti of nasi/bami etc...paar minuten in de magnetron...PING
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:29:54 #30
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_78825678
Zijn er bij ons ook genoeg.
Ik ook regelmatig, soms geen zin in, maar eet vrij weinig bij de Mc

Veel komen er met Noodles (ik overigens ook af en toe), Turken komen met een bak vol met turks eten, etc
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:13:09 #31
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_78827252
Ik neem dagelijks zes boterhammen mee en dan geen witbrood maar het meest donkere brood wat je, je kunt verzinnen!
Als ik sluit o.i.d. heb, eet ik gewoon iets van gister, hutspot o.i.d.

Ik heb wel een andere verslaving

Mc Flurry [Mijn dagelijkse vitamine-shot ]

Btw ik vind de sundae-mix nog steeds na softijs van de snackbar om de hoek smaken, jullie ook? Terwijl we geloof ik wel weer dezelfde dozen als voorheen hebben?

Wil iemand mij nog ff 'bovenin' zetten? mstyle - Zwolle [Welke zeg ik lekker niet ] B.v.d.!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:24:59 #32
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78827674
Bij ons neemt niemand eten mee, sommige gaan wel in hun pauze ergens anders iets eten of halen
- Walt Disney
pi_78829205
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:13 schreef mstyle het volgende:
Ik neem dagelijks zes boterhammen mee en dan geen witbrood maar het meest donkere brood wat je, je kunt verzinnen!
Als ik sluit o.i.d. heb, eet ik gewoon iets van gister, hutspot o.i.d.

Ik heb wel een andere verslaving

Mc Flurry [Mijn dagelijkse vitamine-shot ]

Btw ik vind de sundae-mix nog steeds na softijs van de snackbar om de hoek smaken, jullie ook? Terwijl we geloof ik wel weer dezelfde dozen als voorheen hebben?

Wil iemand mij nog ff 'bovenin' zetten? mstyle - Zwolle [Welke zeg ik lekker niet ] B.v.d.!
Je kan jezelf hier erbij zetten. Ik heb het voor je gedaan, weet je dat voor de volgende keer
  zaterdag 6 maart 2010 @ 22:10:25 #34
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_78829346
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 21:24 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons neemt niemand eten mee, sommige gaan wel in hun pauze ergens anders iets eten of halen
Dat gebeurd bij ons zelden. Eer dat je bent uitgeklokt en ergens anders wat hebt bestelt zijn de dertig minuten alweer voorbij
pi_78829517
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef mstyle het volgende:

[..]

Dat gebeurd bij ons zelden. Eer dat je bent uitgeklokt en ergens anders wat hebt bestelt zijn de dertig minuten alweer voorbij
Ligt eraan waar je zit natuurlijk he, als je in een centrumvestiging werkt dan ben je zo bij de shoarmatent om de hoek. Desnoods eet je het daar op
Wij zitten op een industrieterrein want op het eerste opzicht niet een industrieterrein lijkt, maar dat is het wel. We zitten vooraan dus we zijn er zo vanaf, maar dichtsbijzijnde winkelcentrum is 5 minuten fietsen. Enige wat ze even snel kunnen halen is bij de benzinepomp aan de overkant van het kruispunt
Bij ons eet bijna iedereen gewoon mac, maargoed, vindt ik niet gek, je krijgt het bijna voor niks
pi_78834539
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je zit natuurlijk he, als je in een centrumvestiging werkt dan ben je zo bij de shoarmatent om de hoek. Desnoods eet je het daar op
Wij zitten op een industrieterrein want op het eerste opzicht niet een industrieterrein lijkt, maar dat is het wel. We zitten vooraan dus we zijn er zo vanaf, maar dichtsbijzijnde winkelcentrum is 5 minuten fietsen. Enige wat ze even snel kunnen halen is bij de benzinepomp aan de overkant van het kruispunt
Bij ons eet bijna iedereen gewoon mac, maargoed, vindt ik niet gek, je krijgt het bijna voor niks
tis maar wat je niets vind. Er gaat een landelijke regel komen (en bij ons al van kracht) dat je pas vanaf 4,40 korting krijgt.
pi_78834595
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:36 schreef piepkuiken21 het volgende:

[..]

tis maar wat je niets vind. Er gaat een landelijke regel komen (en bij ons al van kracht) dat je pas vanaf 4,40 korting krijgt.
het is nu 2.10 euro, en straks 4,40? damm

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2010 00:47:06 ]
  zondag 7 maart 2010 @ 01:11:48 #38
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_78835394
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:06 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Je kan jezelf hier erbij zetten. Ik heb het voor je gedaan, weet je dat voor de volgende keer
En wie heeft mij er weer tussen uit gehaald
pi_78835424
nieman je staat er toch tussen? Bij nummer 3 sta je in het topic
  zondag 7 maart 2010 @ 02:50:07 #40
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78837554
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

het is nu 2.10 euro, en straks 4,40? damm
2.10? Daar doen ze bij ons echt niet aan, als het naar 4,40 gaat dan ga ik maar eens een goed gesprek voeren, of zelf wat meenemen
- Walt Disney
  zondag 7 maart 2010 @ 02:51:05 #41
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78837566
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Zo gaat dat ja, al gaan er ook een aantal naar KFC (gewoon in McKleding enzo) en zij komen weer bij ons eten Subway en Broodje Mario (asociaal grote italiaanse broodjes, een begrip in Utrecht) doen het ook goed
- Walt Disney
pi_78839265
quote:
Op zondag 7 maart 2010 02:50 schreef Battlefan het volgende:

[..]

2.10? Daar doen ze bij ons echt niet aan, als het naar 4,40 gaat dan ga ik maar eens een goed gesprek voeren, of zelf wat meenemen
2,10, ja dat heeft met de belasting te maken..
pi_78840153
Tsja, hier in het centrum zit ik zo bij de kfc, subway, shoarmatent, wokaway en gewone snackbar. En de bakker natuurlijk.

Gisteren een echte rampdag gehad. Ineens begon de Chicken Sensation veel sneller te verkopen dan normaal waardoor we al snel geen honing-mosterdsaus meer hadden. Daarna begon de Dutch Deluxe en de Salsawrap veel sneller te verkopen waardoor er al snel geen salsasaus meer was: geen Deluxe en Salsawrap. Vervolgens had onze bigmactoaster de behoefte om alle broodjes ongeveer zo plat als een dubbeltje te maken en vervolgens pikzwart.
Btw de SOR is goed gegaan, alles ongeveer 90 dus top.
pi_78840158
quote:
Op zondag 7 maart 2010 10:31 schreef muiterij het volgende:
Tsja, hier in het centrum zit ik zo bij de kfc, subway, shoarmatent, wokaway en gewone snackbar. En de bakker natuurlijk.

Gisteren een echte rampdag gehad. Ineens begon de Chicken Sensation veel sneller te verkopen dan normaal waardoor we al snel geen honing-mosterdsaus meer hadden. Daarna begon de Dutch Deluxe en de Salsawrap veel sneller te verkopen waardoor er al snel geen salsasaus meer was: geen Deluxe en Salsawrap. Vervolgens had onze bigmactoaster de behoefte om alle broodjes ongeveer zo plat als een dubbeltje te maken en vervolgens pikzwart.
Btw de SOR is goed gegaan, alles ongeveer 90 dus top.
9 hb 6 qp kip 9 en 20 ajb

* tvp *
  zondag 7 maart 2010 @ 11:59:25 #45
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_78842066
Ik bikkel gewoon wat McD voer naar binnen hoor Ga echt niet van huis meenemen en werk maar 1 dag in de week dus het kan nog Je hebt hier wel mensen die het zelf van huis meenemen en dan echt iets met Curry, gore stinkzooi!
pi_78843658
ja bij mij zeiken ze ook altijd over stank (onde pling staat onder de dresstafel van de BOP), maar etensluchtijes ruiken gewoon heerlijk op brocolie en bloemkool na. Straks maar even bellen of ik toevallig niet deze week 7 dagen kan werken en dan over 2 weken wat dagen vrij na m'n weekend, er moet even te veel gedaan worden bij m'n ouders en ik mis al 1 weekenddag en 3 weekenden.
pi_78844102
Het is een franchise organisatie he, dus je franchisee bepaalt hoe de korting is
Crew bij ons eenmalig 70%, voor, tijdens of na werktijd.
Crewtrainers en managers eten gratis. Crewtrainers in compensatie van de uren die ze trainen en managers betalen er een bedrag per maand voor.

En damn.. broodje mario!
pi_78846985
tvp
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_78854987
Dutch deluxe vond ik echt niet te hachelen, NIET lekker Rare salsa-saus..
Geloof niet dat dit zo'n knaller wordt dat ie ook daadwerkelijk vast in het assortiment blijft. Ben ik de enige die dat denkt?

Verder weer een paar leuke grappen in de drive.. -_-
Een patatje oorlog en een frikandel speciaal alsjeblieft.
Echt zo flauw :S
Goedenavond, heeft u een klein momentje alstublieft.
Nee
Wedden van wel? Neem die bestelling gewoon niet op

Nja, heb er nog wel meer, maar vind het wel weer een veel te lange post
pi_78855642
Ik vind hem wel lekker.
Nouja, smaken verschillen he.

Ik wil nog steeds een brownie terug in het assortiment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')