Je krijgt een McDeal pasje van je McD... tenminste.. zo kreeg ik 'm..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:15 schreef piepkuiken21 het volgende:
hoe zit dat met die mc deal? ik kan me nergens inschrijven en niemand heeft me er ooit van verteld. Ik wist overigens niet dat er een prijs was voor beste CSOscore verbeteren. Best grappig een prijs van 1000 euro. Ik hoop alleen niet dat het uitgegeven gaat worden aan een crewfeest maar een keer een actief iets te gaan doen ipv zuipen :S
Gaat via je eigen restaurant ja. Pas is persoonlijk, daaromquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je krijgt een McDeal pasje van je McD... tenminste.. zo kreeg ik 'm..
Iedereen kreeg bij ons dat pasje..anders vraag er is naquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
raar, en wanneer krijg je dat, bij een vol contract of een onbepaalde tijd contract. Kunnen francisers er wel of niet aan mee doen? (ik heb het gevoel dat ik genaaid word hierzo nl.)
Iedereen die werkzaam is bij mcdonald's krijgt zo'n pasje. Fulltime of parttime, vast contract of contract voor bepaalde tijd heeft geen invloed op het hebben ervan. Als je hem nog niet hebt gehad vraag er dan even naar bij je RM?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:27 schreef piepkuiken21 het volgende:
raar, en wanneer krijg je dat, bij een vol contract of een onbepaalde tijd contract. Kunnen francisers er wel of niet aan mee doen? (ik heb het gevoel dat ik genaaid word hierzo nl.)
Nah uitgedeeld, die van mij lag op de BOP Bin, toen ik binnenkwam zag ik 'm liggen en nam hem maar mee, niemand zei of ik hem echt mocht hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:44 schreef muiterij het volgende:
Hier kreeg idd ook iedereen hem uitgedeeld door de restaurant manager.
tevens tvp
Ik heb weekend, maandag sluit, en dan alweer weekend.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:44 schreef Studiotje het volgende:
Ow ja, Dutch Deluxe... vanavond ook maar is proberen... moet over en half uur al weer richting de McD.
Gat-ver-dammequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
gewoon oud broodje in de pling net zo lekker
Oja hoeveel mensen nemen bij jullie restaurants eten van thuis mee en warmen het op? ik lijk de enige te zijn die altijd z'n eten mee neemt(en nog een manager maar die heeft luxe tijden waardoor die nooit onder het eten hoeft te werken)
Ik neem zovaak me eigen eten mee, tosti of nasi/bami etc...paar minuten in de magnetron...PINGquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:45 schreef piepkuiken21 het volgende:
gewoon oud broodje in de pling net zo lekker
Oja hoeveel mensen nemen bij jullie restaurants eten van thuis mee en warmen het op? ik lijk de enige te zijn die altijd z'n eten mee neemt(en nog een manager maar die heeft luxe tijden waardoor die nooit onder het eten hoeft te werken)
Je kan jezelf hier erbij zetten. Ik heb het voor je gedaan, weet je dat voor de volgende keerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:13 schreef mstyle het volgende:
Ik neem dagelijks zes boterhammen meeen dan geen witbrood maar het meest donkere brood wat je, je kunt verzinnen!
Als ik sluit o.i.d. heb, eet ik gewoon iets van gister, hutspot o.i.d.
Ik heb wel een andere verslaving![]()
Mc Flurry[Mijn dagelijkse vitamine-shot
]
Btw ik vind de sundae-mix nog steeds na softijs van de snackbar om de hoek smaken, jullie ook? Terwijl we geloof ik wel weer dezelfde dozen als voorheen hebben?
Wil iemand mij nog ff 'bovenin' zetten? mstyle - Zwolle [Welke zeg ik lekker niet] B.v.d.!
Dat gebeurd bij ons zelden. Eer dat je bent uitgeklokt en ergens anders wat hebt bestelt zijn de dertig minuten alweer voorbijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:24 schreef Battlefan het volgende:
Bij ons neemt niemand eten mee, sommige gaan wel in hun pauze ergens anders iets eten of halen
Ligt eraan waar je zit natuurlijk he, als je in een centrumvestiging werkt dan ben je zo bij de shoarmatent om de hoek. Desnoods eet je het daar opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef mstyle het volgende:
[..]
Dat gebeurd bij ons zelden. Eer dat je bent uitgeklokt en ergens anders wat hebt bestelt zijn de dertig minuten alweer voorbij
tis maar wat je niets vind. Er gaat een landelijke regel komen (en bij ons al van kracht) dat je pas vanaf 4,40 korting krijgt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit natuurlijk he, als je in een centrumvestiging werkt dan ben je zo bij de shoarmatent om de hoek. Desnoods eet je het daar op
Wij zitten op een industrieterrein want op het eerste opzicht niet een industrieterrein lijkt, maar dat is het wel. We zitten vooraan dus we zijn er zo vanaf, maar dichtsbijzijnde winkelcentrum is 5 minuten fietsen. Enige wat ze even snel kunnen halen is bij de benzinepomp aan de overkant van het kruispunt
Bij ons eet bijna iedereen gewoon mac, maargoed, vindt ik niet gek, je krijgt het bijna voor niks
het is nu 2.10 euro, en straks 4,40? dammquote:Op zondag 7 maart 2010 00:36 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
tis maar wat je niets vind. Er gaat een landelijke regel komen (en bij ons al van kracht) dat je pas vanaf 4,40 korting krijgt.
En wie heeft mij er weer tussen uit gehaaldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Je kan jezelf hier erbij zetten. Ik heb het voor je gedaan, weet je dat voor de volgende keer
2.10? Daar doen ze bij ons echt niet aan, als het naar 4,40 gaat dan ga ik maar eens een goed gesprek voeren, of zelf wat meenemenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
het is nu 2.10 euro, en straks 4,40? damm
Zo gaat dat ja, al gaan er ook een aantal naar KFC (gewoon in McKleding enzo) en zij komen weer bij ons etenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:15 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je zit natuurlijk he, als je in een centrumvestiging werkt dan ben je zo bij de shoarmatent om de hoek. Desnoods eet je het daar op
2,10, ja dat heeft met de belasting te maken..quote:Op zondag 7 maart 2010 02:50 schreef Battlefan het volgende:
[..]
2.10? Daar doen ze bij ons echt niet aan, als het naar 4,40 gaat dan ga ik maar eens een goed gesprek voeren, of zelf wat meenemen
9 hb 6 qp kip 9 en 20 ajbquote:Op zondag 7 maart 2010 10:31 schreef muiterij het volgende:
Tsja, hier in het centrum zit ik zo bij de kfc, subway, shoarmatent, wokaway en gewone snackbar.En de bakker natuurlijk.
Gisteren een echte rampdag gehad. Ineens begon de Chicken Sensation veel sneller te verkopen dan normaal waardoor we al snel geen honing-mosterdsaus meer hadden. Daarna begon de Dutch Deluxe en de Salsawrap veel sneller te verkopen waardoor er al snel geen salsasaus meer was: geen Deluxe en Salsawrap. Vervolgens had onze bigmactoaster de behoefte om alle broodjes ongeveer zo plat als een dubbeltje te maken en vervolgens pikzwart.![]()
Btw de SOR is goed gegaan, alles ongeveer 90 dus top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |