En hoelaat kon je naar huis?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef Studiotje het volgende:
Net even van 5 tot 8 gewerkt, de gehele tijd was het rustig en om kwart voor 8 komt er een groep binnen, mijn hemel

Zodat je lekker saampjes in de lobby een kopje koffie/thee/naar keuze kan drinken en samen een pakje koekjes kan nuttigen?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Battlefan het volgende:
Die cookies liepen niet goed inderdaad, ik en mijn RM waren de enige die ze aten, daarom wil ik ze terug ook

quote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Zodat je lekker saampjes in de lobby een kopje koffie/thee/naar keuze kan drinken en samen een pakje koekjes kan nuttigen?

......
......

Ik neem aan dat je niet de frietbak zelf bedoeld?quote:Op maandag 8 maart 2010 00:23 schreef piepkuiken21 het volgende:
Er gaat bij ons een schoonmaakplan komen. Ik heb al 100x geklaagd over de hygiene en dat er punten mis gaan, en nu heeft de Ass RM, besloten er werk van te gaan maken. Het begint al bij de schoonmakers, die kunnen niet schoonmaken de vloer is grijs, er alle randjes worden vergeten. Nu zijn er dus 5 mensen die maar blijven klagen dus de vandaar dat de lijst komt. Ik heb vandaag het frietstation maar eens schoongemaakt, ik had geen tijd meer voor RVS cleaner dus die heb ik op laten schrijven zodat ik het dinsdag kan afmaken.

)
) Maar vroeg ik me opeens af)
 Maar vroeg ik me opeens af)

Nee, hij ging via Amersfoort Noord (Studiotje kent hem misschien wel; Andrew heet ie) naar een andere restaurant binnen de franchisequote:Op maandag 8 maart 2010 00:01 schreef Yannick567 het volgende:......
Was hij ontslagen wegens teveel koekjes onder werktijd?
Oké we gaan zo wel naar een erg offtopic niveau
Waar gaan we het over hebben

Er zijn moslims die wel gewoon rund eten bij de McD maar alsnog geen varkenquote:Op maandag 8 maart 2010 01:01 schreef misz--kelliej het volgende:
Om eventjes maar weer eens terug te gaan naar de McRib.
Mij is altijd verteld dat deze uit het assortiment is gegaan ivm varkensvlees dat dan in aanraking komt met rundvlees, en er zijn mensen die geen varkensvlees mogen van hun geloof.
Maar dan vraag ik me af van.. (Gaat hier dus om moslims he)
Moslims mogen geen varkensvlees eten, dus van daaruit is het een mooie gedachtegang..
Maar diezelfde moslims mogen sowieso geen vlees eten wat niet halal geslacht is.
Waarom dan toch niet die McRib? (ik heb er geen baat bij ofzo hoor want ik heb de McRib nog nooit gegeten, dus mis nietsMaar vroeg ik me opeens af)

Andrewquote:Op maandag 8 maart 2010 01:10 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Nee, hij ging via Amersfoort Noord (Studiotje kent hem misschien wel; Andrew heet ie) naar een andere restaurant binnen de franchise

nee vooral de kastjes en binnenkant van de kastjes (niet om het te laten glimmen maar om de zwartheid tegen te gaan). Overigens moet onze frietdispencer eens goed onder handen genomen worden. ik denk dat de printplaat gecorrodeerd is omdat hij vaak niet z'n werk doet en als je m dan hard reset hij het wel doet. Maargoed ik ben toch maar een simpele medewerker dus ik weet er niets van. (ik ben gediplomeerd technicus en werk door de crisis bij de MC).quote:Op maandag 8 maart 2010 00:41 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet de frietbak zelf bedoeld?
die zou ik namelijk niet schoonmaken met SG..

Wat voor frietmachine hebben jullie dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
nee vooral de kastjes en binnenkant van de kastjes (niet om het te laten glimmen maar om de zwartheid tegen te gaan). Overigens moet onze frietdispencer eens goed onder handen genomen worden. ik denk dat de printplaat gecorrodeerd is omdat hij vaak niet z'n werk doet en als je m dan hard reset hij het wel doet. Maargoed ik ben toch maar een simpele medewerker dus ik weet er niets van. (ik ben gediplomeerd technicus en werk door de crisis bij de MC).

Wij hebben nog een oldskool met witte bak, het is ook deels slijtage, zoals die geleiders die er in zitten daar is bij de laatste verdieping een klein hapje uit de geleider en daardoor blijven de mandjes hangen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:44 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wat voor frietmachine hebben jullie dan?
Eentje met gesloten deur of eentje waar de friet nog in zo'n witte plastic bak moet?
Ik zou gewoon even fri-jado bellen. Die weten vast wel de oplossing
En dat is trouwens wel heel slecht van die schoonmakers zeg. Dan zijn ze bij ons toch nog wel iets 'beter'

Goed voor de kwaliteit van de friet, als die friet ontdooid is en je bakt hem is hij zo vet als de pestquote:Op maandag 8 maart 2010 13:49 schreef piepkuiken21 het volgende:
[..]
Wij hebben nog een oldskool met witte bak, het is ook deels slijtage, zoals die geleiders die er in zitten daar is bij de laatste verdieping een klein hapje uit de geleider en daardoor blijven de mandjes hangen.

Idd, wij hadden tot eind vorig jaar ook zo'n witte en kregen we permanent klachten over de friet, die ging kapot en sindsdien eentje met koeiling en twee sensoren. Sindsdien bijna nooit klachten over friet gehad.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Goed voor de kwaliteit van de friet, als die friet ontdooid is en je bakt hem is hij zo vet als de pest

Wij hebben ook een gesloten frietmachine met 2 'sensoren', mandje ertegen aan en de friet valt erin. In te stellen op small/medium/large hoeveelheid, best makkelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef muiterij het volgende:
[..]
Idd, wij hadden tot eind vorig jaar ook zo'n witte en kregen we permanent klachten over de friet, die ging kapot en sindsdien eentje met koeiling en twee sensoren. Sindsdien bijna nooit klachten over friet gehad.
Hoe wordt er bij jullie btw een kassalade geteld, hier gebruiken we voor de muntjes zo'n geldtelmachine en tellen we de rest met de hand. Ik hoorde van een collega die elders werkt dat ze daar voor alles zo'n machine gebruiken. En bij hoeveel kasverschil wordt er een officiële waarschuwing gegeven? Hier vanaf ongeveer 5 euro.

Bij ons moeten we het geld terug betalen boven de 3 euro verschil. Maar dat mag de mc niet eens, aangezien dat een bedrijfsrisico is!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef muiterij het volgende:
[..]
Idd, wij hadden tot eind vorig jaar ook zo'n witte en kregen we permanent klachten over de friet, die ging kapot en sindsdien eentje met koeiling en twee sensoren. Sindsdien bijna nooit klachten over friet gehad.
Hoe wordt er bij jullie btw een kassalade geteld, hier gebruiken we voor de muntjes zo'n geldtelmachine en tellen we de rest met de hand. Ik hoorde van een collega die elders werkt dat ze daar voor alles zo'n machine gebruiken. En bij hoeveel kasverschil wordt er een officiële waarschuwing gegeven? Hier vanaf ongeveer 5 euro.

Terugbetalen?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Bij ons moeten we het geld terug betalen boven de 3 euro verschil. Maar dat mag de mc niet eens, aangezien dat een bedrijfsrisico is!
En hetzelfde lijkt me met de officiële waarschuwingen
 Is je dat wel eens gebeurd?
 Is je dat wel eens gebeurd?  

Mij niet, collega's welquote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Terugbetalen?
Zijn ze gek ofzoIs je dat wel eens gebeurd?

)
)

Terugbetalen heb ik nog niet gezien, maar er is wel mee gedreigd naar collega's (En dat hielp nog ook
 Terugbetalen heb ik nog niet gezien, maar er is wel mee gedreigd naar collega's (En dat hielp nog ook  )
)

Hoe kan je dan kasverschil aantonen als er door iemand anders op je la gedraaid als je pauze hebt?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Studiotje het volgende:
Wij hebben het zelfde als Yannick... alleen draait hier iemand op jouw kassa als je op pauze gaat en word je kassa pas geteld wanneer je weggaat omdat een manager wel is lui is om 'm er uit te halen, soms zit er gewoon een kassa van 8:00 tot 23:00 er in...
Terugbetalen van minnetjes word hier niet gedaan, wel bij teveel kassa tekort krijg je een waarschuwing en bij teveel word je als het ware ontslagen.. (dacht ik)
 Overigens wordt hier de lade ook geteld als je pauze hebt, dat heeft te maken met de drukte hier. Hier kan het de hele dag druk zijn waardoor je anders met meer dan 1500 euro in je la kan zitten. En dat is niet handig.
 Overigens wordt hier de lade ook geteld als je pauze hebt, dat heeft te maken met de drukte hier. Hier kan het de hele dag druk zijn waardoor je anders met meer dan 1500 euro in je la kan zitten. En dat is niet handig.

't komt niet vaak voor hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef muiterij het volgende:
[..]
Hoe kan je dan kasverschil aantonen als er door iemand anders op je la gedraaid als je pauze hebt?Overigens wordt hier de lade ook geteld als je pauze hebt, dat heeft te maken met de drukte hier. Hier kan het de hele dag druk zijn waardoor je anders met meer dan 1500 euro in je la kan zitten. En dat is niet handig.

Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Terugbetalen?
Zijn ze gek ofzoIs je dat wel eens gebeurd?

Jurudisch gezien is het zelfs verbodenquote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.

dat is raar ja, dat is het risico wat het bedrijf neemt om diegene achter de kassa te zetten.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.

We krijgen dan namelijk BOP, dat hebben ze los gehaald van de gewone verbouwing, die in 2011 pas is
 We krijgen dan namelijk BOP, dat hebben ze los gehaald van de gewone verbouwing, die in 2011 pas is  

Dat is raar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:56 schreef Battlefan het volgende:
Vroeg aan onze RM wanneer we een nieuwe fishstomer krijgen, aangezien die van ons is overleden. Krijg ik als antwoord 'in mei'We krijgen dan namelijk BOP, dat hebben ze los gehaald van de gewone verbouwing, die in 2011 pas is

En ach, een maandag dicht maakt niet zoveel uit, toch uitgestorven dan
  En ach, een maandag dicht maakt niet zoveel uit, toch uitgestorven dan  

quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:29 schreef Battlefan het volgende:
Ziet er mooi uit, ga je daar dan werken?

naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.
  naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.

In een nieuw filiaal werken vond ik wel leuk. Ik heb ook 'geholpen' mee op te starten in een nieuw filiaal. Is best leukquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef mstyle het volgende:
Weet ik nog niet, heb het 'in principe'naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.

Jammer er zat opzich wel potentie in, maar mcdonalds stak er geen tijd in.
  Jammer er zat opzich wel potentie in, maar mcdonalds stak er geen tijd in.

dat laatste is niet waarquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef muiterij het volgende:
Lol, het valt me nu pas op dat hetisjouwzaak niet meer werkt.Jammer er zat opzich wel potentie in, maar mcdonalds stak er geen tijd in.

Moi, ik had niet het gevoel dat er veel nieuws werd gepost door mcdonald's zelf maarja. Dat het niets geworden is heeft te maken dat het door te weinig restaurants werd gebruikt. Er was bij ons restaurant geen reden om het te gebruiken omdat er alleen het rooster opstond. (die krijg je ook via de mail) En wat ik zo hoorde waren er hier in de omgeving maar 2 restaurants(van de 5) die er gebruik van maakten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
dat laatste is niet waar
ik heb aan een onderzoek meegedaan van hetisjouwzaak van mcdonald's nederland, ze wilden het verbeteren maar er zaten bijna geen mensen op. Ze wilden het eerst restylen met de nieuwe sollicitatiecampagne maar dat werd het niet, toen hebben ze dat onderzoek afgewacht en is er besloten dat ze het stop gingen zetten.

Er waren weinig restaurants actief ja. RM moet zelf actie ondernemen om dat hele gebeuren op gang te zetten, en als hij dan komt met 'heb ik geen tijd voor' of 'heeft toch geen nut' dan kom je er niet. Mijn nieuwe RM wilde er wel de roosters op gaan zetten, helaas voor hemquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef muiterij het volgende:
[..]
Moi, ik had niet het gevoel dat er veel nieuws werd gepost door mcdonald's zelf maarja. Dat het niets geworden is heeft te maken dat het door te weinig restaurants werd gebruikt. Er was bij ons restaurant geen reden om het te gebruiken omdat er alleen het rooster opstond. (die krijg je ook via de mail) En wat ik zo hoorde waren er hier in de omgeving maar 2 restaurants(van de 5) die er gebruik van maakten.

Zwolle Centrum?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef mstyle het volgende:
Weet ik nog niet, heb het 'in principe'naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.
 Kom d'r altijd als ik in zwolle ben
 Kom d'r altijd als ik in zwolle ben  

Daarom wilde ik ook naar de nieuwe zaak van ons, en ik was ook gevraagd om te komen helpen, maar omdat het te ver uit de richting was heb ik het niet gedaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
In een nieuw filiaal werken vond ik wel leuk. Ik heb ook 'geholpen' mee op te starten in een nieuw filiaal. Is best leuk
oja, niet te vergeten al die nieuwe apparatuur die goed werkt en je het eerste jaar niet om hoeft te zeuren
 Als het dicht bij was geweest had ik er niet eens over na hoeven denken
  Als het dicht bij was geweest had ik er niet eens over na hoeven denken   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |