abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2010 @ 19:37:29 #51
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78857163
Ik vind hem ook lekker, en ik hoor van gasten ook positieve dingen er over

En die cookies, die moeten terug
Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
- Walt Disney
  zondag 7 maart 2010 @ 20:43:59 #52
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_78860698
Net even van 5 tot 8 gewerkt, de gehele tijd was het rustig en om kwart voor 8 komt er een groep binnen, mijn hemel
pi_78860856
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef Studiotje het volgende:
Net even van 5 tot 8 gewerkt, de gehele tijd was het rustig en om kwart voor 8 komt er een groep binnen, mijn hemel
En hoelaat kon je naar huis?

Ik vond die cookies juist niet goed lopen. Helemaal niet. Misschien een pakje per 2 weken ofzo?
Die brownies liepen toen der tijd harder dan de donuts, maarja. Jammer
pi_78861932
Moet je dit eens lezen. Wat een faal
  zondag 7 maart 2010 @ 21:12:11 #55
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78862446
Die cookies liepen niet goed inderdaad, ik en mijn RM waren de enige die ze aten, daarom wil ik ze terug ook
- Walt Disney
  zondag 7 maart 2010 @ 21:12:21 #56
175369 Studiotje
Kleuterjuf
pi_78862459
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:46 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

En hoelaat kon je naar huis?
10 over 8, was extra dus ging zeiken..
pi_78863256
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Battlefan het volgende:
Die cookies liepen niet goed inderdaad, ik en mijn RM waren de enige die ze aten, daarom wil ik ze terug ook
Zodat je lekker saampjes in de lobby een kopje koffie/thee/naar keuze kan drinken en samen een pakje koekjes kan nuttigen?

zondag 7 maart 2010 @ 23:59:15 #58
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78871694
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Zodat je lekker saampjes in de lobby een kopje koffie/thee/naar keuze kan drinken en samen een pakje koekjes kan nuttigen?

Nee, en we zijn inmiddels ook 4 RM's verder
- Walt Disney
pi_78871777
......

Was hij ontslagen wegens teveel koekjes onder werktijd?
Oké we gaan zo wel naar een erg offtopic niveau

Waar gaan we het over hebben
pi_78872427
Er gaat bij ons een schoonmaakplan komen. Ik heb al 100x geklaagd over de hygiene en dat er punten mis gaan, en nu heeft de Ass RM, besloten er werk van te gaan maken. Het begint al bij de schoonmakers, die kunnen niet schoonmaken de vloer is grijs, er alle randjes worden vergeten. Nu zijn er dus 5 mensen die maar blijven klagen dus de vandaar dat de lijst komt. Ik heb vandaag het frietstation maar eens schoongemaakt, ik had geen tijd meer voor RVS cleaner dus die heb ik op laten schrijven zodat ik het dinsdag kan afmaken.
pi_78872888
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:23 schreef piepkuiken21 het volgende:
Er gaat bij ons een schoonmaakplan komen. Ik heb al 100x geklaagd over de hygiene en dat er punten mis gaan, en nu heeft de Ass RM, besloten er werk van te gaan maken. Het begint al bij de schoonmakers, die kunnen niet schoonmaken de vloer is grijs, er alle randjes worden vergeten. Nu zijn er dus 5 mensen die maar blijven klagen dus de vandaar dat de lijst komt. Ik heb vandaag het frietstation maar eens schoongemaakt, ik had geen tijd meer voor RVS cleaner dus die heb ik op laten schrijven zodat ik het dinsdag kan afmaken.
Ik neem aan dat je niet de frietbak zelf bedoeld?
die zou ik namelijk niet schoonmaken met SG..
pi_78873390
Om eventjes maar weer eens terug te gaan naar de McRib.
Mij is altijd verteld dat deze uit het assortiment is gegaan ivm varkensvlees dat dan in aanraking komt met rundvlees, en er zijn mensen die geen varkensvlees mogen van hun geloof.
Maar dan vraag ik me af van.. (Gaat hier dus om moslims he )
Moslims mogen geen varkensvlees eten, dus van daaruit is het een mooie gedachtegang..
Maar diezelfde moslims mogen sowieso geen vlees eten wat niet halal geslacht is.
Waarom dan toch niet die McRib? (ik heb er geen baat bij ofzo hoor want ik heb de McRib nog nooit gegeten, dus mis niets Maar vroeg ik me opeens af)
  maandag 8 maart 2010 @ 01:10:33 #63
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78873550
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:01 schreef Yannick567 het volgende:
......

Was hij ontslagen wegens teveel koekjes onder werktijd?
Oké we gaan zo wel naar een erg offtopic niveau

Waar gaan we het over hebben
Nee, hij ging via Amersfoort Noord (Studiotje kent hem misschien wel; Andrew heet ie) naar een andere restaurant binnen de franchise
- Walt Disney
  maandag 8 maart 2010 @ 01:11:04 #64
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78873556
quote:
Op maandag 8 maart 2010 01:01 schreef misz--kelliej het volgende:
Om eventjes maar weer eens terug te gaan naar de McRib.
Mij is altijd verteld dat deze uit het assortiment is gegaan ivm varkensvlees dat dan in aanraking komt met rundvlees, en er zijn mensen die geen varkensvlees mogen van hun geloof.
Maar dan vraag ik me af van.. (Gaat hier dus om moslims he )
Moslims mogen geen varkensvlees eten, dus van daaruit is het een mooie gedachtegang..
Maar diezelfde moslims mogen sowieso geen vlees eten wat niet halal geslacht is.
Waarom dan toch niet die McRib? (ik heb er geen baat bij ofzo hoor want ik heb de McRib nog nooit gegeten, dus mis niets Maar vroeg ik me opeens af)
Er zijn moslims die wel gewoon rund eten bij de McD maar alsnog geen varken
- Walt Disney
pi_78878001
Kijk dan vind ik dat ze ook gewoon varkensvlees moeten eten
Als er ook niet Halal-rundvlees wordt gegeten.
pi_78880691
quote:
Op maandag 8 maart 2010 01:10 schreef Battlefan het volgende:

[..]

Nee, hij ging via Amersfoort Noord (Studiotje kent hem misschien wel; Andrew heet ie) naar een andere restaurant binnen de franchise
Andrew

Hij bracht goede veranderingen bij de McD hier, jammer dat die toen weer wegging want het ging echt berg afwaarts, was ook een van de enige die echt zijn bek durfde open te trekken bij onze RM
pi_78881306
Wij hebben nu ook een hele goede RM. Die is heel direct en heel eerlijk, dus je weet waar je aan toe bent.
Met onze verbouwing zouden wij een nieuwe (extra) shake krijgen, zodat de drive en de counter er beide een hadden.
Met onze oude RM kon dit niet, eerste week met onze nieuwe RM hadden we crewmeeting, gelijk een nieuwe shakemachine
pi_78884707
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:41 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je niet de frietbak zelf bedoeld?
die zou ik namelijk niet schoonmaken met SG..
nee vooral de kastjes en binnenkant van de kastjes (niet om het te laten glimmen maar om de zwartheid tegen te gaan). Overigens moet onze frietdispencer eens goed onder handen genomen worden. ik denk dat de printplaat gecorrodeerd is omdat hij vaak niet z'n werk doet en als je m dan hard reset hij het wel doet. Maargoed ik ben toch maar een simpele medewerker dus ik weet er niets van. (ik ben gediplomeerd technicus en werk door de crisis bij de MC).
pi_78884869
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:39 schreef piepkuiken21 het volgende:

[..]

nee vooral de kastjes en binnenkant van de kastjes (niet om het te laten glimmen maar om de zwartheid tegen te gaan). Overigens moet onze frietdispencer eens goed onder handen genomen worden. ik denk dat de printplaat gecorrodeerd is omdat hij vaak niet z'n werk doet en als je m dan hard reset hij het wel doet. Maargoed ik ben toch maar een simpele medewerker dus ik weet er niets van. (ik ben gediplomeerd technicus en werk door de crisis bij de MC).
Wat voor frietmachine hebben jullie dan?
Eentje met gesloten deur of eentje waar de friet nog in zo'n witte plastic bak moet?
Ik zou gewoon even fri-jado bellen. Die weten vast wel de oplossing

En dat is trouwens wel heel slecht van die schoonmakers zeg. Dan zijn ze bij ons toch nog wel iets 'beter'
pi_78887319
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:44 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Wat voor frietmachine hebben jullie dan?
Eentje met gesloten deur of eentje waar de friet nog in zo'n witte plastic bak moet?
Ik zou gewoon even fri-jado bellen. Die weten vast wel de oplossing

En dat is trouwens wel heel slecht van die schoonmakers zeg. Dan zijn ze bij ons toch nog wel iets 'beter'
Wij hebben nog een oldskool met witte bak, het is ook deels slijtage, zoals die geleiders die er in zitten daar is bij de laatste verdieping een klein hapje uit de geleider en daardoor blijven de mandjes hangen.
pi_78888059
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:49 schreef piepkuiken21 het volgende:

[..]

Wij hebben nog een oldskool met witte bak, het is ook deels slijtage, zoals die geleiders die er in zitten daar is bij de laatste verdieping een klein hapje uit de geleider en daardoor blijven de mandjes hangen.
Goed voor de kwaliteit van de friet, als die friet ontdooid is en je bakt hem is hij zo vet als de pest
pi_78890787
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Goed voor de kwaliteit van de friet, als die friet ontdooid is en je bakt hem is hij zo vet als de pest
Idd, wij hadden tot eind vorig jaar ook zo'n witte en kregen we permanent klachten over de friet, die ging kapot en sindsdien eentje met koeiling en twee sensoren. Sindsdien bijna nooit klachten over friet gehad.

Hoe wordt er bij jullie btw een kassalade geteld, hier gebruiken we voor de muntjes zo'n geldtelmachine en tellen we de rest met de hand. Ik hoorde van een collega die elders werkt dat ze daar voor alles zo'n machine gebruiken. En bij hoeveel kasverschil wordt er een officiële waarschuwing gegeven? Hier vanaf ongeveer 5 euro.
pi_78891235
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef muiterij het volgende:

[..]

Idd, wij hadden tot eind vorig jaar ook zo'n witte en kregen we permanent klachten over de friet, die ging kapot en sindsdien eentje met koeiling en twee sensoren. Sindsdien bijna nooit klachten over friet gehad.

Hoe wordt er bij jullie btw een kassalade geteld, hier gebruiken we voor de muntjes zo'n geldtelmachine en tellen we de rest met de hand. Ik hoorde van een collega die elders werkt dat ze daar voor alles zo'n machine gebruiken. En bij hoeveel kasverschil wordt er een officiële waarschuwing gegeven? Hier vanaf ongeveer 5 euro.
Wij hebben ook een gesloten frietmachine met 2 'sensoren', mandje ertegen aan en de friet valt erin. In te stellen op small/medium/large hoeveelheid, best makkelijk

Bij ons wordt de kassa met het personeel geteld, personeel tekent samen met manager op de aftekenlijst en met pauze gaat de kassa op 'lock' en na pauze weer terug. Als crewlid naar huis gaat wordt hij weer samen geteld. Wij hebben daar een heel makkelijk apparaatje voor, wij kunnen de 'bakjes' waar het muntgeld inzit op een apparaatje zetten en die weegt het bakje en rekent automatisch uit hoeveel muntgeld erin zit. Briefgeld zelfde verhaal, dat wordt ook als het ware 'gewogen' op het apparaat. Voor elk briefje uiteraard een ander knopje

En krijgen ze bij jullie een officiele waarschuwing bij kastekort?
Dat is hier niet. Misschien wel een goeie. Ga ik eens voorleggen
pi_78891251
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef muiterij het volgende:

[..]

Bij ons moeten we het geld terug betalen boven de 3 euro verschil. Maar dat mag de mc niet eens, aangezien dat een bedrijfsrisico is!

En hetzelfde lijkt me met de officiële waarschuwingen
pi_78891312
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Bij ons moeten we het geld terug betalen boven de 3 euro verschil. Maar dat mag de mc niet eens, aangezien dat een bedrijfsrisico is!

En hetzelfde lijkt me met de officiële waarschuwingen
Terugbetalen?
Zijn ze gek ofzo Is je dat wel eens gebeurd?
pi_78891481
Boven de 5 euro is officiele waarschuwing, vaak zie je dat mensen daarna wat preciezer met het geld omgaan. Maar terugbetalen nooit.
pi_78891581
Ik vind terugbetalen wel erg onbeschoft. Natuurlijk, het is rot voor je baas maarja. Staat niet in je contract neem ik aan? Mogen ze toch niet zomaar flikken.

Maargoed, als je een beetje 'dreigt' met het feit dat ze een officiele waarschuwing krijgen dat ze dan wel beter opletten ja.
pi_78894078
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Terugbetalen?
Mij niet, collega's wel
pi_78895884
Wij hebben het zelfde als Yannick... alleen draait hier iemand op jouw kassa als je op pauze gaat en word je kassa pas geteld wanneer je weggaat omdat een manager wel is lui is om 'm er uit te halen, soms zit er gewoon een kassa van 8:00 tot 23:00 er in...

Terugbetalen van minnetjes word hier niet gedaan, wel bij teveel kassa tekort krijg je een waarschuwing en bij teveel word je als het ware ontslagen.. (dacht ik )
  maandag 8 maart 2010 @ 17:03:36 #80
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78895976
Waarschuwingen komen er bij ons pas als het meer dan 1x gebeurd, of als het meer dan een euro of 10 is Terugbetalen heb ik nog niet gezien, maar er is wel mee gedreigd naar collega's (En dat hielp nog ook )
- Walt Disney
pi_78896080
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:01 schreef Studiotje het volgende:
Wij hebben het zelfde als Yannick... alleen draait hier iemand op jouw kassa als je op pauze gaat en word je kassa pas geteld wanneer je weggaat omdat een manager wel is lui is om 'm er uit te halen, soms zit er gewoon een kassa van 8:00 tot 23:00 er in...

Terugbetalen van minnetjes word hier niet gedaan, wel bij teveel kassa tekort krijg je een waarschuwing en bij teveel word je als het ware ontslagen.. (dacht ik )
Hoe kan je dan kasverschil aantonen als er door iemand anders op je la gedraaid als je pauze hebt? Overigens wordt hier de lade ook geteld als je pauze hebt, dat heeft te maken met de drukte hier. Hier kan het de hele dag druk zijn waardoor je anders met meer dan 1500 euro in je la kan zitten. En dat is niet handig.
pi_78901824
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef muiterij het volgende:

[..]

Hoe kan je dan kasverschil aantonen als er door iemand anders op je la gedraaid als je pauze hebt? Overigens wordt hier de lade ook geteld als je pauze hebt, dat heeft te maken met de drukte hier. Hier kan het de hele dag druk zijn waardoor je anders met meer dan 1500 euro in je la kan zitten. En dat is niet handig.
't komt niet vaak voor hoor
  maandag 8 maart 2010 @ 20:16:09 #83
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78905138
Meeste verschillen komen bij ons door mensen die cadeaubonnen niet goed aanslaan of geld terug geven bij die zelfde bonnen
- Walt Disney
pi_78907914
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Terugbetalen?
Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.
pi_78910419
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef Remzz het volgende:

[..]

Is dat zo raar? Als je verschil hebt, heb je ergens een fout gemaakt. Hoe klein of groot het verschil ook is gewoon alles betalen.
Jurudisch gezien is het zelfs verboden
pi_78922219
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:07 schreef Remzz het volgende:

[..]

dat is raar ja, dat is het risico wat het bedrijf neemt om diegene achter de kassa te zetten.

En fouten worden gemaakt, en aangezien het allemaal zo snel mogelijk moet.

Dus als medewerker NOOIT het kasverschil terug betalen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2010 10:34:58 ]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:56:40 #87
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78946042
Vroeg aan onze RM wanneer we een nieuwe fishstomer krijgen, aangezien die van ons is overleden. Krijg ik als antwoord 'in mei' We krijgen dan namelijk BOP, dat hebben ze los gehaald van de gewone verbouwing, die in 2011 pas is
- Walt Disney
pi_78949279
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:56 schreef Battlefan het volgende:
Vroeg aan onze RM wanneer we een nieuwe fishstomer krijgen, aangezien die van ons is overleden. Krijg ik als antwoord 'in mei' We krijgen dan namelijk BOP, dat hebben ze los gehaald van de gewone verbouwing, die in 2011 pas is
Dat is raar.
Moet je eerst een dag dicht voor BOP en vervolgens volgend jaar een paar weken voor de lobby.
Waarom is dat?
  woensdag 10 maart 2010 @ 01:08:48 #89
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78956754
Geen idee, hebben ze bij een andere zaak van de franchise (Utrecht Oude Gracht) ook al gedaan, die hebben BOP maar moeten nog verbouwen En ach, een maandag dicht maakt niet zoveel uit, toch uitgestorven dan
Komende maandag hoort m'n RM wanneer het precies gaat gebeuren en hoe de keuken er dan uit gaat zien, ben benieuwd
- Walt Disney
  woensdag 10 maart 2010 @ 01:49:50 #90
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_78957160
http://www.brugmedia.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=10056&catid=&Itemid=3

Dit is amper twee km van mijn huis en gaat naar alle waarschijnlijkheid het vijfde restaurant van mijn baas worden.
  woensdag 10 maart 2010 @ 02:29:37 #91
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78957371
Ziet er mooi uit, ga je daar dan werken?
- Walt Disney
pi_78961683
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 02:29 schreef Battlefan het volgende:
Ziet er mooi uit, ga je daar dan werken?
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:11:48 #93
293215 mstyle
Ik trok een streep...
pi_78965941
Weet ik nog niet, heb het 'in principe' naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.
pi_78966424
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef mstyle het volgende:
Weet ik nog niet, heb het 'in principe' naar mijn zin in Zw-Centrum. Het is al wel aan mij gevraagd maar ben er nog niet uit. Zou wel schelen in reiskosten en reistijd.
In een nieuw filiaal werken vond ik wel leuk. Ik heb ook 'geholpen' mee op te starten in een nieuw filiaal. Is best leuk

oja, niet te vergeten al die nieuwe apparatuur die goed werkt en je het eerste jaar niet om hoeft te zeuren

[ Bericht 12% gewijzigd door Yannick567 op 10-03-2010 12:29:21 ]
pi_78971108
Lol, het valt me nu pas op dat hetisjouwzaak niet meer werkt. Jammer er zat opzich wel potentie in, maar mcdonalds stak er geen tijd in.
pi_78971794
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:21 schreef muiterij het volgende:
Lol, het valt me nu pas op dat hetisjouwzaak niet meer werkt. Jammer er zat opzich wel potentie in, maar mcdonalds stak er geen tijd in.
dat laatste is niet waar
ik heb aan een onderzoek meegedaan van hetisjouwzaak van mcdonald's nederland, ze wilden het verbeteren maar er zaten bijna geen mensen op. Ze wilden het eerst restylen met de nieuwe sollicitatiecampagne maar dat werd het niet, toen hebben ze dat onderzoek afgewacht en is er besloten dat ze het stop gingen zetten.
pi_78972181
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:37 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

dat laatste is niet waar
ik heb aan een onderzoek meegedaan van hetisjouwzaak van mcdonald's nederland, ze wilden het verbeteren maar er zaten bijna geen mensen op. Ze wilden het eerst restylen met de nieuwe sollicitatiecampagne maar dat werd het niet, toen hebben ze dat onderzoek afgewacht en is er besloten dat ze het stop gingen zetten.
Moi, ik had niet het gevoel dat er veel nieuws werd gepost door mcdonald's zelf maarja. Dat het niets geworden is heeft te maken dat het door te weinig restaurants werd gebruikt. Er was bij ons restaurant geen reden om het te gebruiken omdat er alleen het rooster opstond. (die krijg je ook via de mail) En wat ik zo hoorde waren er hier in de omgeving maar 2 restaurants(van de 5) die er gebruik van maakten.
pi_78973507
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:47 schreef muiterij het volgende:

[..]

Moi, ik had niet het gevoel dat er veel nieuws werd gepost door mcdonald's zelf maarja. Dat het niets geworden is heeft te maken dat het door te weinig restaurants werd gebruikt. Er was bij ons restaurant geen reden om het te gebruiken omdat er alleen het rooster opstond. (die krijg je ook via de mail) En wat ik zo hoorde waren er hier in de omgeving maar 2 restaurants(van de 5) die er gebruik van maakten.
Er waren weinig restaurants actief ja. RM moet zelf actie ondernemen om dat hele gebeuren op gang te zetten, en als hij dan komt met 'heb ik geen tijd voor' of 'heeft toch geen nut' dan kom je er niet. Mijn nieuwe RM wilde er wel de roosters op gaan zetten, helaas voor hem
pi_78982255
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:11 schreef mstyle het volgende:
Zwolle Centrum? Kom d'r altijd als ik in zwolle ben
  donderdag 11 maart 2010 @ 01:13:59 #100
143462 Battlefan
Pardon? PARDON?!
pi_78999546
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 12:22 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

In een nieuw filiaal werken vond ik wel leuk. Ik heb ook 'geholpen' mee op te starten in een nieuw filiaal. Is best leuk

oja, niet te vergeten al die nieuwe apparatuur die goed werkt en je het eerste jaar niet om hoeft te zeuren
Daarom wilde ik ook naar de nieuwe zaak van ons, en ik was ook gevraagd om te komen helpen, maar omdat het te ver uit de richting was heb ik het niet gedaan Als het dicht bij was geweest had ik er niet eens over na hoeven denken
- Walt Disney
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')