quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kleine kans dat je aangenomen wordt... Je bent te duur...
Hier hebben we genoeg mensen van 40+...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
kleine kans dat je aangenomen wordt... Je bent te duur...
Ik weet het al. Het is landelijk, nu snap ik ook waar mijn klasgenootje [Mc Hardenberg] het vorige week over had. Maar goed er zijn dus een aantal wijziggingen in het kassa-systeem.quote:
Dat is niet landelijk, want ons kassasysteem is nog steeds hetzelfde en aan te passen in New U. Wij hebben trouwens ook een flipscreen functie, maar die zit verborgen onder het mngt menuquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:58 schreef mstyle het volgende:
[..]
Ik weet het al. Het is landelijk, nu snap ik ook waar mijn klasgenootje [Mc Hardenberg] het vorige week over had. Maar goed er zijn dus een aantal wijziggingen in het kassa-systeem.
Bijv: Crewmail staat nu opeens onder actie's'; flipscreen is verhuist van crew-menu naar manager menu. Tevens staat er niet me ammount tender en exact, maar 'gepast' en die andere weet ik niet meer.
Bij happymeal moet je nu de box elke keer apart aanslaan. Vroegah had je 7x box en sloeg 5x hb aan en 2 kip 4. Nu sla je 5hb + 5 hb box aan en kip 4 2x + box 2 kip 4.
VaagOnze RM kan nu ook niet meer zelf dingen in het kassasysteem wijzigen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:26 schreef Yannick567 het volgende:
oja..
van 20 maart tot 25 april weer van die kut voordeelbonnen
Net iets onder de 3 euro denk ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat verdien je bij de mcdonalds als 15jarige?
Nee meer en je krijgt snipperdagen en vakantiegeld wat vaak word vergeten als je alleen naar het salaris kijkt,quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dus niet 2,56 wat je bij de hema verdient?
Ik weet niet wanneer je 16 word, anders mag je alleen nog maar het restaurant schoonmakenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:29 schreef Battlefan het volgende:
Wij nemen geen 15 jarige aan![]()
Ze hebben vandaag de sundae gesloopt hier, komen allemaal zwarte dingetjes uit
Hehe dan weet ik al exact wat er is gebeurtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:29 schreef Battlefan het volgende:
Wij nemen geen 15 jarige aan![]()
Ze hebben vandaag de sundae gesloopt hier, komen allemaal zwarte dingetjes uit
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hehe dan weet ik al exact wat er is gebeurt. De kamer is losgegaan van de pin waar de messen aan zitten word een lekkere teringzooi
Na mijn weten verdien je hier ¤3,20 per uur als 15 jarige en zit je hier op WML+, na 6 maanden ga je naar WML++ en dan verdien je weer meerquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Wij hebben een overvloed aan 15 jarige, 1tje staat altijd kiosk en de andere staan overal en nergens, en ja, 1 staat altijd in de lobby schoon te maken maar die is daar dan ook goed in, vind ze ook leuk ofzoquote:
Zoiets dacht ik al ja, beetje jammer dat InterFastfood dicht is in het weekend ook, nu moeten we tot maandag wachtenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hehe dan weet ik al exact wat er is gebeurt. De kamer is losgegaan van de pin waar de messen aan zitten word een lekkere teringzooi
We hebben alles staan voor een McCafé, maar gebruiken hem niet meer omdat het niet echt goed liep. Had ermee te maken dat mensen er gewoon voorbijliepen en naar de normale kassa's gingen voor hun koffie. Het enige wat ze ook verkochten in het McCafe was koffie in normale koppen en frappuchino, de rest waren gewoon standaardijsjes. We hebben nog steeds een Mccafe menu op onze kassa's. En je kan nog steeds vanuit de keuken communiceren met het Cafe.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:58 schreef Yannick567 het volgende:
Ik wist niet dat ze bij jullie een McCafé hadden, muijterij?
http://www.flickr.com/pho(...)t-72057594069544156/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |