Nee, alle restaurants die geen Drive hebben, bijvoorbeeld restaurants in het centrum van een stad, zullen het broodje krijgen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
alleen dus verkrijgbaar bij mcexpress restaurants?
Waar is dat goed voor? Beetje jammerquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:16 schreef Gouderix het volgende:
[..]
Nee, alle restaurants die geen Drive hebben, bijvoorbeeld restaurants in het centrum van een stad, zullen het broodje krijgen.
Normaal gesproken werk je gewoon je rooster uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef juwaidzellaf het volgende:
Hoelang moet je nog doorwerken als je ontslag neemt bij mac donalds??
Zo iets komt waarschijnlijk ook bij onze McD werd laatst gemeld, binnen een jaar volgens mij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:07 schreef Yannick567 het volgende:
Hebben jullie dit al gelezen? Wist niet dat ze daar zo druk aan het verbouwen waren met de drive
Ik heb op google maps gekeken, volgens mij is dat best aan de krappe kant, of ze moeten terrein hebben bijgekocht ofzo
Wel interessant.
Moet wel de nodige ruimte voor zijn neem ik aanquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:09 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zo iets komt waarschijnlijk ook bij onze McD werd laatst gemeld, binnen een jaar volgens mij.
Mjaquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:10 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Moet wel de nodige ruimte voor zijn neem ik aan
Die hoort er dan ook niet opquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:26 schreef Yannick567 het volgende:
Was wel te doen, verder niet echt bijzonder. De kaas proefde ik in ieder geval niet
Ik had wel verwacht dat dit topic vol zou zitten zegt hij danquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:36 schreef Battlefan het volgende:
Had toch wel verwacht dat dit topic al vol zou zittenZaterdag misschien weer werken, anders dinsdag weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |