Zonder te veel te verspillen of te weinig friet te bakken. Overigens hebben jullie alleen tijdens de rush een binpersoon? Hier staat er bijna altijd een manager of crewtrainer aan de Bin tussen 12-19 (zeker op vrijdag, zaterdag en koopzondag).quote:Op zondag 14 maart 2010 23:54 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Friet staan is best leuk, ook de 'sport' om de friet vers te houden
quote:Op maandag 15 maart 2010 15:12 schreef muiterij het volgende:
[..]
Zonder te veel te verspillen of te weinig friet te bakken. Overigens hebben jullie alleen tijdens de rush een binpersoon? Hier staat er bijna altijd een manager of crewtrainer aan de Bin tussen 12-19 (zeker op vrijdag, zaterdag en koopzondag).
Gisteren leek het erg rustig, komt ineens een voetbal team 20 menu's bestellen. Sta je dan met (inclusief moi) 3 man personeel.
Die polen? Dat is al 2 jaar zoquote:Op maandag 15 maart 2010 19:23 schreef mstyle het volgende:
Dat is een tijdelijk fenomeen neem ik aan.
Nu moet ik er gelijk aan denken dat wij in onze 'Amerikaanse keuken' altijd 'radio-NL' aanhebben staan.
'Amerikaanse keuken'?quote:Op maandag 15 maart 2010 19:23 schreef mstyle het volgende:
Dat is een tijdelijk fenomeen neem ik aan.
Nu moet ik er gelijk aan denken dat wij in onze 'Amerikaanse keuken' altijd 'radio-NL' aanhebben staan.
Ooh. Daar hebben wij het eigenlijk nooit over. Amerikaans gedoe.quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef mstyle het volgende:
Okay ik bedoelde eigenlijk een van oorsprong Amerikaans bedrijf, zoiets
Verkopen jullie ook Turkse broodjes döner kebap, shoarma en dürum döner?quote:Op maandag 15 maart 2010 22:00 schreef Jetfly het volgende:
Bij ons bestaat de keuken echt uit Ankara. Alleen maar Turken! Kassa is veelal gemixt, maar keuken, lang leve Turkije, haha!
Ja, ik bedoel of ze hem ook echt gaan toevoegen aan het assortimentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:45 schreef mstyle het volgende:
Ik had dat toch al gezegdVanaf vandaag is hij bij ons te koop.
Ai, die polen die hier hebben gewerkt waren ook verschrikkelijk. Ze spraken geen nederland, geen duits en drie woorden engels. Zij wisten echt alles te verprutsen en zelfs de friet was te lastig voor ze. Uiteindelijk zagen ze zelf ook in dat het niet verder kon en hebben ze allebij ontslag genomen.quote:
Deden ze dat hier ook maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:55 schreef muiterij het volgende:
[..]
Ai, die polen die hier hebben gewerkt waren ook verschrikkelijk. Ze spraken geen nederland, geen duits en drie woorden engels. Zij wisten echt alles te verprutsen en zelfs de friet was te lastig voor ze. Uiteindelijk zagen ze zelf ook in dat het niet verder kon en hebben ze allebij ontslag genomen.![]()
Die nieuwe fish lijkt me wel lekker, die oude is niet echt mijn smaak(lees helemaal niet
)
Hij loopt hier goed hoor, worden al bijna meer royals verkocht dan fishjesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef Yannick567 het volgende:
Ik ga hem morgen is zelf proberen denk ik. Gewoon zelf maken
Alleen in instores ofzo geloof ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:37 schreef Jetfly het volgende:
Waar is de nieuwe fish verkrijgbaar dan? Dubbele Cheesburger, GOED!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |