Wat dacht je hiervan?quote:
En je vooropleiding? HAVO?quote:Op maandag 15 maart 2010 00:09 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Wat dacht je hiervan?
![]()
Ik werk nu 3 jaar en 3 maanden bij McDonald's. Vorig jaar Koninginnedag geslaagd voor mijn crewtrainer examen en sinds 1 februari management trainee
Ja dat kloptquote:Op maandag 15 maart 2010 00:12 schreef Jetfly het volgende:
[..]
En je vooropleiding? HAVO?
Klopt het trouwens dat ze nu ook een volledige HBO opleiding aanbieden? Zou wel gaaf zijn voor mij iig!
Ik heb VMBO theoretisch gedaan. Ooit nog eens gedacht om 2 jaartjes tot HAVO te doen maar niet gedaan. Eerst een bakkersopleiding gedaan maar vond dat het toch niet. Toen werkte ik al parttime bij McDonald's en ben er toen (september 2008) fulltime gaan werken.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:12 schreef Jetfly het volgende:
[..]
En je vooropleiding? HAVO?
Klopt het trouwens dat ze nu ook een volledige HBO opleiding aanbieden? Zou wel gaaf zijn voor mij iig!
Vraag je RM (restaurant manager) hij zal je het uitgebreid kunnen vertellenquote:Op maandag 15 maart 2010 00:14 schreef Jetfly het volgende:
Enig informatie? Ik kan er niet echt veel informatie over vinden op het net, jij wel? Behalve nieuwsberichten dan.
Zie hier meer informatiequote:Op maandag 15 maart 2010 00:14 schreef Jetfly het volgende:
Enig informatie? Ik kan er niet echt veel informatie over vinden op het net, jij wel? Behalve nieuwsberichten dan.
Ga jij maar in een ijsklontjesmachine zittenquote:
Dat kan ook heul romanties zijn, hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 00:17 schreef Battlefan het volgende:
[..]
Ga jij maar in een ijsklontjesmachine zitten![]()
En ik houd het de komende dagen voor gezien, niet teveel spammen eh?
De vervolgopleiding start als het goed is in april, niveau 2 was makkelijk. Ligt eraan tot hoever je wilt gaan, ga je tot het hoogste niveau dan krijg je een HBO diploma ja.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef Jetfly het volgende:
Met deze tempo zeker wel, maar waar ga je heen Matthijs?
En Yannick, is het een moeilijke opleiding? Krijg je een HBO titel? Of een MBO? Bachelor in nog iets toch?
ligt aan je vooropleiding hequote:Op maandag 15 maart 2010 00:27 schreef Jetfly het volgende:
Kan je gewoon niet met een HBO diploma beginnen dan? Moet je helemaal van niveau 1 beginnen?
Vakantiequote:Op maandag 15 maart 2010 00:20 schreef Jetfly het volgende:
Met deze tempo zeker wel, maar waar ga je heen Matthijs?
En Yannick, is het een moeilijke opleiding? Krijg je een HBO titel? Of een MBO? Bachelor in nog iets toch?
Heeeyyyy, die hoorde ik nog niet! Goeie!quote:Op maandag 15 maart 2010 00:31 schreef Yannick567 het volgende:
Van de week kreeg ik een BM zonder brood. Degene aan de grill begreep alleen niet hoe hij die moest maken
Zijn er hier ook nog een paar van jullie die met ESF werken? Urensubsidie e.d. voor trainingen, SOC's..
Je moet bij niveau 2 beginnen.quote:Op maandag 15 maart 2010 00:27 schreef Jetfly het volgende:
Kan je gewoon niet met een HBO diploma beginnen dan? Moet je helemaal van niveau 1 beginnen?
Als hij zijn mbo al heeft afgerond, dan kan hij rustig op t hbo beginnen lijkt me?quote:
Ik had havo en mijn propedeuse op het HBO en moest bij niveau 2 beginnne.quote:Op maandag 15 maart 2010 08:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als hij zijn mbo al heeft afgerond, dan kan hij rustig op t hbo beginnen lijkt me?![]()
En als hij Havo ofzo heeft, dan kan hij al helemaal op t hbo beginnen![]()
Versnelt heb ik het gedaan in anderhalf jaar niveau 2 en 3quote:Op maandag 15 maart 2010 13:15 schreef mstyle het volgende:
![]()
Heb je dat ook daadwerkelijk gedaan? Of heb je er toen van afgezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |