Hoe heet die van CG?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:47 schreef miss--moana het volgende:
Mijn ruillakjes
[ [url=
Alleen de tweede van rechts is 2 keer gebruikt de rest is gebruikt op 1 nagel maar waren toch mijn kleur niet.
Stuur even een pm tegen wat je hem graag zou willen ruilen!quote:
Ik heb wel interesse in jou metallic muse, ik heb alleen geen opi's of cg die jij wilt. misschien interesse in een van de volgende lakjes?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef mirannie het volgende:
Zo, zet ik ´m hier ook maar weer even neer
Te ruil, helemaal vol:
CG metallic muse
[ afbeelding ]
Sorry, zit geen kleurtje naar mijn smaak bij helaas...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in jou metallic muse, ik heb alleen geen opi's of cg die jij wilt. misschien interesse in een van de volgende lakjes?
[ afbeelding ]
Ik heb de hele khrome serie en op allemaal stempelt het leuk, maar deze kleur vind ik gewoon niet zo mooi... hoop er hier iemand anders blij mee te makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef Daph_ het volgende:
TVP! Oh die Metallic Muse doet het ook goed met Konad btw
Groovyquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En hoe heet trouwens die blauwe van essence?
Neuh ik vind de Khromes en Romantiques op zichzelf ook niet geweldig, maar ik gebruik ze voor stempelen.. Daarbij geven ze net een beetje extraquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb de hele khrome serie en op allemaal stempelt het leuk, maar deze kleur vind ik gewoon niet zo mooi... hoop er hier iemand anders blij mee te maken
Oh, maar de andere khromes bevallen me primaquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh ik vind de Khromes en Romantiques op zichzelf ook niet geweldig, maar ik gebruik ze voor stempelen.. Daarbij geven ze net een beetje extra
Uhm, iets als opi baguette me not, of CG chanellesquequote:
Welke is dat middelste van die kleintjes? donkerblauwe, als het goed is staat er een nummer en een naam op de dop (hoopt zo dat het shocking blue isquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Welke is dat middelste van die kleintjes? donkerblauwe, als het goed is staat er een nummer en een naam op de dop (hoopt zo dat het shocking blue is)
Oeh welke Gosh is die rood/paarse?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:41 schreef MissJ het volgende:
Hier weer even mijn ruilstash:
nudes / goud / neutrale kleuren
[ afbeelding ]
vlnr P2, Opi, Catrice, Catrice, Hema, Rimmel
* Opi is weg.
blauw, turqoise, groen
[ afbeelding ]
vlnr Hema, BarryM, La femme beauty, Maybelline, 2true
* groene glitter van Barry M (2e van links) is weg
* blauwe van Maybelline (2e van rechts) is weg
zilver / grijs
[ afbeelding ]
vlnr La femmy beauty, Golden rose, La femme beauty
roze
[ afbeelding ]
vlnr La femme beauty, 2true, BarryM, Rimmel
rood / paars
[ afbeelding ]
vlnr Gosh, Miss sporty, Etos, Deborah, 2true
Foto's allemaal in het donker met flits gemaakt.
Ben ook altijd bereid om naar mijn andere lakjes te kijiken of ik nog meer heb om te ruilen
Divaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh welke Gosh is die rood/paarse?
Thunderbird is er nog, wild lilac heeft een nieuwe eigenaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je de Thunderbird en eventueel de wild lilac nog?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Thunderbird is er nog, wild lilac heeft een nieuwe eigenaar
Heb je die CG GR8 en Orly Emerald life nog ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb te ruil:
[ afbeelding ]
Vlnr: Orly Emerald Life, China Glaze L8R G8R, CG GR8, CG Trousseau, Diamond cosmetics Angelic, Maybelline Colorama Tropical punch en nog een paarse striper van Essence.
p2 spacey!!!!!!!! Wat wil je ervoor terug?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:36 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
En om de middelste 4 lakjes wat beter tot hun recht te laten komen een extra foto zonder flits:
[ afbeelding ]
P2 spacey>diamond cosmetics peach mist>diamond cosmetics matte topcoat>catrice silky glamour>catrice cosmopolitan>revlon mink>revlon fudge
Ik vind dat p2 lakje heel mooiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:36 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
En om de middelste 4 lakjes wat beter tot hun recht te laten komen een extra foto zonder flits:
[ afbeelding ]
P2 spacey>diamond cosmetics peach mist>diamond cosmetics matte topcoat>catrice silky glamour>catrice cosmopolitan>revlon mink>revlon fudge
Ik zoek nog iets in een pasteltint, liefst roze of paarsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
p2 spacey!!!!!!!! Wat wil je ervoor terug?
Hmm heb ik niet, of je moet toevallig die pastel delight collectie van catrice leuk vinden? Kan ik er ook 1 van halen en opsturen.. (als de kruidvat opschiet)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:52 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik zoek nog iets in een pasteltint, liefst roze of paars
Nee sorry, ik vind dat glimmertje dat erin zit niet zo mooi helaas.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmm heb ik niet, of je moet toevallig die pastel delight collectie van catrice leuk vinden? Kan ik er ook 1 van halen en opsturen.. (als de kruidvat opschiet)
Hm helaas, maar er was nog iemand die de p2 leuk vond!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vind dat glimmertje dat erin zit niet zo mooi helaas.
Ik heb de diamond cosmetics matte topcoat te ruil staanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een lila lakje, wel een beetje felpaars.. heeft iemand zoiets te ruil?
anders een holo, of matte topcoat?
Ja, die heb ik allebei nog!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:25 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Heb je die CG GR8 en Orly Emerald life nog ?
Oew!! waar zou je die tegen willen ruilen??quote:
Welke is die roze van China Glaze? Heb je daar een naam van?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:29 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oew!! waar zou je die tegen willen ruilen??
Mijn ruillakjes staan op pagina 1, en zou je me anders willen laten weten wat je er anders voor zou willen hebben
Die heet Lavender Lingo, heb hem pas gekocht en is op 1 nagel gebruikt, maar hij lijkt heel veel op een ander lakje die ik al heb.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welke is die roze van China Glaze? Heb je daar een naam van?
Fortuneteller was een Ulta special (of iig alleen in winkels in Amerika te krijgen), dus als het goed is niet in NL te krijgen (tenzij eBay).quote:Op zondag 7 maart 2010 00:15 schreef Mirjam het volgende:
ik ben op zoek naar 2 lakjes:
OPI dazzled by gold en
China Glaze fortuneteller
wie kan mij hier aan helpen?
Die vind ik wel tof!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die heet Lavender Lingo, heb hem pas gekocht en is op 1 nagel gebruikt, maar hij lijkt heel veel op een ander lakje die ik al heb.
Heb je China Glaze L8R G8R nogquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb te ruil:
[ afbeelding ]
Vlnr: Orly Emerald Life, China Glaze L8R G8R, CG GR8, CG Trousseau, Diamond cosmetics Angelic, Maybelline Colorama Tropical punch en nog een paarse striper van Essence.
Oh, ik zie het al!! Ga eens even bij jouw lakjes kijkenquote:
ben nu bij mijn vriend thuis, ben vanavond laat in mijn eigen huis dan ga ik even kijken voor jequote:Op zondag 7 maart 2010 15:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ik zie het al!! Ga eens even bij jouw lakjes kijken
Edit: gekeken!
Ik dacht 2 keer: OH!! Die is tof!! Bleken ze al weg te zijn...
Heb je misschien nog iets turquoise-achtigs?
ik swap lieverquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in thunderbird. Vind je het ook goed als ik hem overneem? Want ik heb niet echt iets om te ruilen.
Dat is prima, ik hoor/zie het wel!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben nu bij mijn vriend thuis, ben vanavond laat in mijn eigen huis dan ga ik even kijken voor je
Ik ben wel geinteresseerd in Dv8quote:Op zondag 7 maart 2010 17:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Dv8 ook swapbaar, ik vind hem zo mooi maar net niet interessant genoeg om te dragen
helaas niet...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd in Dv8. Zie je iets bij mij?
*graaft* Ik heb wel een OPI - Manicurist of Seville die ik er tegen wil ruilen, die draag ik toch niet zo vaak.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
helaas niet...
vind die van essie wel tof maar ga dat toch niet dragenik hou vooral van pijn-aan-je-ogen kleuren
Jaa we hebben een ruilquote:Op zondag 7 maart 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die vind ik wel tof!
Ruilen tegen 1 van de twee lakjes die je van mij wilt hebben? (de andere lakjes heb ik al...)
Ik weet niet of je het in het andere topic al had gevraagt (was ook iemand die het vroeg weet alleen niet meer wie) maar ik heb mijn fortuneteller bij de spellbound collectie via http://www.beautycompany.nl/nl/cg-lak---spellbound/g7/p2925/ Las ook dat hij er oorspronkelijk niet bij hoort te zitten maar bij mijn was dit wel het geval. Dit staat ook bij het info stukje vermeld dat fortuneteller erbij zit, ik was ook naar dit lakje opzoek en ben blij dat ik hem nu hebquote:Op zondag 7 maart 2010 00:15 schreef Mirjam het volgende:
ik ben op zoek naar 2 lakjes:
OPI dazzled by gold en
China Glaze fortuneteller
wie kan mij hier aan helpen?
Let op:quote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het in het andere topic al had gevraagt (was ook iemand die het vroeg weet alleen niet meer wie) maar ik heb mijn fortuneteller bij de spellbound collectie via http://www.beautycompany.nl/nl/cg-lak---spellbound/g7/p2925/ Las ook dat hij er oorspronkelijk niet bij hoort te zitten maar bij mijn was dit wel het geval. Dit staat ook bij het info stukje vermeld dat fortuneteller erbij zit, ik was ook naar dit lakje opzoek en ben blij dat ik hem nu heb
Pm me maar even als je het zeker weet, en ook met je adres enzo, en dan komt 'ie er aan!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaa we hebben een ruil![]()
Nu nog kiezen welke van de twee vind ze allebij leuk ehm....denk toch dat ik voor CG GR8 kies
Heej,quote:Op maandag 8 maart 2010 11:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pm me maar even als je het zeker weet, en ook met je adres enzo, en dan komt 'ie er aan!
nog iets anders?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
*graaft* Ik heb wel een OPI - Manicurist of Seville die ik er tegen wil ruilen, die draag ik toch niet zo vaak.
Oei, ik ga zo graven, eerst ff eten want ik val om van de hongerquote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nog iets anders?![]()
iets ala pastel kleurtjes misschien?
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Heej,
Ik weet zeker dat ik mijn lakje wil ruilen tegen jou GR8!
Hierbij mijn adres:
weg
Zou je jou adres willen mailen zodat ik ook het lakje kan opsturen!
Groetjes Marianne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef miss--moana het volgende:
Wow het ging even verkeerd![]()
Dacht dat ik het via pm had verstuurd, niet dus![]()
Dom dom dom, bedankt dat iemand het weg heeft gehaald
Beterschap!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
oeh, dorothy! Interesse!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Kleintje19 het volgende:
DV8 is weg![]()
Thunderbird is nog over, eventueel heb ik voor een liefhebber ook nog dorothy who? maar alleen tegen een uitstekende swapde pastelkleurtjes van catrice krijg ik al lekker van peri
quote:
china glaze grape juice, gosh ocean, diamond cosmetics amethyst & diamond misschien iets voor je?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
of mooie creme's het liefst geen rood/groen/geel (geel alleen als het een hele zachte pastel oid is)
en alles wat glittert
eerste heb ik al, 2de heb ik geswapped, vreselijke lak is dat haha en heb je een swatch van die laatste?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
china glaze grape juice, gosh ocean, diamond cosmetics amethyst & diamond misschien iets voor je?
nu even niet want de baas zit achter de laptop...quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
eerste heb ik al, 2de heb ik geswapped, vreselijke lak is dat haha en heb je een swatch van die laatste?
is het een paarse met een klein glittertje?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu even niet want de baas zit achter de laptop...
eh, iets opvallends? Ik heb een vrij brede smaakquote:Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef mirannie het volgende:
Oeh SQ, die grape juice wil ik wel graagWat zoek je ervoor terug??
Heb je gemaild!!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, iets opvallends? Ik heb een vrij brede smaak
Ja klopt... ik stuur je ff een PMquote:Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
is het een paarse met een klein glittertje?
Had je nog kunnen kijken?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben nu bij mijn vriend thuis, ben vanavond laat in mijn eigen huis dan ga ik even kijken voor je
oeps.. ja!quote:
Hmm... nee, dat wordt m niet. (ik vind dat merk helemaal niet fijn)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
oeps.. ja!
Turqoise wilde je?
Om te ruilen heb ik eigenlijk alleen die ene middelste die op de foto van groene / turqoises staat op de 1e pagina
Geen probleem hoor!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm... nee, dat wordt m niet. (ik vind dat merk helemaal niet fijn)
Sorry...
Oh die disco mix! ik ben zeer geintereseerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef PeRi het volgende:
Te ruil!
[ afbeelding ]
Red Red Wine
[ afbeelding ]
Disco Mix
Ik wil er het liefst een mooie lak voor terug, een OPI of een CG. Ik hou van paars en roze en taupe en het liefst cremes. Maar heb je iets te ruil? Dan kijk ik wel eerstquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh die disco mix! ik ben zeer geintereseerdwaar ben jij naar op zoek? of evt overkopen aangezien ik niet super veel te ruilen heb..
Ik heb alleen nude OPI's te ruil eigenlijk, en verder heb ik voornamelijk cheap ass lakjes.. Dus denk dat het niks gaat worden hehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil er het liefst een mooie lak voor terug, een OPI of een CG. Ik hou van paars en roze en taupe en het liefst cremes. Maar heb je iets te ruil? Dan kijk ik wel eerst.
Niet zo snelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb alleen nude OPI's te ruil eigenlijk, en verder heb ik voornamelijk cheap ass lakjes.. Dus denk dat het niks gaat worden hehe
Disco mixquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef PeRi het volgende:
Te ruil!
[ afbeelding ]
Red Red Wine
[ afbeelding ]
Disco Mix
als het met de andere dames niks wordt, heb ik wel interesse in allebeiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef PeRi het volgende:
Te ruil!
[ afbeelding ]
Red Red Wine
[ afbeelding ]
Disco Mix
Oh, als hij nog vrij ik kan ik eens kijken? Ben nu pas weer thuis.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Kleintje19 het volgende:
Dorothy who is weer vrijTegan heb je nog iets anders? ik ben niet meer zo fan van mat
Ok, mooi zo!! De mijne is er nog niet, maar postbode is altijd laat hier.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Mirannie, het lakje is heelhuids aangekomen! Bedankt!
Welke wil je het liefst?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef princess-a het volgende:
Is hier nog iemand die een bepaald China Glaze lakje, van max 3.60 van Transdesign nog wil hebben? Ik wil die dan wel meebestellen en vervolgens ruilen voor iets leuks
Ik wil graag, heel graag, China Glaze DV8, BFF of QT.. in ruil heb ik dus alles van TD tot aan $3.60
PMquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:03 schreef princess-a het volgende:
dv8 geloof ikheb jij inmiddels nog niet alles besteld wat je hebben wilde?
ik heb Atlantis ook net ontdekt, schon
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, als hij nog vrij ik kan ik eens kijken? Ben nu pas weer thuis.
Ik heb in de aanbieding:quote:
heb je iets knallenders?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb in de aanbieding:
Diamond Cosmetics - Oh, Tiff! (lichtblauwe creme)
Diamond Cosmetics - I Lilac You A Lot (lichtroze creme)
China Glaze - Pink Champagne (roze shimmer)
China Glaze - Spin Me Around (roze/beige/bruinige holo)
OPI - Princesses Rule! (lichtroze glitter)
OPI - And This Little Piggy (roze glitter)
Oeh zoek jij nog iets leuks in ruil voor Princesses Rule?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb in de aanbieding:
Diamond Cosmetics - Oh, Tiff! (lichtblauwe creme)
Diamond Cosmetics - I Lilac You A Lot (lichtroze creme)
China Glaze - Pink Champagne (roze shimmer)
China Glaze - Spin Me Around (roze/beige/bruinige holo)
OPI - Princesses Rule! (lichtroze glitter)
OPI - And This Little Piggy (roze glitter)
Dit was meer een ruilbod voor Kleintje19. Maar, als je een lijstje hebt kan ik wel ff kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh zoek jij nog iets leuks in ruil voor Princesses Rule?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb OPI Alpine Snow Matte in de aanbieding. Op twee nagels geprobeerd hele tijd geleden, maar ik vind hem echt vervelend lakken, dus je bent gewaarschuwd.
Ik heb niet echt een lijstjequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit was meer een ruilbod voor Kleintje19. Maar, als je een lijstje hebt kan ik wel ff kijken.
Oeh ik wil Rimmel London Green Grass wel. Is dat een eerlijke ruil?quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een lijstje. Op pagina 2 staan wat lakjes van me, en ik heb nog wel wat dingetjes hier liggen die zouden kunnen worden geruild. Dus roep maar wat je leuk vind ^^.
Rimmel flesje is maar 8 ml, die van Opi 15 he? Weet niet of je dat erg vind? Maar anders heb je een dealquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh ik wil Rimmel London Green Grass wel. Is dat een eerlijke ruil?
Anders wil ik graag creme's, wat donkerdere tinten ofzo?
Nouja, ik wil er dan eigenlijk wel iets bij...quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Rimmel flesje is maar 8 ml, die van Opi 15 he? Weet niet of je dat erg vind? Maar anders heb je een dealHeb voor de rest namelijk weinig cremes...
Ik heb die ook en inderdaad vrijwel onmogelijk om mooi egaal te krijgen, maar met een topcoatje zoals bv fairy dust erover is het echt een hele mooie lak.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:48 schreef Tegan het volgende:
Ik kwam hier eigenlijk alleen omdat ik deze kwijt wilde... Iemand?
[..]
Lief dat je aan me denkt, maar heb 'm inmiddels al besteld... dus waarschijnlijk deze of volgende week binnen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik wil er dan eigenlijk wel iets bij...
@mirannie: Ik heb China Glaze - Spin Me Round voor je als je iets hebt om te ruilen?
Vind je van Essence colour and go - Rock it Baby wat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nouja, ik wil er dan eigenlijk wel iets bij...
@mirannie: Ik heb China Glaze - Spin Me Round voor je als je iets hebt om te ruilen?
Wil je die nu ruilen? Want volgens mij zit je in het verkeerde topic aangezien ik je hoor zeggen dat je de lakjes mooi vind?quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:33 schreef Guess. het volgende:
Nieuwe lakjes
[ afbeelding ]
Hello Kitty
[ afbeelding ]
Ik denk dat je met de Hello Kitty ook wel goed kan stempelen.M'n handen zien er een beetje raar uit op de foto maargoed,de lak is wel mooi vind ik!
[ afbeelding ]
Guess kan het op zwangerschapsdementie gooienquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat dusMan de nagellak tast jullie hersens aan
Ik denk dat ik hem gewoon houd, sorry.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vind je van Essence colour and go - Rock it Baby wat?
Maakt helemaal niks uit hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem gewoon houd, sorry.
CG - for audrey lijkt me wel wat! Goed als ik je zo thuis even pm stuur? Zit in bus :pquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:48 schreef josja het volgende:
Omdat blauw me helaas echt niet staat heb ik de volgende lakjes in de aanbieding:
CG - For Audrey
Essie - Mesmerize.
Zal zo even foto's zoeken!
die van essie vind ik wel tof! wat zou je ervoor terug willen hebben?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:48 schreef josja het volgende:
Omdat blauw me helaas echt niet staat heb ik de volgende lakjes in de aanbieding:
CG - For Audrey
Essie - Mesmerize.
Zal zo even foto's zoeken!
Die red red wine is wel mooi denk ik!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef PeRi het volgende:
Te ruil!
[ afbeelding ]
Red Red Wine
[ afbeelding ]
Disco MixWeg!
Ik ben gek op rood, heb je iets leuks in de aanbieding?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:35 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die van essie vind ik wel tof! wat zou je ervoor terug willen hebben?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef P.F het volgende:
Oh en deze vind ik mooi, dus als iemand lakjes verkoopt die hier op lijken?:
OPI Have a Tempura Tan-Trum
[ afbeelding ]
Ariane Inden, #28
[ afbeelding ]
Claire's Dream Catcher
[ afbeelding ]
Elizabeth Arden Grand Canal True Pink C
[ afbeelding ]
Herôme W.I.C. #115 New Delhi
[ afbeelding ]
ESSIE - Fondola Gondola!
[ afbeelding ]
Ik heb niet zo een grote collectiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb die OPI Have a Tempura Tan-Trum, hij is niks voor mij.. Wat heb je allemaal te ruil?
Liever ruilen, maar als ik het niks vind wat je hebt wil ik er over nadenken heurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb niet zo een grote collectie
Ik ga even kijken!
Oeh anders wil ik hem wel overkopen?
Ik wil wel ruilen maar ik heb gewoon niet zo veelquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Liever ruilen, maar als ik het niks vind wat je hebt wil ik er over nadenken heur
Die gouden van models own!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen maar ik heb gewoon niet zo veel
En ik heb nog een zwarte van models own (nieuw)
PM!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:22 schreef P.F het volgende:
O volgens mij kunnen we dan gewoon omruilen, gezien je woonplaats!
thunderbird van CHGquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef josja het volgende:
[..]
Ik ben gek op rood, heb je iets leuks in de aanbieding?
Oh en Joysa, is goed![]()
Welke kleur is die CG?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:44 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb ook weer wat lakjes in de aanbieding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerdere foto (die nu ergens in het begin staat) met ruillakjes geld ook nog steeds, alleen is CG Lavender Lingo al geruild.
Zou je me een PM willen sturen met wat je er graag voor terug zou willen?quote:
Vind je mijn groene Rimmel niks toevallig?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:41 schreef P.F het volgende:
Ik wil zelf graag een mintgroen kleurtje, of knalroze zonder parelmoer, of grijs?
Ik heb: [ afbeelding ]
in blue vogue
Op 1 hand getest maar ik hou eigenlijk niet zo van blauw..
Swatch van iemand anders:
[ afbeelding ]
Ik vind hem denk ik te groen, die andere 2 zijn ook groen, maar anders.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vind je mijn groene Rimmel niks toevallig?
Ah, die stond al een poosje op mijn wishlistquote:
Zo niet kun je hem op ebay voor bijna niets bestellenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef kieskleurig het volgende:
Is er heel misschien iemand die opi banana bandanna heeft en er vanaf wil
Ik heb wel interess in P2 Elegantquote:Op maandag 15 maart 2010 09:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb dit nog in de aanbieding:
[ afbeelding ]
P2 Elegant, NYX girls apricot, H&M midnight passion, Manhattan rood, en Rimmel pulsating
Alles behalve de H&M is maar een keer gebruikt om te swatchen, de h&m is een stuk of 3x gebruikt
Wat wil je ertegen ruilen?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb wel interess in P2 Elegant
Ik weet niet wat jij ervoor zou willen hebben?quote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 15 maart 2010 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie er eigenlijk niks leuks tussen staan, sorry!
Enchanting vind ik wel leuk, alleen zie op internet dat hij heel sheer is, dat wordt m dus niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:02 schreef Diconnected het volgende:
SpaceInvaders, zie je wat leuks bij mij? (pagina 2) voor Elegant? Anders kan ik nog wel even in m'n stash kijken
Wat vind je leuk?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Enchanting vind ik wel leuk, alleen zie op internet dat hij heel sheer is, dat wordt m dus niet.
Laat maar weten als je nog iets in je stash vindt!
Dat is een hele goede vraag!quote:
probeer nou gewoon die truc met wattenschijfje en aluminiumfolie, dat werkt echtquote:Op maandag 15 maart 2010 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag!![]()
Géén glitters (naja misschien een supermooie die de moeite waard is om er een halfuur over te doen het er weer af te halen, maar als de supermooi is dan doe jij m niet weg)
Dat geloof ik ook wel, maar dat duurt nog langer dan gewoon nagellak afhalenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer nou gewoon die truc met wattenschijfje en aluminiumfolie, dat werkt echt
dat duurt max. 5 minuten voor tien vingersquote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar dat duurt nog langer dan gewoon nagellak afhalen
Ik ben de zeurkous hier hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat duurt max. 5 minuten voor tien vingers
[/zeur]
Nog bepaalde kleurtjes ofzo die je liggen dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag!![]()
Géén glitters (naja misschien een supermooie die de moeite waard is om er een halfuur over te doen het er weer af te halen, maar als de supermooi is dan doe jij m niet weg)
Ik ben heel lastig, ik weet het eigenlijk niet!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nog bepaalde kleurtjes ofzo die je liggen dan?
Welk kleurtje is dat van GOSH?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:07 schreef mirannie het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog over CG cosmic, CG emerald sparkle en CG meteor shower, maar als iemand daar een supergave voor terug heeft, wil ik die ook nog wel ruilen.
welke CG is dat op die foto en heb je er een swatch van?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:07 schreef mirannie het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog over CG cosmic, CG emerald sparkle, CG spin me round en CG meteor shower, maar als iemand daar een supergave voor terug heeft, wil ik die ook nog wel ruilen.
hey dat is mijn hand!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb GOSH-Peachy te ruil.
[ afbeelding ]
Die rechter, welke kleur is dat? Heeft die glittertjes of is het een cream finish? En tegen wat voor soort kleuren zou je willen ruilen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in jou metallic muse, ik heb alleen geen opi's of cg die jij wilt. misschien interesse in een van de volgende lakjes?
[ afbeelding ]
Wat heb je te ruil?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:47 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
Ik heb hier evt. wel interesse in. Van wat voor kleuren hou je?
Uh nee, want het gaat juist om het RUILEN van lakjes, en evt verkoop als je er niet uit komt met ruilen..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef Tegan het volgende:
Dit topic zou denk ik veel beter lopen als het een verkoop-topic was. Of moet het dan meteen naar V&A?
Welke kleuren zijn dat? Ik hou ook veel van paars en roze. PM me anders even met wat je hebt/kwijt wil dan komen we er vast wel uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:39 schreef chocolat-therapy het volgende:
Ik heb meerdere tinten rood die ik niet meer gebruik en ehm... tsja wat voor iets vind je mooi? Dan kijk ik even voor je..
of evt. andere dingen dan nagellak?
dat is cloud nine. Viel mij behoorlijk tegen eigenlijk, heb ´m niet op de foto gezet, sorry.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
welke CG is dat op die foto en heb je er een swatch van?
Zo op het eerste gezicht zit er eigenlijk niet iets bij, kan je misschien een foto maken van die Bourjois? Je mag 'm ook wel overkopen andersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef chocolat-therapy het volgende:
v.l.n.r:
- gosh 567 metallic green
- l'oreal french manicure (voor witte randjes met dun kwastje)
- essence show your feet - flashy pink
- essence colour & go - check me out (groen)
- essence colour & go - get the fever (oranje)
- miss sporty - oranje roze rood met glans
- only YOU - 024 (paars)
- bourjous false nail effect - beige sophistiqué
Ah jammer, ik vind de Bourjois iets te licht. Wil je de Essie dan overkopen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:21 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
v.l.n.r:
- gosh 567 metallic green
- l'oreal french manicure (voor witte randjes met dun kwastje)
- essence show your feet - flashy pink
- essence colour & go - check me out (groen)
- essence colour & go - get the fever (oranje)
- miss sporty - oranje roze rood met glans
- only YOU - 024 (paars)
- bourjous false nail effect - beige sophistiqué
nee, liever alleen ruilen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ah jammer, ik vind de Bourjois iets te licht. Wil je de Essie dan overkopen?.
neuh... voorlopig ben ik nog te erg gehecht aan de restquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:01 schreef P.F het volgende:
Maar je hebt vast nog 100 anderen die ook weg mogen
Heb je er foto's van?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:02 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
neuh... voorlopig ben ik nog te erg gehecht aan de rest
owja ik heb nog wel een nieuw lakje uit de GOSH collectie te ruil!
Oceaanblauw (metallic) of oranje met glittertjes, uit de allernieuwste collectie. Helemaal nieuw!
Heet die oranje Rainbow? Zo ja, dan wil ik hemquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:02 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
neuh... voorlopig ben ik nog te erg gehecht aan de rest
owja ik heb nog wel een nieuw lakje uit de GOSH collectie te ruil!
Oceaanblauw (metallic) of oranje met glittertjes, uit de allernieuwste collectie. Helemaal nieuw!
yep, geloof het wel, ik zal zo even kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heet die oranje Rainbow? Zo ja, dan wil ik hem
da's niet rainbow, rainbow heeft allemaal flakies.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
yep, geloof het wel, ik zal zo even kijken
Het is iig deze:
http://www.cosmopinie.nl/weblog/verassendecollectievangosh.html
Oei dat is ook niks voor mij. Als je de Essie nog wil, wil ik dan toch wel ruilen tegen de Bourjoisquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
yep, geloof het wel, ik zal zo even kijken
Het is iig deze:
http://www.cosmopinie.nl/weblog/verassendecollectievangosh.html
okey!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oei dat is ook niks voor mij. Als je de Essie nog wil, wil ik dan toch wel ruilen tegen de Bourjois.
heb je de schraper al gekregen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oei dat is ook niks voor mij. Als je de Essie nog wil, wil ik dan toch wel ruilen tegen de Bourjois.
owja nu weet ik welke jullie bedoelen: nee daar lijkt deze idd niet opquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's niet rainbow, rainbow heeft allemaal flakies.
Damnitquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
owja nu weet ik welke jullie bedoelen: nee daar lijkt deze idd niet op
Nee! Ik dacht er gisteren nog aan en toen dacht ik; 'nouja ze zal het wel vergeten zijn ofzo of druk wiv, maakt niet uit'quote:
I haz not forgotten no!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee! Ik dacht er gisteren nog aan en toen dacht ik; 'nouja ze zal het wel vergeten zijn ofzo of druk wiv, maakt niet uit'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is gloednieuw. Stuur me even een PM met je adres of mail naar peri [at] fok . nlquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
okey!
Dat vind ik prima, die Bourjois draag ik tch nooit. Hij is maar 1 keer gebruikt...![]()
Die Essie is ook nog wel vol, toch?
Nee joh laat maar zitten, hij zal heus wel tevoorschijn komen en dan laat ik het je wetenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
I haz not forgotten no!
als hij vandaag nog niet binnen is, laat me dan weten? stuur ik er nog 1.
nou, ik heb er zat en vind het echt geen probleem heurquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee joh laat maar zitten, hij zal heus wel tevoorschijn komen en dan laat ik het je weten!! (Ik zit niet in nood om dat ding
)
Ik zie voor me dat je kan baden in/met schrapersquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, ik heb er zat en vind het echt geen probleem heur
Lis, de helft van je foto's doen het niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef liiszle het volgende:
mijn swap lakjes
wie weet zit er nog wat leuks tussen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lis, de helft van je foto's doen het niet.welke zijn die 2 blauwe lakjes van CG?
Kun je op geen ene manier erachter komen hoe hij heet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:44 schreef liiszle het volgende:
zo, fixxed!
en donkerblauw is Frostbite
en de ander is de sticker onder uit
nein, gister gekregen.. dus niet geswatcht.. zal even kijken of ik iets online kan vindenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je op geen ene manier erachter komen hoe hij heet?Heb je er een aan foto van?
Oh ik ben geïnteresseerd in beide!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
nein, gister gekregen.. dus niet geswatcht.. zal even kijken of ik iets online kan vinden
edit :
Agent Lavender of Secret Peri-wink-le.
Die licht blauwe?quote:
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef liiszle het volgende:
enkele hiervan gaan zo in het ruil topic verschijnen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2e sorry!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:06 schreef Kleintje19 het volgende:
/zeurmodus aan:
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!
/zeur modus uit
en dat was gisteren
jap, gisteravondquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
Oh wacht had je dat gister al gevraagd? Shit
Sorry gaat allemaal even langs me op vandaagquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jap, gisteravondgelijk nadat ze het had gepost
![]()
maar misschien vind ze mijn lakjes niets![]()
ik heb voor de swap een volle:
[ afbeelding ]
Dorothy who
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef liiszle het volgende:
mijn swap lakjes
wie weet zit er nog wat leuks tussen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de CG twijfel ik nog wat over... dus alleen tegen een interessant lakje terug!
Oeh, die wil ik nog wel graag!! Wat wil je ervoor terug?? Noem maar een kleur en ik ga kijken wat ik voor je heb, want heb er een aantal binnen gekregen die me een beetje tegenvallen.quote:
wilde hem dus eigenlijk gaan swappen voor die lichtblauwe, leek me gaaf om te gebruiken met de frostbite.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik nog wel graag!! Wat wil je ervoor terug?? Noem maar een kleur en ik ga kijken wat ik voor je heb, want heb er een aantal binnen gekregen die me een beetje tegenvallen.
Wat ik er eventueel wel voor wil ruilen van CG: cloud nine, cosmic, meteor shower, spin me round, recyclequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
wilde hem dus eigenlijk gaan swappen voor die lichtblauwe, leek me gaaf om te gebruiken met de frostbite.
Ik wil er een leuk CG kleurtje voor terug. (ik heb maar 7 CG) Wat heb je?
Yep, recycle stond op mijn wishlistquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat ik er eventueel wel voor wil ruilen van CG: cloud nine, cosmic, meteor shower, spin me round, recycle
CG Flying Dragon is dus inmiddels al geswapt. (gaat echt rap hier)quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Die lichtblauwe van CG was geloof ik al meer animo voor, maar anders houd ik me daar voor aanbevolenWil bij nader inzien de groene niet, lijkt veel op de groene die ik al heb.
heb voor de swap CG flying dragon
er zijn uitzonderingen wat betreft blauw.. dees is zo mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jap, gisteravondgelijk nadat ze het had gepost
![]()
maar misschien vind ze mijn lakjes niets![]()
ik heb voor de swap een volle:
[ afbeelding ]
Dorothy who
edit ah, geen blauw, dan mag iemand anders met mij DW swappen![]()
Is wel verleidelijk, wil ´m stiekem ook nog wel hebben... maar heb al zoveel blauw en ook nog 5 blauwe onderwegquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb periwinkle al op ebay besteld![]()
dus nog steeds is DW vrij voor iemand
zonde..quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb periwinkle al op ebay besteld![]()
dus nog steeds is DW vrij voor iemand
je kan nooit genoeg hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is wel verleidelijk, wil ´m stiekem ook nog wel hebben... maar heb al zoveel blauw en ook nog 5 blauwe onderweg
Heb je al gekeken naar mijn lakjes toevallig? Ik ga dit weekend weg, en morgen kan ik nog iets op de post doen voor jequote:
Je doet je suede's weg?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het liefst wil ik er een taupe kleur voor terug... (Orly country club khaki, you don't know jacques, China Glaze Chanelesque)
Ja maar ik kan er echt niet tegen dat ze zo snel gaan chippen :p Verder vind ik ze wel heeeeeeeeel mooi maar ik hoef geen nagellak die nieteens een dag blijft zittenquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je doet je suede's weg?Ze gaan uit de collectie dus als je er straks spijt van hebt kun je nooit meer terug.
nog niet gekeken, had niet zo veel zin beide topics door te bladeren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar mijn lakjes toevallig? Ik ga dit weekend weg, en morgen kan ik nog iets op de post doen voor je.
Van mij staat alles iig in dit topicquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
nog niet gekeken, had niet zo veel zin beide topics door te bladeren.
maar zal even snel kijken.
zojuist gekeken.. helaas niet echt mijn dingquote:
wat vind je china glaze delight? ik heb geen echte taupes ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het liefst wil ik er een taupe kleur voor terug... (Orly country club khaki, you don't know jacques, China Glaze Chanelesque)
Jammerquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
zojuist gekeken.. helaas niet echt mijn ding
ik ben toch meer van de wat 'vrolijkere' kleurtjes en glitters.
Die onderste is mooi! Doe je ook aan overkopen? Ik heb namelijk niks in de aanbiedingquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik heb wel interessequote:Op donderdag 18 maart 2010 01:59 schreef Lizzedier het volgende:
Zijn er hier mensen die blij worden van golden rose scale effect?
Ik heb iig nr. 5 dubbel, en omdat er een aantal zo sterk op elkaar lijken kunnen er daar ook nog wel een paar van weg.
Zo ja, zal ik morgenavond even de juiste nummers erbij zoeken.
Ja ik wil!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:59 schreef Lizzedier het volgende:
Zijn er hier mensen die blij worden van golden rose scale effect?
Ik heb iig nr. 5 dubbel, en omdat er een aantal zo sterk op elkaar lijken kunnen er daar ook nog wel een paar van weg.
Zo ja, zal ik morgenavond even de juiste nummers erbij zoeken.
wat zoek je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Nune het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
Sleek - Mud Pie, Gosh - Lilac Dream en OPI DS - Jewel.
Alles, maar geen sheer, oranje of neon.quote:
ik ben nu bij m'n ouders op m'n mobiel dus kan ff niks plaatsen, heb wel interesse in jewelquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Alles, maar geen sheer, oranje of neon.Als je iets aan wilt bieden zie ik dat graag haha, maar geen voorkeur.
Dan staat hij gewoon voor je vast nu en dan hoor ik later wel van je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben nu bij m'n ouders op m'n mobiel dus kan ff niks plaatsen, heb wel interesse in jewel
Zoals ik al zei tegen SQ, ik heb niet echt een voorkeur, vind alles leuk. Zolang het maar geen neon, sheer of oranje is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef PartyHardy het volgende:
Die lila van Gosh vind ik super! Waar ben je naar op zoek?
Nude of goud?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Zoals ik al zei tegen SQ, ik heb niet echt een voorkeur, vind alles leuk. Zolang het maar geen neon, sheer of oranje is.
Elegant van P2 is al mijn kant op! Vergeten hier te posten, woepsiequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
Wat ik zoek, ja dat is wel een goede.
Vanalles eigenlijk. Voornamelijk een zwak voor blauw, paars en rood. Lekker pittige kleurtjes vooral.
Spaceinvaders, had je die p2 elegant al geruild? Wel wat lievig, maar misschien leuk voor van de zomer.
Waar hebben jullie interesse in trouwens?
Ik heb de rood/oranje flakies (no. 3/5), en de groen/blauwe (no. 4)
Van groen blauw geen plaatje, maar wel rood/oranje van een laagje over een oude mani.
[ afbeelding ]
Ik vind nr 4 de mooiste, maar nr 5 ook wel dus ben eventueel geinteresseerd in allebeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
Vanalles eigenlijk. Voornamelijk een zwak voor blauw, paars en rood. Lekker pittige kleurtjes vooral.
Spaceinvaders, had je die p2 elegant al geruild? Wel wat lievig, maar misschien leuk voor van de zomer.
Van groen blauw geen plaatje, maar wel rood/oranje van een laagje over een oude mani.
[ afbeelding ]
P2 elegant is al weg, sorry!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is onderweg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef PartyHardy het volgende:
Die lila van Gosh vind ik super! Waar ben je naar op zoek?
Ik zal eens kijken wat ik te ruil heb
Thanks! ik heb jou pakketje ook klaar, die doe ik morgen op de bus! heb van alles wat bij elkaar gesprokkeldquote:
heb je de flakies nog?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog eens goed naar swatches gekeken (nu pas gelegenheid voor) en ik had een hele andere kleur in mijn hoofd zitten dan het werkelijk isquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Dan staat hij gewoon voor je vast nu en dan hoor ik later wel van je.
Die laatste OPI lijkt erg veel op dé winterkleur van Dior... Zou 'm nog even houden voor de zekerheid...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Nune het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
Sleek - Mud Pie, Gosh - Lilac Dream (WEG) en OPI DS - Jewel.
Heb je een pm gestuurdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef Lizzedier het volgende:
Hey, ik heb maar een nummer 4.
Princess a, jij was tot twee keer toe de eerste. En ik kan die show your feet lakjes van essence hier nergens vinden, dus daar wil ik graag tegen ruilen.
Spaceinvaders, mocht jij eventueel een rode flakie willen. Dan wil ik die wel ruilen tegen rimmel pulsating.
Ik vind hem lelijk op mijn handen dus ik wil hem niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:41 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
Die laatste OPI lijkt erg veel op dé winterkleur van Dior... Zou 'm nog even houden voor de zekerheid...
je doet zomaar een opi wegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:36 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk op mijn handen dus ik wil hem niet.
U heeft PMquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:38 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarrrr hij is nog vrij voor de liefhebber.
Nfu oh kan je misschien 1 potje van kopen? Okee, dan ben je 10-11 euro kwijt, maar 1 keer voor iets dat je heel graag wil...?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:15 schreef Tammymara het volgende:
Ik wil echt heel erg graag flakies hebben. Nfu oh ligt WAY buiten mijn budget,en Gosh rainbow heb ik stad en land voor afgelopen maar is ook niet te krijgen.Dus als iemand iets met flakes wegdoet,stuur me aub een PM...desnoods ga ik iets voor je kopen wat je graag wil hebben!
Heb je er wat leuks voor terug?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:51 schreef Mss het volgende:
Is er misschien iemand die van haar Fairy dust af wil?Ik wil deze eigenlijk wel hebben, maar ik heb mijn komende bestelling al bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |