Je doet je suede's weg?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het liefst wil ik er een taupe kleur voor terug... (Orly country club khaki, you don't know jacques, China Glaze Chanelesque)
Ja maar ik kan er echt niet tegen dat ze zo snel gaan chippen :p Verder vind ik ze wel heeeeeeeeel mooi maar ik hoef geen nagellak die nieteens een dag blijft zittenquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je doet je suede's weg?Ze gaan uit de collectie dus als je er straks spijt van hebt kun je nooit meer terug.
nog niet gekeken, had niet zo veel zin beide topics door te bladeren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar mijn lakjes toevallig? Ik ga dit weekend weg, en morgen kan ik nog iets op de post doen voor je.
Van mij staat alles iig in dit topicquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
nog niet gekeken, had niet zo veel zin beide topics door te bladeren.
maar zal even snel kijken.
zojuist gekeken.. helaas niet echt mijn dingquote:
wat vind je china glaze delight? ik heb geen echte taupes ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het liefst wil ik er een taupe kleur voor terug... (Orly country club khaki, you don't know jacques, China Glaze Chanelesque)
Jammerquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
zojuist gekeken.. helaas niet echt mijn ding
ik ben toch meer van de wat 'vrolijkere' kleurtjes en glitters.
Die onderste is mooi! Doe je ook aan overkopen? Ik heb namelijk niks in de aanbiedingquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik heb wel interessequote:Op donderdag 18 maart 2010 01:59 schreef Lizzedier het volgende:
Zijn er hier mensen die blij worden van golden rose scale effect?
Ik heb iig nr. 5 dubbel, en omdat er een aantal zo sterk op elkaar lijken kunnen er daar ook nog wel een paar van weg.
Zo ja, zal ik morgenavond even de juiste nummers erbij zoeken.
Ja ik wil!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:59 schreef Lizzedier het volgende:
Zijn er hier mensen die blij worden van golden rose scale effect?
Ik heb iig nr. 5 dubbel, en omdat er een aantal zo sterk op elkaar lijken kunnen er daar ook nog wel een paar van weg.
Zo ja, zal ik morgenavond even de juiste nummers erbij zoeken.
wat zoek je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Nune het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
Sleek - Mud Pie, Gosh - Lilac Dream en OPI DS - Jewel.
Alles, maar geen sheer, oranje of neon.quote:
ik ben nu bij m'n ouders op m'n mobiel dus kan ff niks plaatsen, heb wel interesse in jewelquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Alles, maar geen sheer, oranje of neon.Als je iets aan wilt bieden zie ik dat graag haha, maar geen voorkeur.
Dan staat hij gewoon voor je vast nu en dan hoor ik later wel van je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben nu bij m'n ouders op m'n mobiel dus kan ff niks plaatsen, heb wel interesse in jewel
Zoals ik al zei tegen SQ, ik heb niet echt een voorkeur, vind alles leuk. Zolang het maar geen neon, sheer of oranje is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef PartyHardy het volgende:
Die lila van Gosh vind ik super! Waar ben je naar op zoek?
Nude of goud?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Zoals ik al zei tegen SQ, ik heb niet echt een voorkeur, vind alles leuk. Zolang het maar geen neon, sheer of oranje is.
Elegant van P2 is al mijn kant op! Vergeten hier te posten, woepsiequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
Wat ik zoek, ja dat is wel een goede.
Vanalles eigenlijk. Voornamelijk een zwak voor blauw, paars en rood. Lekker pittige kleurtjes vooral.
Spaceinvaders, had je die p2 elegant al geruild? Wel wat lievig, maar misschien leuk voor van de zomer.
Waar hebben jullie interesse in trouwens?
Ik heb de rood/oranje flakies (no. 3/5), en de groen/blauwe (no. 4)
Van groen blauw geen plaatje, maar wel rood/oranje van een laagje over een oude mani.
[ afbeelding ]
Ik vind nr 4 de mooiste, maar nr 5 ook wel dus ben eventueel geinteresseerd in allebeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
Vanalles eigenlijk. Voornamelijk een zwak voor blauw, paars en rood. Lekker pittige kleurtjes vooral.
Spaceinvaders, had je die p2 elegant al geruild? Wel wat lievig, maar misschien leuk voor van de zomer.
Van groen blauw geen plaatje, maar wel rood/oranje van een laagje over een oude mani.
[ afbeelding ]
P2 elegant is al weg, sorry!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is onderweg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef PartyHardy het volgende:
Die lila van Gosh vind ik super! Waar ben je naar op zoek?
Ik zal eens kijken wat ik te ruil heb
Thanks! ik heb jou pakketje ook klaar, die doe ik morgen op de bus! heb van alles wat bij elkaar gesprokkeldquote:
heb je de flakies nog?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog eens goed naar swatches gekeken (nu pas gelegenheid voor) en ik had een hele andere kleur in mijn hoofd zitten dan het werkelijk isquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Dan staat hij gewoon voor je vast nu en dan hoor ik later wel van je.
Die laatste OPI lijkt erg veel op dé winterkleur van Dior... Zou 'm nog even houden voor de zekerheid...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Nune het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
Sleek - Mud Pie, Gosh - Lilac Dream (WEG) en OPI DS - Jewel.
Heb je een pm gestuurdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef Lizzedier het volgende:
Hey, ik heb maar een nummer 4.
Princess a, jij was tot twee keer toe de eerste. En ik kan die show your feet lakjes van essence hier nergens vinden, dus daar wil ik graag tegen ruilen.
Spaceinvaders, mocht jij eventueel een rode flakie willen. Dan wil ik die wel ruilen tegen rimmel pulsating.
Ik vind hem lelijk op mijn handen dus ik wil hem niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:41 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
Die laatste OPI lijkt erg veel op dé winterkleur van Dior... Zou 'm nog even houden voor de zekerheid...
je doet zomaar een opi wegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:36 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk op mijn handen dus ik wil hem niet.
U heeft PMquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:38 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarrrr hij is nog vrij voor de liefhebber.
Nfu oh kan je misschien 1 potje van kopen? Okee, dan ben je 10-11 euro kwijt, maar 1 keer voor iets dat je heel graag wil...?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:15 schreef Tammymara het volgende:
Ik wil echt heel erg graag flakies hebben. Nfu oh ligt WAY buiten mijn budget,en Gosh rainbow heb ik stad en land voor afgelopen maar is ook niet te krijgen.Dus als iemand iets met flakes wegdoet,stuur me aub een PM...desnoods ga ik iets voor je kopen wat je graag wil hebben!
Heb je er wat leuks voor terug?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:51 schreef Mss het volgende:
Is er misschien iemand die van haar Fairy dust af wil?Ik wil deze eigenlijk wel hebben, maar ik heb mijn komende bestelling al bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |