dat is cloud nine. Viel mij behoorlijk tegen eigenlijk, heb ´m niet op de foto gezet, sorry.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
welke CG is dat op die foto en heb je er een swatch van?
Zo op het eerste gezicht zit er eigenlijk niet iets bij, kan je misschien een foto maken van die Bourjois? Je mag 'm ook wel overkopen andersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef chocolat-therapy het volgende:
v.l.n.r:
- gosh 567 metallic green
- l'oreal french manicure (voor witte randjes met dun kwastje)
- essence show your feet - flashy pink
- essence colour & go - check me out (groen)
- essence colour & go - get the fever (oranje)
- miss sporty - oranje roze rood met glans
- only YOU - 024 (paars)
- bourjous false nail effect - beige sophistiqué
Ah jammer, ik vind de Bourjois iets te licht. Wil je de Essie dan overkopen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:21 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
v.l.n.r:
- gosh 567 metallic green
- l'oreal french manicure (voor witte randjes met dun kwastje)
- essence show your feet - flashy pink
- essence colour & go - check me out (groen)
- essence colour & go - get the fever (oranje)
- miss sporty - oranje roze rood met glans
- only YOU - 024 (paars)
- bourjous false nail effect - beige sophistiqué
nee, liever alleen ruilen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ah jammer, ik vind de Bourjois iets te licht. Wil je de Essie dan overkopen?.
neuh... voorlopig ben ik nog te erg gehecht aan de restquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:01 schreef P.F het volgende:
Maar je hebt vast nog 100 anderen die ook weg mogen
Heb je er foto's van?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:02 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
neuh... voorlopig ben ik nog te erg gehecht aan de rest
owja ik heb nog wel een nieuw lakje uit de GOSH collectie te ruil!
Oceaanblauw (metallic) of oranje met glittertjes, uit de allernieuwste collectie. Helemaal nieuw!
Heet die oranje Rainbow? Zo ja, dan wil ik hemquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:02 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
neuh... voorlopig ben ik nog te erg gehecht aan de rest
owja ik heb nog wel een nieuw lakje uit de GOSH collectie te ruil!
Oceaanblauw (metallic) of oranje met glittertjes, uit de allernieuwste collectie. Helemaal nieuw!
yep, geloof het wel, ik zal zo even kijkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heet die oranje Rainbow? Zo ja, dan wil ik hem
da's niet rainbow, rainbow heeft allemaal flakies.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
yep, geloof het wel, ik zal zo even kijken
Het is iig deze:
http://www.cosmopinie.nl/weblog/verassendecollectievangosh.html
Oei dat is ook niks voor mij. Als je de Essie nog wil, wil ik dan toch wel ruilen tegen de Bourjoisquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
yep, geloof het wel, ik zal zo even kijken
Het is iig deze:
http://www.cosmopinie.nl/weblog/verassendecollectievangosh.html
okey!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oei dat is ook niks voor mij. Als je de Essie nog wil, wil ik dan toch wel ruilen tegen de Bourjois.
heb je de schraper al gekregen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oei dat is ook niks voor mij. Als je de Essie nog wil, wil ik dan toch wel ruilen tegen de Bourjois.
owja nu weet ik welke jullie bedoelen: nee daar lijkt deze idd niet opquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's niet rainbow, rainbow heeft allemaal flakies.
Damnitquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
owja nu weet ik welke jullie bedoelen: nee daar lijkt deze idd niet op
Nee! Ik dacht er gisteren nog aan en toen dacht ik; 'nouja ze zal het wel vergeten zijn ofzo of druk wiv, maakt niet uit'quote:
I haz not forgotten no!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee! Ik dacht er gisteren nog aan en toen dacht ik; 'nouja ze zal het wel vergeten zijn ofzo of druk wiv, maakt niet uit'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is gloednieuw. Stuur me even een PM met je adres of mail naar peri [at] fok . nlquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:09 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
okey!
Dat vind ik prima, die Bourjois draag ik tch nooit. Hij is maar 1 keer gebruikt...![]()
Die Essie is ook nog wel vol, toch?
Nee joh laat maar zitten, hij zal heus wel tevoorschijn komen en dan laat ik het je wetenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
I haz not forgotten no!
als hij vandaag nog niet binnen is, laat me dan weten? stuur ik er nog 1.
nou, ik heb er zat en vind het echt geen probleem heurquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee joh laat maar zitten, hij zal heus wel tevoorschijn komen en dan laat ik het je weten!! (Ik zit niet in nood om dat ding
)
Ik zie voor me dat je kan baden in/met schrapersquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou, ik heb er zat en vind het echt geen probleem heur
Lis, de helft van je foto's doen het niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef liiszle het volgende:
mijn swap lakjes
wie weet zit er nog wat leuks tussen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lis, de helft van je foto's doen het niet.welke zijn die 2 blauwe lakjes van CG?
Kun je op geen ene manier erachter komen hoe hij heet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:44 schreef liiszle het volgende:
zo, fixxed!
en donkerblauw is Frostbite
en de ander is de sticker onder uit
nein, gister gekregen.. dus niet geswatcht.. zal even kijken of ik iets online kan vindenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je op geen ene manier erachter komen hoe hij heet?Heb je er een aan foto van?
Oh ik ben geïnteresseerd in beide!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
nein, gister gekregen.. dus niet geswatcht.. zal even kijken of ik iets online kan vinden
edit :
Agent Lavender of Secret Peri-wink-le.
Die licht blauwe?quote:
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef liiszle het volgende:
enkele hiervan gaan zo in het ruil topic verschijnen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2e sorry!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:06 schreef Kleintje19 het volgende:
/zeurmodus aan:
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!
/zeur modus uit
en dat was gisteren
jap, gisteravondquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
Oh wacht had je dat gister al gevraagd? Shit
Sorry gaat allemaal even langs me op vandaagquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jap, gisteravondgelijk nadat ze het had gepost
![]()
maar misschien vind ze mijn lakjes niets![]()
ik heb voor de swap een volle:
[ afbeelding ]
Dorothy who
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef liiszle het volgende:
mijn swap lakjes
wie weet zit er nog wat leuks tussen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de CG twijfel ik nog wat over... dus alleen tegen een interessant lakje terug!
Oeh, die wil ik nog wel graag!! Wat wil je ervoor terug?? Noem maar een kleur en ik ga kijken wat ik voor je heb, want heb er een aantal binnen gekregen die me een beetje tegenvallen.quote:
wilde hem dus eigenlijk gaan swappen voor die lichtblauwe, leek me gaaf om te gebruiken met de frostbite.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik nog wel graag!! Wat wil je ervoor terug?? Noem maar een kleur en ik ga kijken wat ik voor je heb, want heb er een aantal binnen gekregen die me een beetje tegenvallen.
Wat ik er eventueel wel voor wil ruilen van CG: cloud nine, cosmic, meteor shower, spin me round, recyclequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
wilde hem dus eigenlijk gaan swappen voor die lichtblauwe, leek me gaaf om te gebruiken met de frostbite.
Ik wil er een leuk CG kleurtje voor terug. (ik heb maar 7 CG) Wat heb je?
Yep, recycle stond op mijn wishlistquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat ik er eventueel wel voor wil ruilen van CG: cloud nine, cosmic, meteor shower, spin me round, recycle
CG Flying Dragon is dus inmiddels al geswapt. (gaat echt rap hier)quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Die lichtblauwe van CG was geloof ik al meer animo voor, maar anders houd ik me daar voor aanbevolenWil bij nader inzien de groene niet, lijkt veel op de groene die ik al heb.
heb voor de swap CG flying dragon
er zijn uitzonderingen wat betreft blauw.. dees is zo mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jap, gisteravondgelijk nadat ze het had gepost
![]()
maar misschien vind ze mijn lakjes niets![]()
ik heb voor de swap een volle:
[ afbeelding ]
Dorothy who
edit ah, geen blauw, dan mag iemand anders met mij DW swappen![]()
Is wel verleidelijk, wil ´m stiekem ook nog wel hebben... maar heb al zoveel blauw en ook nog 5 blauwe onderwegquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb periwinkle al op ebay besteld![]()
dus nog steeds is DW vrij voor iemand
zonde..quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
ik heb periwinkle al op ebay besteld![]()
dus nog steeds is DW vrij voor iemand
je kan nooit genoeg hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is wel verleidelijk, wil ´m stiekem ook nog wel hebben... maar heb al zoveel blauw en ook nog 5 blauwe onderweg
Heb je al gekeken naar mijn lakjes toevallig? Ik ga dit weekend weg, en morgen kan ik nog iets op de post doen voor jequote:
Je doet je suede's weg?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het liefst wil ik er een taupe kleur voor terug... (Orly country club khaki, you don't know jacques, China Glaze Chanelesque)
Ja maar ik kan er echt niet tegen dat ze zo snel gaan chippen :p Verder vind ik ze wel heeeeeeeeel mooi maar ik hoef geen nagellak die nieteens een dag blijft zittenquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je doet je suede's weg?Ze gaan uit de collectie dus als je er straks spijt van hebt kun je nooit meer terug.
nog niet gekeken, had niet zo veel zin beide topics door te bladeren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je al gekeken naar mijn lakjes toevallig? Ik ga dit weekend weg, en morgen kan ik nog iets op de post doen voor je.
Van mij staat alles iig in dit topicquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
nog niet gekeken, had niet zo veel zin beide topics door te bladeren.
maar zal even snel kijken.
zojuist gekeken.. helaas niet echt mijn dingquote:
wat vind je china glaze delight? ik heb geen echte taupes ofzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Het liefst wil ik er een taupe kleur voor terug... (Orly country club khaki, you don't know jacques, China Glaze Chanelesque)
Jammerquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:47 schreef liiszle het volgende:
[..]
zojuist gekeken.. helaas niet echt mijn ding
ik ben toch meer van de wat 'vrolijkere' kleurtjes en glitters.
Die onderste is mooi! Doe je ook aan overkopen? Ik heb namelijk niks in de aanbiedingquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:55 schreef Goodbye_You het volgende:
IK heb er ook 2 te ruil:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ik heb wel interessequote:Op donderdag 18 maart 2010 01:59 schreef Lizzedier het volgende:
Zijn er hier mensen die blij worden van golden rose scale effect?
Ik heb iig nr. 5 dubbel, en omdat er een aantal zo sterk op elkaar lijken kunnen er daar ook nog wel een paar van weg.
Zo ja, zal ik morgenavond even de juiste nummers erbij zoeken.
Ja ik wil!!quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:59 schreef Lizzedier het volgende:
Zijn er hier mensen die blij worden van golden rose scale effect?
Ik heb iig nr. 5 dubbel, en omdat er een aantal zo sterk op elkaar lijken kunnen er daar ook nog wel een paar van weg.
Zo ja, zal ik morgenavond even de juiste nummers erbij zoeken.
wat zoek je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Nune het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
Sleek - Mud Pie, Gosh - Lilac Dream en OPI DS - Jewel.
Alles, maar geen sheer, oranje of neon.quote:
ik ben nu bij m'n ouders op m'n mobiel dus kan ff niks plaatsen, heb wel interesse in jewelquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:23 schreef Nune het volgende:
[..]
Alles, maar geen sheer, oranje of neon.Als je iets aan wilt bieden zie ik dat graag haha, maar geen voorkeur.
Dan staat hij gewoon voor je vast nu en dan hoor ik later wel van je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben nu bij m'n ouders op m'n mobiel dus kan ff niks plaatsen, heb wel interesse in jewel
Zoals ik al zei tegen SQ, ik heb niet echt een voorkeur, vind alles leuk. Zolang het maar geen neon, sheer of oranje is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef PartyHardy het volgende:
Die lila van Gosh vind ik super! Waar ben je naar op zoek?
Nude of goud?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Zoals ik al zei tegen SQ, ik heb niet echt een voorkeur, vind alles leuk. Zolang het maar geen neon, sheer of oranje is.
Elegant van P2 is al mijn kant op! Vergeten hier te posten, woepsiequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
Wat ik zoek, ja dat is wel een goede.
Vanalles eigenlijk. Voornamelijk een zwak voor blauw, paars en rood. Lekker pittige kleurtjes vooral.
Spaceinvaders, had je die p2 elegant al geruild? Wel wat lievig, maar misschien leuk voor van de zomer.
Waar hebben jullie interesse in trouwens?
Ik heb de rood/oranje flakies (no. 3/5), en de groen/blauwe (no. 4)
Van groen blauw geen plaatje, maar wel rood/oranje van een laagje over een oude mani.
[ afbeelding ]
Ik vind nr 4 de mooiste, maar nr 5 ook wel dus ben eventueel geinteresseerd in allebeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
Vanalles eigenlijk. Voornamelijk een zwak voor blauw, paars en rood. Lekker pittige kleurtjes vooral.
Spaceinvaders, had je die p2 elegant al geruild? Wel wat lievig, maar misschien leuk voor van de zomer.
Van groen blauw geen plaatje, maar wel rood/oranje van een laagje over een oude mani.
[ afbeelding ]
P2 elegant is al weg, sorry!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is onderweg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef PartyHardy het volgende:
Die lila van Gosh vind ik super! Waar ben je naar op zoek?
Ik zal eens kijken wat ik te ruil heb
Thanks! ik heb jou pakketje ook klaar, die doe ik morgen op de bus! heb van alles wat bij elkaar gesprokkeldquote:
heb je de flakies nog?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:37 schreef Lizzedier het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb nog eens goed naar swatches gekeken (nu pas gelegenheid voor) en ik had een hele andere kleur in mijn hoofd zitten dan het werkelijk isquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Dan staat hij gewoon voor je vast nu en dan hoor ik later wel van je.
Die laatste OPI lijkt erg veel op dé winterkleur van Dior... Zou 'm nog even houden voor de zekerheid...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Nune het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
Sleek - Mud Pie, Gosh - Lilac Dream (WEG) en OPI DS - Jewel.
Heb je een pm gestuurdquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:45 schreef Lizzedier het volgende:
Hey, ik heb maar een nummer 4.
Princess a, jij was tot twee keer toe de eerste. En ik kan die show your feet lakjes van essence hier nergens vinden, dus daar wil ik graag tegen ruilen.
Spaceinvaders, mocht jij eventueel een rode flakie willen. Dan wil ik die wel ruilen tegen rimmel pulsating.
Ik vind hem lelijk op mijn handen dus ik wil hem niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:41 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
Die laatste OPI lijkt erg veel op dé winterkleur van Dior... Zou 'm nog even houden voor de zekerheid...
je doet zomaar een opi wegquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:36 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind hem lelijk op mijn handen dus ik wil hem niet.
U heeft PMquote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:38 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarrrr hij is nog vrij voor de liefhebber.
Nfu oh kan je misschien 1 potje van kopen? Okee, dan ben je 10-11 euro kwijt, maar 1 keer voor iets dat je heel graag wil...?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:15 schreef Tammymara het volgende:
Ik wil echt heel erg graag flakies hebben. Nfu oh ligt WAY buiten mijn budget,en Gosh rainbow heb ik stad en land voor afgelopen maar is ook niet te krijgen.Dus als iemand iets met flakes wegdoet,stuur me aub een PM...desnoods ga ik iets voor je kopen wat je graag wil hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |