Lis, de helft van je foto's doen het niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef liiszle het volgende:
mijn swap lakjes
wie weet zit er nog wat leuks tussen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lis, de helft van je foto's doen het niet.welke zijn die 2 blauwe lakjes van CG?
Kun je op geen ene manier erachter komen hoe hij heet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:44 schreef liiszle het volgende:
zo, fixxed!
en donkerblauw is Frostbite
en de ander is de sticker onder uit
nein, gister gekregen.. dus niet geswatcht.. zal even kijken of ik iets online kan vindenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun je op geen ene manier erachter komen hoe hij heet?Heb je er een aan foto van?
Oh ik ben geïnteresseerd in beide!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
nein, gister gekregen.. dus niet geswatcht.. zal even kijken of ik iets online kan vinden
edit :
Agent Lavender of Secret Peri-wink-le.
Die licht blauwe?quote:
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef liiszle het volgende:
enkele hiervan gaan zo in het ruil topic verschijnen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 2e sorry!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:06 schreef Kleintje19 het volgende:
/zeurmodus aan:
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!
/zeur modus uit
en dat was gisteren
jap, gisteravondquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
Oh wacht had je dat gister al gevraagd? Shit
Sorry gaat allemaal even langs me op vandaagquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jap, gisteravondgelijk nadat ze het had gepost
![]()
maar misschien vind ze mijn lakjes niets![]()
ik heb voor de swap een volle:
[ afbeelding ]
Dorothy who
quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:36 schreef liiszle het volgende:
mijn swap lakjes
wie weet zit er nog wat leuks tussen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de CG twijfel ik nog wat over... dus alleen tegen een interessant lakje terug!
Oeh, die wil ik nog wel graag!! Wat wil je ervoor terug?? Noem maar een kleur en ik ga kijken wat ik voor je heb, want heb er een aantal binnen gekregen die me een beetje tegenvallen.quote:
wilde hem dus eigenlijk gaan swappen voor die lichtblauwe, leek me gaaf om te gebruiken met de frostbite.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oeh, die wil ik nog wel graag!! Wat wil je ervoor terug?? Noem maar een kleur en ik ga kijken wat ik voor je heb, want heb er een aantal binnen gekregen die me een beetje tegenvallen.
Wat ik er eventueel wel voor wil ruilen van CG: cloud nine, cosmic, meteor shower, spin me round, recyclequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
wilde hem dus eigenlijk gaan swappen voor die lichtblauwe, leek me gaaf om te gebruiken met de frostbite.
Ik wil er een leuk CG kleurtje voor terug. (ik heb maar 7 CG) Wat heb je?
Yep, recycle stond op mijn wishlistquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:35 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wat ik er eventueel wel voor wil ruilen van CG: cloud nine, cosmic, meteor shower, spin me round, recycle
CG Flying Dragon is dus inmiddels al geswapt. (gaat echt rap hier)quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:11 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Die lichtblauwe van CG was geloof ik al meer animo voor, maar anders houd ik me daar voor aanbevolenWil bij nader inzien de groene niet, lijkt veel op de groene die ik al heb.
heb voor de swap CG flying dragon
er zijn uitzonderingen wat betreft blauw.. dees is zo mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
jap, gisteravondgelijk nadat ze het had gepost
![]()
maar misschien vind ze mijn lakjes niets![]()
ik heb voor de swap een volle:
[ afbeelding ]
Dorothy who
edit ah, geen blauw, dan mag iemand anders met mij DW swappen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |