Oei, ik ga zo graven, eerst ff eten want ik val om van de hongerquote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nog iets anders?![]()
iets ala pastel kleurtjes misschien?
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Heej,
Ik weet zeker dat ik mijn lakje wil ruilen tegen jou GR8!
Hierbij mijn adres:
weg
Zou je jou adres willen mailen zodat ik ook het lakje kan opsturen!
Groetjes Marianne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef miss--moana het volgende:
Wow het ging even verkeerd![]()
Dacht dat ik het via pm had verstuurd, niet dus![]()
Dom dom dom, bedankt dat iemand het weg heeft gehaald
Beterschap!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
oeh, dorothy! Interesse!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Kleintje19 het volgende:
DV8 is weg![]()
Thunderbird is nog over, eventueel heb ik voor een liefhebber ook nog dorothy who? maar alleen tegen een uitstekende swapde pastelkleurtjes van catrice krijg ik al lekker van peri
quote:
china glaze grape juice, gosh ocean, diamond cosmetics amethyst & diamond misschien iets voor je?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
of mooie creme's het liefst geen rood/groen/geel (geel alleen als het een hele zachte pastel oid is)
en alles wat glittert
eerste heb ik al, 2de heb ik geswapped, vreselijke lak is dat haha en heb je een swatch van die laatste?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
china glaze grape juice, gosh ocean, diamond cosmetics amethyst & diamond misschien iets voor je?
nu even niet want de baas zit achter de laptop...quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
eerste heb ik al, 2de heb ik geswapped, vreselijke lak is dat haha en heb je een swatch van die laatste?
is het een paarse met een klein glittertje?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu even niet want de baas zit achter de laptop...
eh, iets opvallends? Ik heb een vrij brede smaakquote:Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef mirannie het volgende:
Oeh SQ, die grape juice wil ik wel graagWat zoek je ervoor terug??
Heb je gemaild!!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, iets opvallends? Ik heb een vrij brede smaak
Ja klopt... ik stuur je ff een PMquote:Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
is het een paarse met een klein glittertje?
Had je nog kunnen kijken?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben nu bij mijn vriend thuis, ben vanavond laat in mijn eigen huis dan ga ik even kijken voor je
oeps.. ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |