Hoe heet die van CG?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:47 schreef miss--moana het volgende:
Mijn ruillakjes
[ [url=
Alleen de tweede van rechts is 2 keer gebruikt de rest is gebruikt op 1 nagel maar waren toch mijn kleur niet.
Stuur even een pm tegen wat je hem graag zou willen ruilen!quote:
Ik heb wel interesse in jou metallic muse, ik heb alleen geen opi's of cg die jij wilt. misschien interesse in een van de volgende lakjes?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef mirannie het volgende:
Zo, zet ik ´m hier ook maar weer even neer
Te ruil, helemaal vol:
CG metallic muse
[ afbeelding ]
Sorry, zit geen kleurtje naar mijn smaak bij helaas...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in jou metallic muse, ik heb alleen geen opi's of cg die jij wilt. misschien interesse in een van de volgende lakjes?
[ afbeelding ]
Ik heb de hele khrome serie en op allemaal stempelt het leuk, maar deze kleur vind ik gewoon niet zo mooi... hoop er hier iemand anders blij mee te makenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:24 schreef Daph_ het volgende:
TVP! Oh die Metallic Muse doet het ook goed met Konad btw
Groovyquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En hoe heet trouwens die blauwe van essence?
Neuh ik vind de Khromes en Romantiques op zichzelf ook niet geweldig, maar ik gebruik ze voor stempelen.. Daarbij geven ze net een beetje extraquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb de hele khrome serie en op allemaal stempelt het leuk, maar deze kleur vind ik gewoon niet zo mooi... hoop er hier iemand anders blij mee te maken
Oh, maar de andere khromes bevallen me primaquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh ik vind de Khromes en Romantiques op zichzelf ook niet geweldig, maar ik gebruik ze voor stempelen.. Daarbij geven ze net een beetje extra
Uhm, iets als opi baguette me not, of CG chanellesquequote:
Welke is dat middelste van die kleintjes? donkerblauwe, als het goed is staat er een nummer en een naam op de dop (hoopt zo dat het shocking blue isquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Welke is dat middelste van die kleintjes? donkerblauwe, als het goed is staat er een nummer en een naam op de dop (hoopt zo dat het shocking blue is)
Oeh welke Gosh is die rood/paarse?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:41 schreef MissJ het volgende:
Hier weer even mijn ruilstash:
nudes / goud / neutrale kleuren
[ afbeelding ]
vlnr P2, Opi, Catrice, Catrice, Hema, Rimmel
* Opi is weg.
blauw, turqoise, groen
[ afbeelding ]
vlnr Hema, BarryM, La femme beauty, Maybelline, 2true
* groene glitter van Barry M (2e van links) is weg
* blauwe van Maybelline (2e van rechts) is weg
zilver / grijs
[ afbeelding ]
vlnr La femmy beauty, Golden rose, La femme beauty
roze
[ afbeelding ]
vlnr La femme beauty, 2true, BarryM, Rimmel
rood / paars
[ afbeelding ]
vlnr Gosh, Miss sporty, Etos, Deborah, 2true
Foto's allemaal in het donker met flits gemaakt.
Ben ook altijd bereid om naar mijn andere lakjes te kijiken of ik nog meer heb om te ruilen
Divaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh welke Gosh is die rood/paarse?
Thunderbird is er nog, wild lilac heeft een nieuwe eigenaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb je de Thunderbird en eventueel de wild lilac nog?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Thunderbird is er nog, wild lilac heeft een nieuwe eigenaar
Heb je die CG GR8 en Orly Emerald life nog ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb te ruil:
[ afbeelding ]
Vlnr: Orly Emerald Life, China Glaze L8R G8R, CG GR8, CG Trousseau, Diamond cosmetics Angelic, Maybelline Colorama Tropical punch en nog een paarse striper van Essence.
p2 spacey!!!!!!!! Wat wil je ervoor terug?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:36 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
En om de middelste 4 lakjes wat beter tot hun recht te laten komen een extra foto zonder flits:
[ afbeelding ]
P2 spacey>diamond cosmetics peach mist>diamond cosmetics matte topcoat>catrice silky glamour>catrice cosmopolitan>revlon mink>revlon fudge
Ik vind dat p2 lakje heel mooiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:36 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
En om de middelste 4 lakjes wat beter tot hun recht te laten komen een extra foto zonder flits:
[ afbeelding ]
P2 spacey>diamond cosmetics peach mist>diamond cosmetics matte topcoat>catrice silky glamour>catrice cosmopolitan>revlon mink>revlon fudge
Ik zoek nog iets in een pasteltint, liefst roze of paarsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
p2 spacey!!!!!!!! Wat wil je ervoor terug?
Hmm heb ik niet, of je moet toevallig die pastel delight collectie van catrice leuk vinden? Kan ik er ook 1 van halen en opsturen.. (als de kruidvat opschiet)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:52 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik zoek nog iets in een pasteltint, liefst roze of paars
Nee sorry, ik vind dat glimmertje dat erin zit niet zo mooi helaas.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmm heb ik niet, of je moet toevallig die pastel delight collectie van catrice leuk vinden? Kan ik er ook 1 van halen en opsturen.. (als de kruidvat opschiet)
Hm helaas, maar er was nog iemand die de p2 leuk vond!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:10 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vind dat glimmertje dat erin zit niet zo mooi helaas.
Ik heb de diamond cosmetics matte topcoat te ruil staanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een lila lakje, wel een beetje felpaars.. heeft iemand zoiets te ruil?
anders een holo, of matte topcoat?
Ja, die heb ik allebei nog!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:25 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Heb je die CG GR8 en Orly Emerald life nog ?
Oew!! waar zou je die tegen willen ruilen??quote:
Welke is die roze van China Glaze? Heb je daar een naam van?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:29 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Oew!! waar zou je die tegen willen ruilen??
Mijn ruillakjes staan op pagina 1, en zou je me anders willen laten weten wat je er anders voor zou willen hebben
Die heet Lavender Lingo, heb hem pas gekocht en is op 1 nagel gebruikt, maar hij lijkt heel veel op een ander lakje die ik al heb.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Welke is die roze van China Glaze? Heb je daar een naam van?
Fortuneteller was een Ulta special (of iig alleen in winkels in Amerika te krijgen), dus als het goed is niet in NL te krijgen (tenzij eBay).quote:Op zondag 7 maart 2010 00:15 schreef Mirjam het volgende:
ik ben op zoek naar 2 lakjes:
OPI dazzled by gold en
China Glaze fortuneteller
wie kan mij hier aan helpen?
Die vind ik wel tof!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Die heet Lavender Lingo, heb hem pas gekocht en is op 1 nagel gebruikt, maar hij lijkt heel veel op een ander lakje die ik al heb.
Heb je China Glaze L8R G8R nogquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb te ruil:
[ afbeelding ]
Vlnr: Orly Emerald Life, China Glaze L8R G8R, CG GR8, CG Trousseau, Diamond cosmetics Angelic, Maybelline Colorama Tropical punch en nog een paarse striper van Essence.
Oh, ik zie het al!! Ga eens even bij jouw lakjes kijkenquote:
ben nu bij mijn vriend thuis, ben vanavond laat in mijn eigen huis dan ga ik even kijken voor jequote:Op zondag 7 maart 2010 15:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ik zie het al!! Ga eens even bij jouw lakjes kijken
Edit: gekeken!
Ik dacht 2 keer: OH!! Die is tof!! Bleken ze al weg te zijn...
Heb je misschien nog iets turquoise-achtigs?
ik swap lieverquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in thunderbird. Vind je het ook goed als ik hem overneem? Want ik heb niet echt iets om te ruilen.
Dat is prima, ik hoor/zie het wel!quote:Op zondag 7 maart 2010 15:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben nu bij mijn vriend thuis, ben vanavond laat in mijn eigen huis dan ga ik even kijken voor je
Ik ben wel geinteresseerd in Dv8quote:Op zondag 7 maart 2010 17:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[ afbeelding ]
Dv8 ook swapbaar, ik vind hem zo mooi maar net niet interessant genoeg om te dragen
helaas niet...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben wel geinteresseerd in Dv8. Zie je iets bij mij?
*graaft* Ik heb wel een OPI - Manicurist of Seville die ik er tegen wil ruilen, die draag ik toch niet zo vaak.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
helaas niet...
vind die van essie wel tof maar ga dat toch niet dragenik hou vooral van pijn-aan-je-ogen kleuren
Jaa we hebben een ruilquote:Op zondag 7 maart 2010 12:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die vind ik wel tof!
Ruilen tegen 1 van de twee lakjes die je van mij wilt hebben? (de andere lakjes heb ik al...)
Ik weet niet of je het in het andere topic al had gevraagt (was ook iemand die het vroeg weet alleen niet meer wie) maar ik heb mijn fortuneteller bij de spellbound collectie via http://www.beautycompany.nl/nl/cg-lak---spellbound/g7/p2925/ Las ook dat hij er oorspronkelijk niet bij hoort te zitten maar bij mijn was dit wel het geval. Dit staat ook bij het info stukje vermeld dat fortuneteller erbij zit, ik was ook naar dit lakje opzoek en ben blij dat ik hem nu hebquote:Op zondag 7 maart 2010 00:15 schreef Mirjam het volgende:
ik ben op zoek naar 2 lakjes:
OPI dazzled by gold en
China Glaze fortuneteller
wie kan mij hier aan helpen?
Let op:quote:Op zondag 7 maart 2010 23:03 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het in het andere topic al had gevraagt (was ook iemand die het vroeg weet alleen niet meer wie) maar ik heb mijn fortuneteller bij de spellbound collectie via http://www.beautycompany.nl/nl/cg-lak---spellbound/g7/p2925/ Las ook dat hij er oorspronkelijk niet bij hoort te zitten maar bij mijn was dit wel het geval. Dit staat ook bij het info stukje vermeld dat fortuneteller erbij zit, ik was ook naar dit lakje opzoek en ben blij dat ik hem nu heb
Pm me maar even als je het zeker weet, en ook met je adres enzo, en dan komt 'ie er aan!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:58 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaa we hebben een ruil![]()
Nu nog kiezen welke van de twee vind ze allebij leuk ehm....denk toch dat ik voor CG GR8 kies
Heej,quote:Op maandag 8 maart 2010 11:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pm me maar even als je het zeker weet, en ook met je adres enzo, en dan komt 'ie er aan!
nog iets anders?quote:Op zondag 7 maart 2010 20:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
*graaft* Ik heb wel een OPI - Manicurist of Seville die ik er tegen wil ruilen, die draag ik toch niet zo vaak.
Oei, ik ga zo graven, eerst ff eten want ik val om van de hongerquote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nog iets anders?![]()
iets ala pastel kleurtjes misschien?
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Heej,
Ik weet zeker dat ik mijn lakje wil ruilen tegen jou GR8!
Hierbij mijn adres:
weg
Zou je jou adres willen mailen zodat ik ook het lakje kan opsturen!
Groetjes Marianne
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:11 schreef miss--moana het volgende:
Wow het ging even verkeerd![]()
Dacht dat ik het via pm had verstuurd, niet dus![]()
Dom dom dom, bedankt dat iemand het weg heeft gehaald
Beterschap!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
oeh, dorothy! Interesse!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:23 schreef Kleintje19 het volgende:
DV8 is weg![]()
Thunderbird is nog over, eventueel heb ik voor een liefhebber ook nog dorothy who? maar alleen tegen een uitstekende swapde pastelkleurtjes van catrice krijg ik al lekker van peri
quote:
china glaze grape juice, gosh ocean, diamond cosmetics amethyst & diamond misschien iets voor je?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
of mooie creme's het liefst geen rood/groen/geel (geel alleen als het een hele zachte pastel oid is)
en alles wat glittert
eerste heb ik al, 2de heb ik geswapped, vreselijke lak is dat haha en heb je een swatch van die laatste?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
china glaze grape juice, gosh ocean, diamond cosmetics amethyst & diamond misschien iets voor je?
nu even niet want de baas zit achter de laptop...quote:Op maandag 8 maart 2010 21:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
eerste heb ik al, 2de heb ik geswapped, vreselijke lak is dat haha en heb je een swatch van die laatste?
is het een paarse met een klein glittertje?quote:Op maandag 8 maart 2010 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu even niet want de baas zit achter de laptop...
eh, iets opvallends? Ik heb een vrij brede smaakquote:Op maandag 8 maart 2010 21:48 schreef mirannie het volgende:
Oeh SQ, die grape juice wil ik wel graagWat zoek je ervoor terug??
Heb je gemaild!!quote:Op maandag 8 maart 2010 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, iets opvallends? Ik heb een vrij brede smaak
Ja klopt... ik stuur je ff een PMquote:Op maandag 8 maart 2010 21:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
is het een paarse met een klein glittertje?
Had je nog kunnen kijken?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
ben nu bij mijn vriend thuis, ben vanavond laat in mijn eigen huis dan ga ik even kijken voor je
oeps.. ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |