Ik heb niet zo een grote collectiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb die OPI Have a Tempura Tan-Trum, hij is niks voor mij.. Wat heb je allemaal te ruil?
Liever ruilen, maar als ik het niks vind wat je hebt wil ik er over nadenken heurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb niet zo een grote collectie
Ik ga even kijken!
Oeh anders wil ik hem wel overkopen?
Ik wil wel ruilen maar ik heb gewoon niet zo veelquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Liever ruilen, maar als ik het niks vind wat je hebt wil ik er over nadenken heur
Die gouden van models own!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil wel ruilen maar ik heb gewoon niet zo veel
En ik heb nog een zwarte van models own (nieuw)
PM!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:22 schreef P.F het volgende:
O volgens mij kunnen we dan gewoon omruilen, gezien je woonplaats!
thunderbird van CHGquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:44 schreef josja het volgende:
[..]
Ik ben gek op rood, heb je iets leuks in de aanbieding?
Oh en Joysa, is goed![]()
Welke kleur is die CG?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:44 schreef miss--moana het volgende:
Ik heb ook weer wat lakjes in de aanbieding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn eerdere foto (die nu ergens in het begin staat) met ruillakjes geld ook nog steeds, alleen is CG Lavender Lingo al geruild.
Zou je me een PM willen sturen met wat je er graag voor terug zou willen?quote:
Vind je mijn groene Rimmel niks toevallig?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:41 schreef P.F het volgende:
Ik wil zelf graag een mintgroen kleurtje, of knalroze zonder parelmoer, of grijs?
Ik heb: [ afbeelding ]
in blue vogue
Op 1 hand getest maar ik hou eigenlijk niet zo van blauw..
Swatch van iemand anders:
[ afbeelding ]
Ik vind hem denk ik te groen, die andere 2 zijn ook groen, maar anders.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Vind je mijn groene Rimmel niks toevallig?
Ah, die stond al een poosje op mijn wishlistquote:
Zo niet kun je hem op ebay voor bijna niets bestellenquote:Op zondag 14 maart 2010 23:12 schreef kieskleurig het volgende:
Is er heel misschien iemand die opi banana bandanna heeft en er vanaf wil
Ik heb wel interess in P2 Elegantquote:Op maandag 15 maart 2010 09:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb dit nog in de aanbieding:
[ afbeelding ]
P2 Elegant, NYX girls apricot, H&M midnight passion, Manhattan rood, en Rimmel pulsating
Alles behalve de H&M is maar een keer gebruikt om te swatchen, de h&m is een stuk of 3x gebruikt
Wat wil je ertegen ruilen?quote:Op maandag 15 maart 2010 15:17 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb wel interess in P2 Elegant
Ik weet niet wat jij ervoor zou willen hebben?quote:
Maakt niet uitquote:Op maandag 15 maart 2010 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie er eigenlijk niks leuks tussen staan, sorry!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |