Enchanting vind ik wel leuk, alleen zie op internet dat hij heel sheer is, dat wordt m dus niet.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:02 schreef Diconnected het volgende:
SpaceInvaders, zie je wat leuks bij mij? (pagina 2) voor Elegant? Anders kan ik nog wel even in m'n stash kijken
Wat vind je leuk?quote:Op maandag 15 maart 2010 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Enchanting vind ik wel leuk, alleen zie op internet dat hij heel sheer is, dat wordt m dus niet.
Laat maar weten als je nog iets in je stash vindt!
Dat is een hele goede vraag!quote:
probeer nou gewoon die truc met wattenschijfje en aluminiumfolie, dat werkt echtquote:Op maandag 15 maart 2010 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag!![]()
Géén glitters (naja misschien een supermooie die de moeite waard is om er een halfuur over te doen het er weer af te halen, maar als de supermooi is dan doe jij m niet weg)
Dat geloof ik ook wel, maar dat duurt nog langer dan gewoon nagellak afhalenquote:Op maandag 15 maart 2010 17:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
probeer nou gewoon die truc met wattenschijfje en aluminiumfolie, dat werkt echt
dat duurt max. 5 minuten voor tien vingersquote:Op maandag 15 maart 2010 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar dat duurt nog langer dan gewoon nagellak afhalen
Ik ben de zeurkous hier hoorquote:Op maandag 15 maart 2010 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat duurt max. 5 minuten voor tien vingers
[/zeur]
Nog bepaalde kleurtjes ofzo die je liggen dan?quote:Op maandag 15 maart 2010 17:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag!![]()
Géén glitters (naja misschien een supermooie die de moeite waard is om er een halfuur over te doen het er weer af te halen, maar als de supermooi is dan doe jij m niet weg)
Ik ben heel lastig, ik weet het eigenlijk niet!quote:Op maandag 15 maart 2010 19:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nog bepaalde kleurtjes ofzo die je liggen dan?
Welk kleurtje is dat van GOSH?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:07 schreef mirannie het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog over CG cosmic, CG emerald sparkle en CG meteor shower, maar als iemand daar een supergave voor terug heeft, wil ik die ook nog wel ruilen.
welke CG is dat op die foto en heb je er een swatch van?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:07 schreef mirannie het volgende:
Te ruil:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik twijfel nog over CG cosmic, CG emerald sparkle, CG spin me round en CG meteor shower, maar als iemand daar een supergave voor terug heeft, wil ik die ook nog wel ruilen.
hey dat is mijn hand!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:27 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb GOSH-Peachy te ruil.
[ afbeelding ]
Die rechter, welke kleur is dat? Heeft die glittertjes of is het een cream finish? En tegen wat voor soort kleuren zou je willen ruilen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:18 schreef deerntie het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in jou metallic muse, ik heb alleen geen opi's of cg die jij wilt. misschien interesse in een van de volgende lakjes?
[ afbeelding ]
Wat heb je te ruil?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:47 schreef chocolat-therapy het volgende:
[..]
Ik heb hier evt. wel interesse in. Van wat voor kleuren hou je?
Uh nee, want het gaat juist om het RUILEN van lakjes, en evt verkoop als je er niet uit komt met ruilen..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:37 schreef Tegan het volgende:
Dit topic zou denk ik veel beter lopen als het een verkoop-topic was. Of moet het dan meteen naar V&A?
Welke kleuren zijn dat? Ik hou ook veel van paars en roze. PM me anders even met wat je hebt/kwijt wil dan komen we er vast wel uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:39 schreef chocolat-therapy het volgende:
Ik heb meerdere tinten rood die ik niet meer gebruik en ehm... tsja wat voor iets vind je mooi? Dan kijk ik even voor je..
of evt. andere dingen dan nagellak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |