Hmm... nee, dat wordt m niet. (ik vind dat merk helemaal niet fijn)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:48 schreef MissJ het volgende:
[..]
oeps.. ja!
Turqoise wilde je?
Om te ruilen heb ik eigenlijk alleen die ene middelste die op de foto van groene / turqoises staat op de 1e pagina
Geen probleem hoor!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmm... nee, dat wordt m niet. (ik vind dat merk helemaal niet fijn)
Sorry...
Oh die disco mix! ik ben zeer geintereseerdquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef PeRi het volgende:
Te ruil!
[ afbeelding ]
Red Red Wine
[ afbeelding ]
Disco Mix
Ik wil er het liefst een mooie lak voor terug, een OPI of een CG. Ik hou van paars en roze en taupe en het liefst cremes. Maar heb je iets te ruil? Dan kijk ik wel eerstquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:43 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh die disco mix! ik ben zeer geintereseerdwaar ben jij naar op zoek? of evt overkopen aangezien ik niet super veel te ruilen heb..
Ik heb alleen nude OPI's te ruil eigenlijk, en verder heb ik voornamelijk cheap ass lakjes.. Dus denk dat het niks gaat worden hehequote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil er het liefst een mooie lak voor terug, een OPI of een CG. Ik hou van paars en roze en taupe en het liefst cremes. Maar heb je iets te ruil? Dan kijk ik wel eerst.
Niet zo snelquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb alleen nude OPI's te ruil eigenlijk, en verder heb ik voornamelijk cheap ass lakjes.. Dus denk dat het niks gaat worden hehe
Disco mixquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef PeRi het volgende:
Te ruil!
[ afbeelding ]
Red Red Wine
[ afbeelding ]
Disco Mix
als het met de andere dames niks wordt, heb ik wel interesse in allebeiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef PeRi het volgende:
Te ruil!
[ afbeelding ]
Red Red Wine
[ afbeelding ]
Disco Mix
Oh, als hij nog vrij ik kan ik eens kijken? Ben nu pas weer thuis.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:06 schreef Kleintje19 het volgende:
Dorothy who is weer vrijTegan heb je nog iets anders? ik ben niet meer zo fan van mat
Ok, mooi zo!! De mijne is er nog niet, maar postbode is altijd laat hier.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
Mirannie, het lakje is heelhuids aangekomen! Bedankt!
Welke wil je het liefst?quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:05 schreef princess-a het volgende:
Is hier nog iemand die een bepaald China Glaze lakje, van max 3.60 van Transdesign nog wil hebben? Ik wil die dan wel meebestellen en vervolgens ruilen voor iets leuks
Ik wil graag, heel graag, China Glaze DV8, BFF of QT.. in ruil heb ik dus alles van TD tot aan $3.60
PMquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:03 schreef princess-a het volgende:
dv8 geloof ikheb jij inmiddels nog niet alles besteld wat je hebben wilde?
ik heb Atlantis ook net ontdekt, schon
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, als hij nog vrij ik kan ik eens kijken? Ben nu pas weer thuis.
Ik heb in de aanbieding:quote:
heb je iets knallenders?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb in de aanbieding:
Diamond Cosmetics - Oh, Tiff! (lichtblauwe creme)
Diamond Cosmetics - I Lilac You A Lot (lichtroze creme)
China Glaze - Pink Champagne (roze shimmer)
China Glaze - Spin Me Around (roze/beige/bruinige holo)
OPI - Princesses Rule! (lichtroze glitter)
OPI - And This Little Piggy (roze glitter)
Oeh zoek jij nog iets leuks in ruil voor Princesses Rule?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb in de aanbieding:
Diamond Cosmetics - Oh, Tiff! (lichtblauwe creme)
Diamond Cosmetics - I Lilac You A Lot (lichtroze creme)
China Glaze - Pink Champagne (roze shimmer)
China Glaze - Spin Me Around (roze/beige/bruinige holo)
OPI - Princesses Rule! (lichtroze glitter)
OPI - And This Little Piggy (roze glitter)
Dit was meer een ruilbod voor Kleintje19. Maar, als je een lijstje hebt kan ik wel ff kijkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oeh zoek jij nog iets leuks in ruil voor Princesses Rule?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:35 schreef Tegan het volgende:
Ik heb OPI Alpine Snow Matte in de aanbieding. Op twee nagels geprobeerd hele tijd geleden, maar ik vind hem echt vervelend lakken, dus je bent gewaarschuwd.
Ik heb niet echt een lijstjequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit was meer een ruilbod voor Kleintje19. Maar, als je een lijstje hebt kan ik wel ff kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |