Oh, dan praat je toch gezellig tegen ons!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Aure het volgende:
Goeeedemorgen
Man wat gaan jullie snel zeg! Ik ben aan t werk maar t is zoooo saai. De hele dag enquetes afnemen maar dr is hier niemand
ga eens 10 weken lang vergaderen in Duitslandquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Aure het volgende:
Goeeedemorgen
Man wat gaan jullie snel zeg! Ik ben aan t werk maar t is zoooo saai. De hele dag enquetes afnemen maar dr is hier niemand
Nee hoor, mensen die op de PvdD stemmen hebben wel een hartquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD![]()
mensen die op dat soort partijen stemmen zijn nog erger dan stemmers op Wilders
Neuhhh bedanktquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga eens 10 weken lang vergaderen in Duitsland
Ochtendbier!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit aan het bierIk heb hoofdpijn en ik ga zo slapen
het was het proberen waard toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Neuhhh bedankt
Net zo'n gozer hier, "als ik die lijst invul krijg ik dan je telefoonnummer?"
Ehh dan maar een lijstje minder hoor
Fijn werk hè? Ik heb het zo nu en dan ook moeten doen. De kunst is om elk nieuw telefoongesprek als een uitdaging te zien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Aure het volgende:
Net zo'n gozer hier, "als ik die lijst invul krijg ik dan je telefoonnummer?"
Ehh dan maar een lijstje minder hoor
Ik ben zelfs lid!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD![]()
Ben ik niet met je eens. Ik zou van m'n langzalzeleven niet op de PvdD stemmen, maar op zich vind ik het OK dat er eens aandacht wordt gevraagd voor dierenwelzijn. Dat het programma en de politieke agenda van die club eenzijdig zijn, sja... Maar de partij is van een 'ongevaarlijke' grootte, laat ze maar eens lekker protesteren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD![]()
Waarschijnlijk omdat ik Fraulein tegen je zeiquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben zelfs lid!![]()
Maar toch ben je wel lief hoor.
nu zijn ze nog ongevaarlijk ja. maar de mensen waar ze banden mee hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik zou van m'n langzalzeleven niet op de PvdD stemmen, maar op zich vind ik het OK dat er eens aandacht wordt gevraagd voor dierenwelzijn. Dat het programma en de politieke agenda van die club eenzijdig zijn, sja... Maar de partij is van een 'ongevaarlijke' grootte, laat ze maar eens lekker protesteren.
Het is mij ook allemaal veel te links-veganistisch-Greenpeacequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nu zijn ze nog ongevaarlijk ja. maar de mensen waar ze banden mee hebben.
Jeetje, dit moet ik even quoten, want dit is denk ik de meest emotievolle post van D_H ooit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD![]()
Door helemaal niets aan je te vragen zouden ze nog veel minder kans hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Aure het volgende:
Jaa op zich is het best grappig werk hoor, maar soms word ik wel een beetje moe van die kansloze figuren.
Ik ben wel opgelucht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef Aure het volgende:
Fijn dat er voorlopig geen operatie nodig is steer
En hoe is 't met je moeder?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat overigens wat beter met mijn vader. Hij is naar de normale hartafdeling geplaatst, nadat hij andere medicijnen heeft gekregen. Zijn cholesterolwaardes waren wat hoog (nou pa, zit dan niet zo te zeiken over mijn eetgewoontes svp) en met de nieuwe medicijnen moet dat wat omlaag kunnen gaan.
Goed nieuws dus, voorlopig geen operatie nodig. Maar je weet het niet, het slibt wel dicht binnen.
dierenproeven zijn al extreem gereguleerd maar hard nodig. Cosmetische dierproeven mogen al jaren niet meer in het westen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jeetje, dit moet ik even quoten, want dit is denk ik de meest emotievolle post van D_H ooit.![]()
Overigens ben ik vóór gereguleerde medische dierproven.En tegen cosmetische dierproeven.
Toen ik mijn certificaat daarvoor haalde, ben ik op die afdeling de grootste dierenvrienden tegengekomen die ik lange tijd heb gezien. Die verzorgers houden echt van die dieren.
Ze zeggen altijd, verzin wat beter. ik zeg, testen op die hippies. Ze hebben we graag de medicijnen maar het testen van de medicijnen mag nietquote:Ik werd alleen een beetje kwaad toen ze zeiden dat ze wat problemen hadden om de dieren (honden, geiten etc.) uit te laten en te luchten, omdat er met de regelmaat van de klok van die linkse hippies buitenstonden, gewapend met camera en telelens, om die dieren te fotograferen en op hun websites te zetten e.d.Vaak hebben die dieren dan bijvoorbeeld een drain uit hun nek hangen ofzo wat het natuurlijk erg goed doet op zo'n website. In plaats daarvan moesten dieren dan in een binnenplaats gelucht worden.
![]()
lekkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy trekt nog een blikje foie gras open
Eens. Hoewel ik me wel een beetje stoor aan de gekleurde berichtgeving soms: ze spelen wel erg op sentiment. Bijvoorbeeld als het gaat om de jacht, of de Groningse duivenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef TAV74 het volgende:
Ach, het geluid van de PvdD in het debat vind ik helemaal niet zo verkeerd. In ons kiesstelsel snap ik wel dat mensen er op stemmen. Je kiest dan ook niet zozeer voor een partij die je aan de macht wilt zien maar voor een specifiek geluid in het kamerdebat.
http://www.nu.nl/column-donderdag/2198101/niet-schreeuwen.htmlquote:‘Agnes, kijk me eens aan. Ja, goed zo. Wat deed je nou net, toen de koffiejuffrouw langskwam? Precies, schreeuwen. En wat schreeuwde je? Geen suiker, hoer. Ja, precies. En voor wie komt de SP op? Zeg het maar. Voor de zwakkeren in de samenleving, ja. Dus wat moet je dan niet doen? Geen hoer schreeuwen. Schrijf je dat even op, in je handpalm? Geen hoer zeggen. Niet schreeuwen. En schrijf op je andere hand: “niet de mond laten hangen. Niet met enge dunne armen zwaaien.” Denk je dat dat gaat lukken? Antwoord nou nog eens, en dan zachtjes. Goed zo! Houd dat vast!”
quote:
het is niet leuk maar wel hard nodigquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:Paps
Overigens is het meer zelf regulerend dan strak gereguleerd hoor. Alle aanvragen van de wetenschappers moeten langs het DEC (Dier Ethische Commissie ofzo?Nooit aan ons uitgelegd waar dat voor stond
) maar feit is dat het DEC 99,9% van de aanvragen goedkeurt. Zelden wordt een voorstel afgewezen.
Het komt omdat alle wetenschappers die zulke voorstellen voor hun onderzoek mogen indienen, goed bij hun verstand zijn, en niet zo'n kwijlende, woekerhaar hebbende wereldvreemde Einstein zijn. De voorstellen zijn dus vrijwel altijd goed doordacht, en er wordt absoluut niet meer leed toegebracht dan noodzakelijk is. Opofferingen worden gecalculeerd gedaan.
Zo heb ik ooit mogen oefenen op een hond tijdens mijn training. Ik wilde uiteraard weten waar die hond vandaan kwam. Bleek een ex-politiehond te zijn die niet door z'n examen kwam. Zo'n hond is dan al dusdanig getrained dat die niet meer de wijde wereld in kan, en op zo'n manier is zo'n hond nog ontzettend van nut geweest vor de wetenschap.
k ga naar het altijd bruisende Hoenderlooquote:
quote:
Das vervelendquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef Tezz het volgende:
En de afgelopen twee dagen is gebleken dat thuiswerken niet werkt voor mij. Net weer: ik heb eindelijk mijn email geopend en mijn notuelen er bij gepakt, gaat de bel. Ik zeg nog: ik moet werken! Maar het bezoek stiefelt vrolijk naar binnen en verwacht koffie.![]()
Nu moet ik vanavond weer opnieuw beginnen met het openen van mijn email en het zoeken van mijn notulen.Pfff...
Dat is goed nieuws zegquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef golfer het volgende:
Goed nieuws van het poezenfront.![]()
Het infuus en de antibiotica en de pijnstilling schijnt nu wel aan te slaan. Volgens DA knapt ze zienderogen op en kunnen we haar vanavond al komen ophalen.
Ze moet nog wel verder genezen in aparte verpleegkamer en andere dosering medicijnen.
Hopelijk gaat het vanaf nu verder alleen maar in opwaartse lijn met haar.
quote:
Als je dat nou gewoon eens doet en je pyjama vast meeneemt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]Neeeeee, ik heb weer traditioneel een nachtje gillend, kreunend van de pijn en uiteindelijk huilend van frustratie doorgebracht
Dokter al gebeld en die zou terug bellen, maar ik moest eigenlijk ook nog langs het ziekenhuis. Hmpf.
naar de arts jij Isaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]Neeeeee, ik heb weer traditioneel een nachtje gillend, kreunend van de pijn en uiteindelijk huilend van frustratie doorgebracht
Dokter al gebeld en die zou terug bellen, maar ik moest eigenlijk ook nog langs het ziekenhuis. Hmpf.
Mooi dat het naar omstandigheden goed gaat met de poes, Bluezz en golfer!
Zo werkt dat niet, met je oyjamaatje voor een balie gaan staanquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef freecell het volgende:
Als je dat nou gewoon eens doet en je pyjama vast meeneemt?
Hele dikke kus
Wou net zeggen: je lag in een ander ziekenhuis dan dat je werkt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, met je oyjamaatje voor een balie gaan staan
Maar ik ga nu even weg
Ik mis mijn iphonequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga naar Utrecht mét mijn iPhone
Heel goed dat ze haar conclusie heeft getrokken uit het verkiezingsresultaat.quote:
We denken dagelijks aan haar! Hoop dat ze snel weer een paar stappen voorwaarts kan doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef Rtificial het volgende:
Ik ben blij met m'n iPhoneIs er sinds gisteren
Anyway, iemand vroeg geloof ik naar m'n elfje, dus maar weer even een korte update:
Gisteren is ze geopereerd, ik denk dat ik daar al over geschreven had.
Vannacht heeft ze redelijk wat geslapen, en inmiddels kan ze weer redelijk een gesprekje voeren. Ze heeft nog wel redelijk veel pijn, spuit er nog aardig wat morfine in.
Vandaag is ze het allemaal een beetje zat. Iedere keer dat ze een stap vooruit denkt te zetten, gaat ze er ook weer 1 of 2 terug.
't Is een beetje zwaar allemaal denk ik.
Liever niet. Is veel te omstreden.quote:
Die is te ziek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Liever niet. Is veel te omstreden.
Ik hoop eigenlijk dat Jan het nog een keer wil doen.
Meen je dat nou? Dat zou IMO echt de kansloosheid van de partij aantonenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Liever niet. Is veel te omstreden.
Ik hoop eigenlijk dat Jan het nog een keer wil doen.
Chronische rugklachten. (Hij is er al eens lange tijd tussenuit geweest met een hernia).quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jan altijd wel een sympathieke manMaar wat heeft hij dan?
mijn ideequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Situs inversus't is een paard waar je naar op zoek bent, geen zebra.
![]()
Ik ben maar een domme ingenieur hoor, maar kunnen ze je niet de PET CT of - MRI inschuiven ofzo en dan kijken waar een ontsteking zit?
Nou, ik vrees dat het inmiddels een ezel is, want de paarden zijn wel opquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Situs inversus't is een paard waar je naar op zoek bent, geen zebra.
![]()
Ik ben maar een domme ingenieur hoor, maar kunnen ze je niet de PET CT of - MRI inschuiven ofzo en dan kijken waar een ontsteking zit?
is die studie nog ergens goed voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik vrees dat het inmiddels een ezel is, want de paarden zijn wel op![]()
En ja, dat zei de huisarts ook al, wordt anders gewoon een MRI.
Heb al een mooie lijst voor mijn differentiaal diagnose. Ga straks afstrepen en zoHet kan bijv nog mesenterische ischaemie zijn of een subphrenisch abces. Wel weer leuk om mijn boeken in te duiken
Het grote probleem is namelijk dat ik zowel links als rechts pijn heb en dat maakt het allemaal een beetje
Ik heb anders ook al heul veul familieleden kleine tips gegeven heur!quote:
niet alleen familiequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb anders ook al heul veul familieleden kleine tips gegeven heur!
quote:Pain occurring following the onset of vomiting often indicates a medical illness, whereas pain that precedes vomiting often indicates a surgical illness.
Bijkans. Wat een mooi zelden gebruikt woord.quote:
Nou, ik zal NASA eens bellen voor een plekje! Goed plan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Dus alleen als je ligt heb je pijnDan drukken je organen op een bepaalde manier tegen elkaar aan waar je staand of zittend geen last van hebt?
Er is een permanente oplossing: astronaut worden en permanent in de ISS wonenGewichtloosheid én staand slapen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Bijkans. Wat een mooi zelden gebruikt woord.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Als ik lig en de pijn komt hevig opzetten, dan helpt het direct als ik vooroverbuig. Dat wijst op een retroperitoneaal proces. Daar liggen je nieren ook, retroperitoneaal. En een deel pancreas. En ik heb hoog CRP en leuko's en soms koorts = ontsteking. Abces misschien ergens? Maar dan beiderzijds is zo vaag.
De pijn is weer typisch voor obstructie van een hol orgaan met gladde musculatuur, ook omdat de pijn heel snel kan opkomen en ook helemaal weg kan zijn.
Geneeskundepuzzles zijn best leuk. Maar toch iets minder leuk als het om jezelf gaat.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zal NASA eens bellen voor een plekje! Goed plan.
Als ik lig en de pijn komt hevig opzetten, dan helpt het direct als ik vooroverbuig. Dat wijst op een retroperitoneaal proces. Daar liggen je nieren ook, retroperitoneaal. En een deel pancreas. En ik heb hoog CRP en leuko's en soms koorts = ontsteking. Abces misschien ergens? Maar dan beiderzijds is zo vaag.
De pijn is weer typisch voor obstructie van een hol orgaan met gladde musculatuur, ook omdat de pijn heel snel kan opkomen en ook helemaal weg kan zijn.
Geneeskundepuzzles zijn best leuk. Maar toch iets minder leuk als het om jezelf gaat.
Bluezz, fijn dat Xena weer naar huis kan!
Jaaaa, zo begon ik ook zonder veel interesse in de preciese diagnose. Ik had wel wat anders aan m'n hoofdquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Ik zou niet verder komen dan: PIJN!!!! DAARO.. HIERO!! AUUUUWWWW
Ah, helaas ben ik net begonnen aan fooled by randomness. Daaruit blijkt dat je aan dat soort cijfer toch weinig waarde kan hechtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef Isabeau het volgende:
O, DH, ik vond en passant nog dat 30% van de gezonde bevolking afwijkende leverwaarden heeft.
Als ze op de MRI niets vinden bel ik Dr House wel
Nee, bijkans betekent bijna en dat staat een beetje raar in die zin.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ja ik haak ook af![]()
Bijkans bijt ik mijn tanden al stuk in het Herengezichtsverzorgingstopique over het sunscreenparadox
was dat een beetje correct taalgebruik met het woord bijkans?
In de geneeskunde betekenen op zichzelf staande cijfertjes eigenlijk al helemaal niets. Context is allesquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, helaas ben ik net begonnen aan fooled by randomness. Daaruit blijkt dat je aan dat soort cijfer toch weinig waarde kan hechten
Heb deze week al een eitje gehad, deed niksquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:04 schreef freecell het volgende:
Isa: test eens een eitje?![]()
Isa heeft mij ooit een keer geflikt om te zeggen 'als het je gal is, krijg je meer last als je een ei eet. Het was m'n gal'
Maar verder is het wel mooi rukNierbekkenontsteking kan niet?
Uit onderzoek eind vorige eeuw bleek, dat mensen die sunscreen gebruikten even vaak melanomen ontwikkelden in de gezichtshuid als degenen die dat niet dedenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, bijkans betekent bijna en dat staat een beetje raar in die zin.
En enlighten ons, wat is de sunscreenparadox.
Als tiener kocht je in de jaren 80 en 90 zonnebrandcremes met factor 3-4. Dat bestaat volgens mij niet eens meerquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Uit onderzoek eind vorige eeuw bleek, dat mensen die sunscreen gebruikten even vaak melanomen ontwikkelden in de gezichtshuid als degenen die dat niet deden
Mijn take: vorige generaties zonnebrandcremes bevatten slechte of geen UV-A filters. Terwijl iedereen zit te hameren op UV-B. Ook nu nog. Het SPF getal heeft geen ruk te maken met het UV-A interval.
Oja joh?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb deze week al een eitje gehad, deed niks(beetje risky test als je aan je gal denkt, voor je het weet lig je weer te kronkelen van de pijn
)
mja, das wel maf, dan blijft het meestal wel dof pijnlijk voelen...quote:En het is vreemde pijn voor een nierbekkenontsteking omdat het helemaal verdwijnt tussen de aanvallen door.
Xenos, 2.99 voor 8 van die stickers, zijn van die statische dingen dus geen plakresten enzo, t ging ook best snelquote:
Nope! En overheden werken niet mee! Wist je dat de wat ingelezener Amerikanen massaal Europese sunscreens laten inschepen, omdat de FDA weigert het palet UVA ingredienten voor de Amerikaanse fabrikanten uit te breiden? Amerikanen werken nog met sunscreentechnologie uit de jaren 80 en 90quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als tiener kocht je in de jaren 80 en 90 zonnebrandcremes met factor 3-4. Dat bestaat volgens mij niet eens meerHet is nu allemaal vele malen hoger, dus ik denk ook dat die cremes van een veel slechtere kwaliteit waren dan nu. Daar moet toch wetenschappelijk over geschreven zijn zou je denken.
Sunny veel plezier met je kostuumdrama al smullend van de zalm
Dat is handig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Xenos, 2.99 voor 8 van die stickers, zijn van die statische dingen dus geen plakresten enzo, t ging ook best snel
heb ik nooit gehad, maar denk t welquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is handig!
Een beetje zoals die plakboerderijdieren die je vroeger op de autoruit plakte?
Leuk onderwerpje om me eens in te verdiepen dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Nope! En overheden werken niet mee! Wist je dat de wat ingelezener Amerikanen massaal Europese sunscreens laten inschepen, omdat de FDA weigert het palet UVA ingredienten voor de Amerikaanse fabrikanten uit te breiden? Amerikanen werken nog met sunscreentechnologie uit de jaren 80 en 90
Fascinerend.
Maargoed, ben nu naar restaurant met mijn collega's, tot over een paar uurtjes!
Zalm was heerlijk.. kostuumdrama is zaterdag pas, en dat ga ik meteen al missenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Sunny veel plezier met je kostuumdrama al smullend van de zalm
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:32 schreef Duderella het volgende:
Maar wel weer Wie Is de Mol vanavond sun!
Of keek jij dat niet?
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Hm toch nog ff kwijt: net pa aan de lijn gehad, klonk toch wat zwakjes. Zijn wat foto's van het contrastvloeistof gemaakt, was niet geheel verstopt, maar dr moet wel een stent in waarschijnlijk, in een van de kransslagaders.
Wat ik erger vond was dat pap nogal zwakjes klonk.
Voedsel was matig, maar de zusters vriendelijk zei hijbedankt voor het lezen
Daar hadden ze vroeger toch videorecorders voor? Hoe nu dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Zalm was heerlijk.. kostuumdrama is zaterdag pas, en dat ga ik meteen al missen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]zoo fout weer maar wel tof
Ja daar ben ik bang voor.. maar grote kans dat ik het ga vergeten dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar hadden ze vroeger toch videorecorders voor? Hoe nu dan?Uitzendinggemist.nl?
Ik kom na het weekend richting Zwolle. Zal ik daarna maar even doorschieten naar jou dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jan altijd wel een sympathieke manMaar wat heeft hij dan?
Na doornemen van stapels studieboeken rest 1 ding: situs inversus en het is mijn galblaas
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is ook niet mogelijk dus. Net met mijn huisarts overleg gehad en het was bijna collegiaal overleg. Hij had oa uitslag van bloedonderzoek: nog steeds een behoorlijke ontsteking ergens. Maar ja, wat en waar? We zaten allebei een beetje van: ik heb geen idee. Moet nu temperatuur in de gaten houden en morgen weer bellen. Dan als de pijn in het weekend aanhoudt weer opname ziekenhuis voor onderzoek
Ik ben er helemaal niet verbaasd overquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een fantastische dag is ldit! ik voelde me eigenlijk best verloren op de receptie van reïntegratieburo, en ik wilde snel weg. ben achter de 'bar' gaan staan en al heel snel had ik de leiding over het eet en drink-gebeurenen ik heb echt zoveel complimenten gehad! werd er gevraagd of ik misschien de catering in wil
En het allerbeste is dat ik een heel erg positief informeel soll. gesprek heb gehad. Bij TU-Delft. Ze was na het gesprek heel erg lovend over mij tegenover mijn consulente vh reïntegratieburo
Leuk, als je zin hebt! Maar ik hoop dan wel dat de pijn weg is, want ik garandeer je een erg slapeloze nacht mocht je blijven slapen terwijl ik pijn heb.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom na het weekend richting Zwolle. Zal ik daarna maar even doorschieten naar jou dan?
Wat een straf op zo'n manier diagnose proberen te stellenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik was even naar de supermarkt voor de B&J, direct ook wat andere boodschapjes gedaan waaronder iets met 30% korting. Zie ik dat de cassiere het vergeet en de klant voor mij was ook al zo'n gedoe geweest. Ik vraag of ze de 30% korting wel heeft aangegeven, zucht ze heel diep en zegt ze: mag het ook op het volgende produkt? Ik kijk op de band, zie de B&J staan en zeg enthousiast: maar natuuuurlijk! B&J met 30% korting, yay!
Hoefgetrappel --> Jij denkt dat het een eenhoorn is, geen zebraquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Na doornemen van stapels studieboeken rest 1 ding: situs inversus en het is mijn galblaas
Nachtdienstritme FTWquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, als je zin hebt! Maar ik hoop dan wel dat de pijn weg is, want ik garandeer je een erg slapeloze nacht mocht je blijven slapen terwijl ik pijn heb.
Ja, en? Kijk, deze foto is van vorig jaar vakantie in Tsjechie:quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoefgetrappel --> Jij denkt dat het een eenhoorn is, geen zebra
jamaar ik voelde me zo onzekerquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal niet verbaasd overvolgens mij kan je best goed de touwtjes in handen hebben wat betreft planning en leiding van eet- en drinkgebeuren
Maar leuk dat het allemaal zo voorspoedig ging!
Jaaaa, dat onzekere hoort ook bij je tot je je draai gevonden hebt en dan ben je regeltante in het kwadraatquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef SeaOfLove het volgende:
jamaar ik voelde me zo onzekerIk hoorde daar niet, daar waren 2 andere dames (nietsnutten), maar ik kon hun gestuntel echt niet aanzien
die wiefjes waren ook snel weg btw, terwijl ik mijn werk afmaakte.
Ik zette het bakje voer met extra water eroverheen voor haar snuffert, en ze lebberde en schrokte het zo naar binnen. Tis idd een minivatquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Xena hup! Dat water slurpen deed ze dat uit zichzelf of gaf je het aan haar? En respect voor de DA om een infuus in zo'n minivat te krijgen
Dus ze had echt honger! Dat is een goed tekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik zette het bakje voer met extra water eroverheen voor haar snuffert, en ze lebberde en schrokte het zo naar binnen. Tis idd een minivat
Ze lijkt een grote kat, maar scheer dat haar er maar eens af, blijft er echt een schrielpoes over.
Wat klote dat als je ligt het zo'n pijn doet Isa, je durft bijna niet meer te gaan slapen
SOL good for u
Mollen nu!
JAA was echt super vetquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Braamyo terug, HOE'A! Leuk, paar daagjes schieten
Ben je daar nou goed in? En leer je ook schieten terwijl je zelf rent en wegduikt en het doel ook hetzelfde doet?quote:
Je schiet niet als je rent of wegduikt, want dan boek je toch geen treffers. Je leert schieten terwijl je jou buddy dekt, in linies en andere formaties, kijken wat er links en rechts van je gebeurt. Een constante vuurdekking houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je daar nou goed in? En leer je ook schieten terwijl je zelf rent en wegduikt en het doel ook hetzelfde doet?
Nou, dat kan Jack Bauer allemaal mooi wel hoor. Soldaten van tegenwoordig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef Braamyo het volgende:
Je schiet niet als je rent of wegduikt, want dan boek je toch geen treffers. Je leert schieten terwijl je jou buddy dekt, in linies en andere formaties, kijken wat er links en rechts van je gebeurt. Een constante vuurdekking houden.
mijn volgende klus is jouw bruiloftquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, dat onzekere hoort ook bij je tot je je draai gevonden hebt en dan ben je regeltante in het kwadraat
Heus, ik zou je direct aannemen als ik een cateringbedrijf runde, zonder aarzelen. Al dat geneuzel om je heen terwijl je allemaal geweldige capaciteiten hebt. En wie hebben er een baan? Ja, de nietsnutdames
Braamyo terug, HOE'A! Leuk, paar daagjes schieten
Jah, maar je vergeet dat als god een naam had, die naam Jack Bauer zou zijn, dus daar durf ik mezelf niet aan te vergelijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat kan Jack Bauer allemaal mooi wel hoor. Soldaten van tegenwoordig!
En die aanvalsbaan klinkt best engAls je in teamverband onder vuur komt te liggen gewoon zorgen dat de andere teamleden wel in teamverband kunnen schieten
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn volgende klus is jouw bruiloftHOE'A!
Ik kijk al uit naar de huwelijksnachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:45 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn volgende klus is jouw bruiloftHOE'A!
SCHNITZEL !!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
Zo, thuis. Lekker simpel ouderwetsch eetcafé voer zitten wegkanen. Bijkans een kilo Schnitzel naar binnen gewerkt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
Zo, thuis. Lekker simpel ouderwetsch eetcafé voer zitten wegkanen. Bijkans een kilo Schnitzel naar binnen gewerkt
Dit gaat meer over de downside als het toch tegen zitquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de geneeskunde betekenen op zichzelf staande cijfertjes eigenlijk al helemaal niets. Context is alles
Dus je neemt de minibar mee naar huis?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:06 schreef Den_Haag het volgende:
Dit gaat meer over de downside als het toch tegen zit
De hele minibar is gratis
weet hier nog wel een paar goede restaurants voor jequote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
Weet niet of hij in me koffer past. Maar het is de poging waardquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je neemt de minibar mee naar huis?
Ik ben zo'n leuke documentaire aan het kijkenGaat over The rise and fall of Pluto
Dat het plots geen planeet meer was en zo
Nee dank je, heb er de komende 10 jaar wel weer genoeg vanquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
weet hier nog wel een paar goede restaurants voor je
En spannend! Het is nog nooit zo vaag geweest volgens mij. Ik zit al eventjes op Frits, maar ben bang dat het toch echt Sanne gaat worden....quote:
het is Fritsiequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef Tezz het volgende:
En spannend! Het is nog nooit zo vaag geweest volgens mij. Ik zit al eventjes op Frits, maar ben bang dat het toch echt Sanne gaat worden....
Het is nog steeds Erik.quote:
Jottum, wat een leut.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef Braamyo het volgende:
En die aanvalsbaan was echt vet, scherpe munitie over je heen, 150 meter tijgeren, 2x onder laag stroom prikkeldraad door, alleen maar vette dingen !
* Isabeau smeltquote:
Klinkt veel te gevaarlijk, die zal inmiddels op last van de arbeidsinspectie wel vervangen zijn door een zacht briesjebaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Bestaat de ouderwetse stormbaan ook nog steeds?
Nja, er was er laatst een doodgevallen van een klimtoren.. dus wat dat aan gaat..quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klinkt veel te gevaarlijk, die zal inmiddels op last van de arbeidsinspectie wel vervangen zijn door een zacht briesjebaan
Geen idee of die ouderwets isquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Jottum, wat een leut.
Bestaat de ouderwetse stormbaan ook nog steeds?
niet te peppie gaan doen hequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Klinkt veel te gevaarlijk, die zal inmiddels op last van de arbeidsinspectie wel vervangen zijn door een zacht briesjebaan
Vind ik dus heel lomp want er zijn strikte zekeringsregels over zekeringen !quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, er was er laatst een doodgevallen van een klimtoren.. dus wat dat aan gaat..
Golfer vouwt nog steeds het betonijzer met blote handenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
niet te peppie gaan doen hetenzij je het nog allemaal evengoed kan waarmaken
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Golfer vouwt nog steeds het betonijzer met blote handen
Zo is dat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef Den_Haag het volgende:
Golfer vouwt nog steeds het betonijzer met blote handen
Tja.. maar waar mensen werken worden menselijke fouten gemaakt..quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Vind ik dus heel lomp want er zijn strikte zekeringsregels over zekeringen !
ik mocht niet. ik moest studeren van de overheidquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoefde niet in dienst
Ben van 1959, uitgeloot
En net ook Andere tijden gekeken over de gemeenteraadsverkiezingen Oegstgeest in 1994quote:
Dat is zo'n leuk programma, dat andere tijdenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
En net ook Andere tijden gekeken over de gemeenteraadsverkiezingen Oegstgeest in 1994
mag ik dat ook tegen u zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En DH, niet tegen aan hikken (weet er alles van), gewoon van fok af en afmaken
Die ken ik uit numb3rs, ik houd mijn mond dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Even kijken hoe jullie dit doen
Je zit in een tv-spelletje en je mag uit 3 kluisdeuren er 1 kiezen. Achter 1 kluisdeur zit een prijs.
Je kiest bijvoorbeeld nummer 2. Dan zegt de spelleider dat achter kluisdeur 1 zeker geen prijs zit. Over blijven dus 2 (jouw keuze) en 3. Je mag bij je keuze blijven of switchen naar deur 3. Wat doe je?
Dan weet je 100% zeker dat je geen prijs krijgtquote:
Ik was een artikel aan het lezen hoe duiven dit doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:44 schreef Zokunen het volgende:
Die ken ik uit numb3rs, ik houd mijn mond dus
hoe weet je dat hij de waarheid spreektquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan weet je 100% zeker dat je geen prijs krijgt
Hoe duiven het doen weet ik dan weer nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was een artikel aan het lezen hoe duiven dit doenErg grappig.
Duiven deden het veel beter dan studentenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:52 schreef Zokunen het volgende:
Hoe duiven het doen weet ik dan weer niet
Een ander grappig weetje over (post)duiven is dat deze tijdens wedstrijden vanuit bijvoorbeeld Frankrijk naar Nederland niet de kortste route pakken, maar de autowegen volgen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:04 schreef Zokunen het volgende:
Hmm en hierdoor zit ik dus weer useless facts te lezen
"The name Wendy was made up for the book "Peter Pan." There was never a recorded Wendy before."
Die is (als het waar is) wel geniaal
Slaap lekker !quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:06 schreef Den_Haag het volgende:
slaap lekker
en met postduiven denk ik altijd aan genetisch geheugen. Hoe kennen ze die snelweg
Kan 'm niet copy/pasten, maar ik moest hard lachen!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ok, mensen vertel iets grappigs, snel! *voetl jankbui opkomen en is sipjes*
Snel, kijk dit!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
stipjesquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Best welquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
Volgens mij ben je een soort bang om naar je bedje te gaan, Isa?
Bang voor weer een pijnaanval?
En een wachtende Ross in dat bed kan je niet verleiden om er bij te kruipen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Best welMijn bed begint steeds minder aantrekkelijk te worden. Als ik hier blijf zitten, val ik misschien wel in slaap over mijn toetsenbord heen
Gisteren semi in slaap gevallen op mijn knieen over zijn zij heengebogen. Dus ik knielend, hij op zijn zij, ik met mijn lijf daar overheen gedrappeerd en mijn hoofd aan andere kant. Enige houding die een beetje uit te houden was. Maar ik denk niet dat je dat bedoelt met erbij kruipenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
En een wachtende Ross in dat bed kan je niet verleiden om er bij te kruipen?
Of is het ook libido-verlagend, die pijnen?
Switchenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Even kijken hoe jullie dit doen
Je zit in een tv-spelletje en je mag uit 3 kluisdeuren er 1 kiezen. Achter 1 kluisdeur zit een prijs.
Je kiest bijvoorbeeld nummer 2. Dan zegt de spelleider dat achter kluisdeur 1 zeker geen prijs zit. Over blijven dus 2 (jouw keuze) en 3. Je mag bij je keuze blijven of switchen naar deur 3. Wat doe je?
Die bescheten kop van dat hondjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:00 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er altijd zo om lachen, om die LOLcats.
De meeste mensen blijven dus bij hun eerste keuze, terwijl statistisch gezien de kans kleiner is dat daar de prijs in zit. Duiven bleken na herhaaldelijk aanbieden (zodat ze zagen wat steeds het resultaat was) wel elke keer te switchen en eerstejaars studenten bleven vooral bij hun eerste keuze. Ook al zouden ze na een aantal keer proberen net als de duiven moeten inzien dat de kans op een prijs toeneemt als ze zouden switchen.quote:
Is dat niet een pitbull of zo? (Ik heb totaal geen verstand van doggies).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die gewoon heel schattig, ik wil ook zo'n puppy
Och ja, zo'n infuuspootje is altijd zo sneu!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal morgenavond of zaterdag even een picje maken van de ziekenboeg.
Ook nog interesse in het very kjoet uitziende veurpootje mét geschoren vormpje?![]()
En het achtersteventje ook proberen? Tis niet meer zo bloederig![]()
Ik kijk wel ffHeb de borstel ook klaargelegd, dan kunnen we tijdens het praten over politiek en zuks nog even een lichte rugmassage proberen als ze wil.
Awww, d'r hele vachtje onder het bloed zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
de eerste keer met Mayn op controle trok mevrouw dr kop weg, dr hele hals onder t bloed, t zag er wel heeeel dramatisch uit toen
wat moet je in Sneek?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten![]()
Zaterdag 4 uur in de trein naar Sneek. Moet via bumblefuck Leeuwarden blijkbaar.
Oma, heb geen opa's meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:00 schreef Duderella het volgende:
Dat is lang reizen steer!
Neem een goed boek mee. Niks lekkerders dan wegduiken in een boek en af en toe een blik werpen op het landschap dat voorbij raast.
MissHobje, als je terugleest: alvast heel veel plezier en succes bij het bezichtigen van het appartement vandaag! Spannend hoor! Hopelijk kunnen de vaders jullie een beetje helpen om een beslising te nemen.
Isa, hopelijk gaat de nacht gewoon weer eens hartstikke goed. En anders mooi over Ross' heup heenhangen, als dat soelaas biedt.
MeMo, toi toi toi voor morgen met opa!
Hmm die vond ik toch wel bizarquote:Margarine is but ONE MOLECULE away from being PLASTIC...This fact alone was enough to have me avoiding margarine for life and anything else that is hydrogenated (this means hydrogen is added, changing the molecular structure of the substance).
YOU can try this yourself: purchase a tub of margarine and leave it in your garage or shaded area. Within a couple of days you will note a couple of things: no flies, not even those pesky fruit flies will go near it (that should tell you something) ... it does not rot or smell differently .. because it has no nutritional value, nothing will grow on it ... even those teeny weeny microorganisms will not a find a home to grow.
Why? Because it is nearly plastic.
Would you melt your Tupperware and spread that on your toast?
Als het je lichaam gewoon weer verlaat, dan zou het me niets uitmaken eigenlijk.quote:
http://www.emmitsburg.net(...)eresting_facts_8.htmquote:To cure foot odor, wash your feet with vodka.
Ooh wat een finding nemo.... HEY DUDE! picquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:00 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik ga slapen! Hoop ik
[ afbeelding ]
Nu niet meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:22 schreef Braamyo het volgende:
Goeie moguh !
Heb je nogsteeds nachtdienst lein?
Milouquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL uren af gaat tellen tot Milou er weer is....
P!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
P!Gaat helemaal goedkomen
Gaan vanavond appeltaart maken. Milou wilde eigenlijk aardbeientaart maar daar moet ze nog een paar maanden maar op wachten
klinkt goed, al ideeen voor vanavond?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef cybermans het volgende:
WOEI, nog een paar uurtjes en ik kan weer naar huis. Eindelijk weer zelf koken!
zal ik doen, niet dat ze er iets van begrijpt als ik zeg : de groetjes van braamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
super lief, /smelt
![]()
groetjes aan milou
same here. moet nog tot 15uquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef cybermans het volgende:
WOEI, nog een paar uurtjes en ik kan weer naar huis. Eindelijk weer zelf koken!
ik heb je sleutels gevonden op de plek waar ze al die tijd hebben gelegenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
same here. moet nog tot 15u
dan weer naar het vliegtuig
:p zal inderdaad wel niet, mischien wil ze daarna wel bramen etenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zal ik doen, niet dat ze er iets van begrijpt als ik zeg : de groetjes van braam
nou vanavond word het waarschijnlijk iets wat ik vorig weekend heb gemaaktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
klinkt goed, al ideeen voor vanavond?
het is nog geen braam-seizoenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
:p zal inderdaad wel niet, mischien wil ze daarna wel bramen eten
ohja je pannen waren gestolenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
nou vanavond word het waarschijnlijk iets wat ik vorig weekend heb gemaakt
gewokte shizzle
Morgen weer een koekenpan kopen (heb ik er eindelijk weer 1), maar heb nog geen ideeen. Suggesties voor iets lekkers (maar helaas wel AH aanschafbaar is) zijn helemaal welkom
Ik moet ook nog even wat lekkers verzinnen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Minilot, jij inspirator: ik ga vanavond ook een poging doen om zelf tortilla's te maken!.
Weer een stapjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Good morning.
Ons elfje heeft de nacht goed volbracht, en mag volgens de IC verpleging vandaag terug naar een afdeling. Dat zal dan wel een nieuwe afdeling en nieuwe kamer zijn, omdat ze voorlopig onder de verantwoordelijkheid vand e chirurg valt.
Hopelijk is het op die afdeling weer iets makkelijker voor d'r.
Uhmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sneeuw, freecell? Dan is dat vrij plaatselijk geweest, want ik ben het nog nauwelijks tegengekomen. En het is inderdaad heerlijk weer..
Hoe laat moet ik er zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
P!Gaat helemaal goedkomen
Gaan vanavond appeltaart maken. Milou wilde eigenlijk aardbeientaart maar daar moet ze nog een paar maanden maar op wachten
En blijf je bij mij dineren !quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is nog geen braam-seizoenMocht ik deze zomer weer naar Vrouwenpolder gaan dan neem ik deze x een tupperwaredoosje (
) mee om bramen te verzamelen
ligt ze daar nu nogsteeds?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Good morning.
Ons elfje heeft de nacht goed volbracht, en mag volgens de IC verpleging vandaag terug naar een afdeling. Dat zal dan wel een nieuwe afdeling en nieuwe kamer zijn, omdat ze voorlopig onder de verantwoordelijkheid vand e chirurg valt.
Hopelijk is het op die afdeling weer iets makkelijker voor d'r.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |