Och ja, zo'n infuuspootje is altijd zo sneu!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik zal morgenavond of zaterdag even een picje maken van de ziekenboeg.
Ook nog interesse in het very kjoet uitziende veurpootje mét geschoren vormpje?![]()
En het achtersteventje ook proberen? Tis niet meer zo bloederig![]()
Ik kijk wel ffHeb de borstel ook klaargelegd, dan kunnen we tijdens het praten over politiek en zuks nog even een lichte rugmassage proberen als ze wil.
Awww, d'r hele vachtje onder het bloed zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:48 schreef Memento-Mori het volgende:
de eerste keer met Mayn op controle trok mevrouw dr kop weg, dr hele hals onder t bloed, t zag er wel heeeel dramatisch uit toen
wat moet je in Sneek?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten![]()
Zaterdag 4 uur in de trein naar Sneek. Moet via bumblefuck Leeuwarden blijkbaar.
Oma, heb geen opa's meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:00 schreef Duderella het volgende:
Dat is lang reizen steer!
Neem een goed boek mee. Niks lekkerders dan wegduiken in een boek en af en toe een blik werpen op het landschap dat voorbij raast.
MissHobje, als je terugleest: alvast heel veel plezier en succes bij het bezichtigen van het appartement vandaag! Spannend hoor! Hopelijk kunnen de vaders jullie een beetje helpen om een beslising te nemen.
Isa, hopelijk gaat de nacht gewoon weer eens hartstikke goed. En anders mooi over Ross' heup heenhangen, als dat soelaas biedt.
MeMo, toi toi toi voor morgen met opa!
Hmm die vond ik toch wel bizarquote:Margarine is but ONE MOLECULE away from being PLASTIC...This fact alone was enough to have me avoiding margarine for life and anything else that is hydrogenated (this means hydrogen is added, changing the molecular structure of the substance).
YOU can try this yourself: purchase a tub of margarine and leave it in your garage or shaded area. Within a couple of days you will note a couple of things: no flies, not even those pesky fruit flies will go near it (that should tell you something) ... it does not rot or smell differently .. because it has no nutritional value, nothing will grow on it ... even those teeny weeny microorganisms will not a find a home to grow.
Why? Because it is nearly plastic.
Would you melt your Tupperware and spread that on your toast?
Als het je lichaam gewoon weer verlaat, dan zou het me niets uitmaken eigenlijk.quote:
http://www.emmitsburg.net(...)eresting_facts_8.htmquote:To cure foot odor, wash your feet with vodka.
Ooh wat een finding nemo.... HEY DUDE! picquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:00 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik ga slapen! Hoop ik
[ afbeelding ]
Nu niet meerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:22 schreef Braamyo het volgende:
Goeie moguh !
Heb je nogsteeds nachtdienst lein?
Milouquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:44 schreef SeaOfLove het volgende:
*SOL uren af gaat tellen tot Milou er weer is....
P!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
P!Gaat helemaal goedkomen
Gaan vanavond appeltaart maken. Milou wilde eigenlijk aardbeientaart maar daar moet ze nog een paar maanden maar op wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |