Kan 'm niet copy/pasten, maar ik moest hard lachen!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
ok, mensen vertel iets grappigs, snel! *voetl jankbui opkomen en is sipjes*
Snel, kijk dit!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
stipjesquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Best welquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
Volgens mij ben je een soort bang om naar je bedje te gaan, Isa?
Bang voor weer een pijnaanval?
En een wachtende Ross in dat bed kan je niet verleiden om er bij te kruipen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Best welMijn bed begint steeds minder aantrekkelijk te worden. Als ik hier blijf zitten, val ik misschien wel in slaap over mijn toetsenbord heen
Gisteren semi in slaap gevallen op mijn knieen over zijn zij heengebogen. Dus ik knielend, hij op zijn zij, ik met mijn lijf daar overheen gedrappeerd en mijn hoofd aan andere kant. Enige houding die een beetje uit te houden was. Maar ik denk niet dat je dat bedoelt met erbij kruipenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef golfer het volgende:
En een wachtende Ross in dat bed kan je niet verleiden om er bij te kruipen?
Of is het ook libido-verlagend, die pijnen?
Switchenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Isabeau het volgende:
Even kijken hoe jullie dit doen
Je zit in een tv-spelletje en je mag uit 3 kluisdeuren er 1 kiezen. Achter 1 kluisdeur zit een prijs.
Je kiest bijvoorbeeld nummer 2. Dan zegt de spelleider dat achter kluisdeur 1 zeker geen prijs zit. Over blijven dus 2 (jouw keuze) en 3. Je mag bij je keuze blijven of switchen naar deur 3. Wat doe je?
Die bescheten kop van dat hondjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:00 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet er altijd zo om lachen, om die LOLcats.
De meeste mensen blijven dus bij hun eerste keuze, terwijl statistisch gezien de kans kleiner is dat daar de prijs in zit. Duiven bleken na herhaaldelijk aanbieden (zodat ze zagen wat steeds het resultaat was) wel elke keer te switchen en eerstejaars studenten bleven vooral bij hun eerste keuze. Ook al zouden ze na een aantal keer proberen net als de duiven moeten inzien dat de kans op een prijs toeneemt als ze zouden switchen.quote:
Is dat niet een pitbull of zo? (Ik heb totaal geen verstand van doggies).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die gewoon heel schattig, ik wil ook zo'n puppy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |