abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78719709

Eine Weizen?
pi_78719752
oh ja, en PvdD
mensen die op dat soort partijen stemmen zijn nog erger dan stemmers op Wilders
pi_78719811
mogguh
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78719919
Terugvindzwaai.
Anders ben ik jullie strakjes weer eens kwijt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_78719924
Godsammezegene In de tijd dat ik naar m'n werk ging, aan het werk was, bij mama langs ging en thuis kwam hebben jullie gewoon een fucking héél topic vol geluld. Stelletje verslaafden
pi_78719995
Ik zit aan het bier Ik heb hoofdpijn en ik ga zo slapen
pi_78720094
Ik ben naar Xenos geweest net, wat is het toch een heerlijke winkel... Wat aanvullingen op mijn serviesgoed gekocht en ik zit er aan te denken om mijn vitrinekast in de kamer eens leeg te gaan ruimen. Eindelijk heb ik genoeg frutselservies bij elkaar gezocht om hem helemaal in te richten.....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_78720095
Goeeedemorgen

Man wat gaan jullie snel zeg! Ik ben aan t werk maar t is zoooo saai. De hele dag enquetes afnemen maar dr is hier niemand
pi_78720161
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Aure het volgende:
Goeeedemorgen

Man wat gaan jullie snel zeg! Ik ben aan t werk maar t is zoooo saai. De hele dag enquetes afnemen maar dr is hier niemand
Oh, dan praat je toch gezellig tegen ons!
pi_78720171
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Aure het volgende:
Goeeedemorgen

ga eens 10 weken lang vergaderen in Duitsland
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:07:55 #11
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78720212
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD
Nee hoor, mensen die op de PvdD stemmen hebben wel een hart
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78720248
Er is een Hertog Jan grand prestige op ramkoers in mijn systeem Maar ik moet nog bijlezen
pi_78720309
Juhh ik praat wel met jullie gaat alleen wel wat moeizaam op mn foon (hij doet t weer half!!!)
pi_78720316

Kan ik jullie weer vinden!

Lange dag vandaag!
En maar eens van wat mensen uitleg eisen.

pi_78720408
Ik ga maar slapen. Tis vanavond weer vroeg dag Ofzo
pi_78720416
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:06 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ga eens 10 weken lang vergaderen in Duitsland
Neuhhh bedankt

Net zo'n gozer hier, "als ik die lijst invul krijg ik dan je telefoonnummer?"

Ehh dan maar een lijstje minder hoor
pi_78720542
Poeh! Met het oog op verwoede dieetpoging van mijn lief en mijn solidariteit daarin voor de grap eens een account aangemaakt bij zo'n dieetsite met een uitgebreide calorieëntabel..

Ik mijn best doen: ontbijt met volkoren brood en appel. Lunch is omelet met paddestoelen en rauwe ham. Vanavond verse tortilla met tonijn, avocado en volle creme fraiche. Als toetje een halve ananas.

Blijk ik voor vandaag op een welgetelde 889 calorieën te zitten!

Toch maar een extra boterham, dan!
pi_78720585
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit aan het bier Ik heb hoofdpijn en ik ga zo slapen
Ochtendbier! Slaap lekker, joh!
pi_78720596
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Aure het volgende:

[..]

Neuhhh bedankt

het was het proberen waard toch?
pi_78720600
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Aure het volgende:
Fijn werk hè? Ik heb het zo nu en dan ook moeten doen. De kunst is om elk nieuw telefoongesprek als een uitdaging te zien.
pi_78720847
Jaa op zich is het best grappig werk hoor, maar soms word ik wel een beetje moe van die kansloze figuren.
pi_78722470
ik heb een tijdje met een headsetje op opleidingen verkocht. Vreselijk! Ik ben wel een mensen-contact-mens, maar dan liever in de dienstverlenende sector of op het inkomend telefoonverkeer.
pi_78722732
Ik heb dit werk alleen met direct contact gedaan eigenlijk. Ik sta nu dus in een winkel te enqueteren. Hiervoor heb ik krantenabo's verkocht op straat, voor t ad, nrc, next, trouw, etc. Is heel leuk in het begin maar dat wordt wel steeds vervelender
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:18:41 #24
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78722755
Er sagte Fraulein gegen mich!

Proost Lein! En welterusten voor zo.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:19:17 #25
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_78722773
quote:
oh ja, en PvdD
Ik ben zelfs lid!

Maar toch ben je wel lief hoor.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_78723512
quote:
oh ja, en PvdD
Ben ik niet met je eens. Ik zou van m'n langzalzeleven niet op de PvdD stemmen, maar op zich vind ik het OK dat er eens aandacht wordt gevraagd voor dierenwelzijn. Dat het programma en de politieke agenda van die club eenzijdig zijn, sja... Maar de partij is van een 'ongevaarlijke' grootte, laat ze maar eens lekker protesteren.
pi_78723596
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik ben zelfs lid!

Maar toch ben je wel lief hoor.
Waarschijnlijk omdat ik Fraulein tegen je zei
pi_78723750
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Ik zou van m'n langzalzeleven niet op de PvdD stemmen, maar op zich vind ik het OK dat er eens aandacht wordt gevraagd voor dierenwelzijn. Dat het programma en de politieke agenda van die club eenzijdig zijn, sja... Maar de partij is van een 'ongevaarlijke' grootte, laat ze maar eens lekker protesteren.
nu zijn ze nog ongevaarlijk ja. maar de mensen waar ze banden mee hebben.
pi_78723941
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

nu zijn ze nog ongevaarlijk ja. maar de mensen waar ze banden mee hebben.
Het is mij ook allemaal veel te links-veganistisch-Greenpeace Ik denk niet dat ze ooit écht groot zullen worden, though.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:46:46 #30
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_78724041
quote:
oh ja, en PvdD
Jeetje, dit moet ik even quoten, want dit is denk ik de meest emotievolle post van D_H ooit.

Hoewel ik geen dierenliefhebber ben en ook nooit op een single-issue partij als de PvdD ga stemmen omdat ik weiger te geloven dat we in Nederland blijkbaar zo weinig problemen met mensen hebben dat we ons op dieren gaan richten, denk ik dat je nog beter voor de PvdD kunt stemmen bewust, dan uit angst op de PVV.

Overigens ben ik vóór gereguleerde medische dierproven. En tegen cosmetische dierproeven. Toen ik mijn certificaat daarvoor haalde, ben ik op die afdeling de grootste dierenvrienden tegengekomen die ik lange tijd heb gezien. Die verzorgers houden echt van die dieren.

Ik werd alleen een beetje kwaad toen ze zeiden dat ze wat problemen hadden om de dieren (honden, geiten etc.) uit te laten en te luchten, omdat er met de regelmaat van de klok van die linkse hippies buitenstonden, gewapend met camera en telelens, om die dieren te fotograferen en op hun websites te zetten e.d. Vaak hebben die dieren dan bijvoorbeeld een drain uit hun nek hangen ofzo wat het natuurlijk erg goed doet op zo'n website. In plaats daarvan moesten dieren dan in een binnenplaats gelucht worden.
Confidence through competence
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:51:59 #31
55709 Stereotomy
pi_78724306
Het gaat overigens wat beter met mijn vader. Hij is naar de normale hartafdeling geplaatst, nadat hij andere medicijnen heeft gekregen. Zijn cholesterolwaardes waren wat hoog (nou pa, zit dan niet zo te zeiken over mijn eetgewoontes svp ) en met de nieuwe medicijnen moet dat wat omlaag kunnen gaan.

Goed nieuws dus, voorlopig geen operatie nodig. Maar je weet het niet, het slibt wel dicht binnen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:53:41 #32
55709 Stereotomy
pi_78724401
* Stereotomy trekt nog een blikje foie gras open
pi_78724576
Fijn dat er voorlopig geen operatie nodig is steer
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:00:24 #34
55709 Stereotomy
pi_78724731
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Aure het volgende:
Jaa op zich is het best grappig werk hoor, maar soms word ik wel een beetje moe van die kansloze figuren.
Door helemaal niets aan je te vragen zouden ze nog veel minder kans hebben.
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:01:10 #35
55709 Stereotomy
pi_78724776
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef Aure het volgende:
Fijn dat er voorlopig geen operatie nodig is steer
Ik ben wel opgelucht.
pi_78724861
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat overigens wat beter met mijn vader. Hij is naar de normale hartafdeling geplaatst, nadat hij andere medicijnen heeft gekregen. Zijn cholesterolwaardes waren wat hoog (nou pa, zit dan niet zo te zeiken over mijn eetgewoontes svp ) en met de nieuwe medicijnen moet dat wat omlaag kunnen gaan.

Goed nieuws dus, voorlopig geen operatie nodig. Maar je weet het niet, het slibt wel dicht binnen.
En hoe is 't met je moeder?

*stemt overigens in met dierenrechtenpost
pi_78724910
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:46 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jeetje, dit moet ik even quoten, want dit is denk ik de meest emotievolle post van D_H ooit.

Overigens ben ik vóór gereguleerde medische dierproven. En tegen cosmetische dierproeven. Toen ik mijn certificaat daarvoor haalde, ben ik op die afdeling de grootste dierenvrienden tegengekomen die ik lange tijd heb gezien. Die verzorgers houden echt van die dieren.
dierenproeven zijn al extreem gereguleerd maar hard nodig. Cosmetische dierproeven mogen al jaren niet meer in het westen.
quote:
Ik werd alleen een beetje kwaad toen ze zeiden dat ze wat problemen hadden om de dieren (honden, geiten etc.) uit te laten en te luchten, omdat er met de regelmaat van de klok van die linkse hippies buitenstonden, gewapend met camera en telelens, om die dieren te fotograferen en op hun websites te zetten e.d. Vaak hebben die dieren dan bijvoorbeeld een drain uit hun nek hangen ofzo wat het natuurlijk erg goed doet op zo'n website. In plaats daarvan moesten dieren dan in een binnenplaats gelucht worden.
Ze zeggen altijd, verzin wat beter. ik zeg, testen op die hippies. Ze hebben we graag de medicijnen maar het testen van de medicijnen mag niet
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:05:26 #38
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78724938
Ach, het geluid van de PvdD in het debat vind ik helemaal niet zo verkeerd. In ons kiesstelsel snap ik wel dat mensen er op stemmen. Je kiest dan ook niet zozeer voor een partij die je aan de macht wilt zien maar voor een specifiek geluid in het kamerdebat.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78725076
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy trekt nog een blikje foie gras open
lekker
pi_78725209
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef TAV74 het volgende:
Ach, het geluid van de PvdD in het debat vind ik helemaal niet zo verkeerd. In ons kiesstelsel snap ik wel dat mensen er op stemmen. Je kiest dan ook niet zozeer voor een partij die je aan de macht wilt zien maar voor een specifiek geluid in het kamerdebat.
Eens. Hoewel ik me wel een beetje stoor aan de gekleurde berichtgeving soms: ze spelen wel erg op sentiment. Bijvoorbeeld als het gaat om de jacht, of de Groningse duiven Daarom zou ik er dus ook never op stemmen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:38:04 #41
55709 Stereotomy
pi_78726281
quote:
‘Agnes, kijk me eens aan. Ja, goed zo. Wat deed je nou net, toen de koffiejuffrouw langskwam? Precies, schreeuwen. En wat schreeuwde je? Geen suiker, hoer. Ja, precies. En voor wie komt de SP op? Zeg het maar. Voor de zwakkeren in de samenleving, ja. Dus wat moet je dan niet doen? Geen hoer schreeuwen. Schrijf je dat even op, in je handpalm? Geen hoer zeggen. Niet schreeuwen. En schrijf op je andere hand: “niet de mond laten hangen. Niet met enge dunne armen zwaaien.” Denk je dat dat gaat lukken? Antwoord nou nog eens, en dan zachtjes. Goed zo! Houd dat vast!”
http://www.nu.nl/column-donderdag/2198101/niet-schreeuwen.html

Moderator / Redactie Sport donderdag 4 maart 2010 @ 12:42:35 #42
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_78726453
Ik heb dus in totaal 17 stemmen gehad .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:46:19 #43
55709 Stereotomy
pi_78726593
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef borisz het volgende:
Ik heb dus in totaal 17 stemmen gehad .

Nog leuke telefoonnummers van mooie meisjes achtergelaten voor je op de stembiljetten?
pi_78727295
@Steer: fijn dat het beter gaat met je vader. Een operatie niet nodig hebben is natuurlijk goed nieuws.

En ik ben het eens met de Steer-dieren-post! Helemaal correct verwoord.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:13:29 #45
55709 Stereotomy
pi_78727587
Paps

Overigens is het meer zelf regulerend dan strak gereguleerd hoor. Alle aanvragen van de wetenschappers moeten langs het DEC (Dier Ethische Commissie ofzo? Nooit aan ons uitgelegd waar dat voor stond ) maar feit is dat het DEC 99,9% van de aanvragen goedkeurt. Zelden wordt een voorstel afgewezen.

Het komt omdat alle wetenschappers die zulke voorstellen voor hun onderzoek mogen indienen, goed bij hun verstand zijn, en niet zo'n kwijlende, woekerhaar hebbende wereldvreemde Einstein zijn. De voorstellen zijn dus vrijwel altijd goed doordacht, en er wordt absoluut niet meer leed toegebracht dan noodzakelijk is. Opofferingen worden gecalculeerd gedaan.

Zo heb ik ooit mogen oefenen op een hond tijdens mijn training. Ik wilde uiteraard weten waar die hond vandaan kwam. Bleek een ex-politiehond te zijn die niet door z'n examen kwam. Zo'n hond is dan al dusdanig getrained dat die niet meer de wijde wereld in kan, en op zo'n manier is zo'n hond nog ontzettend van nut geweest vor de wetenschap.
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:22:22 #46
55709 Stereotomy
pi_78727916
Borisz.

Borisz fantopic
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:33:01 #47
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78728349
Borisz
pi_78728377
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:
Paps

Overigens is het meer zelf regulerend dan strak gereguleerd hoor. Alle aanvragen van de wetenschappers moeten langs het DEC (Dier Ethische Commissie ofzo? Nooit aan ons uitgelegd waar dat voor stond ) maar feit is dat het DEC 99,9% van de aanvragen goedkeurt. Zelden wordt een voorstel afgewezen.

Het komt omdat alle wetenschappers die zulke voorstellen voor hun onderzoek mogen indienen, goed bij hun verstand zijn, en niet zo'n kwijlende, woekerhaar hebbende wereldvreemde Einstein zijn. De voorstellen zijn dus vrijwel altijd goed doordacht, en er wordt absoluut niet meer leed toegebracht dan noodzakelijk is. Opofferingen worden gecalculeerd gedaan.

Zo heb ik ooit mogen oefenen op een hond tijdens mijn training. Ik wilde uiteraard weten waar die hond vandaan kwam. Bleek een ex-politiehond te zijn die niet door z'n examen kwam. Zo'n hond is dan al dusdanig getrained dat die niet meer de wijde wereld in kan, en op zo'n manier is zo'n hond nog ontzettend van nut geweest vor de wetenschap.
het is niet leuk maar wel hard nodig

voor Pa Steer
pi_78728457
Hoi!

En een voor Steer z'n pa
pi_78728704
ik verveel me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')