Oh, dan praat je toch gezellig tegen ons!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Aure het volgende:
Goeeedemorgen
Man wat gaan jullie snel zeg! Ik ben aan t werk maar t is zoooo saai. De hele dag enquetes afnemen maar dr is hier niemand
ga eens 10 weken lang vergaderen in Duitslandquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Aure het volgende:
Goeeedemorgen
Man wat gaan jullie snel zeg! Ik ben aan t werk maar t is zoooo saai. De hele dag enquetes afnemen maar dr is hier niemand
Nee hoor, mensen die op de PvdD stemmen hebben wel een hartquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD![]()
mensen die op dat soort partijen stemmen zijn nog erger dan stemmers op Wilders
Neuhhh bedanktquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ga eens 10 weken lang vergaderen in Duitsland
Ochtendbier!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zit aan het bierIk heb hoofdpijn en ik ga zo slapen
het was het proberen waard toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Neuhhh bedankt
Net zo'n gozer hier, "als ik die lijst invul krijg ik dan je telefoonnummer?"
Ehh dan maar een lijstje minder hoor
Fijn werk hè? Ik heb het zo nu en dan ook moeten doen. De kunst is om elk nieuw telefoongesprek als een uitdaging te zien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:14 schreef Aure het volgende:
Net zo'n gozer hier, "als ik die lijst invul krijg ik dan je telefoonnummer?"
Ehh dan maar een lijstje minder hoor
Ik ben zelfs lid!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD![]()
Ben ik niet met je eens. Ik zou van m'n langzalzeleven niet op de PvdD stemmen, maar op zich vind ik het OK dat er eens aandacht wordt gevraagd voor dierenwelzijn. Dat het programma en de politieke agenda van die club eenzijdig zijn, sja... Maar de partij is van een 'ongevaarlijke' grootte, laat ze maar eens lekker protesteren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD![]()
Waarschijnlijk omdat ik Fraulein tegen je zeiquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben zelfs lid!![]()
Maar toch ben je wel lief hoor.
nu zijn ze nog ongevaarlijk ja. maar de mensen waar ze banden mee hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik zou van m'n langzalzeleven niet op de PvdD stemmen, maar op zich vind ik het OK dat er eens aandacht wordt gevraagd voor dierenwelzijn. Dat het programma en de politieke agenda van die club eenzijdig zijn, sja... Maar de partij is van een 'ongevaarlijke' grootte, laat ze maar eens lekker protesteren.
Het is mij ook allemaal veel te links-veganistisch-Greenpeacequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nu zijn ze nog ongevaarlijk ja. maar de mensen waar ze banden mee hebben.
Jeetje, dit moet ik even quoten, want dit is denk ik de meest emotievolle post van D_H ooit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, en PvdD![]()
Door helemaal niets aan je te vragen zouden ze nog veel minder kans hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Aure het volgende:
Jaa op zich is het best grappig werk hoor, maar soms word ik wel een beetje moe van die kansloze figuren.
Ik ben wel opgelucht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:57 schreef Aure het volgende:
Fijn dat er voorlopig geen operatie nodig is steer
En hoe is 't met je moeder?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:51 schreef Stereotomy het volgende:
Het gaat overigens wat beter met mijn vader. Hij is naar de normale hartafdeling geplaatst, nadat hij andere medicijnen heeft gekregen. Zijn cholesterolwaardes waren wat hoog (nou pa, zit dan niet zo te zeiken over mijn eetgewoontes svp) en met de nieuwe medicijnen moet dat wat omlaag kunnen gaan.
Goed nieuws dus, voorlopig geen operatie nodig. Maar je weet het niet, het slibt wel dicht binnen.
dierenproeven zijn al extreem gereguleerd maar hard nodig. Cosmetische dierproeven mogen al jaren niet meer in het westen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jeetje, dit moet ik even quoten, want dit is denk ik de meest emotievolle post van D_H ooit.![]()
Overigens ben ik vóór gereguleerde medische dierproven.En tegen cosmetische dierproeven.
Toen ik mijn certificaat daarvoor haalde, ben ik op die afdeling de grootste dierenvrienden tegengekomen die ik lange tijd heb gezien. Die verzorgers houden echt van die dieren.
Ze zeggen altijd, verzin wat beter. ik zeg, testen op die hippies. Ze hebben we graag de medicijnen maar het testen van de medicijnen mag nietquote:Ik werd alleen een beetje kwaad toen ze zeiden dat ze wat problemen hadden om de dieren (honden, geiten etc.) uit te laten en te luchten, omdat er met de regelmaat van de klok van die linkse hippies buitenstonden, gewapend met camera en telelens, om die dieren te fotograferen en op hun websites te zetten e.d.Vaak hebben die dieren dan bijvoorbeeld een drain uit hun nek hangen ofzo wat het natuurlijk erg goed doet op zo'n website. In plaats daarvan moesten dieren dan in een binnenplaats gelucht worden.
![]()
lekkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy trekt nog een blikje foie gras open
Eens. Hoewel ik me wel een beetje stoor aan de gekleurde berichtgeving soms: ze spelen wel erg op sentiment. Bijvoorbeeld als het gaat om de jacht, of de Groningse duivenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef TAV74 het volgende:
Ach, het geluid van de PvdD in het debat vind ik helemaal niet zo verkeerd. In ons kiesstelsel snap ik wel dat mensen er op stemmen. Je kiest dan ook niet zozeer voor een partij die je aan de macht wilt zien maar voor een specifiek geluid in het kamerdebat.
http://www.nu.nl/column-donderdag/2198101/niet-schreeuwen.htmlquote:‘Agnes, kijk me eens aan. Ja, goed zo. Wat deed je nou net, toen de koffiejuffrouw langskwam? Precies, schreeuwen. En wat schreeuwde je? Geen suiker, hoer. Ja, precies. En voor wie komt de SP op? Zeg het maar. Voor de zwakkeren in de samenleving, ja. Dus wat moet je dan niet doen? Geen hoer schreeuwen. Schrijf je dat even op, in je handpalm? Geen hoer zeggen. Niet schreeuwen. En schrijf op je andere hand: “niet de mond laten hangen. Niet met enge dunne armen zwaaien.” Denk je dat dat gaat lukken? Antwoord nou nog eens, en dan zachtjes. Goed zo! Houd dat vast!”
quote:
het is niet leuk maar wel hard nodigquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef Stereotomy het volgende:Paps
Overigens is het meer zelf regulerend dan strak gereguleerd hoor. Alle aanvragen van de wetenschappers moeten langs het DEC (Dier Ethische Commissie ofzo?Nooit aan ons uitgelegd waar dat voor stond
) maar feit is dat het DEC 99,9% van de aanvragen goedkeurt. Zelden wordt een voorstel afgewezen.
Het komt omdat alle wetenschappers die zulke voorstellen voor hun onderzoek mogen indienen, goed bij hun verstand zijn, en niet zo'n kwijlende, woekerhaar hebbende wereldvreemde Einstein zijn. De voorstellen zijn dus vrijwel altijd goed doordacht, en er wordt absoluut niet meer leed toegebracht dan noodzakelijk is. Opofferingen worden gecalculeerd gedaan.
Zo heb ik ooit mogen oefenen op een hond tijdens mijn training. Ik wilde uiteraard weten waar die hond vandaan kwam. Bleek een ex-politiehond te zijn die niet door z'n examen kwam. Zo'n hond is dan al dusdanig getrained dat die niet meer de wijde wereld in kan, en op zo'n manier is zo'n hond nog ontzettend van nut geweest vor de wetenschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |