quote:Update 22:05 D66 kandidaat beledigt leider Pechtold live op TV. Verslaggever Jeroen Wollaers liet zien hoe er op Twitter gereageerd werd op het interview met Pechtold. Een reactie luidde 'Pechtold klinkt of die gezopen heeft' Die tweet was afkomstig van Boriszz oftewel Boris Uiterdijk uit IJmuiden. Hij staat, meldt hij in zijn bio, op de kandidatenlijst van D66 in Velsen.
Ik ook niet... maar het bewijst wel weer hoe tricky het wellicht kan worden om alles maar op internet te plempenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verwacht niet dat Pechtold zelf daar wakker van zal liggen.
Dat sowieso. Neem aan dat daar ook wel richtlijnen voor opgesteld zijn binnen de partijen. Op elke uitspraak kun je afgerekend worden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar het bewijst wel weer hoe tricky het wellicht kan worden om alles maar op internet te plempen
Nope, dan had ik 195 stemmen moeten hebben om de voorkeursdrempel te halenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef Misan het volgende:
[..]
dus je komt in de gemeenteraad in Velsen?
Dan was je met 17 stemmen wel een hele succesvollequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik was de 'lijstduwer' en stond onderop de lijst.
Ik heb meer stemmen dan de nummer 15quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan was je met 17 stemmen wel een hele succesvolle
En hoeveel kandidaten waren er? 16?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb meer stemmen dan de nummer 15.
quote:
En... zijn dat genoeg voorkeursstemmen om in de raad te komen in Velsen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |