abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78744681
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jan altijd wel een sympathieke man Maar wat heeft hij dan?

Na doornemen van stapels studieboeken rest 1 ding: situs inversus en het is mijn galblaas
[ afbeelding ]

Nou ja, dat is ook niet mogelijk dus. Net met mijn huisarts overleg gehad en het was bijna collegiaal overleg. Hij had oa uitslag van bloedonderzoek: nog steeds een behoorlijke ontsteking ergens. Maar ja, wat en waar? We zaten allebei een beetje van: ik heb geen idee. Moet nu temperatuur in de gaten houden en morgen weer bellen. Dan als de pijn in het weekend aanhoudt weer opname ziekenhuis voor onderzoek
Ik kom na het weekend richting Zwolle. Zal ik daarna maar even doorschieten naar jou dan?
pi_78744794
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een fantastische dag is ldit! ik voelde me eigenlijk best verloren op de receptie van reïntegratieburo, en ik wilde snel weg. ben achter de 'bar' gaan staan en al heel snel had ik de leiding over het eet en drink-gebeuren en ik heb echt zoveel complimenten gehad! werd er gevraagd of ik misschien de catering in wil En het allerbeste is dat ik een heel erg positief informeel soll. gesprek heb gehad. Bij TU-Delft. Ze was na het gesprek heel erg lovend over mij tegenover mijn consulente vh reïntegratieburo
Ik ben er helemaal niet verbaasd over volgens mij kan je best goed de touwtjes in handen hebben wat betreft planning en leiding van eet- en drinkgebeuren Maar leuk dat het allemaal zo voorspoedig ging!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_78744848
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik kom na het weekend richting Zwolle. Zal ik daarna maar even doorschieten naar jou dan?
Leuk, als je zin hebt! Maar ik hoop dan wel dat de pijn weg is, want ik garandeer je een erg slapeloze nacht mocht je blijven slapen terwijl ik pijn heb.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:11:59 #154
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_78744861
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik was even naar de supermarkt voor de B&J, direct ook wat andere boodschapjes gedaan waaronder iets met 30% korting. Zie ik dat de cassiere het vergeet en de klant voor mij was ook al zo'n gedoe geweest. Ik vraag of ze de 30% korting wel heeft aangegeven, zucht ze heel diep en zegt ze: mag het ook op het volgende produkt? Ik kijk op de band, zie de B&J staan en zeg enthousiast: maar natuuuurlijk! B&J met 30% korting, yay!
Wat een straf op zo'n manier diagnose proberen te stellen
Succes in ieder geval .

En bloes en golfer mooi dat het daar met Xena weer beter lijkt te gaan.

En steer sterkte met je vader, gelukkig geen algehele verstopping, maar toch een stent is ook niet niks.

En dan tot slot Rti, mooi dat alles relatief goed gaat, kan me de frustratie van DE wel voorstellen, veel sterkte met het verdere hetstel iig.

Denk dat ik dan het ziek/zwak/misselijk deel wel gehad heb, en dan ga ik nu maar eens wat eten, dat moet soms ook nog gebeuren.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_78744889
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Na doornemen van stapels studieboeken rest 1 ding: situs inversus en het is mijn galblaas
Hoefgetrappel --> Jij denkt dat het een eenhoorn is, geen zebra
pi_78745198
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, als je zin hebt! Maar ik hoop dan wel dat de pijn weg is, want ik garandeer je een erg slapeloze nacht mocht je blijven slapen terwijl ik pijn heb.
Nachtdienstritme FTW
pi_78745428
*kruipt terug achter de laptop*

Hallo iedereen !

Jawel, Jazekerwel! Ik leef. Net een heerlijke 4 dagen schietbaan en gevechtsbaan gehad En het was echt super, SUPER VET !!!

En als beloning voor de prestaties hebben we eindelijk een avondje vrijd Kan ik weer lekker fokken.

Hoe is het met iedereen, lekker lopen roddelen over de verkiezingsuitslagen heb ik al weer gelezen? en wat is de laatste update over de mede fokkers uit het ziekenhuis?
pi_78745528
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:

Hoefgetrappel --> Jij denkt dat het een eenhoorn is, geen zebra
Ja, en? Kijk, deze foto is van vorig jaar vakantie in Tsjechie:
pi_78745540
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben er helemaal niet verbaasd over volgens mij kan je best goed de touwtjes in handen hebben wat betreft planning en leiding van eet- en drinkgebeuren Maar leuk dat het allemaal zo voorspoedig ging!
jamaar ik voelde me zo onzeker Ik hoorde daar niet, daar waren 2 andere dames (nietsnutten), maar ik kon hun gestuntel echt niet aanzien die wiefjes waren ook snel weg btw, terwijl ik mijn werk afmaakte.
pi_78745746
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef SeaOfLove het volgende:

jamaar ik voelde me zo onzeker Ik hoorde daar niet, daar waren 2 andere dames (nietsnutten), maar ik kon hun gestuntel echt niet aanzien die wiefjes waren ook snel weg btw, terwijl ik mijn werk afmaakte.
Jaaaa, dat onzekere hoort ook bij je tot je je draai gevonden hebt en dan ben je regeltante in het kwadraat
Heus, ik zou je direct aannemen als ik een cateringbedrijf runde, zonder aarzelen. Al dat geneuzel om je heen terwijl je allemaal geweldige capaciteiten hebt. En wie hebben er een baan? Ja, de nietsnutdames

Braamyo terug, HOE'A! Leuk, paar daagjes schieten
pi_78745789
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Xena hup! Dat water slurpen deed ze dat uit zichzelf of gaf je het aan haar? En respect voor de DA om een infuus in zo'n minivat te krijgen
Ik zette het bakje voer met extra water eroverheen voor haar snuffert, en ze lebberde en schrokte het zo naar binnen. Tis idd een minivat
Ze lijkt een grote kat, maar scheer dat haar er maar eens af, blijft er echt een schrielpoes over.

Wat klote dat als je ligt het zo'n pijn doet Isa, je durft bijna niet meer te gaan slapen

SOL good for u

Mollen nu!
pi_78745918
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:

Ik zette het bakje voer met extra water eroverheen voor haar snuffert, en ze lebberde en schrokte het zo naar binnen. Tis idd een minivat
Ze lijkt een grote kat, maar scheer dat haar er maar eens af, blijft er echt een schrielpoes over.

Wat klote dat als je ligt het zo'n pijn doet Isa, je durft bijna niet meer te gaan slapen

SOL good for u

Mollen nu!
Dus ze had echt honger! Dat is een goed teken Als ze zich nog zo miserable voelt zal ze niet echt zin in eten hebben denk ik maar zo. Je hoeft d'r helemaal niet te scheren voor het schrielpoeseffect; gewoon even onderdompelen in water! (maar nu maar even niet )

Ik kijk alweer uit naar vannacht Lein, vannacht moet je weer werken, toch?
pi_78746064
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]
JAA was echt super vet

HOE AAAAA
pi_78746109
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:34 schreef Braamyo het volgende:

JAA was echt super vet

HOE AAAAA
Ben je daar nou goed in? En leer je ook schieten terwijl je zelf rent en wegduikt en het doel ook hetzelfde doet?
pi_78746201
Ze doet het weer een beetje, Bluezz... Fijn joh! Is al die zorg en moeite niet voor niets geweest.

SoL, fijn dat het goed ging! Wat wil je gaan doen dan, bij de TU?
pi_78746262
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je daar nou goed in? En leer je ook schieten terwijl je zelf rent en wegduikt en het doel ook hetzelfde doet?
Je schiet niet als je rent of wegduikt, want dan boek je toch geen treffers. Je leert schieten terwijl je jou buddy dekt, in linies en andere formaties, kijken wat er links en rechts van je gebeurt. Een constante vuurdekking houden.

Maar nog veel belangrijker, optreden in teamverband, de enkel man skills en drills bij het contact perfect uitvoeren. De Doelen zijn om veiligheidsredenen staties. zodat we niet buiten de schietbaan schieten.

En 'enkele vent' ben ik hier heel goed in. In teamverband echt bagger slecht, mede omdat dit mijn eerste team optrede in 8 maanden was, en meteen met scherpe munitie.

En die aanvalsbaan was echt vet, scherpe munitie over je heen, 150 meter tijgeren, 2x onder laag stroom prikkeldraad door, alleen maar vette dingen !
pi_78746327
Wat een frustratie, al die geweldige sites met volledige boeken online. Dat je het gevoel hebt dat je dat dus zomaar gratis op elk moment van de dag kan gaan lezen Maar... ik kan helemaal niet goed lange lappen tekst van een computerscherm lezen, dat vermoeit mijn ogen heel snel en maakt me onrustig en ik wil gewoon lekker in een hoekje op de bank kruipen of in bed met een goed boek. En de pc & monitor meeslepen naar dat soort plekjes is zo overdreven.

Dit soort sites dus (voor wie wel lange teksten kan lezen): http://manybooks.net/ en http://www.bartleby.com/
pi_78746445
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef Braamyo het volgende:
Je schiet niet als je rent of wegduikt, want dan boek je toch geen treffers. Je leert schieten terwijl je jou buddy dekt, in linies en andere formaties, kijken wat er links en rechts van je gebeurt. Een constante vuurdekking houden.
Nou, dat kan Jack Bauer allemaal mooi wel hoor. Soldaten van tegenwoordig!

En die aanvalsbaan klinkt best eng Als je in teamverband onder vuur komt te liggen gewoon zorgen dat de andere teamleden wel in teamverband kunnen schieten
pi_78746553
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jaaaa, dat onzekere hoort ook bij je tot je je draai gevonden hebt en dan ben je regeltante in het kwadraat
Heus, ik zou je direct aannemen als ik een cateringbedrijf runde, zonder aarzelen. Al dat geneuzel om je heen terwijl je allemaal geweldige capaciteiten hebt. En wie hebben er een baan? Ja, de nietsnutdames

mijn volgende klus is jouw bruiloft HOE'A!
pi_78746586
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dat kan Jack Bauer allemaal mooi wel hoor. Soldaten van tegenwoordig!

En die aanvalsbaan klinkt best eng Als je in teamverband onder vuur komt te liggen gewoon zorgen dat de andere teamleden wel in teamverband kunnen schieten
Jah, maar je vergeet dat als god een naam had, die naam Jack Bauer zou zijn, dus daar durf ik mezelf niet aan te vergelijken

(sorry christenen, maar geintje mag wel toch?)

Anyways, heb jij nog wat leuks gedaan de afgelopen week isabeau?
pi_78746616
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:45 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

gaan er mensen trouwen?
pi_78746744
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:45 schreef SeaOfLove het volgende:

Ik kijk al uit naar de huwelijksnacht

Braamyo, nee, deze week weinig leuke dingen gedaan. Alhoewel ik wel een erg mooi boek heb gelezen en 2 mooie films (Children of Men en Up in the Air) heb gezien.
  donderdag 4 maart 2010 @ 20:54:15 #173
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_78746947
Zo, thuis. Lekker simpel ouderwetsch eetcafé voer zitten wegkanen. Bijkans een kilo Schnitzel naar binnen gewerkt
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_78746990
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
Zo, thuis. Lekker simpel ouderwetsch eetcafé voer zitten wegkanen. Bijkans een kilo Schnitzel naar binnen gewerkt
SCHNITZEL !!!!!
pi_78747015
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')