Ik kom na het weekend richting Zwolle. Zal ik daarna maar even doorschieten naar jou dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jan altijd wel een sympathieke manMaar wat heeft hij dan?
Na doornemen van stapels studieboeken rest 1 ding: situs inversus en het is mijn galblaas
[ afbeelding ]
Nou ja, dat is ook niet mogelijk dus. Net met mijn huisarts overleg gehad en het was bijna collegiaal overleg. Hij had oa uitslag van bloedonderzoek: nog steeds een behoorlijke ontsteking ergens. Maar ja, wat en waar? We zaten allebei een beetje van: ik heb geen idee. Moet nu temperatuur in de gaten houden en morgen weer bellen. Dan als de pijn in het weekend aanhoudt weer opname ziekenhuis voor onderzoek
Ik ben er helemaal niet verbaasd overquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een fantastische dag is ldit! ik voelde me eigenlijk best verloren op de receptie van reïntegratieburo, en ik wilde snel weg. ben achter de 'bar' gaan staan en al heel snel had ik de leiding over het eet en drink-gebeurenen ik heb echt zoveel complimenten gehad! werd er gevraagd of ik misschien de catering in wil
En het allerbeste is dat ik een heel erg positief informeel soll. gesprek heb gehad. Bij TU-Delft. Ze was na het gesprek heel erg lovend over mij tegenover mijn consulente vh reïntegratieburo
Leuk, als je zin hebt! Maar ik hoop dan wel dat de pijn weg is, want ik garandeer je een erg slapeloze nacht mocht je blijven slapen terwijl ik pijn heb.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kom na het weekend richting Zwolle. Zal ik daarna maar even doorschieten naar jou dan?
Wat een straf op zo'n manier diagnose proberen te stellenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik was even naar de supermarkt voor de B&J, direct ook wat andere boodschapjes gedaan waaronder iets met 30% korting. Zie ik dat de cassiere het vergeet en de klant voor mij was ook al zo'n gedoe geweest. Ik vraag of ze de 30% korting wel heeft aangegeven, zucht ze heel diep en zegt ze: mag het ook op het volgende produkt? Ik kijk op de band, zie de B&J staan en zeg enthousiast: maar natuuuurlijk! B&J met 30% korting, yay!
Hoefgetrappel --> Jij denkt dat het een eenhoorn is, geen zebraquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Na doornemen van stapels studieboeken rest 1 ding: situs inversus en het is mijn galblaas
Nachtdienstritme FTWquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:11 schreef Isabeau het volgende:
Leuk, als je zin hebt! Maar ik hoop dan wel dat de pijn weg is, want ik garandeer je een erg slapeloze nacht mocht je blijven slapen terwijl ik pijn heb.
Ja, en? Kijk, deze foto is van vorig jaar vakantie in Tsjechie:quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoefgetrappel --> Jij denkt dat het een eenhoorn is, geen zebra
jamaar ik voelde me zo onzekerquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal niet verbaasd overvolgens mij kan je best goed de touwtjes in handen hebben wat betreft planning en leiding van eet- en drinkgebeuren
Maar leuk dat het allemaal zo voorspoedig ging!
Jaaaa, dat onzekere hoort ook bij je tot je je draai gevonden hebt en dan ben je regeltante in het kwadraatquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:25 schreef SeaOfLove het volgende:
jamaar ik voelde me zo onzekerIk hoorde daar niet, daar waren 2 andere dames (nietsnutten), maar ik kon hun gestuntel echt niet aanzien
die wiefjes waren ook snel weg btw, terwijl ik mijn werk afmaakte.
Ik zette het bakje voer met extra water eroverheen voor haar snuffert, en ze lebberde en schrokte het zo naar binnen. Tis idd een minivatquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Xena hup! Dat water slurpen deed ze dat uit zichzelf of gaf je het aan haar? En respect voor de DA om een infuus in zo'n minivat te krijgen
Dus ze had echt honger! Dat is een goed tekenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik zette het bakje voer met extra water eroverheen voor haar snuffert, en ze lebberde en schrokte het zo naar binnen. Tis idd een minivat
Ze lijkt een grote kat, maar scheer dat haar er maar eens af, blijft er echt een schrielpoes over.
Wat klote dat als je ligt het zo'n pijn doet Isa, je durft bijna niet meer te gaan slapen
SOL good for u
Mollen nu!
JAA was echt super vetquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Braamyo terug, HOE'A! Leuk, paar daagjes schieten
Ben je daar nou goed in? En leer je ook schieten terwijl je zelf rent en wegduikt en het doel ook hetzelfde doet?quote:
Je schiet niet als je rent of wegduikt, want dan boek je toch geen treffers. Je leert schieten terwijl je jou buddy dekt, in linies en andere formaties, kijken wat er links en rechts van je gebeurt. Een constante vuurdekking houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je daar nou goed in? En leer je ook schieten terwijl je zelf rent en wegduikt en het doel ook hetzelfde doet?
Nou, dat kan Jack Bauer allemaal mooi wel hoor. Soldaten van tegenwoordig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:39 schreef Braamyo het volgende:
Je schiet niet als je rent of wegduikt, want dan boek je toch geen treffers. Je leert schieten terwijl je jou buddy dekt, in linies en andere formaties, kijken wat er links en rechts van je gebeurt. Een constante vuurdekking houden.
mijn volgende klus is jouw bruiloftquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, dat onzekere hoort ook bij je tot je je draai gevonden hebt en dan ben je regeltante in het kwadraat
Heus, ik zou je direct aannemen als ik een cateringbedrijf runde, zonder aarzelen. Al dat geneuzel om je heen terwijl je allemaal geweldige capaciteiten hebt. En wie hebben er een baan? Ja, de nietsnutdames
Braamyo terug, HOE'A! Leuk, paar daagjes schieten
Jah, maar je vergeet dat als god een naam had, die naam Jack Bauer zou zijn, dus daar durf ik mezelf niet aan te vergelijkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, dat kan Jack Bauer allemaal mooi wel hoor. Soldaten van tegenwoordig!
En die aanvalsbaan klinkt best engAls je in teamverband onder vuur komt te liggen gewoon zorgen dat de andere teamleden wel in teamverband kunnen schieten
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn volgende klus is jouw bruiloftHOE'A!
Ik kijk al uit naar de huwelijksnachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:45 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn volgende klus is jouw bruiloftHOE'A!
SCHNITZEL !!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
Zo, thuis. Lekker simpel ouderwetsch eetcafé voer zitten wegkanen. Bijkans een kilo Schnitzel naar binnen gewerkt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:
Zo, thuis. Lekker simpel ouderwetsch eetcafé voer zitten wegkanen. Bijkans een kilo Schnitzel naar binnen gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |