Oja joh?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb deze week al een eitje gehad, deed niks(beetje risky test als je aan je gal denkt, voor je het weet lig je weer te kronkelen van de pijn
)
mja, das wel maf, dan blijft het meestal wel dof pijnlijk voelen...quote:En het is vreemde pijn voor een nierbekkenontsteking omdat het helemaal verdwijnt tussen de aanvallen door.
Xenos, 2.99 voor 8 van die stickers, zijn van die statische dingen dus geen plakresten enzo, t ging ook best snelquote:
Nope! En overheden werken niet mee! Wist je dat de wat ingelezener Amerikanen massaal Europese sunscreens laten inschepen, omdat de FDA weigert het palet UVA ingredienten voor de Amerikaanse fabrikanten uit te breiden? Amerikanen werken nog met sunscreentechnologie uit de jaren 80 en 90quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als tiener kocht je in de jaren 80 en 90 zonnebrandcremes met factor 3-4. Dat bestaat volgens mij niet eens meerHet is nu allemaal vele malen hoger, dus ik denk ook dat die cremes van een veel slechtere kwaliteit waren dan nu. Daar moet toch wetenschappelijk over geschreven zijn zou je denken.
Sunny veel plezier met je kostuumdrama al smullend van de zalm
Dat is handig!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Xenos, 2.99 voor 8 van die stickers, zijn van die statische dingen dus geen plakresten enzo, t ging ook best snel
heb ik nooit gehad, maar denk t welquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is handig!
Een beetje zoals die plakboerderijdieren die je vroeger op de autoruit plakte?
Leuk onderwerpje om me eens in te verdiepen dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Nope! En overheden werken niet mee! Wist je dat de wat ingelezener Amerikanen massaal Europese sunscreens laten inschepen, omdat de FDA weigert het palet UVA ingredienten voor de Amerikaanse fabrikanten uit te breiden? Amerikanen werken nog met sunscreentechnologie uit de jaren 80 en 90
Fascinerend.
Maargoed, ben nu naar restaurant met mijn collega's, tot over een paar uurtjes!
Zalm was heerlijk.. kostuumdrama is zaterdag pas, en dat ga ik meteen al missenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Sunny veel plezier met je kostuumdrama al smullend van de zalm
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:32 schreef Duderella het volgende:
Maar wel weer Wie Is de Mol vanavond sun!
Of keek jij dat niet?
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Hm toch nog ff kwijt: net pa aan de lijn gehad, klonk toch wat zwakjes. Zijn wat foto's van het contrastvloeistof gemaakt, was niet geheel verstopt, maar dr moet wel een stent in waarschijnlijk, in een van de kransslagaders.
Wat ik erger vond was dat pap nogal zwakjes klonk.
Voedsel was matig, maar de zusters vriendelijk zei hijbedankt voor het lezen
Daar hadden ze vroeger toch videorecorders voor? Hoe nu dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Zalm was heerlijk.. kostuumdrama is zaterdag pas, en dat ga ik meteen al missen
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]zoo fout weer maar wel tof
Ja daar ben ik bang voor.. maar grote kans dat ik het ga vergeten dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar hadden ze vroeger toch videorecorders voor? Hoe nu dan?Uitzendinggemist.nl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |