quote:
Das vervelendquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:51 schreef Tezz het volgende:
En de afgelopen twee dagen is gebleken dat thuiswerken niet werkt voor mij. Net weer: ik heb eindelijk mijn email geopend en mijn notuelen er bij gepakt, gaat de bel. Ik zeg nog: ik moet werken! Maar het bezoek stiefelt vrolijk naar binnen en verwacht koffie.![]()
Nu moet ik vanavond weer opnieuw beginnen met het openen van mijn email en het zoeken van mijn notulen.Pfff...
Dat is goed nieuws zegquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:04 schreef golfer het volgende:
Goed nieuws van het poezenfront.![]()
Het infuus en de antibiotica en de pijnstilling schijnt nu wel aan te slaan. Volgens DA knapt ze zienderogen op en kunnen we haar vanavond al komen ophalen.
Ze moet nog wel verder genezen in aparte verpleegkamer en andere dosering medicijnen.
Hopelijk gaat het vanaf nu verder alleen maar in opwaartse lijn met haar.
quote:
Als je dat nou gewoon eens doet en je pyjama vast meeneemt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]Neeeeee, ik heb weer traditioneel een nachtje gillend, kreunend van de pijn en uiteindelijk huilend van frustratie doorgebracht
Dokter al gebeld en die zou terug bellen, maar ik moest eigenlijk ook nog langs het ziekenhuis. Hmpf.
naar de arts jij Isaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]Neeeeee, ik heb weer traditioneel een nachtje gillend, kreunend van de pijn en uiteindelijk huilend van frustratie doorgebracht
Dokter al gebeld en die zou terug bellen, maar ik moest eigenlijk ook nog langs het ziekenhuis. Hmpf.
Mooi dat het naar omstandigheden goed gaat met de poes, Bluezz en golfer!
Zo werkt dat niet, met je oyjamaatje voor een balie gaan staanquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:27 schreef freecell het volgende:
Als je dat nou gewoon eens doet en je pyjama vast meeneemt?
Hele dikke kus
Wou net zeggen: je lag in een ander ziekenhuis dan dat je werkt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, met je oyjamaatje voor een balie gaan staan
Maar ik ga nu even weg
Ik mis mijn iphonequote:Op donderdag 4 maart 2010 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga naar Utrecht mét mijn iPhone
Heel goed dat ze haar conclusie heeft getrokken uit het verkiezingsresultaat.quote:
We denken dagelijks aan haar! Hoop dat ze snel weer een paar stappen voorwaarts kan doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:53 schreef Rtificial het volgende:
Ik ben blij met m'n iPhoneIs er sinds gisteren
Anyway, iemand vroeg geloof ik naar m'n elfje, dus maar weer even een korte update:
Gisteren is ze geopereerd, ik denk dat ik daar al over geschreven had.
Vannacht heeft ze redelijk wat geslapen, en inmiddels kan ze weer redelijk een gesprekje voeren. Ze heeft nog wel redelijk veel pijn, spuit er nog aardig wat morfine in.
Vandaag is ze het allemaal een beetje zat. Iedere keer dat ze een stap vooruit denkt te zetten, gaat ze er ook weer 1 of 2 terug.
't Is een beetje zwaar allemaal denk ik.
Liever niet. Is veel te omstreden.quote:
Die is te ziek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Liever niet. Is veel te omstreden.
Ik hoop eigenlijk dat Jan het nog een keer wil doen.
Meen je dat nou? Dat zou IMO echt de kansloosheid van de partij aantonenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Liever niet. Is veel te omstreden.
Ik hoop eigenlijk dat Jan het nog een keer wil doen.
Chronische rugklachten. (Hij is er al eens lange tijd tussenuit geweest met een hernia).quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jan altijd wel een sympathieke manMaar wat heeft hij dan?
mijn ideequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Situs inversus't is een paard waar je naar op zoek bent, geen zebra.
![]()
Ik ben maar een domme ingenieur hoor, maar kunnen ze je niet de PET CT of - MRI inschuiven ofzo en dan kijken waar een ontsteking zit?
Nou, ik vrees dat het inmiddels een ezel is, want de paarden zijn wel opquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:51 schreef Stereotomy het volgende:
Situs inversus't is een paard waar je naar op zoek bent, geen zebra.
![]()
Ik ben maar een domme ingenieur hoor, maar kunnen ze je niet de PET CT of - MRI inschuiven ofzo en dan kijken waar een ontsteking zit?
is die studie nog ergens goed voorquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik vrees dat het inmiddels een ezel is, want de paarden zijn wel op![]()
En ja, dat zei de huisarts ook al, wordt anders gewoon een MRI.
Heb al een mooie lijst voor mijn differentiaal diagnose. Ga straks afstrepen en zoHet kan bijv nog mesenterische ischaemie zijn of een subphrenisch abces. Wel weer leuk om mijn boeken in te duiken
Het grote probleem is namelijk dat ik zowel links als rechts pijn heb en dat maakt het allemaal een beetje
Ik heb anders ook al heul veul familieleden kleine tips gegeven heur!quote:
niet alleen familiequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb anders ook al heul veul familieleden kleine tips gegeven heur!
quote:Pain occurring following the onset of vomiting often indicates a medical illness, whereas pain that precedes vomiting often indicates a surgical illness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |