klinkt goed, al ideeen voor vanavond?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef cybermans het volgende:
WOEI, nog een paar uurtjes en ik kan weer naar huis. Eindelijk weer zelf koken!
zal ik doen, niet dat ze er iets van begrijpt als ik zeg : de groetjes van braamquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
super lief, /smelt
![]()
groetjes aan milou
same here. moet nog tot 15uquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:34 schreef cybermans het volgende:
WOEI, nog een paar uurtjes en ik kan weer naar huis. Eindelijk weer zelf koken!
ik heb je sleutels gevonden op de plek waar ze al die tijd hebben gelegenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
same here. moet nog tot 15u
dan weer naar het vliegtuig
:p zal inderdaad wel niet, mischien wil ze daarna wel bramen etenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zal ik doen, niet dat ze er iets van begrijpt als ik zeg : de groetjes van braam
nou vanavond word het waarschijnlijk iets wat ik vorig weekend heb gemaaktquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:41 schreef Braamyo het volgende:
[..]
klinkt goed, al ideeen voor vanavond?
het is nog geen braam-seizoenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:54 schreef Braamyo het volgende:
[..]
:p zal inderdaad wel niet, mischien wil ze daarna wel bramen eten
ohja je pannen waren gestolenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:57 schreef cybermans het volgende:
[..]
nou vanavond word het waarschijnlijk iets wat ik vorig weekend heb gemaakt
gewokte shizzle
Morgen weer een koekenpan kopen (heb ik er eindelijk weer 1), maar heb nog geen ideeen. Suggesties voor iets lekkers (maar helaas wel AH aanschafbaar is) zijn helemaal welkom
Ik moet ook nog even wat lekkers verzinnen!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Minilot, jij inspirator: ik ga vanavond ook een poging doen om zelf tortilla's te maken!.
Weer een stapjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef Rtificial het volgende:
Good morning.
Ons elfje heeft de nacht goed volbracht, en mag volgens de IC verpleging vandaag terug naar een afdeling. Dat zal dan wel een nieuwe afdeling en nieuwe kamer zijn, omdat ze voorlopig onder de verantwoordelijkheid vand e chirurg valt.
Hopelijk is het op die afdeling weer iets makkelijker voor d'r.
Uhmquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sneeuw, freecell? Dan is dat vrij plaatselijk geweest, want ik ben het nog nauwelijks tegengekomen. En het is inderdaad heerlijk weer..
Hoe laat moet ik er zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
P!Gaat helemaal goedkomen
Gaan vanavond appeltaart maken. Milou wilde eigenlijk aardbeientaart maar daar moet ze nog een paar maanden maar op wachten
En blijf je bij mij dineren !quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
het is nog geen braam-seizoenMocht ik deze zomer weer naar Vrouwenpolder gaan dan neem ik deze x een tupperwaredoosje (
) mee om bramen te verzamelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |