Ik ben blij dat ik nog steeds voor vermaak zorgquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
O god ik heb gelachen om het vorige topic
* P.F gaat weer opgerold en kwetsbaar in een hoekje liggen
Nee hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neuh, half uurtje of zo. Ben met m'n zus gegaan, daar heb ik tenminste wat aan.. En ze zijn van Pearle in Zwolle, maar ze zorgen dat ik ze gewoon in Groningen op kan halen.
Oh, wat naar Tink! Zowel je spier als de luizen. Ben ik trouwens de enige bij wie het ineens allemaal gaat kriebelen?.
Ik moest eigenlijk lachen om Tink, Laureline en GeeBeetje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog steeds voor vermaak zorg
Ben je zielig?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haarluis.
Toen ik dat voor de eerste (jaja) keer had, had ik binnen een paar uur een 'kort, vlot en pittig kapsel'
Awwwquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haarluis.
Toen ik dat voor de eerste (jaja) keer had, had ik binnen een paar uur een 'kort, vlot en pittig kapsel'
Hoe lang zit je nog met een geblesseerde kuit denk je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ben trouwens aan het nadenken over een nood-sportplan. Helaas heb ik geen rolstoel, anders was ik gaan rolstoeljoggen.
Huidige alternatieven: opdrukken, eh.... en toen bleef het stil.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk lachen om Tink, Laureline en GeeBeetje.
Dan niet zo een synthetische glimmende, die staan alleen leuk bij aziaten..quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zat er laatst ook aan te denken om het weer donkerbruin te verven. Maar ik heb iets beters bedacht: ik ga een pruik kopen, dan ben ik soms blond en soms bruin. Geniaal, al zeg ik het zelf.![]()
Ik ben moe maar voldaan van het rennen en ik mag nu m'n wodkaatje.![]()
Laureline veel plezier vanavond!!!
Nee pakte niet op mn zwarte haar. En ontkleuren vond ze te duurquote:
Ik was met m'n zus die er ten eerste kijk op heeft en ten tweede ook eerlijk zegt wat ze er van vindt, en de verkoopster was echt goed en behulpzaam. En ik vond beide brillen gewoon allebei meteen heel mooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In een halfuurtje een bril uitgezocht??? Are you kidding me??![]()
Als ik een bril wil, loop ik maandenlang steeds een winkel binnen met verschillende mensen, en wil dan hun mening horen, en pas daarna ga ik een besluit maken
Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Ik weet alleen niet of ik nu voor zo'n logge, bureaucratische organisatie als de VN wil werken. Ik wil liever bij een dynamisch bedrijf werken, waar waarschijnlijk ook meer groeikansen zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Nynke, waar ik nog aan zat te denken, heeft de VN in Bonn geen interessante banen voor jou? Sowieso is Bonn een stad waar een erg groot aanbod is op dit gebied en het is er erg leukEn op rijafstand van Nederland.
Aquajoggen! In ieder geval dat ik moest ik doen na een week ofzo, maar ben dan toch gewoon beginnen lopen opnieuw en toe zat ik vast aan 5 weken rust met kiné (en die deed pijn!)quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ben trouwens aan het nadenken over een nood-sportplan. Helaas heb ik geen rolstoel, anders was ik gaan rolstoeljoggen.
En toen had ik nog niet zoveel secundaire geslachtskenmerken, dus toen was het overal: "Dag jongeman!"quote:
Ja, maar in Bonn zit niet alleen de VN hoor. Volgens mij ook een paar vluchtelingenorganisaties, onderzoeksbureau#s en dergelijke.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Ik weet alleen niet of ik nu voor zo'n logge, bureaucratische organisatie als de VN wil werken. Ik wil liever bij een dynamisch bedrijf werken, waar waarschijnlijk ook meer groeikansen zijn.
Thanks voor het meedenken!![]()
Ik kan vandaag echt niet spellen, bij werd by, voor werd foor..ik schrijf en praat teveel engels..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
O god ik heb gelachen om het vorige topic
Hinkelen. Op één been touwtje springen. Skateboarden. Turnen, en dan specifiek ringen. Armwrestling.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Nee hoor! Ik vind kwetsbaar gewoon een leuk woord! Dan moet ik altijd aan pasgeboren hertjes denken op de een of andere manierquote:
newsflash, de aarde draait tegenwoordig om de zon, niet om miss_s....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog steeds voor vermaak zorg
Miss_S is doodquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
newsflash, de aarde draait tegenwoordig om de zon, niet om miss_s....
Wel even opletten kwak!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
newsflash, de aarde draait tegenwoordig om de zon, niet om miss_s Sarabi....
Of zou de s voor solar staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
newsflash, de aarde draait tegenwoordig om de zon, niet om miss_s....
Zegquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
kijk nou! sarabi en xcuz_me hebben een thelepatische connectie!!
Hahahaha, vervelend is dat he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef P.F het volgende:
Mijn mama zit naast mij op de andere computer en zit steeds van
Waarom lach je? Wat? Wat is er grappig?
Nu lach je alweer! Wat is er?
Nouuuuuuuu ik vind dat je het mij ook moet vertellen!!!!!
ik weet het. En ik ga terzijnertijd daar ook kijken. Ik vind het hele sollicitatiegebeuren maar moeilijk, zeker in combinatie met de scriptie. Brieven schrijven kost me heel veel tijd, enzo. En eigenlijk zou ik echt heel erg graag naar Berlijn willen voor een aantal jaren. Het lijkt me zo'n toffe stad om te wonen. Maar eens zien waar het schip gaat stranden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar in Bonn zit niet alleen de VN hoor. Volgens mij ook een paar vluchtelingenorganisaties, onderzoeksbureau#s en dergelijke.
Ik zie je nu echt heen en weer lopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef kwakz0r het volgende:
blij dat we je een vrolijke avond bezorgen.
ik ben al een dire kwartier bezig mn pyjama aan te krijgen en mn deken naar de bank te halen, maar ik leid mezelf tussendoor steeds af....
True, ik vind het ook onzin om nu al allemaal voorspellingen te doen over 9 juni... er kan nog zoveel veranderen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ze dat pas vannacht weten
Bijna iedereen maakt hier wel leuke grapjes of is onbedoeld grappigquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef kwakz0r het volgende:
blij dat we je een vrolijke avond bezorgen.
ik ben al een dire kwartier bezig mn pyjama aan te krijgen en mn deken naar de bank te halen, maar ik leid mezelf tussendoor steeds af....
Sweet dreamsquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou doerakjes, ik ga naar mijn bedje! Fijne avond allen
ja, en raad eens wat er midden tussen bank en slaapkamer is?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie je nu echt heen en weer lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, en raad eens wat er midden tussen bank en slaapkamer is?O dat ken ik! Soms sta ik dan ook nog op 1 been te springen, mijn tanden te poetsen, maar ik moest ook nog mijn wijn en cola opdrinken, te bellen, kleding aan te doen en te fokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan raak ik zooo afgeleid dat ik blijf computeren!
*NOM*quote:
ik hoop t niet... ik ga me in elk geval inzetten voor de landelijke campagne denk ik!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik nou bang voor ben, dat alle mensen die nu op D66 stemmen volgende verkiezingen toch maar weer een andere partij kiezen
Haha, sorry, wat dom van mij. Jij woont helemaal niet in DH/Almerequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef neen het volgende:
Als ik er op zou kunnen stemmen wel natuurlijk.
Maar goed, dat kon hier helaas niet dus stemde ik maar GL
het was net heel even in beeld bij joost karhof, die het op zn laptop had, maar fritsma komt nu net in beeld op ned. 1....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man wil een film kijkenWeet iemand waar ik de voorlopige uitslagen van Den Haag kan vinden? Op de website van de gemeente staan ze niet.
Ik ook. Ik informeer ook altijd hoe het staat met de opkomst en hoe de sfeer is, haha.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind stemmen gaaf, elke keer als ik het doe voel ik weer even hoe speciaal het is dat ik dat recht heb...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:03 schreef Sjaapje het volgende:
Kwak zo schattig! Je kijkt net zoals mijn hond, en nu mis ik hem...
ja, maar volgens Pastors tellen ze langzamer in achterstandwijken (over Rotterdam) dus het is maar de vraag of dat zo blijft...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
Dank je kwak! Gelukkig staat de PVV niet bovenaan, dus ik ben blij.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik hoop t niet... ik ga me in elk geval inzetten voor de landelijke campagne denk ik!
net eerste uitslagen van den haag... brrr... grotere winst voor pvv dan verwacht.... bah...
oh en t is gelukt:
[ afbeelding ]
Ik vind stemmen een beetje dommig, ze zeggen tegen mij altijd 3x in welke bus ik het moet gooien alsof ik het vergeetquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind stemmen gaaf, elke keer als ik het doe voel ik weer even hoe speciaal het is dat ik dat recht heb...
Best een goede grapquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, maar volgens Pastors tellen ze langzamer in achterstandwijken (over Rotterdam) dus het is maar de vraag of dat zo blijft...ik hoop dat ie niet serieus was...
mehehehehe ok ok ik geef het toe, ik vind agnes kant een blaffer... voor marijnissen had ik nog wel wat sympatie...quote:
artikel op pagina 16quote:
Het is nu namelijk zo treurig dat [nou ja voor mij wel leuk] dat toen ze mij voor het eerst zagen [of ik maakte een geweldige betrouwbare blabla indruk] dat ik METEEN als voorzitter werd gevraagd. METEEN!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef P.F het volgende:
Ik ben een soortig van plan de campagne aan het bedenken
Ik ben namelijk hierrr voorzitter van:
[..]
artikel op pagina 16
En ik wil dat het een hip en happig clubje wordt!
Dat was omdat ik niet meer kon stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:
PVV waarschijnlijk grootste in Almere. Wat een verrassing. Ga me bijna schamen dat ik hier woon.
Ik denk dat dat er bij mij inzit. Ik heb nu op D66 gestemd, maar landelijk zou het zo weer de PvdA kunnen worden. Ligt er echt aan wat ze willen met dingen die ik belangrijk vind en tegen die tijd ga ik me daar wel weer eens in verdiepen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik nou bang voor ben, dat alle mensen die nu op D66 stemmen volgende verkiezingen toch maar weer een andere partij kiezen
Ik heb Kant nog nooit op een greintje humor kunnen betrappen! Vind het echt een saaie muts.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Tja, bij Wilders hoop ik juist dat hij te vroeg gepiekt heeft. D66 zal het landelijk ook wel goed doen, Pechtold is echt goed bezig.
Kant daarentegen...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef neen het volgende:
Hèhè, lekker slapen zo allemaal he!Raar joch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht idd meteen aan jou toen ik dat las. Arme Chico!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:
PVV waarschijnlijk grootste in Almere. Wat een verrassing. Ga me bijna schamen dat ik hier woon.
Ahw dankjequote:Op donderdag 4 maart 2010 07:44 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha, teruglezen was erg leuk!
[..]
Ik dacht idd meteen aan jou toen ik dat las. Arme Chico!.
Ik ook niet, maar ik schaam me niet, hoor. Gewoon smoordruk momenteel. M'n gebaren ken ik al wel nuquote:Op donderdag 4 maart 2010 07:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat!mogge! ik heb bijna geen tijd voor jullie *schaam*
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef neen het volgende:
Hèhè, lekker slapen zo allemaal he!Ha, ik had deze week een gastcollege van degene die dat artikel over Wilders geschreven heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
En, en, wat was het?quote:Op donderdag 4 maart 2010 05:30 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh ik heb zo'n honger, maar dat brengt m'n hele ritme weer in de war
Gelukkig dat ik al om 5 uur wakker was, zo'n schrapend geluid op je dak is best fijn. Ook wel aardig van me dat ik de buurjongen ervoor heb wakker gemaakt, nu kunnen we lekker allebei niet meer slapen.
omdat in de oudere wijken van almere de mensen wonen die uit amsterdam zijn weggetrokken toen daar grootstedelijke problematiek om de hoek kwam kijken, met allochtonen enzo. en almere heeft nu net zulk soort problemen. maar het zijn veelal mensen die dus al meer allergisch zijn voor dat soort dingen volgens mij...quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ahw dankje. Maar ik snap het echt niet. Wat is er aan de hand met Almere dat de partij die het hardst schreeuwt hier altijd wint. Of anders de partij die tegen allochtonen is. Er zijn wel wat probleemwijken, maar lang niet zo erg als in andere steden. Dus waarom?
Nouja, ik ga maar hopen dat de voorspelling van een van de andere deelnemers (naam vergeten) niet uitkomt: dat over een paar jaar de drollen door de straat drijven omdat de PVV de rioolbelasting heeft afgeschaft.
Zo en goedemorgen. Gister voor de trein een sprintje moeten trekken (het was dat, of een halfuur wachten op een koud station) en toen stonden mn longen in brand en deden mn knieen pijn. Mijn heup en knieen doen nu nog steeds behoorlijk pijn. Hoop dat ik de boel niet gesloopt heb.
ik zou als ik strategisch stemde niet op CDA stemmen, want als die niet met PvdA willen kan er alleen maar een rechtse coalitie gevormd worden... tenzij dat is wat je wilt natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
Vers gemaaid gras in de lente/zomer![]()
Gister tot veel te laat verkiezingen zitten kijken en met gigantisch kromme tenen naar de speech van Wilders in Almere geluisterd. Bah, wat was dat respectloos! In het stadhuis van Almere liepen trouwens opvallend veel Nederlandse vrouwen met een sjaal/hoedje op hun hoofd![]()
Nu ben ik bang dat ik volgende verkiezingen strategisch CDA moet stemmen om te voorkomen dat de PVV de grootste partij wordt![]()
En vanochtend was ik weer boven de 70: 70,1. Ik heb een plateau
![]()
Goedemorgen allemaal!
Da's wel apart eigenlijk. We willen allemaal een democratie, maar als het niet gaat zoals we willen dan sluiten we een partij uit in plaats van naar de "stem van het volk" te luisteren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou als ik strategisch stemde niet op CDA stemmen, want als die niet met PvdA willen kan er alleen maar een rechtse coalitie gevormd worden... tenzij dat is wat je wilt natuurlijk(PVV de grootste lijkt me vreselijk....dat wel, maar zowel cda als vvd sluiten samenwerking met pvv niet uit...)
Als het jurkje beter zit als je er een figuurnaadje bijmaakt, ga je gang. Vroeger (lees: toen ik 13 was ofzo, want ja, dat jurkje heb ik al heeeeel lang) zaten er nog schoudervullingen in, maar die heb ik eruit gehaald omdat 'ie te krap werd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef Phaidra het volgende:
Loveli, mijn eigen jurkje is net niet wijd genoeg voor de petticoat, jouw rok is idd te lang en jouw jurkje aan de grote kant aan de bovenkant. Onderkant zit wel goed. Dilemma!!
Bij de H&M verkopen ze nu een heel leuk jaren 50 jurkje. Klein vestje erover, band in het haar, ballerina's of pumps en klaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef Phaidra het volgende:
Loveli, mijn eigen jurkje is net niet wijd genoeg voor de petticoat, jouw rok is idd te lang en jouw jurkje aan de grote kant aan de bovenkant. Onderkant zit wel goed. Dilemma!!
en als je nou de bovenkant van loveli's jurkje een beetej inspeldt, bij de naden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef Phaidra het volgende:
ik geef eerlijk toe dat ik inderdaad liever niet naar "de stem van het volk" luister als het gaat om de pvv. maar er is niks ondemocratisch aan om te stemmen op een manier dat een coalitie zónder de pvv mogelijk blijft. je kieste r simpelweg voor om te luisteren naar de stem van een ander déél van het volk. bij een deomcratie zijn er áltijd stemmen die niet gehoord worden. althans: in de oppositie worden die stemmen alsnog luid en duidelijk gehoord hoor...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's wel apart eigenlijk. We willen allemaal een democratie, maar als het niet gaat zoals we willen dan sluiten we een partij uit in plaats van naar de "stem van het volk" te luisteren.
Ik zeg al jaren, een dictatuur is de beste (meest stabiele) staatsvorm. Geen gedoe met elke 4 jaar een andere richting, gewoon 40 jaar dezelfde koers. Dan kun je nog eens plannen maken en wat opbouwen.
Yup, ik ben voor een dictatuur. Zolang de dictator het maar met mij eens is.
Bij mij is dit het enige wat werkt als ik echt druk ben: thuiskomen, direct omkleden en gaan. Het is maar een half uur dat rennen, dus die tijd heb je wel, het is alleen, dat als je eerst gaat zitten, na een lange vermoeiende dag, dat je dan zéker niet meer uit je stoel komt. Ik zou proberen of het voor jou ook werkt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
idem hier..
elke keer begin ik weer met sporten, en elke keer moet ik weer afhaken door bestuursdrukte of studiedrukte.. zelfs in de avonden heb ik nagenoeg geen tijd meer..sta nog steeds rond 70 stil en het moet voor 12 mei beter zijn
vind ik
we gaan zaterdag naar Runnersworld voor nieuwe hardloopschoenen en dan inderdaad weer beginnen, en dan idd zoals jij zegt.. meteen na het werk/de studie..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij is dit het enige wat werkt als ik echt druk ben: thuiskomen, direct omkleden en gaan. Het is maar een half uur dat rennen, dus die tijd heb je wel, het is alleen, dat als je eerst gaat zitten, na een lange vermoeiende dag, dat je dan zéker niet meer uit je stoel komt. Ik zou proberen of het voor jou ook werkt.
En de progestageenpil zonder oestrogenen? Niet dat ik je aan de pil wil hebben hoor..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben gestopt met die klotepil trouwens. en raad eens: afgelopen dagen was ik elke dag 3 ons zwaarder, vandaag meteen weer 4 ons eraf... en de zon schijnt weer, nu ook in mn hoofd. placebo effect of niet, ik mot dat kreng niet meer.
Nou ik heb eigenlijk nog een verdieping boven me, maar ik kwam er dus vannacht achter dat die is afgesloten. Dus tenzij er geesten boven stoelen aan het verschuiven zijn is dat het niet. Mijn buurjongen zei dat het misschien water was in een leiding en heeft in de elektriciteitskast een knopje uitgezet, daarna had ik er geen last meer van. Weird!quote:
Op dat tijdstipquote:Op donderdag 4 maart 2010 03:24 schreef Sjaapje het volgende:
Zojuist naar de supermarkt geweest en toch een verse bruine bol gekocht, ze roken zo lekker! (maar had ook nog geen tussendoortje gehad na het avondeten dus het mocht ook wel).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou de rode nemen, die staat je veel beter. Eventueel met een petticoat eronder.
Ze horen wel wijd te vallen volgens mij (toch?), maar ik twijfelde idd of dit niet erg wijd wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef loveli het volgende:
Mouwen van de gebloemde zijn te wijd bij jou.
Je hebt ook wel erg forse bovenarmen nodig om die te vullenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef loveli het volgende:
Mouwen van de gebloemde zijn te wijd bij jou.
Ja, zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt ook wel erg forse bovenarmen nodig om die te vullen
Kun je geen kleinere petticoat kopen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:38 schreef Phaidra het volgende:
Het rode jurkje is dus nét niet wijd genoeg om de petticoat eronder te dragen.Dan zie je dat 'ie aan de achterkant gaat 'trekken'.
Markt, stuk vitrage of tule kopen, stukkie elastiek erin...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je geen kleinere petticoat kopen?
Whehehehe, 2 bhs over elkaar!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef Phaidra het volgende:
In beide jurkjes lijkt het trouwens of ik uberhaupt geen boobies meer heb.Ik heb een reuze push-up nodig!!
Is het een meisje? REN NAAR DE LUSH!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb weer eens dezelfde fout als zovaak gemaakt: heb vanavond een verjaardag in Amsterdam, en ik moet nu nog een cadeautje kopenUiteraard ben ik clueless wat dat dan voor cadeautje moet zijn... en moet ik ook nog mn tas voor 4 dagen inpakken
Grappig, daar zat ik ook al over na te denkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Is het een meisje? REN NAAR DE LUSH!
Snel!!!!!!!!!!
Dat ziet er echt leuk uit en is leuk om te geven! En je kan voor 8 euro klaar zijn of zo
Heeft ze een bad? Clinique heeft geen badspullenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grappig, daar zat ik ook al over na te denken![]()
Alleen zij gebruikt alleen maar spullen van clinicdus ben bang dat ik het dan voor niets geef....
Je schijft iig al stukken beter dan toen je begon op Fokquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef P.F het volgende:
Ik heb net een blog geschreven en ik ben helemaal zenuwachtig of ie wel leuk isomg!
Stalkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je schijft iig al stukken beter dan toen je begon op Fok
Ohja, massagebar is wel een goeiequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Heeft ze een bad? Clinique heeft geen badspullenEn geen massagebars!
Ben je al aan Salsa begonnen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Stalker
Haha, nou ik ben vooral gevraagd omdat ik zo grappig schrijfDus ik weet nu niet of ik nog wel aan die verwachting voldoe
!
Nee! Ik denk dat ik te onhandig benquote:
De geuren van Clinique kunnen mij wel bekoren. Clinique Happy for Men is een vrolijke citrus die je altijd en overal op kunt doen. Clinique Happy voor vrouwen is een leuke floral. Doen ze goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
Mijn grappige eerste blog gaat over Clinique![]()
!
Is een zonnehemel een leuk cadeautje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, massagebar is wel een goeieof een emotibomb natuurlijk
Ik kijk wel even.... in Groningen is geen Lush, dus ik ga eerst hier even kijken, en als het niet lukt kan ik altijd nog in Amsterdam even kijken
Nu tas inpakken en wegwezen!
Kijk! Dan is Salsa echt iets voor je. Rhumba gaat richting Salsa, maar Salsa is veel losser, minder stijf, en je moet volledig geleid worden door de man. Da's het verschil met stijldansen: daar is alles voorgeprogrammeerd. Met Salsa moet je totaal ontspannen afwachten wat je partner aangeeft.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee! Ik denk dat ik te onhandig benStijldansen (engels) ging echt rot, maar zo een beetje losjes zonder echte pasjes (rumba?) ging veeel beter. Zodra ik na moet denken gaat het fout
Ik vind de Clinique parfum echt goor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De geuren van Clinique kunnen mij wel bekoren. Clinique Happy for Men is een vrolijke citrus die je altijd en overal op kunt doen. Clinique Happy voor vrouwen is een leuke floral. Doen ze goed.
Ja wie weet.. Alleen ging dat leidingsgevoel mijn vriendje nog niet helemaal afquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk! Dan is Salsa echt iets voor je. Rhumba gaat richting Salsa, maar Salsa is veel losser, minder stijf, en je moet volledig geleid worden door de man. Da's het verschil met stijldansen: daar is alles voorgeprogrammeerd. Met Salsa moet je totaal ontspannen afwachten wat je partner aangeeft.
Hmmm nee. Ik ben iemand die dagelijks zonnebrandcreme draagt. Mij krijg je niet onder een zonnehemel.quote:
Hm... die is waarschijnlijk kapot inmiddels. Een Roland EP-7e van pak 'em beet 15 jaar oud.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm nee. Ik ben iemand die dagelijks zonnebrandcreme draagt. Mij krijg je niet onder een zonnehemel.
Heb je een elektrische piano?
Meh, ik haak afquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm... die is waarschijnlijk kapot inmiddels. Een Roland EP-7e van pak 'em beet 15 jaar oud.
Ja ik denk, ik praat even tegen PF aan. Misschien word ik dan ook zo slank.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wat zie ik nu Steer? Eindelijk die laatste pondjes kwijtraken?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meh, ik haak af![]()
[..]
Ja ik denk, ik praat even tegen PF aan. Misschien word ik dan ook zo slank.
Aanbiedingquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef Goodbye het volgende:
Mijn verslaving van deze week: filet americain met uitjes
Aanbieding? Niet waar ik ze gehaald hebquote:
Ja joh! Bij de Albert Heijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aanbieding? Niet waar ik ze gehaald heb
Zalmfilet en de Excellent pizza's zijn daar ook in de actie. Ik zou voor de zalm gaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aanbieding? Niet waar ik ze gehaald heb
Grolsch, AH huismerk chipsquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Zalmfilet en de Excellent pizza's zijn daar ook in de actie. Ik zou voor de zalm gaan
Ben jij mijn vriendje dan?quote:
Die excellent Toscane uit de vriezer is een prima te doene pizza en (voor een pizza) niet al teveel kcals en je ziet er zowaar groenten op, zonder je loep tevoorschijn te hoeven halen!! Zijn die verse ook in de aanbieding? Daarvan is die met ham lekker!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Zalmfilet en de Excellent pizza's zijn daar ook in de actie. Ik zou voor de zalm gaan
Ik geloof alleen de verse pizza's, 2 halen en iets minder betalen. Maar nog steeds vrij veel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Die excellent Toscane uit de vriezer is een prima te doene pizza en (voor een pizza) niet al teveel kcals en je ziet er zowaar groenten op, zonder je loep tevoorschijn te hoeven halen!! Zijn die verse ook in de aanbieding? Daarvan is die met ham lekker!!
Ik eet vanavond in de stad. Crispy Duck van Dynasty. Dat is ongeveer het lekkerste wat er is.
was je wel gewoon binnen 4 dagen ingeschreven bij de gemeente Neen??quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef neen het volgende:
Ik ga niks doen vanwege bezuinigingenvolgens DUO ben ik thuiswonend geweest tussen november en februari
Geen flauw idee, eerst maar eens kijken of mijn uitzendbureau mijn vakantiegeld uitbetaalt. Anders wordt het een héél krap maandje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:21 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, over een week of 3 hebben we deel 1000 van slank. Gaan we iets doen of posten we die ook gewoon vol??
De supermarkt is 24/7 open, en is echt gigantisch (lees je kunt er alles kopen, van autobanden tot wasmachienes...) en ben pas om 5u30 gaan slapen dus mocht wel nog wat eten...quote:
Ik woon hier al vanaf septemberquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
was je wel gewoon binnen 4 dagen ingeschreven bij de gemeente Neen??
Dat vroeg ze niet.quote:
Kun je het tegenwoordig niet meer afgeven op een IBGDUOquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Ewelina het volgende:
En verstuur je bezwaar aangetekend en op tijd. Bij de IBG ligt het namelijk gewoon 3-4 weken op een stapel voordat het wordt aangemerkt als ontvangen en aangezien je 6 weken de tijd hebt voor een bezwaar heb je kans dat het als niet ontvankelijk wordt verklaard en dan kun je fluiten naar je geld, of je nu gelijk hebt of niet.
Van aangetekend versturen heb je een bewijs dat je op tijd bent...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kun je het tegenwoordig niet meer afgeven op een IBGDUOkantoor?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Van aangetekend versturen heb je een bewijs dat je op tijd bent...
En dat was omdat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef neen het volgende:
Hij heeft wel geljk
Een klasgenoot vertelde net mooi waarom hij in Juni op Wilders gaat stemmendat is een echte boer, hoe hij dat vertelde was echt mooi
Dat is dus precies waarom ik al de hele week lopend naar de uni ga!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriendje, GB!
Wat denken jullie, zou een fietsenmaker me zo een tang meegeven om m'n kabelslot open te breken waarmee m'n fiets aan een rek staat als ik die zelf niet meer open krijg?
Het onderwerp is ook niet het feit dat hij (misschien) zo denkt maar de onnozele manier waarop hij zich erover uitspreekt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja dat soort dingen vind ik helemaal niet zo grappig eigenlijk, om meerdere redenen. Maargoed.
Ik heb een betonschaar meegekregen van de fietsenmaker en toen dat niet wilde, nog een andere tang. Ben een half uur bezig geweest, maar ik heb 'm!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is dus precies waarom ik al de hele week lopend naar de uni ga!
Mijn fietsenmaker dus nieten als de stadsdienst dat doet kost het vast een vermogen...
Of als je wielen onder een auto vandaan haalt, midden in de nachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een betonschaar meegekregen van de fietsenmaker en toen dat niet wilde, nog een andere tang. Ben een half uur bezig geweest, maar ik heb 'm!
En níemand die er raar van op kijkt dat je midden op de dag, aan een drukke straat, een fietsslot staat open te knippen hè.
Je ziet er ook niet echt uit als een ev0l fietsendief, hè... Juffrouw Engelquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een betonschaar meegekregen van de fietsenmaker en toen dat niet wilde, nog een andere tang. Ben een half uur bezig geweest, maar ik heb 'm!
En níemand die er raar van op kijkt dat je midden op de dag, aan een drukke straat, een fietsslot staat open te knippen hè.
Jij wel!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yep, maar alleen wat weg gaat als veevoer, het wordt daarna ook nog gesteriliseerd maar het hoort er gewoon voor de tijd niet in te zitten, dus wij moeten uitzoeken waarom dat wel eens gebeurd..quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tref je die wel eens aan bij het testen dan?
M'n geklungel met die enorme schaar zal ook niet hebben geholpen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je ziet er ook niet echt uit als een ev0l fietsendief, hè... Juffrouw Engel
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef neen het volgende:
Ik ben wel een keer aangehouden toen ik een klapband had en het zo vast zat dat m'n achterwiel niet meer draaide en ik die op moest tillen. Maarja, ik zie er dan ook uit als een fietsendief.
Ik ben nu kennis rijker die ik niet had willen hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, maar alleen wat weg gaat als veevoer, het wordt daarna ook nog gesteriliseerd maar het hoort er gewoon voor de tijd niet in te zitten, dus wij moeten uitzoeken waarom dat wel eens gebeurd..
Wel interessant
Dat gaan we dus uitzoeken en we komen erachter, gelukkig nemen ze het serieus! Na sterilisatie komen deze bacterien niet meer voor, wat dat betreft geen gevaar maar het hoort niet, punt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben nu kennis rijker die ik niet had willen hebben.![]()
Kom je er dan ook achter hoe dat kan gebeuren?
Zo goed hoef je daar niet voor te zoeken hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
mehehhehehhehe dit is mijn koor (wie goed zoekt kan mij ook vinden)
ja, toen had ik nog maar een halve minuut gekeken, op een gegeven moment vliegt mijn zwarte vest richting de camera... dat hadden ze er wel uit mogen knippenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo goed hoef je daar niet voor te zoeken hoor!
Ja, zaterdag!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Mo, jullie gaan toch deze week bij Vesters eten?
ach, we hebben hem zó bekogeld!! en dat met die wisser moest ook echt 10 keer opnieuwquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Haha, met een cameo van Gilles. Leuk!
kook niequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Ik lust helemaal geen bier.
Ze zag er in ieder geval niet echt vrolijk uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Moet hij zo nodig weg, Loveli?
Goh, Agnes Kant stapt op... Dat gaat snel ineens. Wel een verstandige beslissing waarschijnlijk, ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf vrolijk van werd hoe het de laatste tijd ging.
Hihi, leuk dat je je niet hebt laten gekmaken door de verkooppraatjes a la 'huidvriendelijke alcohol', die dames zwammen meestal maar echt wat raak, he!quote:
Ik dacht dat ik alles al had veranderd in crèmequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hihi, leuk dat je je niet hebt laten gekmaken door de verkooppraatjes a la 'huidvriendelijke alcohol', die dames zwammen meestal maar echt wat raak, he!
BTW 't is niet créme, streepje moet de andere kant op
Holaaaa!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hola chica! Ik vroeg me al af waar u was!
Mijn stagecoach interpreteerde dat 'nou regel maar dan!' als een aansporing om het zelf te regelen, maar zo was het dus niet bedoeldquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Balen Vikkert! Stom dat ze dat dan ook tegen jou zeggen voor ze er eerst rustig over overlegd hebbenNouja. Zal duimen dat er toch wat tofs uit komt voor je!
Ah okee, je le snappe! Wel jammer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn stagecoach interpreteerde dat 'nou regel maar dan!' als een aansporing om het zelf te regelen, maar zo was het dus niet bedoeld. Niet echt haar schuld dus
.
Ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah okee, je le snappe! Wel jammer.
Brrr ik wil de verwarming knuffelen.
Ik had de verwarming vanmorgen niet aangezet, omdat 'het zonnetje zo lekker scheen'. Toen ik thuis kwam heb ik dat toch maar even gedaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah okee, je le snappe! Wel jammer.
Brrr ik wil de verwarming knuffelen.
Goed hoor, een beetje in de war af en toequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Holaaaa!Ik was in huiswerk-retraîte! En eigenlijk moet ik dat nog zijn
Twee deadlines achter mekaar, plus presentatie in dezelfde week, is killing
![]()
Howarjoeee! Oh en ik moest wel lachen om die opmerking van je paps![]()
En op mn werk hebben we bedacht dat ik de Partij voor Gezelligheid en Convivialiteit ga oprichten, met als slogan: "Heu mensen, doe nou es gezellig".![]()
Balen Vikkert! Stom dat ze dat dan ook tegen jou zeggen voor ze er eerst rustig over overlegd hebbenNouja. Zal duimen dat er toch wat tofs uit komt voor je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |