Ik denk dat dat er bij mij inzit. Ik heb nu op D66 gestemd, maar landelijk zou het zo weer de PvdA kunnen worden. Ligt er echt aan wat ze willen met dingen die ik belangrijk vind en tegen die tijd ga ik me daar wel weer eens in verdiepen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik nou bang voor ben, dat alle mensen die nu op D66 stemmen volgende verkiezingen toch maar weer een andere partij kiezen
Ik heb Kant nog nooit op een greintje humor kunnen betrappen! Vind het echt een saaie muts.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Tja, bij Wilders hoop ik juist dat hij te vroeg gepiekt heeft. D66 zal het landelijk ook wel goed doen, Pechtold is echt goed bezig.
Kant daarentegen...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef neen het volgende:
Hèhè, lekker slapen zo allemaal he!Raar joch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht idd meteen aan jou toen ik dat las. Arme Chico!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:
PVV waarschijnlijk grootste in Almere. Wat een verrassing. Ga me bijna schamen dat ik hier woon.
Ahw dankjequote:Op donderdag 4 maart 2010 07:44 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha, teruglezen was erg leuk!
[..]
Ik dacht idd meteen aan jou toen ik dat las. Arme Chico!.
Ik ook niet, maar ik schaam me niet, hoor. Gewoon smoordruk momenteel. M'n gebaren ken ik al wel nuquote:Op donderdag 4 maart 2010 07:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat!mogge! ik heb bijna geen tijd voor jullie *schaam*
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef neen het volgende:
Hèhè, lekker slapen zo allemaal he!Ha, ik had deze week een gastcollege van degene die dat artikel over Wilders geschreven heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |