Nou ik heb eigenlijk nog een verdieping boven me, maar ik kwam er dus vannacht achter dat die is afgesloten. Dus tenzij er geesten boven stoelen aan het verschuiven zijn is dat het niet. Mijn buurjongen zei dat het misschien water was in een leiding en heeft in de elektriciteitskast een knopje uitgezet, daarna had ik er geen last meer van. Weird!quote:
Op dat tijdstipquote:Op donderdag 4 maart 2010 03:24 schreef Sjaapje het volgende:
Zojuist naar de supermarkt geweest en toch een verse bruine bol gekocht, ze roken zo lekker! (maar had ook nog geen tussendoortje gehad na het avondeten dus het mocht ook wel).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:36 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou de rode nemen, die staat je veel beter. Eventueel met een petticoat eronder.
Ze horen wel wijd te vallen volgens mij (toch?), maar ik twijfelde idd of dit niet erg wijd wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef loveli het volgende:
Mouwen van de gebloemde zijn te wijd bij jou.
Je hebt ook wel erg forse bovenarmen nodig om die te vullenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef loveli het volgende:
Mouwen van de gebloemde zijn te wijd bij jou.
Ja, zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt ook wel erg forse bovenarmen nodig om die te vullen
Kun je geen kleinere petticoat kopen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:38 schreef Phaidra het volgende:
Het rode jurkje is dus nét niet wijd genoeg om de petticoat eronder te dragen.Dan zie je dat 'ie aan de achterkant gaat 'trekken'.
Markt, stuk vitrage of tule kopen, stukkie elastiek erin...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je geen kleinere petticoat kopen?
Whehehehe, 2 bhs over elkaar!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef Phaidra het volgende:
In beide jurkjes lijkt het trouwens of ik uberhaupt geen boobies meer heb.Ik heb een reuze push-up nodig!!
Is het een meisje? REN NAAR DE LUSH!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb weer eens dezelfde fout als zovaak gemaakt: heb vanavond een verjaardag in Amsterdam, en ik moet nu nog een cadeautje kopenUiteraard ben ik clueless wat dat dan voor cadeautje moet zijn... en moet ik ook nog mn tas voor 4 dagen inpakken
Grappig, daar zat ik ook al over na te denkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Is het een meisje? REN NAAR DE LUSH!
Snel!!!!!!!!!!
Dat ziet er echt leuk uit en is leuk om te geven! En je kan voor 8 euro klaar zijn of zo
Heeft ze een bad? Clinique heeft geen badspullenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Grappig, daar zat ik ook al over na te denken![]()
Alleen zij gebruikt alleen maar spullen van clinicdus ben bang dat ik het dan voor niets geef....
Je schijft iig al stukken beter dan toen je begon op Fokquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:58 schreef P.F het volgende:
Ik heb net een blog geschreven en ik ben helemaal zenuwachtig of ie wel leuk isomg!
Stalkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je schijft iig al stukken beter dan toen je begon op Fok
Ohja, massagebar is wel een goeiequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Heeft ze een bad? Clinique heeft geen badspullenEn geen massagebars!
Ben je al aan Salsa begonnen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Stalker
Haha, nou ik ben vooral gevraagd omdat ik zo grappig schrijfDus ik weet nu niet of ik nog wel aan die verwachting voldoe
!
Nee! Ik denk dat ik te onhandig benquote:
De geuren van Clinique kunnen mij wel bekoren. Clinique Happy for Men is een vrolijke citrus die je altijd en overal op kunt doen. Clinique Happy voor vrouwen is een leuke floral. Doen ze goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef P.F het volgende:
Mijn grappige eerste blog gaat over Clinique![]()
!
Is een zonnehemel een leuk cadeautje?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja, massagebar is wel een goeieof een emotibomb natuurlijk
Ik kijk wel even.... in Groningen is geen Lush, dus ik ga eerst hier even kijken, en als het niet lukt kan ik altijd nog in Amsterdam even kijken
Nu tas inpakken en wegwezen!
Kijk! Dan is Salsa echt iets voor je. Rhumba gaat richting Salsa, maar Salsa is veel losser, minder stijf, en je moet volledig geleid worden door de man. Da's het verschil met stijldansen: daar is alles voorgeprogrammeerd. Met Salsa moet je totaal ontspannen afwachten wat je partner aangeeft.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee! Ik denk dat ik te onhandig benStijldansen (engels) ging echt rot, maar zo een beetje losjes zonder echte pasjes (rumba?) ging veeel beter. Zodra ik na moet denken gaat het fout
Ik vind de Clinique parfum echt goor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De geuren van Clinique kunnen mij wel bekoren. Clinique Happy for Men is een vrolijke citrus die je altijd en overal op kunt doen. Clinique Happy voor vrouwen is een leuke floral. Doen ze goed.
Ja wie weet.. Alleen ging dat leidingsgevoel mijn vriendje nog niet helemaal afquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk! Dan is Salsa echt iets voor je. Rhumba gaat richting Salsa, maar Salsa is veel losser, minder stijf, en je moet volledig geleid worden door de man. Da's het verschil met stijldansen: daar is alles voorgeprogrammeerd. Met Salsa moet je totaal ontspannen afwachten wat je partner aangeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |