Ik heb een betonschaar meegekregen van de fietsenmaker en toen dat niet wilde, nog een andere tang. Ben een half uur bezig geweest, maar ik heb 'm!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is dus precies waarom ik al de hele week lopend naar de uni ga!
Mijn fietsenmaker dus nieten als de stadsdienst dat doet kost het vast een vermogen...
Of als je wielen onder een auto vandaan haalt, midden in de nachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een betonschaar meegekregen van de fietsenmaker en toen dat niet wilde, nog een andere tang. Ben een half uur bezig geweest, maar ik heb 'm!
En níemand die er raar van op kijkt dat je midden op de dag, aan een drukke straat, een fietsslot staat open te knippen hè.
Je ziet er ook niet echt uit als een ev0l fietsendief, hè... Juffrouw Engelquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een betonschaar meegekregen van de fietsenmaker en toen dat niet wilde, nog een andere tang. Ben een half uur bezig geweest, maar ik heb 'm!
En níemand die er raar van op kijkt dat je midden op de dag, aan een drukke straat, een fietsslot staat open te knippen hè.
Jij wel!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yep, maar alleen wat weg gaat als veevoer, het wordt daarna ook nog gesteriliseerd maar het hoort er gewoon voor de tijd niet in te zitten, dus wij moeten uitzoeken waarom dat wel eens gebeurd..quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tref je die wel eens aan bij het testen dan?
M'n geklungel met die enorme schaar zal ook niet hebben geholpen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je ziet er ook niet echt uit als een ev0l fietsendief, hè... Juffrouw Engel
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef neen het volgende:
Ik ben wel een keer aangehouden toen ik een klapband had en het zo vast zat dat m'n achterwiel niet meer draaide en ik die op moest tillen. Maarja, ik zie er dan ook uit als een fietsendief.
Ik ben nu kennis rijker die ik niet had willen hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, maar alleen wat weg gaat als veevoer, het wordt daarna ook nog gesteriliseerd maar het hoort er gewoon voor de tijd niet in te zitten, dus wij moeten uitzoeken waarom dat wel eens gebeurd..
Wel interessant
Dat gaan we dus uitzoeken en we komen erachter, gelukkig nemen ze het serieus! Na sterilisatie komen deze bacterien niet meer voor, wat dat betreft geen gevaar maar het hoort niet, punt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben nu kennis rijker die ik niet had willen hebben.![]()
Kom je er dan ook achter hoe dat kan gebeuren?
Zo goed hoef je daar niet voor te zoeken hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
mehehhehehhehe dit is mijn koor (wie goed zoekt kan mij ook vinden)
ja, toen had ik nog maar een halve minuut gekeken, op een gegeven moment vliegt mijn zwarte vest richting de camera... dat hadden ze er wel uit mogen knippenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo goed hoef je daar niet voor te zoeken hoor!
Ja, zaterdag!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Mo, jullie gaan toch deze week bij Vesters eten?
ach, we hebben hem zó bekogeld!! en dat met die wisser moest ook echt 10 keer opnieuwquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Haha, met een cameo van Gilles. Leuk!
kook niequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Ik lust helemaal geen bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |