Hmmm nee. Ik ben iemand die dagelijks zonnebrandcreme draagt. Mij krijg je niet onder een zonnehemel.quote:
Hm... die is waarschijnlijk kapot inmiddels. Een Roland EP-7e van pak 'em beet 15 jaar oud.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm nee. Ik ben iemand die dagelijks zonnebrandcreme draagt. Mij krijg je niet onder een zonnehemel.
Heb je een elektrische piano?
Meh, ik haak afquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm... die is waarschijnlijk kapot inmiddels. Een Roland EP-7e van pak 'em beet 15 jaar oud.
Ja ik denk, ik praat even tegen PF aan. Misschien word ik dan ook zo slank.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wat zie ik nu Steer? Eindelijk die laatste pondjes kwijtraken?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meh, ik haak af![]()
[..]
Ja ik denk, ik praat even tegen PF aan. Misschien word ik dan ook zo slank.
Aanbiedingquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef Goodbye het volgende:
Mijn verslaving van deze week: filet americain met uitjes
Aanbieding? Niet waar ik ze gehaald hebquote:
Ja joh! Bij de Albert Heijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aanbieding? Niet waar ik ze gehaald heb
Zalmfilet en de Excellent pizza's zijn daar ook in de actie. Ik zou voor de zalm gaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aanbieding? Niet waar ik ze gehaald heb
Grolsch, AH huismerk chipsquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Zalmfilet en de Excellent pizza's zijn daar ook in de actie. Ik zou voor de zalm gaan
Ben jij mijn vriendje dan?quote:
Die excellent Toscane uit de vriezer is een prima te doene pizza en (voor een pizza) niet al teveel kcals en je ziet er zowaar groenten op, zonder je loep tevoorschijn te hoeven halen!! Zijn die verse ook in de aanbieding? Daarvan is die met ham lekker!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Zalmfilet en de Excellent pizza's zijn daar ook in de actie. Ik zou voor de zalm gaan
Ik geloof alleen de verse pizza's, 2 halen en iets minder betalen. Maar nog steeds vrij veel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Die excellent Toscane uit de vriezer is een prima te doene pizza en (voor een pizza) niet al teveel kcals en je ziet er zowaar groenten op, zonder je loep tevoorschijn te hoeven halen!! Zijn die verse ook in de aanbieding? Daarvan is die met ham lekker!!
Ik eet vanavond in de stad. Crispy Duck van Dynasty. Dat is ongeveer het lekkerste wat er is.
was je wel gewoon binnen 4 dagen ingeschreven bij de gemeente Neen??quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:33 schreef neen het volgende:
Ik ga niks doen vanwege bezuinigingenvolgens DUO ben ik thuiswonend geweest tussen november en februari
Geen flauw idee, eerst maar eens kijken of mijn uitzendbureau mijn vakantiegeld uitbetaalt. Anders wordt het een héél krap maandje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:21 schreef loveli het volgende:
Bij de weg, over een week of 3 hebben we deel 1000 van slank. Gaan we iets doen of posten we die ook gewoon vol??
De supermarkt is 24/7 open, en is echt gigantisch (lees je kunt er alles kopen, van autobanden tot wasmachienes...) en ben pas om 5u30 gaan slapen dus mocht wel nog wat eten...quote:
Ik woon hier al vanaf septemberquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
was je wel gewoon binnen 4 dagen ingeschreven bij de gemeente Neen??
Dat vroeg ze niet.quote:
Kun je het tegenwoordig niet meer afgeven op een IBGDUOquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:56 schreef Ewelina het volgende:
En verstuur je bezwaar aangetekend en op tijd. Bij de IBG ligt het namelijk gewoon 3-4 weken op een stapel voordat het wordt aangemerkt als ontvangen en aangezien je 6 weken de tijd hebt voor een bezwaar heb je kans dat het als niet ontvankelijk wordt verklaard en dan kun je fluiten naar je geld, of je nu gelijk hebt of niet.
Van aangetekend versturen heb je een bewijs dat je op tijd bent...quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kun je het tegenwoordig niet meer afgeven op een IBGDUOkantoor?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Van aangetekend versturen heb je een bewijs dat je op tijd bent...
En dat was omdat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:23 schreef neen het volgende:
Hij heeft wel geljk
Een klasgenoot vertelde net mooi waarom hij in Juni op Wilders gaat stemmendat is een echte boer, hoe hij dat vertelde was echt mooi
Dat is dus precies waarom ik al de hele week lopend naar de uni ga!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriendje, GB!
Wat denken jullie, zou een fietsenmaker me zo een tang meegeven om m'n kabelslot open te breken waarmee m'n fiets aan een rek staat als ik die zelf niet meer open krijg?
Het onderwerp is ook niet het feit dat hij (misschien) zo denkt maar de onnozele manier waarop hij zich erover uitspreekt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja dat soort dingen vind ik helemaal niet zo grappig eigenlijk, om meerdere redenen. Maargoed.
Ik heb een betonschaar meegekregen van de fietsenmaker en toen dat niet wilde, nog een andere tang. Ben een half uur bezig geweest, maar ik heb 'm!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is dus precies waarom ik al de hele week lopend naar de uni ga!
Mijn fietsenmaker dus nieten als de stadsdienst dat doet kost het vast een vermogen...
Of als je wielen onder een auto vandaan haalt, midden in de nachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een betonschaar meegekregen van de fietsenmaker en toen dat niet wilde, nog een andere tang. Ben een half uur bezig geweest, maar ik heb 'm!
En níemand die er raar van op kijkt dat je midden op de dag, aan een drukke straat, een fietsslot staat open te knippen hè.
Je ziet er ook niet echt uit als een ev0l fietsendief, hè... Juffrouw Engelquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb een betonschaar meegekregen van de fietsenmaker en toen dat niet wilde, nog een andere tang. Ben een half uur bezig geweest, maar ik heb 'm!
En níemand die er raar van op kijkt dat je midden op de dag, aan een drukke straat, een fietsslot staat open te knippen hè.
Jij wel!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yep, maar alleen wat weg gaat als veevoer, het wordt daarna ook nog gesteriliseerd maar het hoort er gewoon voor de tijd niet in te zitten, dus wij moeten uitzoeken waarom dat wel eens gebeurd..quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tref je die wel eens aan bij het testen dan?
M'n geklungel met die enorme schaar zal ook niet hebben geholpen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je ziet er ook niet echt uit als een ev0l fietsendief, hè... Juffrouw Engel
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:01 schreef neen het volgende:
Ik ben wel een keer aangehouden toen ik een klapband had en het zo vast zat dat m'n achterwiel niet meer draaide en ik die op moest tillen. Maarja, ik zie er dan ook uit als een fietsendief.
Ik ben nu kennis rijker die ik niet had willen hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yep, maar alleen wat weg gaat als veevoer, het wordt daarna ook nog gesteriliseerd maar het hoort er gewoon voor de tijd niet in te zitten, dus wij moeten uitzoeken waarom dat wel eens gebeurd..
Wel interessant
Dat gaan we dus uitzoeken en we komen erachter, gelukkig nemen ze het serieus! Na sterilisatie komen deze bacterien niet meer voor, wat dat betreft geen gevaar maar het hoort niet, punt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik ben nu kennis rijker die ik niet had willen hebben.![]()
Kom je er dan ook achter hoe dat kan gebeuren?
Zo goed hoef je daar niet voor te zoeken hoor!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
mehehhehehhehe dit is mijn koor (wie goed zoekt kan mij ook vinden)
ja, toen had ik nog maar een halve minuut gekeken, op een gegeven moment vliegt mijn zwarte vest richting de camera... dat hadden ze er wel uit mogen knippenquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zo goed hoef je daar niet voor te zoeken hoor!
Ja, zaterdag!quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh Mo, jullie gaan toch deze week bij Vesters eten?
ach, we hebben hem zó bekogeld!! en dat met die wisser moest ook echt 10 keer opnieuwquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Haha, met een cameo van Gilles. Leuk!
kook niequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:04 schreef neen het volgende:
Ik lust helemaal geen bier.
Ze zag er in ieder geval niet echt vrolijk uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Moet hij zo nodig weg, Loveli?
Goh, Agnes Kant stapt op... Dat gaat snel ineens. Wel een verstandige beslissing waarschijnlijk, ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf vrolijk van werd hoe het de laatste tijd ging.
Hihi, leuk dat je je niet hebt laten gekmaken door de verkooppraatjes a la 'huidvriendelijke alcohol', die dames zwammen meestal maar echt wat raak, he!quote:
Ik dacht dat ik alles al had veranderd in crèmequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hihi, leuk dat je je niet hebt laten gekmaken door de verkooppraatjes a la 'huidvriendelijke alcohol', die dames zwammen meestal maar echt wat raak, he!
BTW 't is niet créme, streepje moet de andere kant op
Holaaaa!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hola chica! Ik vroeg me al af waar u was!
Mijn stagecoach interpreteerde dat 'nou regel maar dan!' als een aansporing om het zelf te regelen, maar zo was het dus niet bedoeldquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Balen Vikkert! Stom dat ze dat dan ook tegen jou zeggen voor ze er eerst rustig over overlegd hebbenNouja. Zal duimen dat er toch wat tofs uit komt voor je!
Ah okee, je le snappe! Wel jammer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn stagecoach interpreteerde dat 'nou regel maar dan!' als een aansporing om het zelf te regelen, maar zo was het dus niet bedoeld. Niet echt haar schuld dus
.
Ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah okee, je le snappe! Wel jammer.
Brrr ik wil de verwarming knuffelen.
Ik had de verwarming vanmorgen niet aangezet, omdat 'het zonnetje zo lekker scheen'. Toen ik thuis kwam heb ik dat toch maar even gedaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah okee, je le snappe! Wel jammer.
Brrr ik wil de verwarming knuffelen.
Goed hoor, een beetje in de war af en toequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Holaaaa!Ik was in huiswerk-retraîte! En eigenlijk moet ik dat nog zijn
Twee deadlines achter mekaar, plus presentatie in dezelfde week, is killing
![]()
Howarjoeee! Oh en ik moest wel lachen om die opmerking van je paps![]()
En op mn werk hebben we bedacht dat ik de Partij voor Gezelligheid en Convivialiteit ga oprichten, met als slogan: "Heu mensen, doe nou es gezellig".![]()
Balen Vikkert! Stom dat ze dat dan ook tegen jou zeggen voor ze er eerst rustig over overlegd hebbenNouja. Zal duimen dat er toch wat tofs uit komt voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |