Ze zag er in ieder geval niet echt vrolijk uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Moet hij zo nodig weg, Loveli?
Goh, Agnes Kant stapt op... Dat gaat snel ineens. Wel een verstandige beslissing waarschijnlijk, ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf vrolijk van werd hoe het de laatste tijd ging.
Hihi, leuk dat je je niet hebt laten gekmaken door de verkooppraatjes a la 'huidvriendelijke alcohol', die dames zwammen meestal maar echt wat raak, he!quote:
Ik dacht dat ik alles al had veranderd in crèmequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hihi, leuk dat je je niet hebt laten gekmaken door de verkooppraatjes a la 'huidvriendelijke alcohol', die dames zwammen meestal maar echt wat raak, he!
BTW 't is niet créme, streepje moet de andere kant op
Holaaaa!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hola chica! Ik vroeg me al af waar u was!
Mijn stagecoach interpreteerde dat 'nou regel maar dan!' als een aansporing om het zelf te regelen, maar zo was het dus niet bedoeldquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Balen Vikkert! Stom dat ze dat dan ook tegen jou zeggen voor ze er eerst rustig over overlegd hebbenNouja. Zal duimen dat er toch wat tofs uit komt voor je!
Ah okee, je le snappe! Wel jammer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn stagecoach interpreteerde dat 'nou regel maar dan!' als een aansporing om het zelf te regelen, maar zo was het dus niet bedoeld. Niet echt haar schuld dus
.
Ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah okee, je le snappe! Wel jammer.
Brrr ik wil de verwarming knuffelen.
Ik had de verwarming vanmorgen niet aangezet, omdat 'het zonnetje zo lekker scheen'. Toen ik thuis kwam heb ik dat toch maar even gedaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah okee, je le snappe! Wel jammer.
Brrr ik wil de verwarming knuffelen.
Goed hoor, een beetje in de war af en toequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Holaaaa!Ik was in huiswerk-retraîte! En eigenlijk moet ik dat nog zijn
Twee deadlines achter mekaar, plus presentatie in dezelfde week, is killing
![]()
Howarjoeee! Oh en ik moest wel lachen om die opmerking van je paps![]()
En op mn werk hebben we bedacht dat ik de Partij voor Gezelligheid en Convivialiteit ga oprichten, met als slogan: "Heu mensen, doe nou es gezellig".![]()
Balen Vikkert! Stom dat ze dat dan ook tegen jou zeggen voor ze er eerst rustig over overlegd hebbenNouja. Zal duimen dat er toch wat tofs uit komt voor je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |