abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:23:17 #276
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78737877
zu hause!
Kwak
pi_78738083
An die Arbeit!

Bis später!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_78738200
Moet hij zo nodig weg, Loveli?

Goh, Agnes Kant stapt op... Dat gaat snel ineens. Wel een verstandige beslissing waarschijnlijk, ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf vrolijk van werd hoe het de laatste tijd ging.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:32:23 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78738259
Shalom Slankiesh!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:44:29 #281
236335 neen
schone schijn
pi_78738744
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
Moet hij zo nodig weg, Loveli?

Goh, Agnes Kant stapt op... Dat gaat snel ineens. Wel een verstandige beslissing waarschijnlijk, ik kan me niet voorstellen dat ze er zelf vrolijk van werd hoe het de laatste tijd ging.
Ze zag er in ieder geval niet echt vrolijk uit

Ik ben al aan het eten.... erg lekker dan even laten zakken en een stukje lopen
het lijkt niet wat het is
pi_78738889
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:41 schreef P.F het volgende:
Hahaha omg
[..]

Hihi, leuk dat je je niet hebt laten gekmaken door de verkooppraatjes a la 'huidvriendelijke alcohol', die dames zwammen meestal maar echt wat raak, he!
BTW 't is niet créme, streepje moet de andere kant op
pi_78738956
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shalom Slankiesh!
Hola chica! Ik vroeg me al af waar u was!
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:56:01 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78739186
En ik vraag me af waar Merel is, want die heb ik ook al even niet meer gezien. Of ik moet eroverheen gekeken hebben. Sorry in dat geval .

O, het was trouwens terecht dat ik niet te snel begon te juichen over het invalwerk: ik vroeg er vandaag naar en toen bleek dat er sprake was van een misverstand. Er was maandag wat irritatie tussen mijn stagecoach en een collega van haar die over organisatorische zaken gaat, omdat docenten in geval van geplande afwezigheid wel een programma achterlaten, maar vervolgens komt er geen invaller opdagen, zodat de leerlingen gewoon niets doen. En toen had hij geroepen: "Ja regel maar een invaller dan!" meer uit frustratie dan dat 'ie het echt meende. En toen moest ze vandaag op het matje komen. Ze kon dat niet zomaar zeggen, want ik had nog geen diploma enzo bla bla bla. Nou ik weet toevallig dat er momenteel een student Nederlands voor de klas staat. Hij is nog geen LiO en hij krijgt wel betaald. En een andere vaste invalster is onderwijsassistent. Die heeft dus ook niet de bevoegdheid die ze moet hebben. Maar ze willen dus strenger worden op school: geen onbevoegd personeel meer. Maar goed, nog een paar maanden en ik heb m'n papiertje en bovendien zou m'n coach nog kijken of er toch nog wat te regelen viel. Maar wel even bummer dus .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 maart 2010 @ 17:58:36 #285
236335 neen
schone schijn
pi_78739277
M'n huisgenoot zegt dat ik een briefje op de deur moet hangen dat ik chagrijnig ben, hij heeft gelijk ook nog. Eigenlijk ben ik de hele week al niet te genieten en ben ik maar moeilijk aan het doen nou ja ik kap er maar even mee, ben blij als het maandag is en die stomme deadline achter de rug is
het lijkt niet wat het is
pi_78739297
Jammer Vik. Maar hey, je stagecoach vond je er in elk geval wel geschikt voor! Da's toch fijn om te weten voor als je straks wel je diploma hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_78739317
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hihi, leuk dat je je niet hebt laten gekmaken door de verkooppraatjes a la 'huidvriendelijke alcohol', die dames zwammen meestal maar echt wat raak, he!
BTW 't is niet créme, streepje moet de andere kant op
Ik dacht dat ik alles al had veranderd in crème
pi_78739348
Merel is richting de bioscoop want daar ga ik nu ook heen !
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:06:41 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78739583
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:50 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hola chica! Ik vroeg me al af waar u was!
Holaaaa! Ik was in huiswerk-retraîte! En eigenlijk moet ik dat nog zijn Twee deadlines achter mekaar, plus presentatie in dezelfde week, is killing
Howarjoeee! Oh en ik moest wel lachen om die opmerking van je paps

En op mn werk hebben we bedacht dat ik de Partij voor Gezelligheid en Convivialiteit ga oprichten, met als slogan: "Heu mensen, doe nou es gezellig".

Balen Vikkert! Stom dat ze dat dan ook tegen jou zeggen voor ze er eerst rustig over overlegd hebben Nouja. Zal duimen dat er toch wat tofs uit komt voor je!
pi_78739612
Balen Vik Gelukkig had je zelf al zo'n idee, maar dan nog.

En ik wil echt wel graag een zonnehemel, maar ik woon niet in de buurt Ga morgen maar bij mijn ouders.

En ik heb het punt van mijn marketingplan terug, 'n zeven. Ik ben het er niet helemaal mee eens maar goed, ik heb het gehaald. Ben wel benieuwd wat de anderen hebben (als dat achten zijn baal ik echt *strebert is ineens*). 1 punt van kritiek is echt onterecht omdat dat al in het stuk stond toen ie 'm tussendoor heeft bekeken en er toen helemaal niks van heeft gezegd. En nu is het ineens niet goed
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:21:20 #291
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78740087
he vik, wat jammer!!
Kwak
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:26:16 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_78740257
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Balen Vikkert! Stom dat ze dat dan ook tegen jou zeggen voor ze er eerst rustig over overlegd hebben Nouja. Zal duimen dat er toch wat tofs uit komt voor je!
Mijn stagecoach interpreteerde dat 'nou regel maar dan!' als een aansporing om het zelf te regelen, maar zo was het dus niet bedoeld . Niet echt haar schuld dus .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:32:59 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78740503
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn stagecoach interpreteerde dat 'nou regel maar dan!' als een aansporing om het zelf te regelen, maar zo was het dus niet bedoeld . Niet echt haar schuld dus .
Ah okee, je le snappe! Wel jammer.

Brrr ik wil de verwarming knuffelen.
pi_78740690
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik ook En ik heb weer zo'n verkoudheidskriebel in mijn neus NOES!!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:46:34 #295
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_78740980
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:32 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik had de verwarming vanmorgen niet aangezet, omdat 'het zonnetje zo lekker scheen'. Toen ik thuis kwam heb ik dat toch maar even gedaan .
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:48:29 #296
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78741038
over hormonsters op je hoofd gesproken... Tess uit de nieuwe andrelon reclame is mijn oud-jaargenootje Lindsay!

Kwak
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:53:12 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78741224
Ja de zon schijnt verraderlijk! Want het is wel kous.

Oe kwak, een sellibrittie!

Syrena: noez, ik haat dat als ze achteraf fouten opmerken die ze eerder niet zagen of niet erg vonden! Dus kan me wel voorstellen dat je een beetje baalt. Desalniettemin: 7 in da pockit!

Ik kan deze week ivm die stomme verslagen enzo alleen maar zaterdag Zumbaën Kvinnetnieleuk. Maar studie gaat voor enzo. Areuh.

O: twee sneetjes chocopasta
T: bolletje met brie en groentemix (alfalfa, tomaat, en een ondefinieerbare soort sla)
L: volkorenbroodtosti
T: plakje leverworst
D: groente-loempia en een eggy burger
T: verslag verder schrijven met hulp van cola methinks
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:54:32 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_78741271
Mwehe ik denk wel eens dat ik dun zal worden als ik niet meer studeer Maar dan krijg ik vast wel stress door werk-deadlines ofzo

Oh en ik heb een puik jurkje gekocht van de Forecast, meer dan de helft afgeprijsd! Ik kan er alleen geen nuttige plaatjes van vinden dus misschien maak ik later wel een foto. Het zit best tof ondanks de currrrves zeg maar
  donderdag 4 maart 2010 @ 18:55:39 #299
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_78741313
Het sneeuwt
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_78741814
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Holaaaa! Ik was in huiswerk-retraîte! En eigenlijk moet ik dat nog zijn Twee deadlines achter mekaar, plus presentatie in dezelfde week, is killing
Howarjoeee! Oh en ik moest wel lachen om die opmerking van je paps

En op mn werk hebben we bedacht dat ik de Partij voor Gezelligheid en Convivialiteit ga oprichten, met als slogan: "Heu mensen, doe nou es gezellig".

Goed hoor, een beetje in de war af en toe

Vik: echt balen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')