Hmmm nee. Ik ben iemand die dagelijks zonnebrandcreme draagt. Mij krijg je niet onder een zonnehemel.quote:
Hm... die is waarschijnlijk kapot inmiddels. Een Roland EP-7e van pak 'em beet 15 jaar oud.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmmm nee. Ik ben iemand die dagelijks zonnebrandcreme draagt. Mij krijg je niet onder een zonnehemel.
Heb je een elektrische piano?
Meh, ik haak afquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Hm... die is waarschijnlijk kapot inmiddels. Een Roland EP-7e van pak 'em beet 15 jaar oud.
Ja ik denk, ik praat even tegen PF aan. Misschien word ik dan ook zo slank.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wat zie ik nu Steer? Eindelijk die laatste pondjes kwijtraken?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meh, ik haak af![]()
[..]
Ja ik denk, ik praat even tegen PF aan. Misschien word ik dan ook zo slank.
Aanbiedingquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef Goodbye het volgende:
Mijn verslaving van deze week: filet americain met uitjes
Aanbieding? Niet waar ik ze gehaald hebquote:
Ja joh! Bij de Albert Heijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aanbieding? Niet waar ik ze gehaald heb
Zalmfilet en de Excellent pizza's zijn daar ook in de actie. Ik zou voor de zalm gaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Aanbieding? Niet waar ik ze gehaald heb
Grolsch, AH huismerk chipsquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Zalmfilet en de Excellent pizza's zijn daar ook in de actie. Ik zou voor de zalm gaan
Ben jij mijn vriendje dan?quote:
Die excellent Toscane uit de vriezer is een prima te doene pizza en (voor een pizza) niet al teveel kcals en je ziet er zowaar groenten op, zonder je loep tevoorschijn te hoeven halen!! Zijn die verse ook in de aanbieding? Daarvan is die met ham lekker!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Zalmfilet en de Excellent pizza's zijn daar ook in de actie. Ik zou voor de zalm gaan
Ik geloof alleen de verse pizza's, 2 halen en iets minder betalen. Maar nog steeds vrij veel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Die excellent Toscane uit de vriezer is een prima te doene pizza en (voor een pizza) niet al teveel kcals en je ziet er zowaar groenten op, zonder je loep tevoorschijn te hoeven halen!! Zijn die verse ook in de aanbieding? Daarvan is die met ham lekker!!
Ik eet vanavond in de stad. Crispy Duck van Dynasty. Dat is ongeveer het lekkerste wat er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |