die van mij ook niet. Ik ben nu ook zevende jaars, en leen nu maximaal bij om Zweden te kunnen betalen. Al 2 jaar dus. En daarvoor heb ik ook hier en daar best aardig wat geleend, omdat m'n ouders niet of weinig bijdroegen. Maar goed, niets aan te doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Mijn studieschuld valt helaas niet mee, ik ben al zevendejaars en een half jaar stage lopen in Philadelphia is natuurlijk ook niet gratis. Maar goed, ik ben wel van plan om het eerlijk terug te betalen. Het is een fijn idee dat je er niet voor krom hoeft te liggen als je het echt niet hebt, maar om nou niet te gaan werken zodat je niks terug hoeft te betalen, bah.
Vanmiddag vond ik femtio sveriges kronor, zal ik t opsturen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
die van mij ook niet. Ik ben nu ook zevende jaars, en leen nu maximaal bij om Zweden te kunnen betalen. Al 2 jaar dus. En daarvoor heb ik ook hier en daar best aardig wat geleend, omdat m'n ouders niet of weinig bijdroegen. Maar goed, niets aan te doen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
klopt, en ik eet kinderen en puppies. ohnee, dat was XCuzMe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals verzocht, foto van de schoenen voor onder mijn jurk
en nu lekker verder op de bank hangen met thee en harry potter
Ja doei.
denk dat het niet zo goed schakelt op de motorquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk! EN die kun je achteraf ook nog aan, op huwelijksreis
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:18 schreef Syrena het volgende:
Ik ben een beetje in een balorige buiMijn beleidsnotitie gaat erover dat onze bieb meer Engelstalige boeken zou moeten hebben. Ik vind dit wel een cool plaatje voor op de voorpagina:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dat ik vrijwel zeker weet dat het me punten gaat kosten.....![]()
![]()
Ik zou het doen! Vriendje en ik lagen dubbel in elk geval![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Een zomerbruidje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals verzocht, foto van de schoenen voor onder mijn jurk
en nu lekker verder op de bank hangen met thee en harry potterMooi!
denk je? Ik zit niet echt in een makkelijke hoek..quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef Viking84 het volgende:
Maar met de carrières van MevrouwPuff en AKynke komt het wel goed, lijkt me. Ik heb ook een forse studieschuld en jullie hebben gezien hoe lastig het voor mij is gebleken om aan het werk te komen. En ik ben nog allerminst onder de pannen, maar het ziet er minder dramatisch uit dan voorheen.
Ik ben al sinds 8:30 non stop bezig met van alles en nog wat en nu ga ik de pc uitzetten en in bed liggen lezen. Nog geen gebaren kunnen oefenen, maar ik sta morgen wel een uurtje eerder op
. Lukt me prima nu het zo vroeg licht wordt
.
Ja, de tweede was niet helemaal gratis, omdat er nogal wat moet gebeuren voor ik iets heb aan die glazen, maar wel dusdanig voordelig dat het het waard was om geen keuze te hoeven maken tussen de twee brillen die ik het mooiste vond!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw, 2 zelfs! Zo'n actie? Wel een mooie bril
Ik heb een jaar geleden een bril gescoord met een actie van Hans: 50 euro voor een complete bril
he bah, Tink! Fijn dat je er snel bij bent, in ieder geval. Maar wel shit!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
gotver (mijn excuses voor de christelijke meelezers, maar het moest er echt even uit), één van de twee kinderen heeft hoofdluis
Drie van die monsters gevonden na een half uur cremespoelinghaar uitkammen en luizenmiddel gebruiken. Daarna bedden verschoond, kleding in de was en gestofzuigd. Dat zou geloof ik voldoende moeten zijn voor vandaag, maar eigenlijk zou ik het liefst het hele huis in de sop zetten. Maar dat gaat niet (veel te groot), zelfs niet als ik wel had kunnen lopen
. Help!
Dat is toch juist goed? Of niet.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb trek. en niks in huis.niks waar ik zin in heb in elk geval
![]()
Oh bah, dat is zo naar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
gotver (mijn excuses voor de christelijke meelezers, maar het moest er echt even uit), één van de twee kinderen heeft hoofdluis
Drie van die monsters gevonden na een half uur cremespoelinghaar uitkammen en luizenmiddel gebruiken. Daarna bedden verschoond, kleding in de was en gestofzuigd. Dat zou geloof ik voldoende moeten zijn voor vandaag, maar eigenlijk zou ik het liefst het hele huis in de sop zetten. Maar dat gaat niet (veel te groot), zelfs niet als ik wel had kunnen lopen
. Help!
Hormonster? Of begin je al te wennen aan de pil?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
goed voor de lijn, slecht voor mn humeur
Dan maar lekker vroeg naar bed?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
goed voor de lijn, slecht voor mn humeur
Neuh, half uurtje of zo. Ben met m'n zus gegaan, daar heb ik tenminste wat aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:55 schreef neen het volgende:
Oe, brillen gezochtlang bezig geweest dan of niet?
en bij welke opticien![]()
Ik kap met die schoolonzin voor vandaaghoog bezoek om de 2e helft te kijken en dan de verkiezingsdingen. Even kijken of ik nog wat lekkers voor ze in huis heb hehe.
Wel bij het kammen. Het zorgt er voor dat de netenkam makkelijk door het haar glijdt waardoor je alle neten en luizen goed kan verwijderen. Anders is het bij lang haar niet te doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ieh, luizen! Helpt cremespoeling daartegen?
ik neem m vanaf vanavond niet meer. gatverdamme wat een kreng. hoop dat de hormonen dan morgenw eer wat normaler zijn... net op tijd om mn weekend niet te verpesten...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hormonster? Of begin je al te wennen aan de pil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |