quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, en raad eens wat er midden tussen bank en slaapkamer is?O dat ken ik! Soms sta ik dan ook nog op 1 been te springen, mijn tanden te poetsen, maar ik moest ook nog mijn wijn en cola opdrinken, te bellen, kleding aan te doen en te fokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan raak ik zooo afgeleid dat ik blijf computeren!
*NOM*quote:
ik hoop t niet... ik ga me in elk geval inzetten voor de landelijke campagne denk ik!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik nou bang voor ben, dat alle mensen die nu op D66 stemmen volgende verkiezingen toch maar weer een andere partij kiezen
Haha, sorry, wat dom van mij. Jij woont helemaal niet in DH/Almerequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef neen het volgende:
Als ik er op zou kunnen stemmen wel natuurlijk.
Maar goed, dat kon hier helaas niet dus stemde ik maar GL
het was net heel even in beeld bij joost karhof, die het op zn laptop had, maar fritsma komt nu net in beeld op ned. 1....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man wil een film kijkenWeet iemand waar ik de voorlopige uitslagen van Den Haag kan vinden? Op de website van de gemeente staan ze niet.
Ik ook. Ik informeer ook altijd hoe het staat met de opkomst en hoe de sfeer is, haha.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind stemmen gaaf, elke keer als ik het doe voel ik weer even hoe speciaal het is dat ik dat recht heb...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |