Ik ben blij dat ik nog steeds voor vermaak zorgquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
O god ik heb gelachen om het vorige topic
* P.F gaat weer opgerold en kwetsbaar in een hoekje liggen
Nee hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Neuh, half uurtje of zo. Ben met m'n zus gegaan, daar heb ik tenminste wat aan.. En ze zijn van Pearle in Zwolle, maar ze zorgen dat ik ze gewoon in Groningen op kan halen.
Oh, wat naar Tink! Zowel je spier als de luizen. Ben ik trouwens de enige bij wie het ineens allemaal gaat kriebelen?.
Ik moest eigenlijk lachen om Tink, Laureline en GeeBeetje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog steeds voor vermaak zorg
Ben je zielig?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haarluis.
Toen ik dat voor de eerste (jaja) keer had, had ik binnen een paar uur een 'kort, vlot en pittig kapsel'
Awwwquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haarluis.
Toen ik dat voor de eerste (jaja) keer had, had ik binnen een paar uur een 'kort, vlot en pittig kapsel'
Hoe lang zit je nog met een geblesseerde kuit denk je?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ben trouwens aan het nadenken over een nood-sportplan. Helaas heb ik geen rolstoel, anders was ik gaan rolstoeljoggen.
Huidige alternatieven: opdrukken, eh.... en toen bleef het stil.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk lachen om Tink, Laureline en GeeBeetje.
Dan niet zo een synthetische glimmende, die staan alleen leuk bij aziaten..quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zat er laatst ook aan te denken om het weer donkerbruin te verven. Maar ik heb iets beters bedacht: ik ga een pruik kopen, dan ben ik soms blond en soms bruin. Geniaal, al zeg ik het zelf.![]()
Ik ben moe maar voldaan van het rennen en ik mag nu m'n wodkaatje.![]()
Laureline veel plezier vanavond!!!
Nee pakte niet op mn zwarte haar. En ontkleuren vond ze te duurquote:
Ik was met m'n zus die er ten eerste kijk op heeft en ten tweede ook eerlijk zegt wat ze er van vindt, en de verkoopster was echt goed en behulpzaam. En ik vond beide brillen gewoon allebei meteen heel mooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In een halfuurtje een bril uitgezocht??? Are you kidding me??![]()
Als ik een bril wil, loop ik maandenlang steeds een winkel binnen met verschillende mensen, en wil dan hun mening horen, en pas daarna ga ik een besluit maken
Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Ik weet alleen niet of ik nu voor zo'n logge, bureaucratische organisatie als de VN wil werken. Ik wil liever bij een dynamisch bedrijf werken, waar waarschijnlijk ook meer groeikansen zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Nynke, waar ik nog aan zat te denken, heeft de VN in Bonn geen interessante banen voor jou? Sowieso is Bonn een stad waar een erg groot aanbod is op dit gebied en het is er erg leukEn op rijafstand van Nederland.
Aquajoggen! In ieder geval dat ik moest ik doen na een week ofzo, maar ben dan toch gewoon beginnen lopen opnieuw en toe zat ik vast aan 5 weken rust met kiné (en die deed pijn!)quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ben trouwens aan het nadenken over een nood-sportplan. Helaas heb ik geen rolstoel, anders was ik gaan rolstoeljoggen.
En toen had ik nog niet zoveel secundaire geslachtskenmerken, dus toen was het overal: "Dag jongeman!"quote:
Ja, maar in Bonn zit niet alleen de VN hoor. Volgens mij ook een paar vluchtelingenorganisaties, onderzoeksbureau#s en dergelijke.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook aan gedacht. Ik weet alleen niet of ik nu voor zo'n logge, bureaucratische organisatie als de VN wil werken. Ik wil liever bij een dynamisch bedrijf werken, waar waarschijnlijk ook meer groeikansen zijn.
Thanks voor het meedenken!![]()
Ik kan vandaag echt niet spellen, bij werd by, voor werd foor..ik schrijf en praat teveel engels..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:14 schreef P.F het volgende:
O god ik heb gelachen om het vorige topic
Hinkelen. Op één been touwtje springen. Skateboarden. Turnen, en dan specifiek ringen. Armwrestling.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Nee hoor! Ik vind kwetsbaar gewoon een leuk woord! Dan moet ik altijd aan pasgeboren hertjes denken op de een of andere manierquote:
newsflash, de aarde draait tegenwoordig om de zon, niet om miss_s....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nog steeds voor vermaak zorg
Miss_S is doodquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
newsflash, de aarde draait tegenwoordig om de zon, niet om miss_s....
Wel even opletten kwak!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
newsflash, de aarde draait tegenwoordig om de zon, niet om miss_s Sarabi....
Of zou de s voor solar staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
newsflash, de aarde draait tegenwoordig om de zon, niet om miss_s....
Zegquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
kijk nou! sarabi en xcuz_me hebben een thelepatische connectie!!
Hahahaha, vervelend is dat he?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef P.F het volgende:
Mijn mama zit naast mij op de andere computer en zit steeds van
Waarom lach je? Wat? Wat is er grappig?
Nu lach je alweer! Wat is er?
Nouuuuuuuu ik vind dat je het mij ook moet vertellen!!!!!
ik weet het. En ik ga terzijnertijd daar ook kijken. Ik vind het hele sollicitatiegebeuren maar moeilijk, zeker in combinatie met de scriptie. Brieven schrijven kost me heel veel tijd, enzo. En eigenlijk zou ik echt heel erg graag naar Berlijn willen voor een aantal jaren. Het lijkt me zo'n toffe stad om te wonen. Maar eens zien waar het schip gaat stranden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar in Bonn zit niet alleen de VN hoor. Volgens mij ook een paar vluchtelingenorganisaties, onderzoeksbureau#s en dergelijke.
Ik zie je nu echt heen en weer lopenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef kwakz0r het volgende:
blij dat we je een vrolijke avond bezorgen.
ik ben al een dire kwartier bezig mn pyjama aan te krijgen en mn deken naar de bank te halen, maar ik leid mezelf tussendoor steeds af....
True, ik vind het ook onzin om nu al allemaal voorspellingen te doen over 9 juni... er kan nog zoveel veranderen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Mijn moeder zegt dat ze dat pas vannacht weten
Bijna iedereen maakt hier wel leuke grapjes of is onbedoeld grappigquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef kwakz0r het volgende:
blij dat we je een vrolijke avond bezorgen.
ik ben al een dire kwartier bezig mn pyjama aan te krijgen en mn deken naar de bank te halen, maar ik leid mezelf tussendoor steeds af....
Sweet dreamsquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou doerakjes, ik ga naar mijn bedje! Fijne avond allen
ja, en raad eens wat er midden tussen bank en slaapkamer is?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zie je nu echt heen en weer lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, en raad eens wat er midden tussen bank en slaapkamer is?O dat ken ik! Soms sta ik dan ook nog op 1 been te springen, mijn tanden te poetsen, maar ik moest ook nog mijn wijn en cola opdrinken, te bellen, kleding aan te doen en te fokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan raak ik zooo afgeleid dat ik blijf computeren!
*NOM*quote:
ik hoop t niet... ik ga me in elk geval inzetten voor de landelijke campagne denk ik!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik nou bang voor ben, dat alle mensen die nu op D66 stemmen volgende verkiezingen toch maar weer een andere partij kiezen
Haha, sorry, wat dom van mij. Jij woont helemaal niet in DH/Almerequote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef neen het volgende:
Als ik er op zou kunnen stemmen wel natuurlijk.
Maar goed, dat kon hier helaas niet dus stemde ik maar GL
het was net heel even in beeld bij joost karhof, die het op zn laptop had, maar fritsma komt nu net in beeld op ned. 1....quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man wil een film kijkenWeet iemand waar ik de voorlopige uitslagen van Den Haag kan vinden? Op de website van de gemeente staan ze niet.
Ik ook. Ik informeer ook altijd hoe het staat met de opkomst en hoe de sfeer is, haha.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind stemmen gaaf, elke keer als ik het doe voel ik weer even hoe speciaal het is dat ik dat recht heb...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:03 schreef Sjaapje het volgende:
Kwak zo schattig! Je kijkt net zoals mijn hond, en nu mis ik hem...
ja, maar volgens Pastors tellen ze langzamer in achterstandwijken (over Rotterdam) dus het is maar de vraag of dat zo blijft...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
Dank je kwak! Gelukkig staat de PVV niet bovenaan, dus ik ben blij.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik hoop t niet... ik ga me in elk geval inzetten voor de landelijke campagne denk ik!
net eerste uitslagen van den haag... brrr... grotere winst voor pvv dan verwacht.... bah...
oh en t is gelukt:
[ afbeelding ]
Ik vind stemmen een beetje dommig, ze zeggen tegen mij altijd 3x in welke bus ik het moet gooien alsof ik het vergeetquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind stemmen gaaf, elke keer als ik het doe voel ik weer even hoe speciaal het is dat ik dat recht heb...
Best een goede grapquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, maar volgens Pastors tellen ze langzamer in achterstandwijken (over Rotterdam) dus het is maar de vraag of dat zo blijft...ik hoop dat ie niet serieus was...
mehehehehe ok ok ik geef het toe, ik vind agnes kant een blaffer... voor marijnissen had ik nog wel wat sympatie...quote:
artikel op pagina 16quote:
Het is nu namelijk zo treurig dat [nou ja voor mij wel leuk] dat toen ze mij voor het eerst zagen [of ik maakte een geweldige betrouwbare blabla indruk] dat ik METEEN als voorzitter werd gevraagd. METEEN!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:19 schreef P.F het volgende:
Ik ben een soortig van plan de campagne aan het bedenken
Ik ben namelijk hierrr voorzitter van:
[..]
artikel op pagina 16
En ik wil dat het een hip en happig clubje wordt!
Dat was omdat ik niet meer kon stemmenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:
PVV waarschijnlijk grootste in Almere. Wat een verrassing. Ga me bijna schamen dat ik hier woon.
Ik denk dat dat er bij mij inzit. Ik heb nu op D66 gestemd, maar landelijk zou het zo weer de PvdA kunnen worden. Ligt er echt aan wat ze willen met dingen die ik belangrijk vind en tegen die tijd ga ik me daar wel weer eens in verdiepen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:41 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je waar ik nou bang voor ben, dat alle mensen die nu op D66 stemmen volgende verkiezingen toch maar weer een andere partij kiezen
Ik heb Kant nog nooit op een greintje humor kunnen betrappen! Vind het echt een saaie muts.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:17 schreef Mini_rulez het volgende:
Tja, bij Wilders hoop ik juist dat hij te vroeg gepiekt heeft. D66 zal het landelijk ook wel goed doen, Pechtold is echt goed bezig.
Kant daarentegen...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef neen het volgende:
Hèhè, lekker slapen zo allemaal he!Raar joch!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht idd meteen aan jou toen ik dat las. Arme Chico!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef Chicolate het volgende:
PVV waarschijnlijk grootste in Almere. Wat een verrassing. Ga me bijna schamen dat ik hier woon.
Ahw dankjequote:Op donderdag 4 maart 2010 07:44 schreef Viking84 het volgende:
Hahahaha, teruglezen was erg leuk!
[..]
Ik dacht idd meteen aan jou toen ik dat las. Arme Chico!.
Ik ook niet, maar ik schaam me niet, hoor. Gewoon smoordruk momenteel. M'n gebaren ken ik al wel nuquote:Op donderdag 4 maart 2010 07:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat!mogge! ik heb bijna geen tijd voor jullie *schaam*
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef neen het volgende:
Hèhè, lekker slapen zo allemaal he!Ha, ik had deze week een gastcollege van degene die dat artikel over Wilders geschreven heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
En, en, wat was het?quote:Op donderdag 4 maart 2010 05:30 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh ik heb zo'n honger, maar dat brengt m'n hele ritme weer in de war
Gelukkig dat ik al om 5 uur wakker was, zo'n schrapend geluid op je dak is best fijn. Ook wel aardig van me dat ik de buurjongen ervoor heb wakker gemaakt, nu kunnen we lekker allebei niet meer slapen.
omdat in de oudere wijken van almere de mensen wonen die uit amsterdam zijn weggetrokken toen daar grootstedelijke problematiek om de hoek kwam kijken, met allochtonen enzo. en almere heeft nu net zulk soort problemen. maar het zijn veelal mensen die dus al meer allergisch zijn voor dat soort dingen volgens mij...quote:Op donderdag 4 maart 2010 07:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ahw dankje. Maar ik snap het echt niet. Wat is er aan de hand met Almere dat de partij die het hardst schreeuwt hier altijd wint. Of anders de partij die tegen allochtonen is. Er zijn wel wat probleemwijken, maar lang niet zo erg als in andere steden. Dus waarom?
Nouja, ik ga maar hopen dat de voorspelling van een van de andere deelnemers (naam vergeten) niet uitkomt: dat over een paar jaar de drollen door de straat drijven omdat de PVV de rioolbelasting heeft afgeschaft.
Zo en goedemorgen. Gister voor de trein een sprintje moeten trekken (het was dat, of een halfuur wachten op een koud station) en toen stonden mn longen in brand en deden mn knieen pijn. Mijn heup en knieen doen nu nog steeds behoorlijk pijn. Hoop dat ik de boel niet gesloopt heb.
ik zou als ik strategisch stemde niet op CDA stemmen, want als die niet met PvdA willen kan er alleen maar een rechtse coalitie gevormd worden... tenzij dat is wat je wilt natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
Vers gemaaid gras in de lente/zomer![]()
Gister tot veel te laat verkiezingen zitten kijken en met gigantisch kromme tenen naar de speech van Wilders in Almere geluisterd. Bah, wat was dat respectloos! In het stadhuis van Almere liepen trouwens opvallend veel Nederlandse vrouwen met een sjaal/hoedje op hun hoofd![]()
Nu ben ik bang dat ik volgende verkiezingen strategisch CDA moet stemmen om te voorkomen dat de PVV de grootste partij wordt![]()
En vanochtend was ik weer boven de 70: 70,1. Ik heb een plateau
![]()
Goedemorgen allemaal!
Da's wel apart eigenlijk. We willen allemaal een democratie, maar als het niet gaat zoals we willen dan sluiten we een partij uit in plaats van naar de "stem van het volk" te luisteren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou als ik strategisch stemde niet op CDA stemmen, want als die niet met PvdA willen kan er alleen maar een rechtse coalitie gevormd worden... tenzij dat is wat je wilt natuurlijk(PVV de grootste lijkt me vreselijk....dat wel, maar zowel cda als vvd sluiten samenwerking met pvv niet uit...)
Als het jurkje beter zit als je er een figuurnaadje bijmaakt, ga je gang. Vroeger (lees: toen ik 13 was ofzo, want ja, dat jurkje heb ik al heeeeel lang) zaten er nog schoudervullingen in, maar die heb ik eruit gehaald omdat 'ie te krap werd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef Phaidra het volgende:
Loveli, mijn eigen jurkje is net niet wijd genoeg voor de petticoat, jouw rok is idd te lang en jouw jurkje aan de grote kant aan de bovenkant. Onderkant zit wel goed. Dilemma!!
Bij de H&M verkopen ze nu een heel leuk jaren 50 jurkje. Klein vestje erover, band in het haar, ballerina's of pumps en klaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef Phaidra het volgende:
Loveli, mijn eigen jurkje is net niet wijd genoeg voor de petticoat, jouw rok is idd te lang en jouw jurkje aan de grote kant aan de bovenkant. Onderkant zit wel goed. Dilemma!!
en als je nou de bovenkant van loveli's jurkje een beetej inspeldt, bij de naden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef Phaidra het volgende:
ik geef eerlijk toe dat ik inderdaad liever niet naar "de stem van het volk" luister als het gaat om de pvv. maar er is niks ondemocratisch aan om te stemmen op een manier dat een coalitie zónder de pvv mogelijk blijft. je kieste r simpelweg voor om te luisteren naar de stem van een ander déél van het volk. bij een deomcratie zijn er áltijd stemmen die niet gehoord worden. althans: in de oppositie worden die stemmen alsnog luid en duidelijk gehoord hoor...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's wel apart eigenlijk. We willen allemaal een democratie, maar als het niet gaat zoals we willen dan sluiten we een partij uit in plaats van naar de "stem van het volk" te luisteren.
Ik zeg al jaren, een dictatuur is de beste (meest stabiele) staatsvorm. Geen gedoe met elke 4 jaar een andere richting, gewoon 40 jaar dezelfde koers. Dan kun je nog eens plannen maken en wat opbouwen.
Yup, ik ben voor een dictatuur. Zolang de dictator het maar met mij eens is.
Bij mij is dit het enige wat werkt als ik echt druk ben: thuiskomen, direct omkleden en gaan. Het is maar een half uur dat rennen, dus die tijd heb je wel, het is alleen, dat als je eerst gaat zitten, na een lange vermoeiende dag, dat je dan zéker niet meer uit je stoel komt. Ik zou proberen of het voor jou ook werkt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
idem hier..
elke keer begin ik weer met sporten, en elke keer moet ik weer afhaken door bestuursdrukte of studiedrukte.. zelfs in de avonden heb ik nagenoeg geen tijd meer..sta nog steeds rond 70 stil en het moet voor 12 mei beter zijn
vind ik
we gaan zaterdag naar Runnersworld voor nieuwe hardloopschoenen en dan inderdaad weer beginnen, en dan idd zoals jij zegt.. meteen na het werk/de studie..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij is dit het enige wat werkt als ik echt druk ben: thuiskomen, direct omkleden en gaan. Het is maar een half uur dat rennen, dus die tijd heb je wel, het is alleen, dat als je eerst gaat zitten, na een lange vermoeiende dag, dat je dan zéker niet meer uit je stoel komt. Ik zou proberen of het voor jou ook werkt.
En de progestageenpil zonder oestrogenen? Niet dat ik je aan de pil wil hebben hoor..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben gestopt met die klotepil trouwens. en raad eens: afgelopen dagen was ik elke dag 3 ons zwaarder, vandaag meteen weer 4 ons eraf... en de zon schijnt weer, nu ook in mn hoofd. placebo effect of niet, ik mot dat kreng niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |