abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78719490
Waarom wordt er gras gemaaid als het vriest?
  Vis een optie? donderdag 4 maart 2010 @ 09:47:56 #127
70532 loveli
N
pi_78719599
Gras maaien, boompjes planten, ik heb eerlijk gezegd niet gekeken wat ze doen. Alleen geluisterd.
crap in = crap out
pi_78719773
Vers gemaaid gras in de lente/zomer

Gister tot veel te laat verkiezingen zitten kijken en met gigantisch kromme tenen naar de speech van Wilders in Almere geluisterd. Bah, wat was dat respectloos! In het stadhuis van Almere liepen trouwens opvallend veel Nederlandse vrouwen met een sjaal/hoedje op hun hoofd

Nu ben ik bang dat ik volgende verkiezingen strategisch CDA moet stemmen om te voorkomen dat de PVV de grootste partij wordt

En vanochtend was ik weer boven de 70: 70,1 . Ik heb een plateau

Goedemorgen allemaal!
pi_78719847
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 05:30 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh ik heb zo'n honger, maar dat brengt m'n hele ritme weer in de war

Gelukkig dat ik al om 5 uur wakker was, zo'n schrapend geluid op je dak is best fijn. Ook wel aardig van me dat ik de buurjongen ervoor heb wakker gemaakt, nu kunnen we lekker allebei niet meer slapen.
En, en, wat was het?
pi_78720011
Volgens mij groeit er nog geen gras, maar is dit de periode dat er takken worden gesnoeid.
  Vis een optie? donderdag 4 maart 2010 @ 10:51:38 #131
70532 loveli
N
pi_78721680
Snoeien it was.

Is er iemand die altijd een zonnehemel had willen hebben maar 'em altijd te duur vond? PM even, ik ken iemand die er 1 wegdoet voor weinig. Liefst binnen een week of sneller.
crap in = crap out
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:06:34 #132
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78722277
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 07:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ahw dankje . Maar ik snap het echt niet. Wat is er aan de hand met Almere dat de partij die het hardst schreeuwt hier altijd wint. Of anders de partij die tegen allochtonen is. Er zijn wel wat probleemwijken, maar lang niet zo erg als in andere steden. Dus waarom? Nouja, ik ga maar hopen dat de voorspelling van een van de andere deelnemers (naam vergeten) niet uitkomt: dat over een paar jaar de drollen door de straat drijven omdat de PVV de rioolbelasting heeft afgeschaft.

Zo en goedemorgen. Gister voor de trein een sprintje moeten trekken (het was dat, of een halfuur wachten op een koud station) en toen stonden mn longen in brand en deden mn knieen pijn. Mijn heup en knieen doen nu nog steeds behoorlijk pijn . Hoop dat ik de boel niet gesloopt heb.
omdat in de oudere wijken van almere de mensen wonen die uit amsterdam zijn weggetrokken toen daar grootstedelijke problematiek om de hoek kwam kijken, met allochtonen enzo. en almere heeft nu net zulk soort problemen. maar het zijn veelal mensen die dus al meer allergisch zijn voor dat soort dingen volgens mij...
Kwak
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:07:42 #133
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78722322
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:54 schreef anna82 het volgende:
Vers gemaaid gras in de lente/zomer

Gister tot veel te laat verkiezingen zitten kijken en met gigantisch kromme tenen naar de speech van Wilders in Almere geluisterd. Bah, wat was dat respectloos! In het stadhuis van Almere liepen trouwens opvallend veel Nederlandse vrouwen met een sjaal/hoedje op hun hoofd

Nu ben ik bang dat ik volgende verkiezingen strategisch CDA moet stemmen om te voorkomen dat de PVV de grootste partij wordt

En vanochtend was ik weer boven de 70: 70,1 . Ik heb een plateau

Goedemorgen allemaal!
ik zou als ik strategisch stemde niet op CDA stemmen, want als die niet met PvdA willen kan er alleen maar een rechtse coalitie gevormd worden... tenzij dat is wat je wilt natuurlijk (PVV de grootste lijkt me vreselijk....dat wel, maar zowel cda als vvd sluiten samenwerking met pvv niet uit...)
Kwak
pi_78722551
Bij de buren zijn ze bezig met een dakkapel plaatsen. Dus ook herrie op het dak vanaf een uur of 8 (best beschaafd eigenlijk).
Ik ga zo heerlijk een stukje fietsen, zin in!

Tink, sterkte met de luizenplaag, brrrr.
Mo en Mr.wolve, gefeliciteerd!
Nynke, veel succes met de taart en natuurlijk veel plezier!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78722663
Loveli, mijn eigen jurkje is net niet wijd genoeg voor de petticoat, jouw rok is idd te lang en jouw jurkje aan de grote kant aan de bovenkant. Onderkant zit wel goed. Dilemma!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78722666
Net gewogen, met kleren en witte jas, mn ontbijt in me mik, dat kwam uit op 70.4 kg. Niet heel veel minder dan eerst, maar mn jas is vast heel zwaar!
  Vis een optie? donderdag 4 maart 2010 @ 11:17:54 #137
70532 loveli
N
pi_78722725
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik zou als ik strategisch stemde niet op CDA stemmen, want als die niet met PvdA willen kan er alleen maar een rechtse coalitie gevormd worden... tenzij dat is wat je wilt natuurlijk (PVV de grootste lijkt me vreselijk....dat wel, maar zowel cda als vvd sluiten samenwerking met pvv niet uit...)
Da's wel apart eigenlijk. We willen allemaal een democratie, maar als het niet gaat zoals we willen dan sluiten we een partij uit in plaats van naar de "stem van het volk" te luisteren.

Ik zeg al jaren, een dictatuur is de beste (meest stabiele) staatsvorm. Geen gedoe met elke 4 jaar een andere richting, gewoon 40 jaar dezelfde koers. Dan kun je nog eens plannen maken en wat opbouwen.

Yup, ik ben voor een dictatuur. Zolang de dictator het maar met mij eens is.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 maart 2010 @ 11:22:02 #138
70532 loveli
N
pi_78722892
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:16 schreef Phaidra het volgende:
Loveli, mijn eigen jurkje is net niet wijd genoeg voor de petticoat, jouw rok is idd te lang en jouw jurkje aan de grote kant aan de bovenkant. Onderkant zit wel goed. Dilemma!!
Als het jurkje beter zit als je er een figuurnaadje bijmaakt, ga je gang. Vroeger (lees: toen ik 13 was ofzo, want ja, dat jurkje heb ik al heeeeel lang) zaten er nog schoudervullingen in, maar die heb ik eruit gehaald omdat 'ie te krap werd.
crap in = crap out
pi_78722900
quote:
Bij de H&M verkopen ze nu een heel leuk jaren 50 jurkje. Klein vestje erover, band in het haar, ballerina's of pumps en klaar.
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:26:06 #140
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78723069
quote:
en als je nou de bovenkant van loveli's jurkje een beetej inspeldt, bij de naden?
Kwak
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:27:47 #141
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78723160
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's wel apart eigenlijk. We willen allemaal een democratie, maar als het niet gaat zoals we willen dan sluiten we een partij uit in plaats van naar de "stem van het volk" te luisteren.

Ik zeg al jaren, een dictatuur is de beste (meest stabiele) staatsvorm. Geen gedoe met elke 4 jaar een andere richting, gewoon 40 jaar dezelfde koers. Dan kun je nog eens plannen maken en wat opbouwen.

Yup, ik ben voor een dictatuur. Zolang de dictator het maar met mij eens is.
ik geef eerlijk toe dat ik inderdaad liever niet naar "de stem van het volk" luister als het gaat om de pvv. maar er is niks ondemocratisch aan om te stemmen op een manier dat een coalitie zónder de pvv mogelijk blijft. je kieste r simpelweg voor om te luisteren naar de stem van een ander déél van het volk. bij een deomcratie zijn er áltijd stemmen die niet gehoord worden. althans: in de oppositie worden die stemmen alsnog luid en duidelijk gehoord hoor...

als de pvv 100 van de 150 zetels zou halen dan kun je er niet meer omheen inderdaad, lijkt me simpel.

maar dan ga ik wel emigreren...
Kwak
pi_78723271
Ik was al een paar weken een beetje chagrijnig: de weegschaal staat stil, en m'n sportregime is dankzij sneeuw en stress niet meer wat het geweest is Maar vanmorgen kleedde ik me aan en toen bedacht ik dat ik al een hele week alleen maar jurkjes en rokjes heb gedragen. Er is al 17 kilo af en dat maakt toch best verschil! (toen ik echt op m'n zwaarst was, heb ik een jaar lang alleen maar spijkerbroeken en grote truien/shirts gedragen.. zelfs in de zomer ) En als ik het zo bekijk, hoe ik echt nog maar een klein beetje eraf!

Dus nu heb ik weer frisse moed. Vanavond naar pilates
pi_78723331
Ja, het zijn de schoudervullingen die ik mis!!
Ik zal eens kijken of inspelden voldoende helpt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:31:54 #144
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78723371
goedzo CF! 17 kilo is ook echt veel... en je lichaam moet ws. een poosje wennen aan dit gewicht. als je het stabiel kan houden is dat al heel wat... en dan kan er over een poosje wel weer eens wat afgaan - vaak begint dat vanzelf weer een beetje...

ik ben gestopt met die klotepil trouwens. en raad eens: afgelopen dagen was ik elke dag 3 ons zwaarder, vandaag meteen weer 4 ons eraf... en de zon schijnt weer, nu ook in mn hoofd. placebo effect of niet, ik mot dat kreng niet meer.
Kwak
pi_78723422
idem hier..

elke keer begin ik weer met sporten, en elke keer moet ik weer afhaken door bestuursdrukte of studiedrukte.. zelfs in de avonden heb ik nagenoeg geen tijd meer.. sta nog steeds rond 70 stil en het moet voor 12 mei beter zijn vind ik
Ja doei.
pi_78723473
Fijn CF!! 17 kilo is ook hardstikke goed .

En good for you kwakz0rs!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78723518
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
idem hier..

elke keer begin ik weer met sporten, en elke keer moet ik weer afhaken door bestuursdrukte of studiedrukte.. zelfs in de avonden heb ik nagenoeg geen tijd meer.. sta nog steeds rond 70 stil en het moet voor 12 mei beter zijn vind ik
Bij mij is dit het enige wat werkt als ik echt druk ben: thuiskomen, direct omkleden en gaan. Het is maar een half uur dat rennen, dus die tijd heb je wel, het is alleen, dat als je eerst gaat zitten, na een lange vermoeiende dag, dat je dan zéker niet meer uit je stoel komt. Ik zou proberen of het voor jou ook werkt.
pi_78723611
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij mij is dit het enige wat werkt als ik echt druk ben: thuiskomen, direct omkleden en gaan. Het is maar een half uur dat rennen, dus die tijd heb je wel, het is alleen, dat als je eerst gaat zitten, na een lange vermoeiende dag, dat je dan zéker niet meer uit je stoel komt. Ik zou proberen of het voor jou ook werkt.
we gaan zaterdag naar Runnersworld voor nieuwe hardloopschoenen en dan inderdaad weer beginnen, en dan idd zoals jij zegt.. meteen na het werk/de studie..
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 4 maart 2010 @ 11:37:02 #149
70532 loveli
N
pi_78723615
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben gestopt met die klotepil trouwens. en raad eens: afgelopen dagen was ik elke dag 3 ons zwaarder, vandaag meteen weer 4 ons eraf... en de zon schijnt weer, nu ook in mn hoofd. placebo effect of niet, ik mot dat kreng niet meer.
En de progestageenpil zonder oestrogenen? Niet dat ik je aan de pil wil hebben hoor..
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 4 maart 2010 @ 11:38:40 #150
70532 loveli
N
pi_78723683
Hoe ik mezelf soms aan het rennen kreeg, slapen in joggingbroep ipv pyjama en sportschoenen naast m'n bed.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')