Ja, dat op je tenen lopen moet je inderdaad en dat lijkt me vervelend. En misschien is het daarom dat je bij het minste of geringste knapt? Ik had dat wel gelezen van die warme chocolademelk, en dan denk ik: ik heb ook wel eens een pot B&J als avondeten gehad, gebeurt iedereenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ok dan ligt het gewoon aan mij
Maar ik moet sowieso op mijn tenen lopen in dit topic (eigen schuld) dus voel ik me al kwetsbaar
En als ik dan het gevoel heb (dat als ik eerlijk toegeef dat ik het fout doe) dat ik voor gek wordt gezet, is niet zo leuk
net zolang als we grapjes maken over Viking en trilwekkers. en over goodbye en de Febo. of korter, zoals met mij en mn gechagerijn gisteren, who knows!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je grapjes over elkaar maken
Maar ik vraag me af hoelang ik nu deze opmerking weer moet aan horen
Als je bedenkt hoe lang ik de wekker-opmerking al moet aan horen: lang!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je grapjes over elkaar maken
Maar ik vraag me af hoelang ik nu deze opmerking weer moet aan horen
Ja, dat is ook de redenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat op je tenen lopen moet je inderdaad en dat lijkt me vervelend. En misschien is het daarom dat je bij het minste of geringste knapt? Ik had dat wel gelezen van die warme chocolademelk, en dan denk ik: ik heb ook wel eens een pot B&J als avondeten gehad, gebeurt iedereen
Ik ben een keer weggegaan en toen zeiden ze dat ze max. 6 weken hadden (het kwam ook echt pas toen). Je schijnt er wel specifiek om moeten te vragen dat je alles waar je recht op hebt uitgekeerd krijgt, aangezien "je ooit nog weer in dienst kan komen" of zoiets sufsquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, ze zeiden dat het minimaal zes weken zou duren...![]()
Vorig jaar kon het ook gewoon meteen uitbetaald worden. Maar dat hele bureau is gewoon slecht geregeld. Blij dat ik daar weg ben.
Volgens mij word jij er alleen met heel donker haar niet mooier op... heb jij niet veel meer sjans met blond / rood /rossig haar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:10 schreef Tinkepink het volgende:In mijn bruine periode steeg mijn IQ meteen met 30 punten.
Maar serieus, ik merk wel verschil in de manier waarop mensen je behandelen. Gelukkig vind ik het leuk om mensen op het verkeerde been te zetten
Ja, maar jij bent ook gewoon een mensenschuw asociaal stuk vretenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
net zolang als we grapjes maken over Viking en trilwekkers. en over goodbye en de Febo. of korter, zoals met mij en mn gechagerijn gisteren, who knows!
Ja ooit, in sint juttemis ofzo....quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben een keer weggegaan en toen zeiden ze dat ze max. 6 weken hadden (het kwam ook echt pas toen). Je schijnt er wel specifiek om moeten te vragen dat je alles waar je recht op hebt uitgekeerd krijgt, aangezien "je ooit nog weer in dienst kan komen" of zoiets sufsFijn dat je idd een contract hebt bij je échte werkgever.
Bij mij maakt de haarkleur niet uit, hoe ik me voel des te meerquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij word jij er alleen met heel donker haar niet mooier op... heb jij niet veel meer sjans met blond / rood /rossig haar?
Ik merkte er weinig van... Ja, met bruin haar had ik ineens meer sjans.
Kwakkie is heel leuk en lief en sociaal in het echtquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gewoon een mensenschuw asociaal stuk vreten![]()
(volgens mij ben jij eigenljk best grappig als je ineen slecht humeur bent)
klopt, en ik eet kinderen en puppies. ohnee, dat was XCuzMe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gewoon een mensenschuw asociaal stuk vreten![]()
(volgens mij ben jij eigenljk best grappig als je ineen slecht humeur bent)
aww dat vind ik nou lief! ik vond jou en phaidra ook allebei heel tof!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kwakkie is heel leuk en lief ien sociaal in het echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens rennen. Niet zo mooi weer meer als gister, maar goed.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, het ging weer snel. Heb globaal bijgelezen.
Gefeli aan mo en de mr :-)jeee, gefeliciteerd puffie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens rennen. Niet zo mooi weer meer als gister, maar goed.
Kwak
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Zo, het ging weer snel. Heb globaal bijgelezen.
Gefeli aan mo en de mrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens rennen. Niet zo mooi weer meer als gister, maar goed.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik zat er laatst ook aan te denken om het weer donkerbruin te verven. Maar ik heb iets beters bedacht: ik ga een pruik kopen, dan ben ik soms blond en soms bruin. Geniaal, al zeg ik het zelf.quote:
Ja, vooral als ik lichtblond ben. Vind het zelf eigenlijk niet zo mooi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij word jij er alleen met heel donker haar niet mooier op... heb jij niet veel meer sjans met blond / rood /rossig haar?
Ik merkte er weinig van... Ja, met bruin haar had ik ineens meer sjans.
Past jouw haar dan onder een pruik? Jij hebt zulk lang haar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zat er laatst ook aan te denken om het weer donkerbruin te verven. Maar ik heb iets beters bedacht: ik ga een pruik kopen, dan ben ik soms blond en soms bruin. Geniaal, al zeg ik het zelf.![]()
Ik ben moe maar voldaan van het rennen en ik mag nu m'n wodkaatje.![]()
Laureline veel plezier vanavond!!!
Ik denk dat je dan een heel strak gedraaid knotje moet doen?? Of een heel grote pruik kopen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Past jouw haar dan onder een pruik? Jij hebt zulk lang haar.
UIt mijn kermistijd heb ik nog een paar haarstukken, best grappig soms.
Snollentijdquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een heel strak gedraaid knotje moet doen?? Of een heel grote pruik kopen!
En je kermistijd??
Jij hebt echt mooi haar dahling!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik word in de zomer echt altijd héél blond. En als ik dan ook nog eens heel bruin word is dat niet altijd even mooi, vind ik
elaboratequote:
Senk joe, dat vond ik ook echt een lief complimentjequote:
Jij moet gewoon dansend doro het leven gaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:51 schreef Syrena het volgende:
voor MrsPuff!
Wat lief van de kindjes Tink (vooral de chocolade).
Ik heb alleen sjans als ik dansBlijkbaar maak ik dan een onweerstaanbaar blije indruk
![]()
Valt dat dan ff tegen als ze me doordeweeks meemaken
Hahaha, ik zie me al door de supermarkt gaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij moet gewoon dansend doro het leven gaan![]()
![]()
Ik verveel me. Valt het op?
Poedermelk bevat transvetten en sommige poedermelkjes bevatten ook nog nanodeeltjes. Ik gebruik het ook nooit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:53 schreef Syrena het volgende:
Rituals> Ik heb geen idee?![]()
Mijn collega kwam vandaag met een verhaal dat poedermelk slecht zou zijn. En meteen daarachteraan dat gemekker over die magnetronSoms vraag ik me echt af of ze zelf nou niet in de gaten heeft hoe ze overkomt op anderen.
Nog nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie me al door de supermarkt gaan![]()
Ik moet aan m'n plan werken, valt dat op?
Whehehe, ik heb ook heel veel gepost vandaag, dat kwam omdat vandaag schoonmaakdag was en dan wil ik constant pauze.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij moet gewoon dansend doro het leven gaan![]()
![]()
Ik verveel me. Valt het op?
neeeee, weetiktoch!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:29 schreef Tinkepink het volgende:
En kwak, dat was dus niet serieus hè? Als iemand er om bekend staat om haar sociale gedrag ben jij het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dat ik vrijwel zeker weet dat het me punten gaat kosten....."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:18 schreef Syrena het volgende:
Ik ben een beetje in een balorige buiMijn beleidsnotitie gaat erover dat onze bieb meer Engelstalige boeken zou moeten hebben. Ik vind dit wel een cool plaatje voor op de voorpagina:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dat ik vrijwel zeker weet dat het me punten gaat kosten.....
![]()
Ik moest hardop lachen in ieder geval.
Maar ik zou het toch niet doen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |