Goed plan! Helpt ook goed bij gescheurde spieren hè? Toch?quote:
En je rolt vanzelf in de echt leuke baantjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bijbaantjes zijn ook niet altijd leuk. Maar wel nuttig. Naast dat je er geld mee verdient laat je zien dat je geen nuffig prinsesje bent dat bang is om haar handjes vuil te maken of te lui is om te werken voor haar geld. Mijn
markt-, winkel-, schoonmaak-, horeca-, secretaresse-, en cateringervaring heeft echt in mijn voordeel gewerkt![]()
Dat is dan wel weer goed als je gaat solliciteren:quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand die mijn grapjes begrijpt.
Uiteraard, als pijnstillerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed plan! Helpt ook goed bij gescheurde spieren hè? Toch?
Jeetje, trek het je neit zo aan. Jij had dat toch laatst met chocolademelk? En ik heb het nu met een uitgebreide lunch. We mogen toch wel grapjes over elkaar maken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Ik zal nog eens lijstjes hier plaatsen
DAT MAG NIET JA!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jeetje, trek het je neit zo aan. Jij had dat toch laatst met chocolademelk? En ik heb het nu met een uitgebreide lunch. We mogen toch wel grapjes over elkaar maken?
*denkt aan wekkers en de febo
Tot nu toe heb ik het meestal voor je opgenomen, maar je kunt natuurlijk ook overal een probleem van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Tuurlijk mag je grapjes over elkaar makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jeetje, trek het je neit zo aan. Jij had dat toch laatst met chocolademelk? En ik heb het nu met een uitgebreide lunch. We mogen toch wel grapjes over elkaar maken?
*denkt aan wekkers en de febo
Tot nu toe heb ik het meestal voor je opgenomen, maar je kunt natuurlijk ook overal een probleem van maken.
En ik vraag mij af hoe lang je nog zielig gaat lopen doen over het maken van grapjes. Kom op, iedereen krijgt zijn fair share.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je grapjes over elkaar maken
Maar ik vraag me af hoelang ik nu deze opmerking weer moet aan horen
Dat tweede, volgens mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfrelativering voor the win![]()
(is het nou relatievering of relativering? mijn haar is trouwens weer blond)
Ok dan ligt het gewoon aan mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik vraag mij af hoe lang je nog zielig gaat lopen doen over het maken van grapjes. Kom op, iedereen krijgt zijn fair share.
Geen russisch hoerenblond neem ik aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfrelativering voor the win![]()
(is het nou relatievering of relativering? mijn haar is trouwens weer blond)
De kapper doet het altijd beter op de één of andere manier.quote:
Is een verplichting. In ieder geval hebben ze maximaal zes weken om het uit te keren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen russisch hoerenblond neem ik aan
Aaaargh. Ik heb mijn salaris nog niet. En mijn uitzendbureau wil mijn vakantiegeld niet uitbetalen, terwijl ik nu bij ze weg ben.
Oh, ze zeiden dat het minimaal zes weken zou duren...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is een verplichting. In ieder geval hebben ze maximaal zes weken om het uit te keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |