Productiewerk lijkt me ook best a-relaxed als je bijvoorbeeld violist bent en een beetje om je handen moet denken!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:58 schreef kwakz0r het volgende:
wie zegt dat een afgstudeer dkunstenaar aan de bak komt als hij of zij solliciteert op productiewerk of een kassabaaantje bij de albert heijn??
Ja dat vind ik toch wel ergquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:04 schreef Sarabi het volgende:
Dit doet me denken aan mijn kunstacademie tijd.....
Toen werd ons meteen geleerd dat we een uitkering konden aanvragen
Of in de horeca.... dan ben je te oudquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:58 schreef kwakz0r het volgende:
wie zegt dat een afgstudeer dkunstenaar aan de bak komt als hij of zij solliciteert op productiewerk of een kassabaaantje bij de albert heijn??
Psst.. ik was 23 toen ik met m'n bijbaan begon.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
Ik vraag mij af waar ik nu nog kan beginnen met een bijbaantje, ik heb niet hele speciale ervaringen en ik ben al best oud
Ik heb in ieder geval een kleine bron van inkomsten uit mijn bestuurstaken!
Naast wat ik zei over thuiszorg, kun je toch proberen om vast wat in je werkveld te zoeken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:12 schreef P.F het volgende:
Ik vraag mij af waar ik nu nog kan beginnen met een bijbaantje, ik heb niet hele speciale ervaringen en ik ben al best oud
Ik heb in ieder geval een kleine bron van inkomsten uit mijn bestuurstaken!
Van de hele dag praten word ik een beetje psychisch.. Horeca lijkt mij niet zo fijn, maar misschien serveerster wel. Ook liever niet iets met mensen, kopjes thee brengen naar bejaarden dat zou nog wel kunnen maar ik ben nu ook weer niet het ideale type voor smalltalk of zo. De hele dag een beetje achter de computer zitten tikken afgewisseld met wat andere taken vind ik wel leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Tinkepink het volgende:
Kan je typen? Dan kan je altijd ergens als administratief medewerkster werken. Of als datatypiste.
Heb je handen en ben je niet bang om aan te pakken? Dan kan je ergens gaan schoonmaken, productiewerk doen of bijvoorbeeld bij een kwekerij gaan werken.
Hou je van babbelen? Lang leve het callcenter.
Werk je graag 's avonds en kan je wel tegen een stootje? Ga in een kroeg werken.
Werk je liever overdag in de horeca? Denk dan eens aan serveerster.
Daarnaast zoeken verpleegtehuizen, winkels, vervoerders, cateraars ed ook altijd gemotiveerde mensen.
Succes ermee.
En wat betreft geen werk kunnen vinden in je eigen sector... Ja, ik weet er alles van sinds mijn verhuizing naar Duitsland. Maar dat is natuurlijk geen reden om bij de pakken neer te gaan ztten. Er is altijd nog wel iets (anders) dat je goed kan en waar de markt behoefte aan heeft. En daar kan je prima van leven. Desnoods met behulp van een piepklein subsidiepotje als je kunstenaar bent en heel bijzondere dingen maakt.
Dus.
Ik vind jou wel een beetje een type om in zo'n sjiek&hip restaurant in de bediening te werkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Van de hele dag praten word ik een beetje psychisch.. Horeca lijkt mij niet zo fijn, maar misschien serveerster wel. Ook liever niet iets met mensen, kopjes thee brengen naar bejaarden dat zou nog wel kunnen maar ik ben nu ook weer niet het ideale type voor smalltalk of zo. De hele dag een beetje achter de computer zitten tikken afgewisseld met wat andere taken vind ik wel leuk
Ik ben best onhandig en niet heel erg vriendelijk, daarnaast heb ik niet echt horeca ervaring maar het lijkt mij wel een uitdaging!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een beetje een type om in zo'n sjiek&hip restaurant in de bediening te werkenNiet leuk?
dat zeg ik ook niet natuurlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, maar om niet eens te solliciteren en om meteen je handje op te houden vind ik toch een iets andere zaak...
Leuke sollicitatie zou dit zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben best onhandig en niet heel erg vriendelijk, daarnaast heb ik niet echt horeca ervaring maar het lijkt mij wel een uitdaging!
Ik denk dat ik wel goed als of kan doen, maar misschien kost het mij dan heul veul energie. Dan kan ik beter gaan typenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Leuke sollicitatie zou dit zijn![]()
Maar die vriendelijkheid kan je toch gewoon aanleren? Ik heb zelf nog steeds zo'n horecaglimlach, soms merk ik dat die vanzelf weer 'aangaat'. Best genant.
Bijbaantjes zijn ook niet altijd leuk. Maar wel nuttig. Naast dat je er geld mee verdient laat je zien dat je geen nuffig prinsesje bent dat bang is om haar handjes vuil te maken of te lui is om te werken voor haar geld. Mijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Van de hele dag praten word ik een beetje psychisch.. Horeca lijkt mij niet zo fijn, maar misschien serveerster wel. Ook liever niet iets met mensen, kopjes thee brengen naar bejaarden dat zou nog wel kunnen maar ik ben nu ook weer niet het ideale type voor smalltalk of zo. De hele dag een beetje achter de computer zitten tikken afgewisseld met wat andere taken vind ik wel leuk
Drank! Krijg je weer trek vanquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bijbaantjes zijn ook niet altijd leuk. Maar wel nuttig. Naast dat je er geld mee verdient laat je zien dat je geen nuffig prinsesje bent dat bang is om haar handjes vuil te maken of te lui is om te werken voor haar geld. Mijn
markt-, winkel-, schoonmaak-, horeca-, secretaresse-, en cateringervaring heeft echt in mijn voordeel gewerkt![]()
Ben trouwens nog steeds vol van de lunchWat is wijsheid: groenteschotel eten? Niets eten? Brinta eten? Appeltje? Of later vanavond een zak chips pakken
?
Goed plan! Helpt ook goed bij gescheurde spieren hè? Toch?quote:
En je rolt vanzelf in de echt leuke baantjesquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bijbaantjes zijn ook niet altijd leuk. Maar wel nuttig. Naast dat je er geld mee verdient laat je zien dat je geen nuffig prinsesje bent dat bang is om haar handjes vuil te maken of te lui is om te werken voor haar geld. Mijn
markt-, winkel-, schoonmaak-, horeca-, secretaresse-, en cateringervaring heeft echt in mijn voordeel gewerkt![]()
Dat is dan wel weer goed als je gaat solliciteren:quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
![]()
Iemand die mijn grapjes begrijpt.
Uiteraard, als pijnstillerquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Goed plan! Helpt ook goed bij gescheurde spieren hè? Toch?
Jeetje, trek het je neit zo aan. Jij had dat toch laatst met chocolademelk? En ik heb het nu met een uitgebreide lunch. We mogen toch wel grapjes over elkaar maken?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Ik zal nog eens lijstjes hier plaatsen
DAT MAG NIET JA!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jeetje, trek het je neit zo aan. Jij had dat toch laatst met chocolademelk? En ik heb het nu met een uitgebreide lunch. We mogen toch wel grapjes over elkaar maken?
*denkt aan wekkers en de febo
Tot nu toe heb ik het meestal voor je opgenomen, maar je kunt natuurlijk ook overal een probleem van maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Tuurlijk mag je grapjes over elkaar makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jeetje, trek het je neit zo aan. Jij had dat toch laatst met chocolademelk? En ik heb het nu met een uitgebreide lunch. We mogen toch wel grapjes over elkaar maken?
*denkt aan wekkers en de febo
Tot nu toe heb ik het meestal voor je opgenomen, maar je kunt natuurlijk ook overal een probleem van maken.
En ik vraag mij af hoe lang je nog zielig gaat lopen doen over het maken van grapjes. Kom op, iedereen krijgt zijn fair share.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je grapjes over elkaar maken
Maar ik vraag me af hoelang ik nu deze opmerking weer moet aan horen
Dat tweede, volgens mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfrelativering voor the win![]()
(is het nou relatievering of relativering? mijn haar is trouwens weer blond)
Ok dan ligt het gewoon aan mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik vraag mij af hoe lang je nog zielig gaat lopen doen over het maken van grapjes. Kom op, iedereen krijgt zijn fair share.
Geen russisch hoerenblond neem ik aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfrelativering voor the win![]()
(is het nou relatievering of relativering? mijn haar is trouwens weer blond)
De kapper doet het altijd beter op de één of andere manier.quote:
Is een verplichting. In ieder geval hebben ze maximaal zes weken om het uit te keren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geen russisch hoerenblond neem ik aan
Aaaargh. Ik heb mijn salaris nog niet. En mijn uitzendbureau wil mijn vakantiegeld niet uitbetalen, terwijl ik nu bij ze weg ben.
Oh, ze zeiden dat het minimaal zes weken zou duren...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is een verplichting. In ieder geval hebben ze maximaal zes weken om het uit te keren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |