dattum.quote:
jij leest zeker geenstijl?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:50 schreef Thetallguy het volgende:
Je bedoelt die hun foto's teveel bewerken met Adobe® Photoshop®?
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:50 schreef Thetallguy het volgende:
Je bedoelt die hun foto's teveel bewerken met Adobe® Photoshop®?
je vergeet find edgesquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet gewoon maximaal 3 lensflares doen per foto, anders wordt het te veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; KUT net 3 nano seconde te laat![]()
![]()
Voorspelbaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef PLemmiwinks het volgende:
Deze foto is wel leuk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Jezus, zij kan ook niet fotoshoppen. Weet je hoe dik die neus isquote:
Kan iemand mij vertellen waarom die foto altijd wordt gepost in een Photoshop topic? Het is een behoorlijk burgelijke en saaie foto, maar ik kan niet duidelijk zien wat eraan is gefotosoept. Haar ogen zijn een beetje onscherp, misschien is haar gezicht erop geknipt? Erg moeilijk om te zien IMO.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef PLemmiwinks het volgende:
Deze foto is wel leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:55 schreef ukga het volgende:
KOMT IE WEER
[ afbeelding ]3 connecties met haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; KUT net 3 nano seconde te laat![]()
![]()
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:
Waarschijnlijk houd ze van tekenfilms.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Pencile het volgende:
[..]
![]()
Zit me altijd verwonderen over dat wijf. Wat zou ze denken als ze het eindresultaat bekijkt.
Wel vreemd dat zoveel mensen op haar hyves geilen trouwens maarja.
er was een tijd terug een topic over overdreven geposseerde foto's, en door deze foto is dat topic geslotenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:09 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom die foto altijd wordt gepost in een Photoshop topic? Het is een behoorlijk burgelijke en saaie foto, maar ik kan niet duidelijk zien wat eraan is gefotosoept. Haar ogen zijn een beetje onscherp, misschien is haar gezicht erop geknipt? Erg moeilijk om te zien IMO.
en beide smiles zijn identiekquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef Opkloter het volgende:
[..]
er was een tijd terug een topic over overdreven geposseerde foto's, en door deze foto is dat topic gesloten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar dacht ik ook al aan ik wou net ook hier een foto van plaatsenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef ukga het volgende:
[..]
iets aan haar deed me hieraan denken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:19 schreef female81 het volgende:
Kijk voor de grap trouwens eens een gemiddelde Beau Monde in. Daar doen ze de laatste jaren iets met foto's, waardoor je geen idee meer hebt hoe de persoon in kwestie er tijdens de fotosessie nou écht uit zag. Niet alleen fotobewerking, maar ook een hele rare manier van overbelichten die elke rimpel, elk sproetje en elk moedervlekje wegvaagt (en de persoon in kwestie ook nog eens spierwit laat lijken).
Ze presteerden het verleden jaar om, met deze techniek, zowel Candy Dulfer (uit 1969) en Irene Moors (uit 1967) eruit te laten zien als hooguit 28.![]()
Zijn er echt mensen die zo stom zijn dat ze daarin trappen?
En dan op die KANKER site van haar zeggen dat het niet gephotoshopped is. Die kankersnol moet echt eventjes getrimt wordenquote:
quote:
Ik heb m heel vaak voorbij zien komen, maar wat is nou de clou van deze foto???quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef PLemmiwinks het volgende:
Deze foto is wel leuk:
[ afbeelding ]
die userpic in je fobo is zeker niet geshoptquote:
ze kijkt zuurquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Panzermaus het volgende:
Deze kan er ook wat van, ze is 16 btw, trace haar profiel URL en in 'Bewerkte shit' staan er nog 100+.
[ afbeelding ]
Het wordt bijna dagelijks.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, de wekelijkse itsmichabitchtopic
Het is dan ook een lekker geile puur natuur cumdumpsterquote:
Als 'n bakstenen muur waar een hond nog niet tegenaan wil rijden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:12 schreef ukga het volgende:
op die foto waar ze het MINST geshopped is, ziet ze er nog redelijk 'normaal' uit
ik vraag me af hoe ze er uit ziet in het echt, zonder soep
Gewoon de vorm van dit hoofd maar dan met : pukkeltjes, putjes, zeer witte ginger huid en door alle make-up ook enkele rimpeltjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:51 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Als 'n bakstenen muur waar een hond nog niet tegenaan wil rijden.
KOMT IE WEER
[ afbeelding ]en dan zeggen dat haar make-up zo zat en er niks aangeshopt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; KUT net 3 nano seconde te laat![]()
![]()
Dan is het alleen nog maar erger, met je plamuurkop
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
nou en dan nog zou ik haar doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Panzermaus het volgende:
Deze kan er ook wat van, ze is 16 btw, trace haar profiel URL en in 'Bewerkte shit' staan er nog 100+.
[ afbeelding ]
het enige gephotoshopte dat ik hieraan kan vinden is de hand van die jongen, zijn vingers kloppen niet het lijkt 1 klompquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef PLemmiwinks het volgende:
Deze foto is wel leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:14 schreef RickoKun het volgende:
toen ik 16 was had ik ook wat foto's bewerkt
een beetje zoals dit
[ afbeelding ]
Had ik eigenlijk mijn lichaam ff weg moeten shoppen
Misha is niet belangrijk, ze is gewoon een hoer die het best aansluit bij dit topicquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:33 schreef postmortum het volgende:
wie is misha en waarom is die belangrijk?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie het nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef PLemmiwinks het volgende:
Deze foto is wel leuk:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Micha is de reden van dit topic. Zonder Micha Photopoep is er eigenlijk geen leven mogelijk. Vele minderjarige jongentjes weten niet op wie ze zsich anders moeten rukkequote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:33 schreef postmortum het volgende:
wie is misha en waarom is die belangrijk?
Nee toch ? er moet iets anders zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Het is zwart wit gephotoshopped?!? Ze is zijn broer?!?
Freaky.quote:
ZIJN VINGERS KIJK NAAR ZIJN VINGERS!!!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:03 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Het is zwart wit gephotoshopped?!? Ze is zijn broer?!?
de helft van zijn hand staat neit eens op de foto...quote:Op zondag 7 maart 2010 14:58 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ZIJN VINGERS KIJK NAAR ZIJN VINGERS!!!!!!
IK HEB HET EERDER GEPOST!!
Waar komen die oorbellen opeens vandaan, of is dat ook Photoshopquote:
KOMT IE WEER
[ afbeelding ]gatver dat meen je toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; KUT net 3 nano seconde te laat![]()
![]()
![]()
candy dulfer heeft vroeger een keer met mijn pa staan flirtenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:19 schreef female81 het volgende:
Kijk voor de grap trouwens eens een gemiddelde Beau Monde in. Daar doen ze de laatste jaren iets met foto's, waardoor je geen idee meer hebt hoe de persoon in kwestie er tijdens de fotosessie nou écht uit zag. Niet alleen fotobewerking, maar ook een hele rare manier van overbelichten die elke rimpel, elk sproetje en elk moedervlekje wegvaagt (en de persoon in kwestie ook nog eens spierwit laat lijken).
Ze presteerden het verleden jaar om, met deze techniek, zowel Candy Dulfer (uit 1969) en Irene Moors (uit 1967) eruit te laten zien als hooguit 28.![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:26 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
candy dulfer heeft vroeger een keer met mijn pa staan flirten
Is die bewerkt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:31 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb mijn foto ook bewerkt, maar ik denk niet dat mensen dat zien
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op zondag 7 maart 2010 15:48 schreef pasopikbijt het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, hier is ze vergeten om haar hand ook bruin te soepen
ja staat op haar hyvesquote:Op zondag 7 maart 2010 15:57 schreef ukga het volgende:
[..]
hahahageniaal
waar staat dat plaatje btw? neit op der hyves? of heeft ze nieuwe PICCAZ???
MICHA HEEFT NIEUWE PICCAAZ OP DER HYVES
RIPquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:53 schreef yvonne het volgende:
ThaOMG weg tot pasen en pinksteren op een dag vallen.
Dat heb ik haar ook maar even gezegd op hyves...quote:Op zondag 7 maart 2010 15:48 schreef pasopikbijt het volgende:
[ afbeelding ]
had ik ook al gedaan maar had ze gelijk verwijdertquote:Op zondag 7 maart 2010 16:53 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
Dat heb ik haar ook maar even gezegd op hyves...![]()
Nu afwachten op de reactie!
Haha ik vind photoshops zoals deze zo grappig he. Die andere zijn te duidelijk. Even tieten vergroten en dan de achtergrond vergeten recht te trekken.quote:
Ja idd, doe het dan goed ofzoquote:Op zondag 7 maart 2010 17:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Haha ik vind photoshops zoals deze zo grappig he. Die andere zijn te duidelijk. Even tieten vergroten en dan de achtergrond vergeten recht te trekken.
Dit is echt verschrikkelijk, het is niet alleen nep en superlelijk maar ook nog eens enorm lomp aangezien het eigenlijk best simpel is om de huid gladder te maken zonder dat het zo opvallend is.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:48 schreef pasopikbijt het volgende:
[ afbeelding ]
het is een breezah mbo sletje, geen pc-kenner met een voorliefde voor photoshop e.d.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit is echt verschrikkelijk, het is niet alleen nep en superlelijk maar ook nog eens enorm lomp aangezien het eigenlijk best simpel is om de huid gladder te maken zonder dat het zo opvallend is.
Dat ze of met haar poten van photoshop afblijft of dat ze eens wat tutorials gaat lezen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:19 schreef ukga het volgende:
[..]
het is een breezah mbo sletje, geen pc-kenner met een voorliefde voor photoshop e.d.
wat verwacht je nou ?
Marketing heh. Het gaat daarbij niet om wat is, maar hoe het lijkt. En dat is waar een groot deel van de bevolking door gemotiveerd wordt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:19 schreef female81 het volgende:
Waar is dit van? Ben nou al aantal keer tegen gekomen.quote:
Lingerie.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:36 schreef LethalNinja het volgende:
wat is dat hele saph gebeuren eigenlijk? een hoerenfilm?
Eline en roelquote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:35 schreef Japie_Tepel het volgende:
[..]
Waar is dit van? Ben nou al aantal keer tegen gekomen.
Moest de eerste keer wel hard lachen..
hoe the fuck kan je dat nou serieus niet zienquote:
Kijk nog een x goed danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:24 schreef VivaLaHollandia het volgende:
zien..... wat?
Die hand... ja. Oke. Wat betekent dat? Dat die gozer een wijf is? Dat iemand dronken was die die foto bewerkt heeft? Wat?
Hij zit te stangen joh...quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:28 schreef VivaLaHollandia het volgende:
[..]
Hij zit te stangen joh...
Kijk dan, kijk dan, kijk dan...
half nederland kijkt een halve dag, miljoenen kostende onderzoeksprojecten worden gestart, halverwege komt hij: GRAPJEEEEEEEE!!!! Ha haaaa!!
Ja ik zeg het net ook al, daar ging mijn fap plezierquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Bij mischa bitch.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:35 schreef Suga_Mama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat lijkt wel zon duits melkmeisjequote:
beter zelfsquote:Op zondag 14 maart 2010 00:47 schreef Fokski het volgende:
[..]
Deze photoshop is ook geniaal:
[ afbeelding ]
Vast wel, het zou me niks verbazen als die zichzelf hele dagen loopt te googlen,quote:
ik hoop dat ze nog een fok account aanmaaktquote:Op zondag 14 maart 2010 13:27 schreef Decode het volgende:
[..]
Vast wel, het zou me niks verbazen als die zichzelf hele dagen loopt te googlen,
helemaal nu der haivss niet ok is
Zonder mailadres kom je niet erg verquote:Op zondag 14 maart 2010 13:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Stuur dit Topic even door, via mail of iets.
Thanx voor de kick manquote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef lovefeyenoord28 het volgende:
nou sorry voor die loser die dit erop zetten maar dat meisje ken ik persoonlijk is echt een uperlieve en in t echt ook zo'n moie meid
WAAROM OORDELEN ALS JE DIEGENE NIET KENT!!!!
HOU ER GEWOON MEE OP WIL JE
quote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef lovefeyenoord28 het volgende:
nou sorry voor die loser die dit erop zetten maar dat meisje ken ik persoonlijk is echt een uperlieve en in t echt ook zo'n moie meid
Helemaal super deze kickquote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef lovefeyenoord28 het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:48 schreef pasopikbijt het volgende:
[ afbeelding ]
je faalt, met een maandje of 9. maar goedquote:
is goed, ik stopquote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef lovefeyenoord28 het volgende:
Duh.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:19 schreef female81 het volgende:
Hoop niet dat dit al gephotoshopt isquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef PLemmiwinks het volgende:
Deze foto is wel leuk:
[ afbeelding ]
Ik had zoiets voor CKV op de middelbare school ingeleverd en kreeg een voldoendequote:
We oordelen over haar uiterlijk, dat kennen we. We oordelen niet over haar persoonlijkheid, dat kennen we niet - hoewel we er natuurlijk wel naar kunnen gissen, maar aangezien het dan enkel giswerk is oordelen we niet over haar persoonlijkheid maar over het giswerk. Als het giswerk doeltreffend gekozen is en overeenkomt met de werkelijkheid kennen we haar en kunnen we dus ook over haar persoonlijkheid oordelen.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:08 schreef lovefeyenoord28 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |