en beide smiles zijn identiekquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef Opkloter het volgende:
[..]
er was een tijd terug een topic over overdreven geposseerde foto's, en door deze foto is dat topic gesloten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar dacht ik ook al aan ik wou net ook hier een foto van plaatsenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef ukga het volgende:
[..]
iets aan haar deed me hieraan denken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:19 schreef female81 het volgende:
Kijk voor de grap trouwens eens een gemiddelde Beau Monde in. Daar doen ze de laatste jaren iets met foto's, waardoor je geen idee meer hebt hoe de persoon in kwestie er tijdens de fotosessie nou écht uit zag. Niet alleen fotobewerking, maar ook een hele rare manier van overbelichten die elke rimpel, elk sproetje en elk moedervlekje wegvaagt (en de persoon in kwestie ook nog eens spierwit laat lijken).
Ze presteerden het verleden jaar om, met deze techniek, zowel Candy Dulfer (uit 1969) en Irene Moors (uit 1967) eruit te laten zien als hooguit 28.![]()
Zijn er echt mensen die zo stom zijn dat ze daarin trappen?
En dan op die KANKER site van haar zeggen dat het niet gephotoshopped is. Die kankersnol moet echt eventjes getrimt wordenquote:
quote:
Ik heb m heel vaak voorbij zien komen, maar wat is nou de clou van deze foto???quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef PLemmiwinks het volgende:
Deze foto is wel leuk:
[ afbeelding ]
die userpic in je fobo is zeker niet geshoptquote:
ze kijkt zuurquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Panzermaus het volgende:
Deze kan er ook wat van, ze is 16 btw, trace haar profiel URL en in 'Bewerkte shit' staan er nog 100+.
[ afbeelding ]
Het wordt bijna dagelijks.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ah, de wekelijkse itsmichabitchtopic
Het is dan ook een lekker geile puur natuur cumdumpsterquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |