dattum.quote:
jij leest zeker geenstijl?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:50 schreef Thetallguy het volgende:
Je bedoelt die hun foto's teveel bewerken met Adobe® Photoshop®?
Dat staat er toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:50 schreef Thetallguy het volgende:
Je bedoelt die hun foto's teveel bewerken met Adobe® Photoshop®?
je vergeet find edgesquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Je moet gewoon maximaal 3 lensflares doen per foto, anders wordt het te veel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; KUT net 3 nano seconde te laat![]()
![]()
Voorspelbaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef PLemmiwinks het volgende:
Deze foto is wel leuk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Jezus, zij kan ook niet fotoshoppen. Weet je hoe dik die neus isquote:
Kan iemand mij vertellen waarom die foto altijd wordt gepost in een Photoshop topic? Het is een behoorlijk burgelijke en saaie foto, maar ik kan niet duidelijk zien wat eraan is gefotosoept. Haar ogen zijn een beetje onscherp, misschien is haar gezicht erop geknipt? Erg moeilijk om te zien IMO.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef PLemmiwinks het volgende:
Deze foto is wel leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:55 schreef ukga het volgende:
KOMT IE WEER
[ afbeelding ]3 connecties met haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; KUT net 3 nano seconde te laat![]()
![]()
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:
Waarschijnlijk houd ze van tekenfilms.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:35 schreef Pencile het volgende:
[..]
![]()
Zit me altijd verwonderen over dat wijf. Wat zou ze denken als ze het eindresultaat bekijkt.
Wel vreemd dat zoveel mensen op haar hyves geilen trouwens maarja.
er was een tijd terug een topic over overdreven geposseerde foto's, en door deze foto is dat topic geslotenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:09 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen waarom die foto altijd wordt gepost in een Photoshop topic? Het is een behoorlijk burgelijke en saaie foto, maar ik kan niet duidelijk zien wat eraan is gefotosoept. Haar ogen zijn een beetje onscherp, misschien is haar gezicht erop geknipt? Erg moeilijk om te zien IMO.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |