Als 'n bakstenen muur waar een hond nog niet tegenaan wil rijden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:12 schreef ukga het volgende:
op die foto waar ze het MINST geshopped is, ziet ze er nog redelijk 'normaal' uit
ik vraag me af hoe ze er uit ziet in het echt, zonder soep
Gewoon de vorm van dit hoofd maar dan met : pukkeltjes, putjes, zeer witte ginger huid en door alle make-up ook enkele rimpeltjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:51 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Als 'n bakstenen muur waar een hond nog niet tegenaan wil rijden.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:55 schreef ukga het volgende:
KOMT IE WEER
[ afbeelding ]en dan zeggen dat haar make-up zo zat en er niks aangeshopt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit; KUT net 3 nano seconde te laat![]()
![]()
Dan is het alleen nog maar erger, met je plamuurkop
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
nou en dan nog zou ik haar doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Panzermaus het volgende:
Deze kan er ook wat van, ze is 16 btw, trace haar profiel URL en in 'Bewerkte shit' staan er nog 100+.
[ afbeelding ]
het enige gephotoshopte dat ik hieraan kan vinden is de hand van die jongen, zijn vingers kloppen niet het lijkt 1 klompquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:53 schreef PLemmiwinks het volgende:
Deze foto is wel leuk:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:14 schreef RickoKun het volgende:
toen ik 16 was had ik ook wat foto's bewerkt
een beetje zoals dit
[ afbeelding ]
Had ik eigenlijk mijn lichaam ff weg moeten shoppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |