Right, hoe kan je die nou herkennen in het echt??quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
volgens mij komt micha hier uit de buurt
Neuh dat niet maar aangezien er 4 of 5 vrienden van mij ook bevriend zijn met het ding denk ik dat ze hier uit de buurt komtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:25 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Right, hoe kan je die nou herkennen in het echt??
Lekkere vriendin heb jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar aangezien er 4 of 5 vrienden van mij ook bevriend zijn met het ding denk ik dat ze hier uit de buurt komt
kun je vragen of ze een foto / PICCA van haar willen maken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar aangezien er 4 of 5 vrienden van mij ook bevriend zijn met het ding denk ik dat ze hier uit de buurt komt
Que?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 miljoen dollar kostende elephant disease!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:40 schreef Edskimo het volgende:
elephant disease
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |